Mielipiteitä Cornwellin Raatokärpäsestä?
Luin ja olen kahden vaiheilla. Kirjan alku oli vaisu, keskikohta hyvin tylsä, mutta loppuosa ihan ok. Saattaisin lukea jonkun muun Scarpetta-tapauksen, mutta minkä?
Mikä on mielestänne paras Scarpetta?
Patricia Cornwell: Raatokärpänen
4
1388
Vastaukset
- d.claiborne
...oli mun mielestäni hieman lattea. Siitä seuraava (uusin) Scarpetta -romaanikin eli Pahan jäljillä oli jo parempi.
Parhaat Scarpetat löytyvät mielestäni sieltä sarjan alkupäästä, joten voisit vaikka hankkia käsiisi Post mortemin ja alkaa lukea kirjoja kronologisessa järjestyksessä, jos vaan mielenkiintoa riittää. Kirjastoista löytyy Scarpettoja aika hyvin, samoin kirppiksiltä ja divareista.
Kaiken kaikkiaan Scarpetta -kirjat ovat mielestäni kyllä loistavaa viihdettä.- Draco Paladin
kuulin/luin en muista mistä,että jotkut ovat jopa arvuutellut ettei kirjailija ole uusimmissa kirjoissa sama kuin aiemmissa koska tyyli on niin muuttunut jopa henkilöt on erilaisia. Mutta oli miten oli parhaat kirjat tosiaan löytyy tosiaan ensimmäisistä kirjoista. Post mortem,Ruumistarha, Ansaittu kuolema,Köyhien kalmisto...
- Harris Sirrah
Draco Paladin kirjoitti:
kuulin/luin en muista mistä,että jotkut ovat jopa arvuutellut ettei kirjailija ole uusimmissa kirjoissa sama kuin aiemmissa koska tyyli on niin muuttunut jopa henkilöt on erilaisia. Mutta oli miten oli parhaat kirjat tosiaan löytyy tosiaan ensimmäisistä kirjoista. Post mortem,Ruumistarha, Ansaittu kuolema,Köyhien kalmisto...
Mikä se nyt on se Thomas Harrisin dekkari, ennen Uhrilampaita julkaistu, missä seikkaillaan sarjamurhaajan jäljillä? En muista nimeä, mutta joskus muinoin luettuani ekan Scarpetta-kirjan, en muista minkä, oli kuin olisin lukenut em. Harrisin kirjaa. Tietenkin naisellisuudella kuorrutettuna. Yrittäkääpä päästä samaan tilaan kuin minä. Tuskin tuottaa vaikeuksia. (Siis: en tarkoittanut afasiaani...)
- kuule
Harris Sirrah kirjoitti:
Mikä se nyt on se Thomas Harrisin dekkari, ennen Uhrilampaita julkaistu, missä seikkaillaan sarjamurhaajan jäljillä? En muista nimeä, mutta joskus muinoin luettuani ekan Scarpetta-kirjan, en muista minkä, oli kuin olisin lukenut em. Harrisin kirjaa. Tietenkin naisellisuudella kuorrutettuna. Yrittäkääpä päästä samaan tilaan kuin minä. Tuskin tuottaa vaikeuksia. (Siis: en tarkoittanut afasiaani...)
tuo Punainen Lohikäärme?
Luin sen joskus kauan sitten ja etäisesti muistaisin että oli aika hyvä.
Toki muisti saattaa pätkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624392Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141553Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401331Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681093- 58939
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.170855Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791