Oon käynyt täällä pari viikkoa ja

Anonyymi-ap

Luulen ettei kovin moni käy täällä töissä. Tai sitten ainakin jossain tosi matalan tuottavuuden matalapalkka-aloilla. Aikaa trollata täällä öisinkin. Surullista

41

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ompa mielenkiintoista. Kerro toki enemmän itsestäsi.

• Anonyymi

Dipl. Ins pks

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dipl. Ins pks

Ja siltikin noin typerä ja ymmärrämätön muiden elämien suhteen. Ei meidän perheen dippa insinöörit tai insinöörit vähättele muiden elämän kohtaloita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siltikin noin typerä ja ymmärrämätön muiden elämien suhteen. Ei meidän perheen dippa insinöörit tai insinöörit vähättele muiden elämän kohtaloita.

En ymmärrä miksi minulla pitäisi olla ymmärrystä alempien luokkien elämää kohtaan eiväthän hekään ymmärrä minua. Jokainen vastaa omasta elämästään. Näin minulle opetettiin lapsuuskodissa Etelä-Pohjanmaalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä miksi minulla pitäisi olla ymmärrystä alempien luokkien elämää kohtaan eiväthän hekään ymmärrä minua. Jokainen vastaa omasta elämästään. Näin minulle opetettiin lapsuuskodissa Etelä-Pohjanmaalla

Minkä ihmeen alempien luokkien. Se koulutus ei tee susta sen parempaa ihmistä. Etkä ainakaan sivistynyt ole. Sinäkin voit sairastua ja menettää työsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä pitää olla harvinaisen tyhmä. Että miettii muita ja arvostelee. Ikävä palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaatko kertoa itsestäsi mitään muuta kuin koulutuksesta tai ammatista. Minua ne eivät ainakaan kiinnosta tai tee sinusta mielenkiintoista ihmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaatko kertoa itsestäsi mitään muuta kuin koulutuksesta tai ammatista. Minua ne eivät ainakaan kiinnosta tai tee sinusta mielenkiintoista ihmistä.

Jos näkisit osakesalkkuni kiinnostus voisi herätä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki jos persoonallisuus ei riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oothan myös tarpeeksi vanha 75-80 ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oothan myös tarpeeksi vanha 75-80 ?

Ja kuumetta se 40 astetta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuumetta se 40 astetta?

Aina plussaa. Ei rintaperilisiä tai ainakin välit menneet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina plussaa. Ei rintaperilisiä tai ainakin välit menneet?

Poikani jatkavat tästä. Mininiehdokkaat katsottu. Yhdellä oli jonkun Itä-Helsingin pimun kanssa juttua. Mutta onneksi saatiin torpattua kun palkkasin yksityisetsivän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poikani jatkavat tästä. Mininiehdokkaat katsottu. Yhdellä oli jonkun Itä-Helsingin pimun kanssa juttua. Mutta onneksi saatiin torpattua kun palkkasin yksityisetsivän

36,4

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hö harmi sitten ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä oikein tiedä mitäpä minä sillä salkulla. Kun onhan mulla noita vaikka minkälaista laukkua tuolla eteisessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se selittääkin paljon tuliko ikinä mieleesi et ep
        Lastenkasvatustapa ja yleensäkkin sinne on päin persettä millä ei pärjää yhtää missään sosiaalisissa ympyröissä.
        Siksi onki hyvä et oot tekniikan parissa niin ihmiset osaa jo heti varoa ettei se älykkyy yllä sosiaalisiin taitoihin olenkaan.
        Saati mihinkään käytännölliseen .

En unohda sitä et olin matalapalkkainen huonekalu myyjä ja liikeeseen asteli kaltaisesi sosiaalista tönkkö idiootti joka ilmoitti heti ettei tarvi niin rakuan ja kurjan paikan myyjiltä mitää apua.
        Mä seurasin kun se ähelsi eka sohvan ulos yksin
        Koska köyhien apu ei kelvannut hänelle kun hän piti itseään parempana olihan hn diplomi inssi 🤣
        Mutta se joutu pulaan kun se Alko tunkea sitä sohvaa farmari henkilöautoon...
        Mä menin siinä vaiheessa avuksi ..
        Sanoin sille hyvin tuskastuneen näköiselle asiakkaalle et käännetäämpä sitä sohvaa vähä nii kyllä se kiitiin menee ja sidot takaluukun kiinni ..
        Mulla oli kokemusta käytännön tasolta .
        Lopuksi se kiitti avusta ..
        Mutta piruilin sille vähä että koulutus ei oo aina käytännöllisen osaamisen tae..
        Kyllä se siinä lopuksi myönsi et joo kyllä hän teki arvio ja laskuvirheen koska ei osannu miettiä ettei sohva jousta ihan niikun matemaattesisessa kaapissa..
        Hän kävi maksamassa ja poistu vähin ääniin .
        Minä hän vielä pihalle kattoon takavaloja ja
        Mua nauratti koko episodi.
        Ehkä hän oivalsi että myös niitä joilla on käytännön osaamista tarvitaan eikä se hieno koulutus ole minkään tae ...
        Oli kyllä oikein malliesimerkki autisti insinööristä
        Siinä

Minä kulutan aikaa sivustolla mm myös öisin välillä kun teloin selkäni niin että on ihme etten oo pyörätuolissa.
        Fyysistä työtä ei enää tehdä,joskus tein kyllä.

Se et mt krokaa myös estää samasta myös kevyitä sisätöitä johon tarvis vähä kivasti kirjoitella ja laskea .. niiku vaikka te inssit
        Joiden elämäntehtävä on lekojen louskutus
        Ja siitä hittosoikoon maksetaan.
        Ja sitte vaikka vittuilla köyhille ei oo mitää fyysistä ähkimistä mihin sä sen paskan korvienvälistä upottasit

Mut josko elämä opettaa sulki tavoille niiku
        Karma kalautti toistakin insinööriä
        Terveisin aikanaan köyhänoloinen myyjätär

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

💋 ­­N­­y­­m­f­­o­m­­­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Kyllä täällä on ihan työssäkäyviä ihmisiä. Tauolla joskus tulee käytyä ja illalla. No olisihan se surullista, jos ei olisi muuta elämää kuin tämä. Kaikilla ei kuitenkaan ole esim. läheisiä, joiden kanssa viettää aikaa. Joku sanoi, että on palstan avulla päässyt peliriippuvuudesta irti. Kyllä palstassa on siis hyviäkin puolia. :)

• Anonyymi

Ok. Ehkä pienempi paha. Mutta joillekin tämän tuntuu enemmän aiheuttavan mt ongelmia. Esim se ukin muna tyyppi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Ehkä pienempi paha. Mutta joillekin tämän tuntuu enemmän aiheuttavan mt ongelmia. Esim se ukin muna tyyppi

Ja sitten se A woman inttäjä

• Anonyymi kirjoitti:

Minun mielestäni näillä palstatrolleilla (ainakin joillakin) on oikeasti hyvä mielikuvitus. Kyllä ne kommentit ovat sellaisia, että niille saa oikeasti joskus nauraa ihan kippurassa, vaikka itse trollille en halua nauraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten se A woman inttäjä

Mun palstarakas on kyllä aika inttäjä
        T A -nainen

• Anonyymi

Mielestäni matalapalkka-aloilla työntekijöillä on vähemmän valtaa sanella mitä tekee ja milloin, tyypillinen toimistotyö ei ole nykyään juurikaan toimistolla vaan etänä, missä haluaakin työtä tehdä.

• Anonyymi

Miksi ketjun aloittanut ei mene töihin, vaan trollaa tänne viestiä parhaaseen työaikaan 11:40 ?

• Anonyymi

Espoolainen inssi siirretty etätöihin kun firma säästää. Kohta hommat loppuu, kun tilalle otetaan intialaisia orjapalkalla ja laitetaan tekemään hommat siivouskomeroon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Espoolainen inssi siirretty etätöihin kun firma säästää. Kohta hommat loppuu, kun tilalle otetaan intialaisia orjapalkalla ja laitetaan tekemään hommat siivouskomeroon

Siirretty etätöihin? On sulla väärät kuvitelmat työelämästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siirretty etätöihin? On sulla väärät kuvitelmat työelämästä.

Itse asiassa Koronan jälkeen yleistä. Tilojen kustannukset suurin kuluerä henkilöstön jälkeen. Huomaa että olet tehnyt vain duunarin töitä, et johdon

• Anonyymi

No mitäs muuta sitä si tekis jos ei uni tule simmuun

• Anonyymi

Kato Frendei

• Anonyymi

Älä viitsi T: Björn Wahlroos

• Anonyymi

Kirjoitat tosi huonosti. Mitä teet työksesi?
      Kukaan ei käy täällä töissä.

• Anonyymi

Tuohan sanoi olevansa dip ins

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan sanoi olevansa dip ins

Sehän on koulutus. Ei kukaan tee työkseen diplomi insinööriä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on koulutus. Ei kukaan tee työkseen diplomi insinööriä :)

Mitä ne sitten tekee? Tiedätkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ne sitten tekee? Tiedätkö?

Asiantuntija- tai johtotehtäviin sekä myynti-, koulutus- ja tutkimustöihin. Osa valmistuu työttömäksi eikä saa alansa töitä. Mitä tunnen ihan perus duunareita periaatteessa. -sivusta

• Anonyymi

Minä taas luulen että sinä olet käynyt täällä 10-15 vuotta ja käyt töissä erittäin huonolla palkalla. Olen tästä aika varma. Täällä käy muuten ihan eläkeläisiäkin, joskus huomannut. Ihmisillä voi olla sata ja yksi syytä miksi on vapaalla päivällä. Matalapalkka-alalla ei varmaan tänne ehditä.

• Anonyymi

Mikä on huono palkka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on huono palkka?

No jos brutto on alle 3000 niin sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos brutto on alle 3000 niin sitten.

Halveksut siis niitä jotka tienaa alle 3000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe