Innostuin vihdoin ja viimmein neulomaan vanhasta lanka kerästä villapaitaa ja nyt kun toisesta hihasta puuttuu enää 20 cm lanka loppuu! Lanka on ostettu monta vuotta sitten citymarketista, muistaakseni nimeltään Jättis tai jotain sinne päin. Jos joku tietää mistä tätä lankaa saa tai jos jollakin on jäänyt sitä yli, ottakaa yhteyttä! Ai niin väriltään harmaanvihreää...
lanka loppuu!
5
911
Vastaukset
- myös
Anttilan postimyynnin valikoimissa aikanaan.Toivottavasti löydät jostain.
- neuloja
Muistan myös tuon Jättis-langan ja sen paksuus on suunnilleen sama kuin Nalle-langassa! Jos et löydä/saa mistään enää tuota alkuperäistä lankaa, koita katsoa, jos kauppojen Nalleista löytyisi oikeanlainen värisävy!
- Dragon
Mulla on jättis-lankakeriä vaikka kuinka paljon. Ostin niitä varmaan parikymmentä vuosia sitten cittarista. Ilmeisesti niitä ei valmisteta enää, mikä on harmi, kun oli niin mukavan suuri kerä. Noh, kuitenkin, asiaan.
Mulla pitäis olla ainakin yksi vihreäkin kerä, tosin en oo varma onko se sitten tarkoittamaasi vihreää..? mutta miten tästä eteenpäin? :)sulla sähköpostiosoitetta? Voisin lähettää sulle mun osoitteen, jos vaikka alussa lähettäisit pienen näyte pätkän... ja sit jos hinnasta sovitaan lähetät koko kerän.
- Dragon
tassuttelija kirjoitti:
sulla sähköpostiosoitetta? Voisin lähettää sulle mun osoitteen, jos vaikka alussa lähettäisit pienen näyte pätkän... ja sit jos hinnasta sovitaan lähetät koko kerän.
[email protected]
Pistä mailia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437