Jaahas. Putinin kätyrit ovat siirtyneet nettitrollailusta konkreettisiin toimiin Suomea vastaan. Jos itse olisin rys...kaksoiskansalainen, niin alkaisin jo pakkaamaan tavaroita kotimatkaa varten.
Suomen venäläiset
18
471
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset pakkaa jo muista purra munkkia samalla
- Anonyymi
koskettele itseäsi käsipyyhkeillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koskettele itseäsi käsipyyhkeillä.
Piilopuppeli kilahti
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180479493
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Just noin...menkööt sinne mistä ovat tulleetkin.
- Anonyymi
Varsinkin sinä jämpsän porttiin puremaan munkkia hopi hopi
- Anonyymi
Du också!
- Anonyymi
Niin nämä Ukrainalaiset. Mitkä vain rullailee autoilla päivät pitkät iltaisin melu ja juopottelu
- Anonyymi
Jälleen kilpifetissi hehehee
- Anonyymi
Ukraina murskaa venäjää nyt sillä tahdilla että eipä siellä minua tarvita.
Hyvä Ukraine- Anonyymi
Eipä sinua nysväkettä sinne huolitakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alustava sopimus oli jo kirjotettu. Allekirjoitukseni vain puuttui. Tällä hetkellä en ole Soledariin siirtymässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleppas sanomaan tuo minulle suoraan. Tarjoan kahvit ja jutellaan mikäs sua riipoo.
- Anonyymi
PUUTTIN ON VIISAS MIES, KOHTA KÄY SUOMELLA HASSUSTI
- Anonyymi
Mees jämpsän porttiin puremaan munkkia kun vielä kykenet
- Anonyymi
Alahan pakata, ei sua jaksa kukaan! Laita se valkoinen sotilas puku ylle!
- Anonyymi
Ei tarvitse valkotakit pukee sut pakkopaitaan ja suorinta tietä niuvanniemeen
- Anonyymi
Kyllä se on ilmavoimien sininen. sori
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057