Meluvallli

Anonyymi-ap

Saisko radan varteen viel meluvallin. Taas heräsin tuohon meteliin

24

1374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuohon aikaaan, pitäää jo muutenkin olla hereillä

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­N­­y­­­m­­­f­o­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Se pittää rakentaa raiteiden väliin tasapuolisuuden vuoksi jotta molemmin puolin rataa asuvat hyötyvät siitä.

    • Anonyymi

      Jos rata häiritsee niin ainahan voi muuttaa pois radanvarresta näin pääsee helposti eroon häiritsevästä melusta.

      • Anonyymi

        Vaikka muuttaa tuulimyllyn juureen.


    • Anonyymi

      Korvatulpat yöksi on hyvä. Ei kuulu muuta kuin oman kusen virtaus päässä.

      • Anonyymi

        Taivahan tosi


    • Anonyymi

      Kyllä se kylälle asti kuului. Liekkö pakkasella niin kuulas keli, äänillekkin.

      • Anonyymi

        Mää pirttiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää pirttiin!

        Olin


    • Anonyymi

      valittajia aina riittää. muuta asumaan Kontiomäkeen niin siellä junankolkotus ei haittaa. siellä ei valiteta

    • Anonyymi

      hejsan hoppsan falleralleraa, juna ohi mennä kolokattaa...

    • Anonyymi

      Minähippä valitan kun on niin hiljaista ei kuulu mittää mistään ,ei enää ees linnut laula ,kesällä kun kun linnut lauloi yöllä niin nukutti paremmin

      • Anonyymi

        Osta käkikello !


    • Anonyymi

      Outoa että joku haluaa meluvallia. Normaali ihminen haluaa seksiä.

      • Anonyymi

        Homojen koodikieltä tuo meluvalli, oikeasti haluaa varamelliä, minä tiedän nuo jutut, kirjoittaja on varmaan entinen poikaystäväni joka etsii uutta kumppania.


    • Anonyymi

      Saa mut se maksaa

    • Anonyymi

      Ootte te lapsellisia

    • Anonyymi

      Minä heräsin siihen kun emäntä vieressä räpläsi ihteäsä. Siitä se sitten lemmenliekki leimahti.

    • Anonyymi

      Kun puujunat alkaa örnäsemään hallan paliskunnan porojen ja poromiesten jäkälättömiksi jyrsittyjen jäkäläkankaiden läpi, alkaa poromiesten uusi kulta-aika, lexhallan jälkeen.

    • Anonyymi

      Meluvallin luulevat tarvitsevansa sellaiset, jotka muuttavat hiljaisesta korvesta radan viereen asumaan. Eipä juuri muut.

      • Anonyymi

        Kuulin metelin sisälle keskustassa


    • Anonyymi

      Sairasta ajattelua jos luulee jonkun hyötyvän porojen jäädessä junan alle mutta hyryllä löytyy tuommosiakin järjen jättiläisiä.

      • Anonyymi

        Kyllhän niistä parin tonnin korvaus per poro napsahtaa tilille. Ei hassumpaa tienestiä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe