Innostuin vihdoin ja viimmein neulomaan vanhasta lanka kerästä villapaitaa ja nyt kun toisesta hihasta puuttuu enää 20 cm lanka loppuu! Lanka on ostettu monta vuotta sitten citymarketista, muistaakseni nimeltään Jättis tai jotain sinne päin. Jos joku tietää mistä tätä lankaa saa tai jos jollakin on jäänyt sitä yli, ottakaa yhteyttä! Ai niin väriltään harmaanvihreää...
lanka loppuu!
5
837
Vastaukset
- myös
Anttilan postimyynnin valikoimissa aikanaan.Toivottavasti löydät jostain.
- neuloja
Muistan myös tuon Jättis-langan ja sen paksuus on suunnilleen sama kuin Nalle-langassa! Jos et löydä/saa mistään enää tuota alkuperäistä lankaa, koita katsoa, jos kauppojen Nalleista löytyisi oikeanlainen värisävy!
- Dragon
Mulla on jättis-lankakeriä vaikka kuinka paljon. Ostin niitä varmaan parikymmentä vuosia sitten cittarista. Ilmeisesti niitä ei valmisteta enää, mikä on harmi, kun oli niin mukavan suuri kerä. Noh, kuitenkin, asiaan.
Mulla pitäis olla ainakin yksi vihreäkin kerä, tosin en oo varma onko se sitten tarkoittamaasi vihreää..? mutta miten tästä eteenpäin? :)sulla sähköpostiosoitetta? Voisin lähettää sulle mun osoitteen, jos vaikka alussa lähettäisit pienen näyte pätkän... ja sit jos hinnasta sovitaan lähetät koko kerän.
- Dragon
tassuttelija kirjoitti:
sulla sähköpostiosoitetta? Voisin lähettää sulle mun osoitteen, jos vaikka alussa lähettäisit pienen näyte pätkän... ja sit jos hinnasta sovitaan lähetät koko kerän.
[email protected]
Pistä mailia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463929Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333426Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162753Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101994IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm81129Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1441102- 80986