Minulla on Oblivion sekä XP:ssä että Windows 10:ssä. Mutta kympissä, Steam - versiossa, Items -menussa ei toimi scrollaus hiirellä, kun rupean myydä tavaroita. Poistin vierityspalkkieston näytön asetuksista, mutta se ei auttanut. Se on kympissä oletuksena. Vierityspalkkia on vaikea vetää hiirellä alemmas. Olen aika työlääntynyt. Steam käski ottaa yhteyttä Bethesdaan, mutta en jaksa kahlata tuhansia viestejä, kun ei oikeaa heti löytynyt.
Oblivion/Steam PC:ssä
4
609
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei vastannut. Bugia ei ole siis korjattu.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18047209L
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi00004
Minusta muuten ei Oblivionin jälkeen ole enää tehty pelejä, joita vanhakin jaksaa pelata kerta kerran jälkeen. Hahmot ovat ihmisen näköisiä eivätkä mitään piirroshahmoja ja muokattavissa suuresti, grafiikka loistaa, maisemat ovat kauniita, sivujuonia on valtavasti, huijauskoodit toimivat jne. Esim. Skyrim ei enää ollut yhtä hieno, kun hahmot eivät olleet muokattavissa. Lähtöhahmo oli vähän kökkö.
- Anonyymi00005
RRRRRRRRRR
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211240
- 113951
- 42680
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274673- 15610
- 59597
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38495- 36491
- 59485
- 54470