Olen 13 vuotias tyttö ja olen itse hankkinut rahaa kesällä istuttamalla ja keräämällä marjoja yli kahdella sadalla eurolla .kun en halunnut enää jatkaa viulu harrastusta tai käydä teorioissa isäni otti minulta kaiken rahani pois ja ilmoitti etten saa niitä enää eikä hän maksa minulle enää mitään harrastuksia. Onko tämä ihan laillista sillä olin itse hankkinut kaiken rahan ja en ollut tehnyt töitä tai saanut edes raahaa vanhemmiltani .(toki jonkun verran sieniä kerännyt murta en oikein muuta).
Isä otti rahat pois
Anonyymi-ap
3
529
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole laillista ottaa pois ja laki on sinun puolella. Raha tulee palauttaa sinulle. Joku harrastus on hyvä olla. Jonkun soittimen opettelu on hyödyllinen taito. Rytmiä on vaikea oppia vaikka oppisi soittamaan soittimia. Viulusta pystyt vaihtamaan muihin soittimiin.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18048167C
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
joo, puhu vaikka kuraattorille se voi auttaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021334
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17943viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779