Persuhallitus sössi Suomen

Anonyymi-ap

Persujen kapasiteetilla ei voi ymmärtää asioita. Persuilta puuttuu
abstrakti ajattelu eli kyky tulkita asioita ja tehdä johtopäätöksiä.

51

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persuhallitus lypsää kansaa ja tekee vahingollisia päätöksiä.

    • Anonyymi

      Jotain häikkää ajattelussa on. Kun esimerkiksi alaikäisillä on ongelmia,
      persujen mielestä parasta "hoitoa" on vankila.

    • Anonyymi

      Psykopaateilla ei ole omaatuntoa, he eivät tunne moraalisia tunnontuskia tekemisistään.

    • Anonyymi

      Sekä psykopaatit että sosiopaatit kylvävät kauhua, surua ja kärsimystä ympärilleen missä liikkuvatkin. Lisäksi molemmat persoonallisuudet tuhoavat muiden viattomien ihmisten elämää. He hajoittavat ja hallitsevat niin avoimissa kuin suljetuissakin yhteisöissä, sekä yrityksissä että yhteiskunnassa.

      • Anonyymi00053

        Onneksi päästiin psykopaattihallituksesta eroon.


    • Anonyymi

      Psykopaattiin ei kukaan voi luottaa, ei edes perheenjäsenet.

    • Anonyymi

      Molemmat persoonallisuudet psykopaatit ja sosiopaatit tuhoavat muiden
      viattomien ihmisten elämää.

      He pystyvät myös valehtelemaan päin naamaa pokkana kärsimättä tunnontuskia.

    • Anonyymi

      Valtion tehvävä on ajaa oman maan ja kansan hyvinvontia ja turvallisuutta kaikissa tilanteissa.

      • Anonyymi

        Valtion tehtävä on, mutta Perussuomalaiset-puolue toimii päinvastoin,
        he haluavat tuhota Suomen.


      • Anonyymi

        Juu, haitallisia ja vaarallisia ihmisiä ei pidä päästää rajojen sisäpuolelle.


    • Anonyymi

      Näin kävi.

    • Anonyymi

      Persuhallitus imuroi valtion vaurautta osakkeita ja kiinteistöjä omistavan luokan taskuihin.

      Hallituksen suunnitelmat eivät vähennä valtion velkaa, vaan kasvattavat kuilua omistavan eliitin ja kädestä suuhun elävän kansan välillä.

      Hallituksen linja, jossa jopa köyhyysrajan alapuolella eläviltä leikataan samalla
      kun välttämättömyyshyödykkeet kallistuvat on seurauksiltaan vaarallinen tie.

      Ministerit voivottelevat, että mielenosoitukset ja lakkoilu vahingoittavat
      valtiontaloutta. Voi voi sentään, ne ovat seurausta hallituksen omista
      vahingollisista päätöksistä eikä hallituksen voivottelu pure ihmisiin,
      jotka vahingollisten päätösten kohteena ovat.

    • Anonyymi

      Tänäänkin. PS. Sössi. Putin ja pakolaiset nauraa.

      Joutsenon pakolaiskeskuksessa Putinin pakolaiset soittelevat
      joka puolelle: Tulkaa Suomeen ! Tulkaa pian ! Suomeen on helppo
      päästä!"
      IS

    • Anonyymi

      Voitko lopettaa vai juuttuiko gramafoni

    • Anonyymi

      Soittivat savolaiselle ensiksi Suomeen saapuessa.

    • Anonyymi

      Sinimustat persut tekevät Suomesta yövartijavaltion. Malli on n-Saksasta.
      1930-luvulta.

    • Anonyymi

      Niin on jos siltä näyttää, sano Kekkonen vai miten se meni

    • Anonyymi

      Kiittäkää Orpon ahneutta.

    • Anonyymi

      Kertoisiko aloittaja vielä sen että mitä on abstrakti ajattelu?

      • Anonyymi

        apstrakti on Lintmanin työvuorossa rekkakuskina
        trakti on se ajo
        ja apstrakti on se lepo laki sääteisesti


      • Anonyymi

        Googlaa se !


    • Anonyymi

      Käytättekö appia joka paikassa nykyisin?
      Syöttekö makkaraa ilman vain sin-apin kanssa?

    • Anonyymi

      Hupaisee huomata että aloitus on tehty muutamaa kuukautta sen jälkeen kun nykyinen eduskunta oli kasassa...on ne persut olleet tehokkaita ja nopeasti...
      Mutta nyt on ilolla todettava että meillä on ensimmäisen kerran sotien jälkeen eduskunta joka edes vähän yrittää suitsia esim. aivan tolkuttoman suureksi päästettyä julkista taloutta velkoineen, toki menoja tulee pienentää vielä paljon enemmän mutta on sentään suunta nyt oikea.

      • Anonyymi

        Siinä mielessä, kun ajattelee julkisen talouden menneen ihmisen elämän sisälle seuraavasti "olette oikeutettu, saatatte olla oikeutettu jne" eli tuntuu kuin ei tarvitse enää ottaa vastuuta omasta elannostaan ja pärjäämisestään, henkilön saadessa rahaa, raha saattaa mennä sen siliän tien ja sitten kerjuumatka sossuun. Kyllä, näin on tapahtunut. Olisi tärkeää, että näissä tapauksissa kela ottaisi henkilön maksut ensin sivuun ja siirtää maksun saajalle eli asuminen, puhelin ja muut tärkeät toistuvat maksut ja loppu sitten jäisi kuluttajalle ja sillä pitää pärjätä ruuan ja muun menon suhteen. Meillä monella eläke on melko pieni ja me eläkeläiset toimimme niin, maksut ensin maksuun ja loppu käyttöön.


    • Anonyymi

      Kokopersehallitus tuhoaa enemmän kuin rakentaa

      • Anonyymi

        Minkä hallituksen aikana sinusta kehittyi lähes kirjoitustaidoton mölisijä?


      • Anonyymi

        hesaripskaa levittävät lintmaani mulisee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hesaripskaa levittävät lintmaani mulisee

        Mölinää tulee koulupudokkaalta.


      • Anonyymi

        Ei se rakenna muuta kuin velkalaivaa ja työttömyyslaivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se rakenna muuta kuin velkalaivaa ja työttömyyslaivaa.

        PS:n kannattajista se on hienoa.


      • Anonyymi

        Eihän se rakenna muuta kuin velkalvaivansa vahvistuksia, ettei se uppoaisi
        syvemmälle.


    • Anonyymi

      Vassarille tiedoksi. Hallituksessa on muitakin. Mutta voiko vassari sellaista ymmärtää?

      • Anonyymi

        Kokoomus on vetovastuussa. Muut puolueet auttavat toteuttamaan Kokoomuslaita politiikkaa.


    • Anonyymi

      Persujen nimenomainen tavoite on sössiä Suomen talous ja tehdä
      sitten fasistinen vallankumous. Kahjoja kaikki.

    • Anonyymi

      Nyt tekivät Purra ja Orpo pahimman temppunsa.

    • Anonyymi

      Kehtaako ne näyttää vielä naamansa ?

    • Anonyymi

      Kyllä vatipäät kehtaa.

    • Anonyymi

      Marinin tyttöhallitus otti uutta valtionvelkaa siten, että velka lisääntyi 59 prosentilla. Eivät ymmärtäneet ettei siitä voi hyvää seurata. Osa velasta oli otettava koska velanotto oli jo muodostunut maalle tavaksi mutta yli 20 miljardia olisi voitu jättää ottamatta, nyt sitä rahaa jaettiin holtittomasti yritysten tukemiseen jotta ne eivät irtisanoisi työntekijöitään minkä ne rahan tulon loputtua sitten kuitenkin ja tietenkin tekivät seurauksin jotka nyt tiedetään.
      Vasemmisto tapaa valittaa yritystuista mutta on ollut maan suurin yritystukien jakaja em. toiminnallaan...

    • Anonyymi00041

      Purra on EU:n velkakuningatar, rikkaille on saatava rahaa vaikka velaksi,
      kun kansa maksaa .

      • Anonyymi00043

        Kansalla on kasumiehen osa, kun rikkaitten suosija Riikka jakaa niille rahaa-


    • Anonyymi00042

      Ei sen ministerit ymmärrä numeroitakaan.

    • Anonyymi00044

      Näin kävi, mutta uudet vaalit ovat 18.4.2027

      Pahempaa ei voi tulla.

    • Anonyymi00045

      Rasismi ei pätevöitä hoitamaan valtiontaloutta.

    • Anonyymi00046

      Kansalle jää maksumiehen osa, kun rikkaitten suosija Riikka jakaa

      rikkaille rahaa. PS:n kannattajien mielestä se on oikein.

    • Anonyymi00047

      Miksi persut samaistuu Nalle Vaalruuseihin ?

      • Anonyymi00048

        Persuhallitus imuroi valtion vaurautta osakkeita ja kiinteistöjä omistavan luokan taskuihin.


      • Anonyymi00049

        Se on käsittämätöntä.


    • Anonyymi00050

      Persuhallituksen vastuuton toiminta jättää seuraavalle hallitukselle
      täysin romuttuneen talouden.

    • Anonyymi00051
    • Anonyymi00052

      Kokoomusvetoinen hallitus. Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt🤣.
      Suomessa ei ole ikinä ollut persuhallitusta, on ollut vain kokkare, ketku ja demarihallituksia. Jälki onkin sitten sen näköistä.

    • Anonyymi00054

      Purra johtaa hallitusta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe