En ymmärrä muita joilla on myös Lievä älyllinen kehitysvamma.
1. Miksi ne ei ole kiinnostunut lukemaan kehitysvamma aiheisia kirjoja.
2. Miksi ne tekee yksin live videoita Tiktok jne eikä ymmärrä, että niitä kiusaa muut ihmiset ja kun kirjotin yhdelle jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma, että minä huomasin Tiktok sivulla, että sitä kiusaa muut ihmiset sen Tiktok live videossa.
Kyseinen kehari suuttui minulle.
Kehitysvamma
4
240
Vastaukset
- Anonyymi
On tärkeää ymmärtää, että kaikki ihmiset, mukaan lukien ne, joilla on lievä älyllinen kehitysvamma, ovat yksilöitä, ja heillä voi olla hyvin erilaisia kiinnostuksen kohteita, harrastuksia ja käyttäytymistapoja. Kaikilla ei ole kiinnostusta samoihin asioihin, kuten kehitysvamma-aiheisiin kirjoihin, eikä se ole poikkeuksellista.
Toinen asia on ymmärtää, että sosiaalisen median alustoilla, kuten TikTok, ihmiset voivat julkaista videoita ja olla vuorovaikutuksessa muiden käyttäjien kanssa. Kuitenkin tämä voi olla monimutkaista, ja joskus voi tapahtua kiusaamista tai epäasiallista käyttäytymistä. On tärkeää, että kaikki käyttäjät, mukaan lukien ne, joilla on lievä älyllinen kehitysvamma, tuntevat olevansa turvassa ja suojattuja verkossa.
Jos olet huolissasi jostakin henkilöstä, joka saattaa olla haavoittuva kiusaamiselle tai muulle haitalliselle käytökselle, kannattaa keskustella asiasta avoimesti ja ystävällisesti heidän kanssaan. Kiusaamisen estämiseksi on myös tärkeää ilmoittaa sellaisesta toiminnasta sosiaalisen median alustojen ylläpitäjille ja tarvittaessa paikallisille viranomaisille. Kiusaaminen on vakava asia, ja sen ei tulisi jäädä käsittelemättä.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18048073n
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ne joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma niiden kanssa ei voi keskustella avoimesti, jos niillä ei ole toinen diagnoosi Add /Adhd joka on minun kohdalla todettu olevan selkeä ja Lievä älyllinen kehitysvamma on laitettu Heikkolahjaisuus tason takia, kun kokonainen kielellinen älykkyys 75äö
- Anonyymi
Ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma selkeä niillä on kokonainen kielellinen älykkyys alle 70 äö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446