Robotti-imurit

Anonyymi-ap

Moni seniori on kankeaselkäinen. Pölynimurin taluttaminen erään palstaystävämme tapaan ei kaikilta onnistu, ja siksi monen katse saattaa osua robotti-imuriin.
Onko kukaan jo langennut ostamaan? Miten sillä siivous sujuu? Muistaako se nurkat?

Vaikka siivooja käykin kerran kuussa, niin joutuu sitä itsekin välillä huoltopuuhiin.
Ajatusta kehittelee Mkr.

24

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannata lakialoitetta kahden sähkömittarin sallimiseksi samassa taloudessa. Yksi mittaisi pörssisähköä sen ollessa halpaa ja toinen sopimussähköä sen ollessa halvempaa.
      Nykyinen laki kieltää kahden mittarin käytön!!
      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/12663

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­­N­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei se nurkkia imuroi.

      • Anonyymi

        Riippuu minkä hintainenkin se on, mitä kalliimpi sitä tehokkaampi se on. Joten kyllä se ottaa pölyt nurkistakin ihan hyvin


    • Anonyymi

      Joo että robotteja jää se vähäinenkin kuntoliikunta vanhukselta.
      Minäkin ostin varsi-imurin joten olen muodikas.
      Ennen vanhaan pestiin lattiat nelinkontin ja sitten tuli mopit.Nytkö
      robotit tekee kaikki.

    • Anonyymi

      Onnea sinulle, kun pystyt konttaamaan vielä.

      • Anonyymi

        Näppärä jos huonekalunjalkoja ja mattoja on harvassa...


      • Anonyymi

        Muistan kun kävin mökillä 2012 ja minun oli vaikea pissata sankoon koska ei pystynyt oikein kyykistymään. EN ole vuosiin edes enää käynyt enkä pysty kyykistymään enää en edes yritä koska linkkiä ja polvet viottuneita kaatumisten seurauksena. Selkäkin aika paha ja varottava kompastumista ja kumartumista.
        Nyt en edes uskalla nousta keittiö tikkaille,vaihtamaan valaisinta vaikka on pistoke mallia. Lamput saa vaihdettua koska hissi valaisin ja alempana.
        LED valot ovat huonoa valoa totesin äsken kun yöpöytälamppu on liian kirkas.
        Se on kyllä työpöytämalli. Aion ostaa uuden yöpöydälle sopivan mutta ongelma on nyt niiden laput led vai halogeeni? Löysin hyvän mallin ja sopivan mutta Alanya outo G9 joka vaatii erikoislampunjota ei edes supermarket myy.
        ROBOTTI imuri ei ole hyvä jos asunnossa on paljon jon tavaraa niin se vain törmäilee huonekaluihin.
        Tavanomainen imuri paras. Ladattavan akun lataus pitkä. Sen hatjaosa kerää hiuksia ja takkuaa ne estämään yehokaan käytön. Se jumittuu. Kokemusta on ja en käytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan kun kävin mökillä 2012 ja minun oli vaikea pissata sankoon koska ei pystynyt oikein kyykistymään. EN ole vuosiin edes enää käynyt enkä pysty kyykistymään enää en edes yritä koska linkkiä ja polvet viottuneita kaatumisten seurauksena. Selkäkin aika paha ja varottava kompastumista ja kumartumista.
        Nyt en edes uskalla nousta keittiö tikkaille,vaihtamaan valaisinta vaikka on pistoke mallia. Lamput saa vaihdettua koska hissi valaisin ja alempana.
        LED valot ovat huonoa valoa totesin äsken kun yöpöytälamppu on liian kirkas.
        Se on kyllä työpöytämalli. Aion ostaa uuden yöpöydälle sopivan mutta ongelma on nyt niiden laput led vai halogeeni? Löysin hyvän mallin ja sopivan mutta Alanya outo G9 joka vaatii erikoislampunjota ei edes supermarket myy.
        ROBOTTI imuri ei ole hyvä jos asunnossa on paljon jon tavaraa niin se vain törmäilee huonekaluihin.
        Tavanomainen imuri paras. Ladattavan akun lataus pitkä. Sen hatjaosa kerää hiuksia ja takkuaa ne estämään yehokaan käytön. Se jumittuu. Kokemusta on ja en käytä.

        Virhe! mikää alania ollut van tarkoitin ERIKOISMALLI KANTA ongelmaa.
        Hehkulamput oli hyviä.


    • Anonyymi

      Jos iän tullen kunto heikenee ja likkua on vaikeaa kotikin? Ylensä poistetaan lämpöä ja sisutus ilmettä tuovaa kodeista Lattioilta matot,niihin ei huono jalkanen Kompastu.Mutoinkin vähenetään huonekaluja kuin erinnäisiä materialeja. Moppi,harja vaan käteen jos imuria ei pysty käytää.

    • Anonyymi

      Osta varsi-imuri.Sillä selviät arki kun 1 kerta kukausi siivoja käy kotinne ja .Imuroin,mopaa lattianne.

      • Anonyymi

        Varsi imurissa pitää painaa koko ajan nappulaa kun nostaa jos imuroi seiniä niin tarvitsee voimia että jaksaa käyttää. Lataus on pitkä aika.
        En ostaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsi imurissa pitää painaa koko ajan nappulaa kun nostaa jos imuroi seiniä niin tarvitsee voimia että jaksaa käyttää. Lataus on pitkä aika.
        En ostaisi.

        Varsi-imureita on monenlaisia. Jotkut ovat kevyitä ja käteviä tarkoitettu juuri
        vähävoimaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsi imurissa pitää painaa koko ajan nappulaa kun nostaa jos imuroi seiniä niin tarvitsee voimia että jaksaa käyttää. Lataus on pitkä aika.
        En ostaisi.

        Seinäthän voi ottaa kuiva mopilla ihan hyvin , yhtä tehokas kun imuri , joskus koppaan vaan laattiatkin kuivamopilla ottaa paremmin pölyt se kun imuri


    • Anonyymi

      Niin, että oliko kenelläkään kokemusta robotti-imurista?
      Helpottamaan arkea ne on keksitty, kuten pesukoneet ja muut härvelit.
      Itse olen vakavasti harkinnut tuota imuria. Alkaa olla kankeaa leveän sängyn alta imuroida ja mopata. Joissain roboteissa on moppauskin.
      Kunpa, joku keksisi vielä automaattisen pölyjen pyyhkimisen muilta pinnoilta.

      • Anonyymi

        Robotti imuri on todella kätevä vehje . Lapsen lapsella se on ja hän kun tekee pitkää päivää sairaalassa hommasi sen helpottamaan kotitöitä
        Käynnistää kännykällä sen jo töissä ja saa seurata sen imuroimista kännykästä , ja myös nurkat ovat puhtaita kun se imuroi. Sillä oli joku naisen nimikin , vaan en muista mikä
        Sitten kun se on imuroinut niin menee omaan asemaansa tyhjentää säiliöön ja jää odottamaan seuraavaa imuroimista.
        Joten on tuo tekniikka edistynyt. Ja niitäkin on eri hintaisena myynnissä mitä enemmän funktiota sitä enemmän ne maksavat
        Itse tyydyn vaan siihen tavalliseen imuriin , sillä mielestäni nuo robotit maksavat hyvin paljon .
        Joten senkin vähän liikunnan kyllä tarvitsen sen tavallisen imurin kanssa touhutessani


    • Anonyymi

      Minäkin odottelisin kysymykseen vastauksia. En muita ehdotuksia tai miten ennen tehtiin.

    • Anonyymi

      Tyttärelläni on robotti-imuri ja on se loistava kapistus. Sielläkin, kun on normaalin
      pölyn lisäksi koirankarvoja.

      Mikäli vielä on tietotekniikka hallussa, niin kyseisen imurin voi kytkeä siivoamaan matkojen päästä ja kotiin tullessa on kotisi siisti (lattioiden osalta)

      Itse ostaisin robotti-imurin, mutta ensin minun pitäisi vaihtaa sohvat sellaiseksi, että robotti mahtuu alle. Nykyisten sohvien alle ei mahdu, toki ei mahdu normi imurin suuntinkaan, joten joudun aina vetämään pois paikalta.

      • Anonyymi

        Netistä katselemani imurin korkeus on 8 cm. Aika monen kaapin alle se onnistuu menemään. Joku vain varoitteli, että se pitää kovaa ääntä.
        Kuinka iso pölypussi mahtaa mahtua niin pieneen imuriin? Mihin se pussinsa tyhjentää, kun on valmis? Vai vaihtaako uuteen ja paiskaa täysinäisen lattialle. :)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netistä katselemani imurin korkeus on 8 cm. Aika monen kaapin alle se onnistuu menemään. Joku vain varoitteli, että se pitää kovaa ääntä.
        Kuinka iso pölypussi mahtaa mahtua niin pieneen imuriin? Mihin se pussinsa tyhjentää, kun on valmis? Vai vaihtaako uuteen ja paiskaa täysinäisen lattialle. :)))

        Mulla on noiden sohvien alareuna kaareva eli keskeltä sohvaa mullakin mahtuisi.

        Ei se mun mielestä kovaa ääntä pidä, kovempaa pitää oma imurini. Mikäli ääntä pelkää, niin voi mennä vaikka kauppaan siksi aikaa, kun robotti siivoaa.

        Tuskin se itse itseään tyhjentää, eiköhän siinä tarvita ihmisen kättä, hehee. En ole tuota huomannut tytöltä kysyä.


    • Anonyymi

      Minäkin tutkailin nettiä. Hintahaitari n. 150 - 1800 €.
      Joissain imureissa on moppaustoiminto.
      Itse menee telakalleen latautumaan ja tosiaan tyhjentää pölyt pussiin ihan itse. Sovellus ilmoittaa milloin pussi on vaihdettava. Toiset takkuaa matonreunaan toiset ylittää reippaasti 2 cm:n kynnykset. Skannaa asunnon pohjapiirroksen ja imurointi sujuu kerta kerralta nopeammin.
      Täytyy vielä saada käyttökokemuksia, että mikä sopisi juuri minulle.

      • Anonyymi

        Kaikki ei robotit ei tyhjennä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei robotit ei tyhjennä itse.

        Ei näköjään. Ja niissä missä on tuo moppitoiminto, niin ei välttämättä toimi.
        Paljon on hankittava tietoa, jos mielii hyvän ja toimivan omiin olosuhteisiin löytää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe