Sanoja hänelle

Kokeillaan josko tällä kertaa lähtis (edellisen alotuksen kävi lakasukone siivoomassa).

Kirjoita kaipuusi kohteelle, riimittele rakkaallesi tai viskaile sanoja muuten vaan. Mutta ethän riitele tai ilkeile kellekään, kiitos.

304

7272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisimme voimakas ja näyttävä pari, hehkutaan yhdessä.

    • Anonyymi

      Harvoja hyviä syitä olla lesbo.🌻

    • Anonyymi

      Ilmesty jo elämääni. Odotan sinua joka ikinen päivä ja odottavan aika on pitkä.

    • Mikähän siinä on, että mitä lähemmäs talvea mennää, sitä enempi väsyttää? Tuntuu ettei nukkumisen tarpeesta tuu loppua laisinkaan.

      • Vähentyvä ☀️ valo. Mulla on väsymys johtunut kyllä lähinnä liian lyhyistä yöunista. Vois nukkua talven yli ja herätä pirteenä keväällä...


    • Anonyymi

      24.10.18 oli onnen päivä, vaikka en silloin vielä sitä tiennyt. Siitä on kohta viisi vuotta! 🎉

    • Anonyymi

      Rakkaus ei ole osunut kohdalleni, sinun kanssasi se voisi muuttua.

    • Anonyymi

      Kuvittelen joskus mielessäni miltä yhteinen elämä sinun kanssasi voisi tuntua. Ne ajatukset tuovat hymyn kasvoille, vaikka ovatkin vain mielikuvia. Välillä mietin, että oletkohan sinä juuri minulle se elämän suuri ihastus jota ei koskaan tule saamaan. Jota vielä vanhanakin lämmöllä yksin muistelee ja miettii, että olisipa asiat olleet toisin.

    • Sää oot mun auringonnousu, päivieni valo ja iltojeni ilo ❤️ Sinua odotan elämääni ❤️

      • Anonyymi

        Tällaista lisää synkkään päivään


      • Anonyymi

        Miten pääsen elämääsi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten pääsen elämääsi?

        Hyvää uutta vuotta 2024 ✨⭐🌟💖
        Terveyttä,rakkautta,rauhaa ja iloa elämään 💛
        Tarkoititko miten pääset minun elämääni? 😉


      • Anonyymi
        Tunne2017 kirjoitti:

        Hyvää uutta vuotta 2024 ✨⭐🌟💖
        Terveyttä,rakkautta,rauhaa ja iloa elämään 💛
        Tarkoititko miten pääset minun elämääni? 😉

        Iloa tähänkin vuoteesi 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Iloa tähänkin vuoteesi 😉

        Kiitos 😊😉
        Sitä tarvitaan,joka päivä...unohtamatta huumoria ja leikin laskua😊😊 se auttaa jaksamaan arjen haasteissa. Ihanaa vuoden ensimmäistä päivää sinulle ☀️💫⭐🌟✨ Pysy lämpimänä 🤗


    • Jopas on tullut paljon kauniita ajatuksia ja sanoja ketjuun 😊

    • Anonyymi

      Toivon sinulle, minulle, meille voimaa ja valoa 🤍

    • Anonyymi

      Haluan vain sinut ja vartalosi lähelleni. Ei sanoja, ei roikottamista. Vain sinut.

      • Anonyymi

        Että voin inhota tuota "roikottamista" -sanaa!!! Tätä on myös muilla palstoilla ja nyt selvisi, että on lesbojen käsialaa.
        Ei voi mitään, mutta inhoan lesboja. Ja syitä en nyt taas jaksa tähän listata.
        Terveisin 100 % hetero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että voin inhota tuota "roikottamista" -sanaa!!! Tätä on myös muilla palstoilla ja nyt selvisi, että on lesbojen käsialaa.
        Ei voi mitään, mutta inhoan lesboja. Ja syitä en nyt taas jaksa tähän listata.
        Terveisin 100 % hetero.

        Voit mennä heteropalstoille ja niitähän löytyy. Kas kun tämä palsta on lesboille tarkoitettu ja vihapuheesi voit pitää itselläsi ja mennä hoidattamaan ongelmiasi terapiaan. Suosittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että voin inhota tuota "roikottamista" -sanaa!!! Tätä on myös muilla palstoilla ja nyt selvisi, että on lesbojen käsialaa.
        Ei voi mitään, mutta inhoan lesboja. Ja syitä en nyt taas jaksa tähän listata.
        Terveisin 100 % hetero.

        Eksyit varmaan vahingossa tälle palstalle. Muussa tapauksessa ihmettelen suuresti mitä teet tällä palstalla kertomassa vihaasi. Toivottavasti löydät hyvän terapeutin, varmasti raskasta elää noinkin suuren vihan kanssa 🤗 Peace


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että voin inhota tuota "roikottamista" -sanaa!!! Tätä on myös muilla palstoilla ja nyt selvisi, että on lesbojen käsialaa.
        Ei voi mitään, mutta inhoan lesboja. Ja syitä en nyt taas jaksa tähän listata.
        Terveisin 100 % hetero.

        Ja tulit sitten tänne ilmoittamaan mielipiteesi? Ei voisi oikeasti vähempää kiinnostaa mitä joku peräkamarinpoika junttilasta ajattelee lesboista ja homoista. Hanki itsellesi nainen ja elä elämääsi.


    • Tuikahdus menneestä

      Sun
      Katseessa
      Rakkaus

      Tässä hetkessä
      Koko
      Universaali
      Kauneus

      Edelleen ikävöin

    • Anonyymi

      Ota intohimoni, pimeyteni ja valoni vastaan, ja näytä omasi. Hyvää yötä.

    • Anonyymi

      Odottava lauantaiaamu.
      Syön aamiaista yhtä aikaa auringonnousun kanssa.
      Säätilaukseni on selvästi vastaanotettu.
      Suotuisa ennekö?
      Mieleni on kevyt kun astelen kohti tuttua paikkaa.
      Tänään se kantaa uutta merkitystä.
      Polun varrella mustikanvarvut nukkuvat ja
      tuntematon sieni on keikahtanut kyljelleen.
      En tunne kiirettä.
      Tiedän että pian on aika.

    • Anonyymi

      Me oltaisiin ihannepari. Sellainen joista kaikki sanovat "siinä on oikein tutkapari"

      • Anonyymi

        Söpö tavoite.:P Toivottavasti olen vielä naisen kanssa, josta vois ajatella, ett wau tuo nainen on minun kanssani ja hän ajattelis minusta samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söpö tavoite.:P Toivottavasti olen vielä naisen kanssa, josta vois ajatella, ett wau tuo nainen on minun kanssani ja hän ajattelis minusta samoin.

        Kiitos, toivottavasti onni suosii meitä molempia.


    • Reportteri tuli tapaamaan Lappiin nais paria. Aikansa haastateltuaan kysyi,
      Mitä te teette täällä kesäisin? Naa, met kalastethan ja naihan. 🤭 Reportteri punoitti mutta kysyi, entäs talvisin?
      Naa, kalastethan vähempi. 💞💞💞

      • Tämä on hyvä 😊😂


      • Anonyymi
        Soulmate66 kirjoitti:

        Tämä on hyvä 😊😂

        Mua ei edes hymyilyttänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei edes hymyilyttänyt.

        Tykkään tuollaisesta huumorista. 😊


    • Anonyymi

      Sanoja minulle:

      Unelmani vaaleanpunainen pantteri

      Mielikuvissa me käveltiin käsi kädessä ja aurinko paistoi metsänrannan takaa. Me suudeltiin portilla kunnes naapuri kuulutti uuden ennätyksen syntyneen. Paritalon villiintynyt puutarha odotti vain meitä vaikkei se ollut edes myytävänä. Tuhannen tuhat vuotta sitten. Homeinen filtti makaa kuistin keinutuolissa kun kuljen siitä ohi.

    • Anonyymi

      Rakastan sinua. Nyt ja varmaan ikuisesti.

    • Anonyymi

      Miten paljon näen muissa mitä en halua. Miten paljon hyvää näen sinussa, jonka haluan elämääni. Konaisena ihmisenä. Huomenta.

      • Anonyymi

        Oon maassa

        Ei syytä

        Tai

        Ehkä se kaipuu

        Liian pitkä


    • Anonyymi

      Aika varmasti luulet, että olen täysin hetero. Mutta enpäs ole, vaan sinuun ihastunut. 🌈💚

      • Anonyymi

        Minä olisin myös voinut kirjoittaa noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olisin myös voinut kirjoittaa noin.

        Salaa ystävään ihastuminen on raastavaa. Kuinka pitkä oma ystävyyssuhteesi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaa ystävään ihastuminen on raastavaa. Kuinka pitkä oma ystävyyssuhteesi on?

        Niin on. Miksi et kerro ystävällesi tunteistasi? Minä pelkään että välit eivät sen jälkeen olisi entisenlaiset vaikka hän varmasti osaisikin suhtautua asiaan hyvin. Voi mennä ystävyyssuhde pilalle tavallaan.


      • Anonyymi

        Kannattaisiko antaa joku muu kuin heterosignaali?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko antaa joku muu kuin heterosignaali?

        Ei heti tarvitse olla omaa ihastumistaan kertomassa. Jo yleisesti omista ajatuksistaan tai suuntautumisestaan puhuminen tämän ystävän kanssa voi viedä asiaa eteenpäin.


      • Anonyymi

        Tykkäilen vähän niinku tytöistä/ olen bisse/ en ole hetero ei riitä kaikille. Jos on lesbo, se on syytä ilmaista suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei heti tarvitse olla omaa ihastumistaan kertomassa. Jo yleisesti omista ajatuksistaan tai suuntautumisestaan puhuminen tämän ystävän kanssa voi viedä asiaa eteenpäin.

        No puhuminen on muun kuin heterosignaali antamista. Kannattaa myös jättää se mies...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko antaa joku muu kuin heterosignaali?

        Miten sellaisen sitten antaa niin että kumpikaan ei menetä kasvojaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sellaisen sitten antaa niin että kumpikaan ei menetä kasvojaan?

        Mitä kasvojen menettämistä siinä on, jos ilmaisee ettei ole hetero?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kasvojen menettämistä siinä on, jos ilmaisee ettei ole hetero?

        Vaikka mitä. Jos ystävä on hetero ja itse ilmaisee ettei ole, voi ystävyyssuhde muuttua vaikeaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka mitä. Jos ystävä on hetero ja itse ilmaisee ettei ole, voi ystävyyssuhde muuttua vaikeaksi.

        Jaa, mun lähes kaikki ystävät on heteroita, eikä siinä ole mitään ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, mun lähes kaikki ystävät on heteroita, eikä siinä ole mitään ongelmaa.

        Siitä voi seurata sellainen ongelma, että toinen ei enää ole seurassa luontevasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä voi seurata sellainen ongelma, että toinen ei enää ole seurassa luontevasti.

        Millainen ihminen on ystävä, jonka kanssa joutuu pelkäämään kasvojen menetystä. Millainen ystävä on ihminen, jonka kanssa ei voi olla oma itsensä, ilman pelkoa että kanssakäymisestä tulee kiusallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä voi seurata sellainen ongelma, että toinen ei enää ole seurassa luontevasti.

        Siitä jos kerrot tunteistasi ystävälle voi seurata epäluontevuus. Suuntautumisesta kertominen on eri asia. Tuskin ystäväsi kuvittelee että kaikki ovat automaattisesti kiinnostuneita hänestä. Älä kerro ihastumisesta ennen kuin tiedät jotain toisestakin .

        En tiedä kannattaako aikuisen puhua yleensäkään ihastumisvaiheessa vielä tunteistaan. Ehtii kertoa sitten kun tunne syvenee. Kun tuskin kukaan kuitenkaan ihastumisen perusteella tekee mitään ratkaisuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Miksi et kerro ystävällesi tunteistasi? Minä pelkään että välit eivät sen jälkeen olisi entisenlaiset vaikka hän varmasti osaisikin suhtautua asiaan hyvin. Voi mennä ystävyyssuhde pilalle tavallaan.

        Miksi se pitäisi kertoa heti sanallisesti? Mitä jos viet tilannetta muulla tavalla siihen suuntaan ja katsot miten ystävä reagoi. Helppoa, kun olette jo kanssakäymisissä. Muuta elekieltä, etäisyyttä yms. ystävyyden rajat ylittäväksi hienovaraisesti. Kokeile ja lopeta, jos hän ei vastaa samalla tavalla. Sitten vain jatkat ystävyyslinjalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se pitäisi kertoa heti sanallisesti? Mitä jos viet tilannetta muulla tavalla siihen suuntaan ja katsot miten ystävä reagoi. Helppoa, kun olette jo kanssakäymisissä. Muuta elekieltä, etäisyyttä yms. ystävyyden rajat ylittäväksi hienovaraisesti. Kokeile ja lopeta, jos hän ei vastaa samalla tavalla. Sitten vain jatkat ystävyyslinjalla.

        Se voisi olla tunkeilevaa. Hienovarainenkin. Parempi vaihtoehto ehkä kuin kertominen sanallisesti. Mutta hienovaraisemmastakin lähestymisestä voi toinen arvata. Kiusallista jos ei ollenkaan samoja tunteita.


    • Anonyymi

      Kiitos kukasta, olet sellainen itsekin ☺️

      • Anonyymi

        Mulla on libido heikko

        Puhaltaisko joku liekin

        Aika näyttää


      • Anonyymi

        Ole hyvä❣️


    • Anonyymi

      Jos osaisin kävellä noin!
      En menisi autolla mihinkään!
      👀🌹🌹🙉

      • Anonyymi

        Sitä kutsutaan vagina edellä -kävelyksi. Se kertoo muille, että ei juokse minkä tahansa misukan, tätösen ja bimbon perässä, vaan tietää arvonsa. Eikä aio pysähtyä ennen kuin semmoinen tulee vastaan. ;)


    • Anonyymi

      Minua ei haittaisi jos ottaisit kädestä kiinni, silittäisit tai koskettaisit vähän pidempään. Uskon tietäväni mitä ajattelet ja tunnen samoin. Olet niin kaunis minun silmissäni, sisältä ja ulkoa.

      • Anonyymi

        Oi

        Samat sanat


    • Anonyymi

      Tulis ja kysyis. Kertoisin, mut vaan yhdelle korvaparille.

    • "Luulin että
      Menneisyys on
      Kertomuksia jotka toistaa
      Itseään, kuin kaiku joka pian muuttuu hiljaisuudeksi
      En luottanut kuin pettymyksen turvalliseen avokämmeneen
      Silti löysin sut"

      -Samuli Putro

    • Jahans, putsari kävi taas.

    • Anonyymi

      Sä tunnut haaveena

      Aavena
      unissa ja unelmissa

      Usvan kaltaisesti haihdut,
      Kun aamu saapuu huoneeseen
      Rullaverhon alta työntyy säteet
      Ja
      Sinä häviät

      Päivän niin lähellä
      Henkäyksen matkan päässä
      Tuoksuna ilmassa
      Tavoittamattomissa

      Pimeän saapuessa lasken verhon
      Suljen silmät

      Silloin
      Saavut

      Maistut huulillani

      Tämän yön

      Aamun ottaessa sinut jälleen matkaansa

      Tätä on
      Rakastaa etäältä

      • Anonyymi

        Tämä nättiä. Kiva lukee. Kirjotuksen kohde, hänen luulis sulavan. Älä huoli, en tarkottanu sulamisella liukenemista.


      • Anonyymi

        Päivän niin lähellä? Työkaveri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivän niin lähellä? Työkaveri?

        Kyllä, sepä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, sepä .

        Yhteinen työtila? Täällä nimittäin on 🤫


    • Hän sääti säät ja loi ilomielen.
      Vihansa vimmassa kaatoi myrskynä puut.
      Hän laski lämpimän sylinsä
      eikä laskelmoinut rakkauttaan.
      Tanssien pirunpolkkaa käänsit selkäsi.
      Koristit sormesi ja valitsit hiekkamaan mökin.

      Hän jäi säätämään säätä ja odottamaan.
      Tällä kertaa pelastan sinut.

      • Ja ennen kuin arvailette, niin tämä oli vain sanojen viskomista ja lurittelua. 😁


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Ja ennen kuin arvailette, niin tämä oli vain sanojen viskomista ja lurittelua. 😁

        Hyvin viskottu 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Hyvin viskottu 😁

        Kiitos kaunis 😊 Viskoppa säkin jotain. Vaikka tästä päivästä. Minäkin voin:

        Lehdet puissa, osa keltaisina teiden varsilla
        Olen haikea kettu
        Juosten metroon ja istua oranssiin penkkiin
        Olen mandariini uimahallissa
        Kaikilla kännykät, taskunpohjalta oma käteen
        Olen ihmeellinen lahja
        Kävellä kavereiden luo ja yhdessä teatteriin
        Olen syksyinen kirjasto
        Olen auto ajamassa
        Olen vuori keskellä erämaata
        Olen kipinä kuivuudessa ja rakkaus vihassa
        Olen onnellinen ja olen surullinen
        Olen tunne ja olen ajatus
        -Olen haikea kettu ja olen mandariini uimahallissa!
        Olen ihmeellinen lahja, lahja ja ihme
        Olen minä


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Kiitos kaunis 😊 Viskoppa säkin jotain. Vaikka tästä päivästä. Minäkin voin:

        Lehdet puissa, osa keltaisina teiden varsilla
        Olen haikea kettu
        Juosten metroon ja istua oranssiin penkkiin
        Olen mandariini uimahallissa
        Kaikilla kännykät, taskunpohjalta oma käteen
        Olen ihmeellinen lahja
        Kävellä kavereiden luo ja yhdessä teatteriin
        Olen syksyinen kirjasto
        Olen auto ajamassa
        Olen vuori keskellä erämaata
        Olen kipinä kuivuudessa ja rakkaus vihassa
        Olen onnellinen ja olen surullinen
        Olen tunne ja olen ajatus
        -Olen haikea kettu ja olen mandariini uimahallissa!
        Olen ihmeellinen lahja, lahja ja ihme
        Olen minä

        Olepa hyvä! 😁Jätän viskomati, kun en osaa. Öitä toivottelen 😴


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Olepa hyvä! 😁Jätän viskomati, kun en osaa. Öitä toivottelen 😴

        No vedetään nyt kumminkin tähän, vaikka mieli on musta ja värit vähissä.

        Paljon on kertynyt aikojen saatossa.
        Täytän laatikon ja suljen sen.
        Voisinpa sulkea sinne myös rintaa puristavan tunteen, ahdistuksen ja pelon tulevasta.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No vedetään nyt kumminkin tähän, vaikka mieli on musta ja värit vähissä.

        Paljon on kertynyt aikojen saatossa.
        Täytän laatikon ja suljen sen.
        Voisinpa sulkea sinne myös rintaa puristavan tunteen, ahdistuksen ja pelon tulevasta.

        Voi pieni.. Voisinpa auttaa sua jotenkin saamaan ahdistuksen pois. Pelko on kamala kaveri. 😔 Muistan sua 🙏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi pieni.. Voisinpa auttaa sua jotenkin saamaan ahdistuksen pois. Pelko on kamala kaveri. 😔 Muistan sua 🙏

        Tämä yllä oleva siis minulta. Näköjään olin unohtanut kirjautua. Voi hyvin 🙏


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Tämä yllä oleva siis minulta. Näköjään olin unohtanut kirjautua. Voi hyvin 🙏

        Kiitti etelän hetelmät vuosmallia kasikolme 💐
        Nämä asiat on nyt vaan läpikäytävä.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitti etelän hetelmät vuosmallia kasikolme 💐
        Nämä asiat on nyt vaan läpikäytävä.

        Joko sä voit jo paremmin ja asiat on helpottanu?


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Joko sä voit jo paremmin ja asiat on helpottanu?

        Kiitos kysymästä. Kyllä mä voin nyt paremmin, kun asiat on saatu järjestykseen ja muutenkin 😊 Onhan tämä ollut nyt erilaista, vaan en entiseen palaisi.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kiitos kysymästä. Kyllä mä voin nyt paremmin, kun asiat on saatu järjestykseen ja muutenkin 😊 Onhan tämä ollut nyt erilaista, vaan en entiseen palaisi.

        Kuulostaa isoilta muutoksilta. Hyvä, että olo on helpottanut ja elämä muutenkin. On helpottavaa huomata tehneensä oikean päätöksen. 🫂


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Kuulostaa isoilta muutoksilta. Hyvä, että olo on helpottanut ja elämä muutenkin. On helpottavaa huomata tehneensä oikean päätöksen. 🫂

        Kyllä, isoja muutoksia, jotka eivät koskeneet vain mun elämää vaan muidenkin, niiden lähimpien ihmisten.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä, isoja muutoksia, jotka eivät koskeneet vain mun elämää vaan muidenkin, niiden lähimpien ihmisten.

        No toivottavasti voitte kaikki nyt sitten hyvin ja erityisesti sinä.


      • Fructus_83 kirjoitti:

        No toivottavasti voitte kaikki nyt sitten hyvin ja erityisesti sinä.

        Kyllä mulla vakaa uskomus on, jotta kaikkien kannalta tehtiin oikea ratkaisu. Ei entiseenkään tilanteeseen voinut jäädä.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä mulla vakaa uskomus on, jotta kaikkien kannalta tehtiin oikea ratkaisu. Ei entiseenkään tilanteeseen voinut jäädä.

        Uskomus ei ehkä tässä kohtaa sopiva sana, vaan usko se oikeampi.


    • Anonyymi

      Päiviä, viikkoja, vuosia
      Haaveita, haikeutta
      Iloa, ikävää
      Mietin mietitköhän minua
      Kuten minä sinua
      Onko olemassa suurempi vetovoima
      Ajatusten yhteys
      Aika tuntuu erilaiselta
      Erityiseltä yhdessä
      Ihana nähdä
      Pieniä vihjeitä
      Kertoisinko tunteista
      En uskalla, ehkä ensi kerralla
      Ehkä sinä kertoisit
      Puhut taas puolisostasi
      Kuvittelin kaiken
      Typerä minä

      • Anonyymi

        Kuinka iloiseksi niistä tunteiden tunnustuksista tulisitkaan? 🤗


      • Anonyymi

        Onko meillä kummallakin puolisot?


      • Anonyymi

        Ihminen voi kyllä olla ihastunut vaikka puhuisikin puolisostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen voi kyllä olla ihastunut vaikka puhuisikin puolisostaan.

        Vaikea kuvitella. Ihastuneen mielessä ei muut pyöri. Vai tarkoitatko että puhuu eroaikeistaan ja siinä yhteydessä puolisosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea kuvitella. Ihastuneen mielessä ei muut pyöri. Vai tarkoitatko että puhuu eroaikeistaan ja siinä yhteydessä puolisosta?

        En vaan siitä että henkilö saattaa elää heterosuhteessa ja puhua puolisostaan mutta olla silti ihastunut samaa sukupuolta olevaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaan siitä että henkilö saattaa elää heterosuhteessa ja puhua puolisostaan mutta olla silti ihastunut samaa sukupuolta olevaan.

        En kokisi sellaista naista ihastuneeksi joka puhuisi mulle puolisostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaan siitä että henkilö saattaa elää heterosuhteessa ja puhua puolisostaan mutta olla silti ihastunut samaa sukupuolta olevaan.

        Tämä kuvastaa ainakin minua. Eli hyvin mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kuvastaa ainakin minua. Eli hyvin mahdollista.

        Miksi puhut sille naiselle puolisostasi? Yritätkö peittää ihastumista häneltä? Vaikka eipä sillä ole käytännössä väliä, kun olet/olette? varattuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puhut sille naiselle puolisostasi? Yritätkö peittää ihastumista häneltä? Vaikka eipä sillä ole käytännössä väliä, kun olet/olette? varattuja.

        Se on vain osana elämää ja luonnollinen osa keskusteluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vain osana elämää ja luonnollinen osa keskusteluja.

        En yritä neuvoa, tottakai ymmärrät itsekin. Sanon tähän kuitenkin, että neutralisoit teidän kohtaamisen kaverilliseksi puhumalla toisesta. Mikä on tietysti okei ja fiksuakin kun kerran olet varattu. Puhuuko toinenkin puolisostaan tai sinkkuna deittailustaan? Romanttinen tilannehan syntyy kahdenkeskisyydestä, kun keskitytään toisiinsa ja ollaan ikäänkuin kuplassa mihin ei muita mahdu. Jos näin sinkkuna vertaa, niin deittitilanteessa ei lähdetä puimaan eilistä deittiä, ellei nimenomaan haluta alleviivata ettei tässä ole mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yritä neuvoa, tottakai ymmärrät itsekin. Sanon tähän kuitenkin, että neutralisoit teidän kohtaamisen kaverilliseksi puhumalla toisesta. Mikä on tietysti okei ja fiksuakin kun kerran olet varattu. Puhuuko toinenkin puolisostaan tai sinkkuna deittailustaan? Romanttinen tilannehan syntyy kahdenkeskisyydestä, kun keskitytään toisiinsa ja ollaan ikäänkuin kuplassa mihin ei muita mahdu. Jos näin sinkkuna vertaa, niin deittitilanteessa ei lähdetä puimaan eilistä deittiä, ellei nimenomaan haluta alleviivata ettei tässä ole mitään.

        Olen omasta ihastumisestani hyvin hämmentynyt ja ehkä sen vuoksi päädyn sitä jotenkin suojelemaan näissä tilanteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen omasta ihastumisestani hyvin hämmentynyt ja ehkä sen vuoksi päädyn sitä jotenkin suojelemaan näissä tilanteissa.

        Ihan järkevääkin pitää välit etäisinä, kun ei kerran ole mitään konkreettista tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko meillä kummallakin puolisot?

        Kyllä. Ihan hyviä ja useita kommentteja yllätyksekseni tullut.. ehkä tässä ei tosiaan mitään konkreettista koskaan tule tapahtumaan kuten joku sanoikin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ihan hyviä ja useita kommentteja yllätyksekseni tullut.. ehkä tässä ei tosiaan mitään konkreettista koskaan tule tapahtumaan kuten joku sanoikin..

        Miksi toisen puhuminen omasta puolisostaan on sitten niin hirveää, jos itsekin olet varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi toisen puhuminen omasta puolisostaan on sitten niin hirveää, jos itsekin olet varattu?

        Ei ole hirveää enkä siitä ajattele huonoa, tietenkään. Enemmän tässä itseäni pidin hölmönä. Kyseessähän oma reaktioni tavalliseen asiaan ja tässä tunteet luultavimmin yksipuolisia. Sitä voi kuvitella kaikenlaista. Aikaisempaan viitaten en myöskään ajattele etteikö suhteessa oleva voisi olla ihastunut. Olenhan minäkin. Tulevaisuus kuitenkin on epävarma. En odota samaistumista, eikä toisten kokemuksiin kukaan pystykään samaistua ainakaan jos ei ole ollut samanlaisessa tilanteessa. Kunhan vapauduin kirjoittamaan. Omiin tunnekokemuksiin on vaikea löytää osuvaa ilmaisua ja joskus näitä herää vaikka eivät aina olisi rationaalisesti perusteltavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole hirveää enkä siitä ajattele huonoa, tietenkään. Enemmän tässä itseäni pidin hölmönä. Kyseessähän oma reaktioni tavalliseen asiaan ja tässä tunteet luultavimmin yksipuolisia. Sitä voi kuvitella kaikenlaista. Aikaisempaan viitaten en myöskään ajattele etteikö suhteessa oleva voisi olla ihastunut. Olenhan minäkin. Tulevaisuus kuitenkin on epävarma. En odota samaistumista, eikä toisten kokemuksiin kukaan pystykään samaistua ainakaan jos ei ole ollut samanlaisessa tilanteessa. Kunhan vapauduin kirjoittamaan. Omiin tunnekokemuksiin on vaikea löytää osuvaa ilmaisua ja joskus näitä herää vaikka eivät aina olisi rationaalisesti perusteltavissa.

        Kyllä täältä samaistumista saa, sillä minulla on tismalleen sama tilanne käsillä. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole hirveää enkä siitä ajattele huonoa, tietenkään. Enemmän tässä itseäni pidin hölmönä. Kyseessähän oma reaktioni tavalliseen asiaan ja tässä tunteet luultavimmin yksipuolisia. Sitä voi kuvitella kaikenlaista. Aikaisempaan viitaten en myöskään ajattele etteikö suhteessa oleva voisi olla ihastunut. Olenhan minäkin. Tulevaisuus kuitenkin on epävarma. En odota samaistumista, eikä toisten kokemuksiin kukaan pystykään samaistua ainakaan jos ei ole ollut samanlaisessa tilanteessa. Kunhan vapauduin kirjoittamaan. Omiin tunnekokemuksiin on vaikea löytää osuvaa ilmaisua ja joskus näitä herää vaikka eivät aina olisi rationaalisesti perusteltavissa.

        Oletko parisuhteessa naisen vai miehen kanssa? Entä se toinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan järkevääkin pitää välit etäisinä, kun ei kerran ole mitään konkreettista tiedossa.

        Ehkä sitä ei voi tietää. Jos kummatkin ovat heteroparisuhteessa. Se ei tarkoita sitä ettei voisi ihastua oman sukupuolen edustajaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sitä ei voi tietää. Jos kummatkin ovat heteroparisuhteessa. Se ei tarkoita sitä ettei voisi ihastua oman sukupuolen edustajaan.

        Molemmat ovat heterosuhteessa….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat ovat heterosuhteessa….

        Se voi vaikeuttaa asioita. Jos toinen on heterosuhteessa ja toinen ilmaisee selkeästi olevansa jotain muuta kuin hetero, se tekee lähestymisestä vähän helpompaa. Kun on kaksi heterosuhteessa, lähestyminen on riski. Voi menettää muuten hyvän ihmissuhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat ovat heterosuhteessa….

        Hep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat ovat heterosuhteessa….

        Niin täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin täälläkin.

        Meitä näyttäisi olevan useampikin 😄 mistäs päin te?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä näyttäisi olevan useampikin 😄 mistäs päin te?

        Jätän tähän vastaamatta. Terveisin näiden kommenttien aloitusrimpsun kirjoittaja 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jätän tähän vastaamatta. Terveisin näiden kommenttien aloitusrimpsun kirjoittaja 😊

        Aika yleistähän tuo on heterosuhteissa eläville, jotta ihastutaan saman sukupuolen edustajaan. Näin kävi aikanaan myös mulle ja sille ei sitten loppua tullutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätän tähän vastaamatta. Terveisin näiden kommenttien aloitusrimpsun kirjoittaja 😊

        Höh, pikku vihjeet olisi kivoja... 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätän tähän vastaamatta. Terveisin näiden kommenttien aloitusrimpsun kirjoittaja 😊

        Juttusi ei siis ainakaan sinun puolestasi tule koskaan etenemään jos jo täällä puhuminen on vaikeaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttusi ei siis ainakaan sinun puolestasi tule koskaan etenemään jos jo täällä puhuminen on vaikeaa?

        Ehkä sitten niin. Kaikkeen tarvitaan kaksi. Koen viisaammaksi jättää kertomatta tänne sen enempää kuin mikä itsestä tuntuu hyvältä. Viestiketjun aihe oli sanoja hänelle ei sen enempää. Oikea ihminen lukiessaan voisi saada jo näistäkin niitä vihjeitä. Muillakin on mahdollisuus jatkaa viestiketjua vastavuoroisesti niin halutessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sitten niin. Kaikkeen tarvitaan kaksi. Koen viisaammaksi jättää kertomatta tänne sen enempää kuin mikä itsestä tuntuu hyvältä. Viestiketjun aihe oli sanoja hänelle ei sen enempää. Oikea ihminen lukiessaan voisi saada jo näistäkin niitä vihjeitä. Muillakin on mahdollisuus jatkaa viestiketjua vastavuoroisesti niin halutessaan.

        Kyllä tuosta ehkä yhden kohdan poimi. 🙂


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Aika yleistähän tuo on heterosuhteissa eläville, jotta ihastutaan saman sukupuolen edustajaan. Näin kävi aikanaan myös mulle ja sille ei sitten loppua tullutkaan.

        Eihän se heterosuhde estä näkemästä ihmisiä, naisia joista tykkää. Tietysti teot pitää myistaa pitää kumppania kunnioittavina, vaikka ihastunut oliskin tai sitten erota.

        Mutta juu, voi ihastua heterosuhteessa eläessään "lesbosti".

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se heterosuhde estä näkemästä ihmisiä, naisia joista tykkää. Tietysti teot pitää myistaa pitää kumppania kunnioittavina, vaikka ihastunut oliskin tai sitten erota.

        Mutta juu, voi ihastua heterosuhteessa eläessään "lesbosti".

        Jasu

        No en mä niin kai väittänytkään tai ainakaan ei ollu tarkotus. Oon kyllä tässä viime päivinä todennut, jotta aina kaikki ei ymmärrä silleen kun oli tarkotettu. On sitä aiemminkin tapahtunut kyllä.


    • Anonyymi

      On hankalaa ja raastavaa kohdata säännöllisesti ihmistä, johon tuntee vetoa. Mutta samalla tiedostaa, ettei ihastus todennäköisesti etene tunnetta pidemmälle tekoihin. Käydä sisäistä kamppailua, pitääkö ihastuksen tunteen liekin elinvoimaisena vai antaisiko sen vain hiljalleen sammua ja tukahtua.

      • Anonyymi

        Pidä elinvoimaisena, ei sitä voi ikinä tietää tulevista käänteistä...


      • Anonyymi

        Suuremmat tunteet eivät tukahdu yleensä kuin hetkellisesti. Pahimmillaan harmittelee asiaa vuosia tai loppuelämän. Pienen kipinän saa kyllä tukahdutettua viimeistään uuden ihastuksen tullessa kuvioihin. Miksi ei etenisi tai miksi sitten näet tätä ihmistä jos toisen näkeminen tuntuu hankalalta tai herättää negatiivisia tunteita? Olisi varmaan ainakin toiselle myös reilua kertoa jos tapaaminen ei tunnu hyvältä. Mahd työn kautta kohtaaminen tietysti hankaloittaa tilannetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä elinvoimaisena, ei sitä voi ikinä tietää tulevista käänteistä...

        Minkä elämässään tahtoo pitää tai mitä tahtoo vahvistaa. Sitä kannattaa ruokkia ja ylläpitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä elämässään tahtoo pitää tai mitä tahtoo vahvistaa. Sitä kannattaa ruokkia ja ylläpitää.

        Tämä on samankaltainen ihastuminen kuin monta kertaa aikaisemminkin, ja niistä jäänyt vain negatiivisia fiiliksiä siinä mielessä, että olen ollut jälkeenpäin itselleni vihainen, miksi olen ripustautunut ja jäänyt roikkumaan tunteisiin, jotka ovat alun alkaenkin olleet mahdottomia. Olisi pitänyt uskaltaa päästää paljon aikaisemmin irti, ja olisi voinut antaa mahdollisuuksia muille. Mutta nyt olen kasvanut ihmisenä. Tietysti toivon, että tämän tunteen voi säilyttää loputtomiin, sillä onhan se tunne ihana. Mutta silti tiedostan sen, että johonkin toivottomaan ripustautuminen voi sulkea tarpeettomasti ovia suunnilta, jotka kuitenkin voisivat olla uusia mahdollisuuksia.

        Eikä tämä uusin ihastus nyt negatiivisia tunteita herätä. Päinvastoin, en ole pitkiin aikoihin tuntenut ketään kohtaan näin syvästi. Mutta pelkään taas vain, että satutan itseäni turhaan. En osaa toimia näissä luontevasti ja järkevästi lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on samankaltainen ihastuminen kuin monta kertaa aikaisemminkin, ja niistä jäänyt vain negatiivisia fiiliksiä siinä mielessä, että olen ollut jälkeenpäin itselleni vihainen, miksi olen ripustautunut ja jäänyt roikkumaan tunteisiin, jotka ovat alun alkaenkin olleet mahdottomia. Olisi pitänyt uskaltaa päästää paljon aikaisemmin irti, ja olisi voinut antaa mahdollisuuksia muille. Mutta nyt olen kasvanut ihmisenä. Tietysti toivon, että tämän tunteen voi säilyttää loputtomiin, sillä onhan se tunne ihana. Mutta silti tiedostan sen, että johonkin toivottomaan ripustautuminen voi sulkea tarpeettomasti ovia suunnilta, jotka kuitenkin voisivat olla uusia mahdollisuuksia.

        Eikä tämä uusin ihastus nyt negatiivisia tunteita herätä. Päinvastoin, en ole pitkiin aikoihin tuntenut ketään kohtaan näin syvästi. Mutta pelkään taas vain, että satutan itseäni turhaan. En osaa toimia näissä luontevasti ja järkevästi lainkaan.

        Onko jokin tietty syy, miksi et voi kysyä toisen tunteista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jokin tietty syy, miksi et voi kysyä toisen tunteista?

        Ei mikään periaatteessa, mutta käytännössä useampikin syy. Jos kysymisen vuoksi menee jotain mönkään, en riko vain suhdettani tähän ihmiseen vaan tulilinjalla on myös muita, jotka saattavat joutua kärsimään seurauksista. En tiedä, onko kysyminen sen väärti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään periaatteessa, mutta käytännössä useampikin syy. Jos kysymisen vuoksi menee jotain mönkään, en riko vain suhdettani tähän ihmiseen vaan tulilinjalla on myös muita, jotka saattavat joutua kärsimään seurauksista. En tiedä, onko kysyminen sen väärti.

        Oletteko molemmat suhteessa? Naisten vai miesten kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko molemmat suhteessa? Naisten vai miesten kanssa?

        Itse en ole suhteessa, mutta toisesta en tiedä. Omista lapsista ollaan kyllä puhuttu, muttei puolisoista/kumppaneista.


    • Anonyymi

      Meillä olisi voinut olla aito, terve rakkaus. Päätit toisin.

      • Anonyymi

        Hän ei kyennyt siihen, ei sinun ehkei kenenkään kanssa.


    • Anonyymi

      Kummallista kyllä, toisinaan mietin mitä jos oltais tutustuttu, mitä jos olisit nähnyt mut toisessa valossa ja tilanteessa. Mietin välillä millainen olet silloin kun kaikki on hyvin, en enää usein, mutta silloin tällöin se on käynyt mielessä.

    • Anonyymi

      Ystävyytemme kattaa jo puolet kuluneesta elämästämme. Viestittelemme edelleen päivittäin, välimatkaa kuroen. Kerään edelleen rohkeutta kertoa ihan kaiken. En tykkää vain naisista, vaan vielä tarkemmin sinusta ja vain sinusta. Jaksammeko odottaa?

      • Anonyymi

        Jos ei oo tulevaisuutta mitä odottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei oo tulevaisuutta mitä odottaa

        Kyllä on.


    • Anonyymi

      Voi jösses

    • Anonyymi

      Hän on yksi viehättävimmästä naisista minulle. Eikä niitä naisia ole joka nurkalla (en sano mutta näin on).

      • Anonyymi

        Lisään. Olen vapaavalintaisesti sitoutumatta kuin henkisesti pienemmön naisen kanssa kuin sinä. Siinä kaikki.


    • Anonyymi

      Asiallinen aloitukseni on hävinnyt jonnekin ja joku on nostanut älyttömän määrän vanhoja aloituksia etusivulle. Aika siirtyä muualle.

      • Ylläpitoon laitettu viestiä. Mun äskeinenkin viesti poistettiin.


    • Anonyymi

      Ihana muumikannusi

    • Anonyymi

      Usko itseesi ja siihen kuka olet. Tiedä, että sisimmässäsi on jotain paljon suurempaa kuin mitkään esteet joita kohtaat.

      • Anonyymi

        Sitten kun hyväksyy itsensä moninaisena naisena, ei voi ottaa vierelleen toista joka häpeää sua, kontrolloi tai latistaa elämääsi, tai pyörii itsensä/kipuilunsa ympärillä.


    • Anonyymi

      Kyllä meistä voisi tulla paljonkin enemmän kuin vain tuttavia työn kautta 🥰

      • Anonyymi

        Voitko ehdottaa jotain vapaa-ajan tapaamista?


      • Anonyymi

        Näittekö viime viikon keskiviikkona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näittekö viime viikon keskiviikkona?

        Näimme 😊


      • Anonyymi

        Tietäisitpä vain, olisin niin valmis nextille levelille sun kanssa myös työn ulkopuolella 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näimme 😊

        Vitsailitte pikkujoulusta?


    • Anonyymi

      Horoskooppien mukaan
      sovittais toisillemme.
      Ei niihin usko kukaan
      ei minunkaan pitäisi.
      Joten hautaan haaveet
      hajotan epävarmat tunteet.
      Ja löydän itseni
      tästä huomenna uudelleen.
      I♌️ ❤️ you♈️

      • Tuo on täällä palstoillakin joskus puhuttanut aihe, horoskoopit siis. Mä uskon, en Iltalehden tai Me naisten horoskooppeihin, mutta muulla tavalla kyllä. On pari tiettyä merkkiä joiden kanssa mun merkin sanotaan sopivan hyvin yhteen ja tämän on mulle eletty elämä vahvistanut. Sarvipäät ja sitte yks vähän sen kaltainen josta ompi tehty leffaki, pääosassa Deppi.
        Ei haaveita kannata haudata, ainakaan liian syvälle.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuo on täällä palstoillakin joskus puhuttanut aihe, horoskoopit siis. Mä uskon, en Iltalehden tai Me naisten horoskooppeihin, mutta muulla tavalla kyllä. On pari tiettyä merkkiä joiden kanssa mun merkin sanotaan sopivan hyvin yhteen ja tämän on mulle eletty elämä vahvistanut. Sarvipäät ja sitte yks vähän sen kaltainen josta ompi tehty leffaki, pääosassa Deppi.
        Ei haaveita kannata haudata, ainakaan liian syvälle.

        Ei

        Ihan vaan matalaan hautaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei

        Ihan vaan matalaan hautaan

        Okei. Kannattaa tehdä se matalaan hautaus sitte kuitenkin niin, että löydät sen paikan tarvittaessa tai kun tuut katumapäälle.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Okei. Kannattaa tehdä se matalaan hautaus sitte kuitenkin niin, että löydät sen paikan tarvittaessa tai kun tuut katumapäälle.

        Tai ei hautaamista olleskaan



      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuo on täällä palstoillakin joskus puhuttanut aihe, horoskoopit siis. Mä uskon, en Iltalehden tai Me naisten horoskooppeihin, mutta muulla tavalla kyllä. On pari tiettyä merkkiä joiden kanssa mun merkin sanotaan sopivan hyvin yhteen ja tämän on mulle eletty elämä vahvistanut. Sarvipäät ja sitte yks vähän sen kaltainen josta ompi tehty leffaki, pääosassa Deppi.
        Ei haaveita kannata haudata, ainakaan liian syvälle.

        Kiitos
        Epävarmat tunteet nimenomaan. Olen sen verran saanut selvitettyä, että olen ihastunut/kiinnostunut hänestä. En ole täysin haudannut haaveita, koska niitä ei ole kovin paljon… vielä


      • En_osaaEn_tunne
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos
        Epävarmat tunteet nimenomaan. Olen sen verran saanut selvitettyä, että olen ihastunut/kiinnostunut hänestä. En ole täysin haudannut haaveita, koska niitä ei ole kovin paljon… vielä

        No, ajan mittaan selviää varmasti enemmänkin ja toivottavasti haaveet toteutuvat 👍🏻😊


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No, ajan mittaan selviää varmasti enemmänkin ja toivottavasti haaveet toteutuvat 👍🏻😊

        Olishan se kivaa, mutta haaveita ei juurikaan ole. Riippuu päivästä, mitä tunnen. Ehkä tämä on platonista? oli miten oli on epätodennäköistä, että saisin häneltä vastakaikua. hän ei edes puhu minulle, vaikka sanoi haluavansa viettää aikaa kanssani ja meidän olevan kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olishan se kivaa, mutta haaveita ei juurikaan ole. Riippuu päivästä, mitä tunnen. Ehkä tämä on platonista? oli miten oli on epätodennäköistä, että saisin häneltä vastakaikua. hän ei edes puhu minulle, vaikka sanoi haluavansa viettää aikaa kanssani ja meidän olevan kavereita.

        Ehkäpä voisit soittaa hänelle ja ehdottaa yhteistä tekemistä? Hän ilahtuisi varmasti.


    • Anonyymi

      Olisin onnellisin, jos istuisit sylissäni.
      🌹

      • Anonyymi

        Tulisin jos pyytäisit ja itsekin haluaisin sua pidellä. En voi sille mitään, että sinun kanssa ollessa en muuta itsekään tahtoisi kuin olla lähellä. Ehkä huomaat sen 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisin jos pyytäisit ja itsekin haluaisin sua pidellä. En voi sille mitään, että sinun kanssa ollessa en muuta itsekään tahtoisi kuin olla lähellä. Ehkä huomaat sen 🌹

        Hän tietää etten ylitä rajaa. Se johtuu hänen tilanteestaan.
        🥀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tietää etten ylitä rajaa. Se johtuu hänen tilanteestaan.
        🥀

        Ehkä et sitten ole ihminen jota minä ajattelen. Silloin omalta osaltasikin olisi esteitä. Ainakin niin olen ajatellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä et sitten ole ihminen jota minä ajattelen. Silloin omalta osaltasikin olisi esteitä. Ainakin niin olen ajatellut.

        Niin. Omiakin esteitä on, mutta ne ovat eri tyyppisiä kuin hänellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Omiakin esteitä on, mutta ne ovat eri tyyppisiä kuin hänellä.

        Haluaisitko avata millä tavalla? Tai mitä eroavaisuuksia tilanteissa näet?


    • Anonyymi

      Ihastuin ystävääni, ensimmäistä kertaa naiseen. Läheisyyttä, kipinää, flirttiiä.. asiasta on puhuttu ja molemminpuolisuus tunnustettu. Myös se, että aika on ihan väärä ja molemmat heterosuhteissa. Ystävinä jatketaan. Ja haaveet ja flirtti ja läheisyydenkaipuu jatkuu.

      • Anonyymi

        Kuinka selkeästi ja vakavasti siitä on puhuttu? Onko kuitenkin joku syy sille miksi vielä tahdot kirjoittaa asiasta tätä kautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka selkeästi ja vakavasti siitä on puhuttu? Onko kuitenkin joku syy sille miksi vielä tahdot kirjoittaa asiasta tätä kautta?

        Varmaan vain käsittelen asiaa. Tunteet vaihtelevat, eivätkä aina seuraa järjenääntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan vain käsittelen asiaa. Tunteet vaihtelevat, eivätkä aina seuraa järjenääntä.

        Koska viimeksi tapasitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska viimeksi tapasitte?

        Siitä ei ole kauaa. Halutessani saan häneen helpommin yhteyden oikeassa elämässä kuin tätä kautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitä ei ole kauaa. Halutessani saan häneen helpommin yhteyden oikeassa elämässä kuin tätä kautta.

        Molemminpuolisuus tunnustettu? Nämä on tosi hankalia asioita, jos molemmat heteroja esim ystävien, sukulaisten suhtautuminen asiaan. Elämä on lyhyt ja pitäisi kuitenkin tehdä itselleen sopivat ratkaisut, eikä elää niinkuin muut haluavat sinun elävän. Ettei sitten tarvitse kiikkustuolissa katua☺️


    • Anonyymi

      Voi kuinka kiehtova oletkaan valkoisessa paidassasi. Kosketusetäisyydellä. Pieniä tähtiä kiinteässä katseessasi.

      • Anonyymi

        Millainen valkoinen paita hänellä oli?


    • Anonyymi

      Dear Santa, yhtä jos saisin pyytää...
      Lähettäisitkö vähemmistönaiset terapiaan käsittelemään itseään.
      Deittailu voisi olla mukavaa.

    • Anonyymi

      Hyvää alkanutta vuotta.

      Toivon vuodelta rakkautta ja toivottavasti sinun kanssasi.

      • Anonyymi

        Laita jalka oven väliin

        Kyllä se siitä

        Kulti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita jalka oven väliin

        Kyllä se siitä

        Kulti

        En ainakaan sinun kulti, senkin höpömussukka;)


    • Anonyymi

      Joka päivä odotan sut näkeväni, samalla pelkään sitä.. Joka päivä olet ajatuksissani, silti en voi sitä sulle kertoa, sillä pelkään menettäväni sut - niin omasta elämästäni kuin läheistenikin elämästä....

    • Anonyymi

      Taidat olla ihastunut minuun? En voi sitä kysyä, koska olet asiakkaan roolissa. Ja nuorempikin. Mutta jos vastaus olisi myöntävä, kertoisin täälläkin lämpöä tulevan muustakin kuin kutomistani villasukista.

      • Anonyymi

        Tunne ei vain mene ohi. Ainakaan minulta. Olo on aina niin voimaantunut kun olemme nähneet. Ihastus on ehkä väärä sana, ennemmin kyse on syvästä kiintymyksestä tai jostain käsittämättömästä tunneyhteydestä. Että on helppo ja mutkaton olla. On paras versio itsestään toisen seurassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunne ei vain mene ohi. Ainakaan minulta. Olo on aina niin voimaantunut kun olemme nähneet. Ihastus on ehkä väärä sana, ennemmin kyse on syvästä kiintymyksestä tai jostain käsittämättömästä tunneyhteydestä. Että on helppo ja mutkaton olla. On paras versio itsestään toisen seurassa.

        Oletko täällä treffien puolella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko täällä treffien puolella?

        En :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En :/

        Miksi et? Siellähän voisi olla mahdollisuus yllättäviinkin kohtaamisiin. Ainakin paremmin soveltuva ympäristö tilanteisiin, jossa sitä yhteyttä ei voi muutoin viedä sellaiseksi, joka sallisi kummankin tunnustella suorin ilmaisuin niitä käsittämättömiä tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et? Siellähän voisi olla mahdollisuus yllättäviinkin kohtaamisiin. Ainakin paremmin soveltuva ympäristö tilanteisiin, jossa sitä yhteyttä ei voi muutoin viedä sellaiseksi, joka sallisi kummankin tunnustella suorin ilmaisuin niitä käsittämättömiä tunteita.

        Joskus olin ja sain yhteydenottoja vain creepyilta miehiltä. Uskon, että tilanne kyllä kehittyy jos tunteet ovat molemminpuolista. Tilanne ei ole todellakaan niin mahdoton etteikö siitä voisi kehittyä vielä vaikka mitä. Nähdään taas 😘


    • Anonyymi

      Olet mulle todella rakas ja tärkeä, haluaisin olla kanssasi lopun eläni jaken ilot ja surutkin, seikkaillen yhdessä käsi kädessä 💖😻🤗 T-naiselle tää, en mää vaan pysty unohtamaan sinua❣️

      • Anonyymi

        Kerrothan nimesi ensimmäinen kirjaimen ❤️
        T. T-nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrothan nimesi ensimmäinen kirjaimen ❤️
        T. T-nainen

        N-nainen❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N-nainen❤️

        Juurkin se, joku vastasi puolestani mutta N se on 😻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurkin se, joku vastasi puolestani mutta N se on 😻

        Olin vähän väsynyt kun kirjoitin tuon, en kännissä kuitenkaan 😂 kun näytti olevan vähän virheitä tekstissä 😂


    • Anonyymi

      Uskotko ihmeeseen kahden välillä, rakkauteen, ei vain suhteisiin ja puolivillaisiin järjestelyihin? Mistä löydän sinut joka kirjoitit fiksummin kuin muu porukka täällä.

      • Anonyymi

        Töpinäks nyte

        Alkaa loppua hermo


      • Anonyymi

        Laita yv treffipalstan kautta, sieltä löydyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita yv treffipalstan kautta, sieltä löydyn

        Vaikutat selvältä

        Araltakin

        Omalta itseltäsi

        Hyvä

        Kiva

        Hyvää yötä


      • Anonyymi

        Elämää oppii elämään. Se alkaa maistua paremmalta, kun unohtaa itsetuntoa alaspäin painavat persoonat. On meinaten olemassa niitäkin persoonia, jotka pelkällä läsnäolollaan saa tuntemaan olon hyväksytyks. Ilman tarvetta koittaa muuttaa toista. Sinäkin oot jollekin täydellinen vastakappale, eikä silloin oo väliä onko aidan takana ruoho vihreää. Omalla puolella se on vihreintä.


      • Anonyymi

        Millaisiin asioihin tutka on tarttunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisiin asioihin tutka on tarttunut?

        Se tutka tarttui hänen tapaansa kohdata mut. Jutella ja olla läsnä. Samankaltaiseen ajatusmaailmaan ja huumorintajuun. Vetovoiman tunteeseen, jollaista en ole kenenkään muun kanssa pitkään aikaan kokenut.


      • Anonyymi

        Onko ne asiat tärkeitä säilyttää? Ystävyys ehkä?


    • Anonyymi

      Rohkenit pyytää 😌

    • Anonyymi

      Tänään taisin hyväksyä sen, rakastan sua. Kaikkia niitä puolia jotka olen nähnyt, niitäkin joista en oikeastaan pidä.

      • Anonyymi

        Mitä ne puolet ovat?


      • Anonyymi

        Oletko kertonut hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kertonut hänelle?

        Taidan olla aika läpinäkyvä.


    • Anonyymi

      Olen valmis rakastumaan ja rakastamaan.

    • Anonyymi

      _riippu_tissi_

    • Anonyymi

      Kuukausi ilman sinua. Tekisi mieli kertoa ikävästä tai edes tietää miten menee, mutta teit selväksi, että parempi jatkaa elämää olematta yhteydessä.

      Ei ollut tarkoitus loukata, silti loukkaannuit, koska ajattelemme asioista niin eri tavalla. Kunpa kaikki ei olisi loppunut yllättäen seinään. Eipä kaveruus eksän kanssa koskaan toimi, mutta olisin toivonut sen onnistuvan meidän kohdalla.

      Toivottavasti löydän vielä onnen elämässä tavalla tai toisella. Jätit kyllä ison arven minuun, en uskonut olevani näin paskana sinun jälkeesi.

      • Anonyymi

        Se epävakaa tuuliviiri menee miten sattuu ja panee kaikkia vähän aikaa. Sinuakin tod.näk. petti ja sillä oli jo uus kiikarissa kun noin sut hylkäs. Siksi ei halua pitää yhteyttä.


    • Anonyymi

      Valokuvaaja, olet viehättävä nainen tavalla jota harvoin tulee vastaan.

    • Anonyymi

      Voi kun olit taas suloinen.

      • Anonyymi

        Nähtiinkö pikaisesti?


      • Anonyymi

        Mikä hänessä on suloista? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hänessä on suloista? :)

        Luonne, sielu, katse jolla hän kohtaa minut, hiukset, hymy, pukeutuminen, monikerroksisuus, tapa jolla hän on tässä maailmassa, tietty epäsovinnaisuus, kiltteys, ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonne, sielu, katse jolla hän kohtaa minut, hiukset, hymy, pukeutuminen, monikerroksisuus, tapa jolla hän on tässä maailmassa, tietty epäsovinnaisuus, kiltteys, ;)

        Millaiset hiukset?


    • Anonyymi

      Miksi et halunnut olla elämässä niin?
      Avoimesti ja kuuluvasti?
      Et halua olla lasteni kanssa.
      Et julkisesti suudellen.
      Et elää sellaisessa kuviossa...
      Haluat elää varjoissa, vieläkin...
      Olet omasi jo kasvattanut,
      haluat omaa tilaa
      ja minut siihen hetkiksi viereen
      yhteistä tulevaisuutta rakentamaan
      työn saralla.
      Niin sinä haluat,
      minun elämän rakkauteni...
      Ainoa rakkauteni,
      joka tuntuu niin monella tasolla oikealta.

    • Anonyymi

      Kaikki mistä unelmoin on sinun kanssasi.
      Miksi koenkaan niin?
      Että asiat, mitä maailmassa haluan edistää
      ovat niitä mitä sinäkin teet?
      Haluan luoda maailmaa
      jossa voi tiedostaa suuntautumisensa
      ilman vaaraa hyljätyksi tulemisesta,
      ulos sulkemisesta.
      Luoda elämää,
      luoda maailmaa
      ja rakastaa samaan aikaan...
      Luoda sellaisia suhteita
      jotka kestävät rakkauden,
      sellaista maailmaa
      joka kestää rakkauden.

      • Anonyymi

        Hyvää yötä

        Kultani


      • Anonyymi

        Tule kanssani
        jätetään kylmyys, valtapelit ja mykkäkoulut
        menneeseen maailmaan
        vähemmistöön johon kuulumme jonka haavoja emme voi parantaa
        vaikka uhraisimme terveytemme, kävisimme kauppaa maailman tappiin asti.

        Astu kanssani kauniimpaan maailmaan
        luodaksemme rakkaustarinan jonka ansaitsemme
        se itää jo minussa


    • Anonyymi

      En tiedä mitä olet
      se sellainen bissekö
      et tuntunut siltä kun sinut
      ensimmäisen kerran tapasin
      Lyhyt tukka
      harteikas kävelytyyli
      järjetön määrää energiaa liikkeessäsi
      hieman hävytön hymy huulillasi sinä minulle puhuit
      kieltä jota en ymmärtänyt
      SINÄ
      joka sait maailmani sekaisin
      Ja kuinka minun kehoni sinua etsi
      kuumeisesti jokaisella askeleella
      jokaisesta nurkasta ja ovensuusta.
      Miksi en sinua nähnyt?

      • Anonyymi

        Sinä sielukas mies

        Tykkään


      • Anonyymi

        Nainen naiselle kohta 30 vuotta sitten... On muuten kuuma nainen edelleen... On ollut hot butch, hot mama ja on vielä vaan kuumempi tässä hetkessä. Koska on fiksu ja ihana aikuinen nainen :)


    • Yhä edelleen mä välillä mietin, jotta mitä sä tunsit mua kohtaan vai tunsitko mitään. Ei sillä ole enää väliä, mietin silti. Toivottavasti olet onnellinen ja kaikki on hyvin.

      • Anonyymi

        Ehkä sun pitäis avata sun salainen arkku hänelle, mitä häviäisit ? Hän sais jotain mietittävää, ja ehkä huomaisi itsestäänkin jotain :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sun pitäis avata sun salainen arkku hänelle, mitä häviäisit ? Hän sais jotain mietittävää, ja ehkä huomaisi itsestäänkin jotain :)

        Mitähän mun nyt pitäs avata?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mitähän mun nyt pitäs avata?

        Et miksi et kertoisi hänelle tunteistasi, että sinulla on muitakin tunteita häntä kohtaan, kuin kaveruutta :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et miksi et kertoisi hänelle tunteistasi, että sinulla on muitakin tunteita häntä kohtaan, kuin kaveruutta :)

        Mä kerroin aikanaan eli ei ole enää mitään kerrottavaa eikä ole enää ajankohtaista vaan mennyttä elämää. Mulle jäi vain epäselväksi mitä hän tunsi mua kohtaan vai tunsiko mitään.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä kerroin aikanaan eli ei ole enää mitään kerrottavaa eikä ole enää ajankohtaista vaan mennyttä elämää. Mulle jäi vain epäselväksi mitä hän tunsi mua kohtaan vai tunsiko mitään.

        No hyvä että kerroit. On tärkeää kertoa tunteista, jos niitä on. Harmi että hänen puoleltaan ei asiaa kommunikoitu selkeästi. Hiljaisuus kun on niin epämääräinen viestintäkeino. Voisitko kysyä häneltä millään tapaa asiasta, jotenkin aiheeseen palaten?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä että kerroit. On tärkeää kertoa tunteista, jos niitä on. Harmi että hänen puoleltaan ei asiaa kommunikoitu selkeästi. Hiljaisuus kun on niin epämääräinen viestintäkeino. Voisitko kysyä häneltä millään tapaa asiasta, jotenkin aiheeseen palaten?

        En mä enää aiheeseen tai häneen palaa. Tunteet oli ja lopulta myös meni, en tiiä minne, mutta ei ole tarvekaan.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En mä enää aiheeseen tai häneen palaa. Tunteet oli ja lopulta myös meni, en tiiä minne, mutta ei ole tarvekaan.

        Harmi et menivät, tai jos ei oo tietty muuta mahdollisuutta niin... Mulla ei oo vielä mennyt, enkä halua niiden menevän... Mutta eikö olisi hyvä tietää, että oisko tää ihminen ollut saavutettavissa?

        Kun minusta tuntuu, että omassa sukupolvessa on niin paljon ihmisiä, jotka ovat ns kaapissa itselleen niin kuin minäkin oli. Sitten vähän nuoremmissa tuntuu olevan niitä jotka ovat olleet tietoisia omasta suuntautumisestaan, mutta eivät ole uskaltaneet/pystyneet mitään asialle tekemään. Niin tällä logiikalla luulen, että itseäni vanhemmissa sukupolvissa 50+ on vielä vaikeampaa tunnistaa itsestään samansukupuolista rakastumista, tunteita ja halua. Niin monet saattavat olla edelleen kaapissa itselleen, vaikka näin paljon prideä muutoin hehkutetaankin. Että jos jopa 40 prosenttia nuorista naisista on kokee naisia kohtaan seksuaalista halua. Niin kyllä on porukkaa muissa sukupolvissa kaapissa itselleen!!!


    • Anonyymi

      Ei nyt ole tuollaista ihmistä elämässä, jota kaipailisin. Mutta toivon kaikkea hyvää niillekin joita joskus kaipailin. Voikaa hyvin. 💗

      Jasu

    • Anonyymi

      En on väliaikainen ratkaisu siihen, että sinulla on kausittaista vaihtelua seksuaalisuudessasi tai kun sulla on huonoja kokemuksia miehistä. Että miehet pelottaa. Etsi seuraa omasta heimostasi.

      • Anonyymi

        Seksuaalisuuteni taitaa nostaa päätään


      • Anonyymi

        Miehet ei oo koskaan pelottaneet, vain kuvottaneet... Eikä ole kausittaista vaihtelua, vain naiset kiinnostaa. Olisinpa pystynyt ymmärtämään tuntemukseni jo ajat sitten. Se kun varhaisnuoruudessani suutelin tyttöä ja sain koskea hänen ihanan pehmeää ihoaan, se oli ihanaa. Miksi etäännyit minusta? Säikähditkö tuntemuksiasi? Miksi petit minut kertomalla siitä kaikille? En voinut muuta kuin näytellä ettei mitään tapahtunut, että se ei ollut totta. Näyttelin niin hyvin, että uskoin siihen itsekin. Petin itseni. Enkä siksi nähnyt rakkautta.


    • Anonyymi

      Ystäväni, minulla on salaisuus. Olen heterosuhteessa, mutta ihastunut sinuun.

      • Anonyymi

        Minullakin on salaisuus uudelle ystävälleni tai uudelle työkaverilleni oikeastaan. Olen ihastunut sinuun vaikka tiedän sinun elävän heteroelämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin on salaisuus uudelle ystävälleni tai uudelle työkaverilleni oikeastaan. Olen ihastunut sinuun vaikka tiedän sinun elävän heteroelämää.

        Täällä sama. Mikä ala?


    • Anonyymi

      Paljon parempi vaihtoehto sanoo sanat muualla. Kohdistaa suoraan oikeelle henkilölle. Antaa niitä sanoja, jotka milloinkin tuntuu. Kunnes on aika napata halaukseen. Odotan. 😊

      • Oon samaa mieltä siitä, jotta se on parempi vaihtoehto. Mutta jos ei (vielä) uskalla tai tahdo muuten, niin voishan tämä olla vaikka semmonen harjottelualusta 😊 Ja kun ei sitä koskaan tiiä vaikka ne sanat tavottas täälläkin just sen oikean kohteen. Itse joskus aikaa sitten kirjoitin tänne semmosen piiitkän "tunnustuksen" ihastukseni kohteelle ja kai pikkusen toivoin, että hän sen täältä huomaisi, vaikka hetero on. Ei tainnut huomata, enkä siitä ihastuksesta hänelle silloin muulla tavalla kertonut. Ei tiiä tänä päivänäkään, että entinen työkamu oli häneen aivan lätkässä 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oon samaa mieltä siitä, jotta se on parempi vaihtoehto. Mutta jos ei (vielä) uskalla tai tahdo muuten, niin voishan tämä olla vaikka semmonen harjottelualusta 😊 Ja kun ei sitä koskaan tiiä vaikka ne sanat tavottas täälläkin just sen oikean kohteen. Itse joskus aikaa sitten kirjoitin tänne semmosen piiitkän "tunnustuksen" ihastukseni kohteelle ja kai pikkusen toivoin, että hän sen täältä huomaisi, vaikka hetero on. Ei tainnut huomata, enkä siitä ihastuksesta hänelle silloin muulla tavalla kertonut. Ei tiiä tänä päivänäkään, että entinen työkamu oli häneen aivan lätkässä 😅

        Taitaapa ne tunnustukset ja tunnustelut tällä alustalla olla suurelta osin turhia. Väittäsin, että harva tunnistaa mitään. Realismi lyö jarruja ja hyvä niin. Toinen ääripää taas kuvittelee löytävänsä ittensä joka kirjotuksesta. Kenties elää niistä tai niille, unohtaen ettei se kärpäspaperi nappaa öljyttyyn kärpäseenkään. Suoruus, ainoo tapa tunnistaa ja täällä sitä ei kannata tehdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaapa ne tunnustukset ja tunnustelut tällä alustalla olla suurelta osin turhia. Väittäsin, että harva tunnistaa mitään. Realismi lyö jarruja ja hyvä niin. Toinen ääripää taas kuvittelee löytävänsä ittensä joka kirjotuksesta. Kenties elää niistä tai niille, unohtaen ettei se kärpäspaperi nappaa öljyttyyn kärpäseenkään. Suoruus, ainoo tapa tunnistaa ja täällä sitä ei kannata tehdä.

        Niin, mutta koskaan ei voi tietää vaikka niin onnellisesti käviskin 😉 Todennäköisyys ei kyllä ole hirmu suuri. Ja mikä se on lopulta turhaa tekemistä. Eikö se ole semmosta mistä ei ite eikä kukaan saa mitään hyvää, toivoa tai vähän perhosia mahaan. Ei täällä kaikkea tai liian tarkkaan tosiaan kannata kertoa, mutta voipi antaa vihjeitä. En tiedä olisko mun "kohde" aikanaan tunnistanut jos olisi tekstini bongannut.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin, mutta koskaan ei voi tietää vaikka niin onnellisesti käviskin 😉 Todennäköisyys ei kyllä ole hirmu suuri. Ja mikä se on lopulta turhaa tekemistä. Eikö se ole semmosta mistä ei ite eikä kukaan saa mitään hyvää, toivoa tai vähän perhosia mahaan. Ei täällä kaikkea tai liian tarkkaan tosiaan kannata kertoa, mutta voipi antaa vihjeitä. En tiedä olisko mun "kohde" aikanaan tunnistanut jos olisi tekstini bongannut.

        Eikö se oo vähän niinkin, toisaalta elämä on turhia(kin) taipaleita. Niistä kasvaa pohkeet ja pääsee helpommin perille. Ja jollei niin helpollakaan, kuitenkin pääsee ku hetkisen rämpii. Optimismi, sekin kannattaa pitää mukana. Itellä ei oo työkamuista kylläkään ikinä ollu romanttisia ajatuksia. Siihen en osaa sparrausta antaa. Mut yleisesti, kaikella on tarkotus ja kasvunvaraa löytyy kaikista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se oo vähän niinkin, toisaalta elämä on turhia(kin) taipaleita. Niistä kasvaa pohkeet ja pääsee helpommin perille. Ja jollei niin helpollakaan, kuitenkin pääsee ku hetkisen rämpii. Optimismi, sekin kannattaa pitää mukana. Itellä ei oo työkamuista kylläkään ikinä ollu romanttisia ajatuksia. Siihen en osaa sparrausta antaa. Mut yleisesti, kaikella on tarkotus ja kasvunvaraa löytyy kaikista.

        Jos nyt tulkkasin oikein, siinä kun mulla on välillä vaikeuksia ja omat tekstit on kai kans semmosia, että saattaa tulla väärinymmärretyksi tai ei ymmärretyksi lainkaan 😅 niin olemme samaa mieltä. Joskus kun kahtoo ilman rillejä ikänäön kanssa niin saattaa tuntua että se just tehty oli turhaa. Kun sitten kahtoo kauempaa, niin saattaa nähdä, että olihan silläkin joku tarkotus.
        Täällä on kaunis ilma, aurinko paistaa ja ihan just lähen tuonne ulkoilmaan harrastamaan liikuntaa ⛷️ Mukavaa päivää 😊


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oon samaa mieltä siitä, jotta se on parempi vaihtoehto. Mutta jos ei (vielä) uskalla tai tahdo muuten, niin voishan tämä olla vaikka semmonen harjottelualusta 😊 Ja kun ei sitä koskaan tiiä vaikka ne sanat tavottas täälläkin just sen oikean kohteen. Itse joskus aikaa sitten kirjoitin tänne semmosen piiitkän "tunnustuksen" ihastukseni kohteelle ja kai pikkusen toivoin, että hän sen täältä huomaisi, vaikka hetero on. Ei tainnut huomata, enkä siitä ihastuksesta hänelle silloin muulla tavalla kertonut. Ei tiiä tänä päivänäkään, että entinen työkamu oli häneen aivan lätkässä 😅

        Saako kysyä oletkos mistä päin? 😊


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jos nyt tulkkasin oikein, siinä kun mulla on välillä vaikeuksia ja omat tekstit on kai kans semmosia, että saattaa tulla väärinymmärretyksi tai ei ymmärretyksi lainkaan 😅 niin olemme samaa mieltä. Joskus kun kahtoo ilman rillejä ikänäön kanssa niin saattaa tuntua että se just tehty oli turhaa. Kun sitten kahtoo kauempaa, niin saattaa nähdä, että olihan silläkin joku tarkotus.
        Täällä on kaunis ilma, aurinko paistaa ja ihan just lähen tuonne ulkoilmaan harrastamaan liikuntaa ⛷️ Mukavaa päivää 😊

        Oikein tulkattu. Tosta ikänäöstäkään en mitään tiedä, ja muutenkin tietämys vähän niin ja näin. Viimistä vielä hyvinkin. Mukavaa loppupäivää, luonnollisesti punatuin poskin. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako kysyä oletkos mistä päin? 😊

        Jaa mie 😁 Uudellamaalla edelleen asustan, kuten tuon ihastelun aikanakin, mutta sawosta on geenit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikein tulkattu. Tosta ikänäöstäkään en mitään tiedä, ja muutenkin tietämys vähän niin ja näin. Viimistä vielä hyvinkin. Mukavaa loppupäivää, luonnollisesti punatuin poskin. 😊

        No hyvä jotta ees joskus onnistun ilman tulkkia ihan ite 😉 Ulkoiltu on. Tällä kertaa monoilla etteivät jäisi vaan kaappiin.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No hyvä jotta ees joskus onnistun ilman tulkkia ihan ite 😉 Ulkoiltu on. Tällä kertaa monoilla etteivät jäisi vaan kaappiin.

        Hyvin sää vedät, havuilla taikka ilman. Veditkö perinteistä vaiko vapaalla? Mä skippaan kaikenlaiset sukset. Ei kiinnosta kipsileikit kovinkaan.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No hyvä jotta ees joskus onnistun ilman tulkkia ihan ite 😉 Ulkoiltu on. Tällä kertaa monoilla etteivät jäisi vaan kaappiin.

        Kiva, että pääsit hiihtämään. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sää vedät, havuilla taikka ilman. Veditkö perinteistä vaiko vapaalla? Mä skippaan kaikenlaiset sukset. Ei kiinnosta kipsileikit kovinkaan.

        Menin perinteistä omalla tyylillä tai silleen miten nyt pääsin 😅 Kyllä mä kans mietin, jotta olisko pitänyt ostaa samalla kypärä ja muutkin suojat kun sukset ja sauvat ostin. Mutta ehkä ne ei oikein kuulu tuohon lajiin 😀 Skippaatko sä myös luistimet ja entäs pulkan?


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Kiva, että pääsit hiihtämään. 😊

        Juu, nyt pitää hiihtää kun kerran välineet hommasin 😄 Latu oli vaan aikas haastava kun oli ihan jäinen, vaikka on se haastavaa muutenki toi hiihto, ainakin mulle. Ootko jo haudannut luisteluidean? Ja kuinkas sen museon kanssa, menikö samaan kuoppaan kuin luistimet?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Menin perinteistä omalla tyylillä tai silleen miten nyt pääsin 😅 Kyllä mä kans mietin, jotta olisko pitänyt ostaa samalla kypärä ja muutkin suojat kun sukset ja sauvat ostin. Mutta ehkä ne ei oikein kuulu tuohon lajiin 😀 Skippaatko sä myös luistimet ja entäs pulkan?

        Sukset on vaarallisia, ainakin mun käytössä. Olipa sit maastomallin tai laskusukset. Haluun kaks toimivaa alaraajaa. Mielellään yläraajatkin. Alempien haveri olis kyl pahempi. Hokkarit löytyis ehkä, en oo jokuseen vuotee ettiny. Kaunoilla tulee nenu pipiks. Pulkka on tuttu vekotin. Muuten mukava, mut tuppaa takapuoli kohmettua laskiessa. Ja hei, kypärää kannattas pitää aina. 😅


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Juu, nyt pitää hiihtää kun kerran välineet hommasin 😄 Latu oli vaan aikas haastava kun oli ihan jäinen, vaikka on se haastavaa muutenki toi hiihto, ainakin mulle. Ootko jo haudannut luisteluidean? Ja kuinkas sen museon kanssa, menikö samaan kuoppaan kuin luistimet?

        Luistelemassa en oo ehtinyt käymään. Tai ehkä en oo priorisoinut sitä niin korkeelle ajatuksena 😊 Museoissa kyllä oon kiertänyt, mutta se urheilumuseo... äh... se aina jostain syystä jää. On vähän sivussa, eikä niin matkan varrella. Ja ajatus mulla on se, että se on vähän tylsä, mutta enhän edes kyllä voi tietää, kun en ole käynyt. Tarvitsisin seuraa, niin voisi tehdä muutakin kuin katsoa urheilijoiden kuvia.


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Luistelemassa en oo ehtinyt käymään. Tai ehkä en oo priorisoinut sitä niin korkeelle ajatuksena 😊 Museoissa kyllä oon kiertänyt, mutta se urheilumuseo... äh... se aina jostain syystä jää. On vähän sivussa, eikä niin matkan varrella. Ja ajatus mulla on se, että se on vähän tylsä, mutta enhän edes kyllä voi tietää, kun en ole käynyt. Tarvitsisin seuraa, niin voisi tehdä muutakin kuin katsoa urheilijoiden kuvia.

        Mä olen aikeissa mennä, jos en viikonloppuna, niin viimeistään ens viikolla testaamaan taas hokkareita. Tarttee joku houkutella mukaan, niin on sitte se joku vetämässä taas ylös kun päädyn jäihin 😅 On muuten aika haastavaa se ylös könyäminen itekseen.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä olen aikeissa mennä, jos en viikonloppuna, niin viimeistään ens viikolla testaamaan taas hokkareita. Tarttee joku houkutella mukaan, niin on sitte se joku vetämässä taas ylös kun päädyn jäihin 😅 On muuten aika haastavaa se ylös könyäminen itekseen.

        Ostitko sä nyt sukset? Käytkö missäpäin luistelemassa? 😊


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Ostitko sä nyt sukset? Käytkö missäpäin luistelemassa? 😊

        Juu, sukset hommasin pari viikkoa sitten ja kolme kertaa oon nyt niitä käynyt ulkoiluttamassa. Mun kodin lähellä on urheilupuisto, jossa on hyvin huollettu tekojääkenttä, lämpimät pukukopit ja kaikki muukin tarpeellinen. Siellä aina käyn, niin ei tartte hangessa hokkareita laitella. Tarkempia koordinaatteja ei tässä kehtaa laittaa 😄


    • Anonyymi

      Tunnistan se jo etäisyyden päästä. Sisin on samankaltainen. Ulkoisesti olemme erilaisia. Se joka pääsi karkuun.
      n-n

      • Anonyymi

        Mistä pääsit karkuun? Millä tavalla samankaltainen sisin?


      • Anonyymi

        Hänkin on minun sisimpäni kaltainen, elämäni ainoa rakkaus...


    • Anonyymi

      Itkin, ahdistuksen kyyneleet valuivat poskillani
      en tiennyt miksi
      Olin kuvitellut sinut siihen
      sinut ainoan rakkauteni
      mutta et ollut vieressäni.

    • Anonyymi

      Ihanaa, mieleni teki sen!
      Loi meille todellisuuden
      paikan jossa olemme
      yhdessä
      rakkaudessa.
      Paikan, jossa olen aktiivinen
      rakkaudessani sinuun!
      Tulen luoksesi rakas!

      • Anonyymi

        Miten tämä onnistui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä onnistui?

        Pitikö ottaa doupinkia


    • Anonyymi

      Tunnen vahvasti sinua kohtaan eivätkä ne tunteet vaikuta olevan menossa minnekään. Olen todennut, että liiaksi yrittämällä en mitään tavoita. Jos joskus olet varma siitä mitä tahdot, ehkä meidän aikamme tulee jos niin on tarkoitus. Ymmärsin ja tiedän, että et ole saatavilla. Tarkoittamatta sitä, etteikö oma tilanteeni olisi haastava. Ystävyys riittää ja toivon molemmille vain parasta. Olet ihanimpia naisia joita tiedän.

      • Anonyymi

        Ollaan iloisia edes siitä mitä nyt on. 😊


    • Anonyymi

      Mulla on hirveä hätä, mutta kukaan ei kuule eikä jaksa enää välittää, koska ei osaa ja voi auttaa. Mä en riitä, mun voimat ei riitä. Mä en jaksa, mutta mä äärirajoilla vielä yritän ottaa päivän askeleet. Haluaisin kertoa kaiken sen mitä on tapahtunut. Halusin lähestyä aiemminkin ja kertoa, mutta totuus on, että oikeasti ihmiset lähtee pois ja kääntää selän, kun jotain kiusataan, kun jotain kohtaan hyökätään, hänet jätetään yksin.

      Hymyilen taas ja mietin onko olemassa ketään ihmistä joka oikeasti jaksaisi välittää, eikä uteliaisuuttaan kuulla hetken ja sitten kääntää selän. Se tuntuu pahemmalta, kuin ennen kuin avautui. En jaksa.

      Miksi en enää etsi kumppania tai päästä muita elämääni, no siksi.

      • Anonyymi

        Olethan hakenut itsellesi apua, terapia voisi olla paikallaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olethan hakenut itsellesi apua, terapia voisi olla paikallaan.

        Samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Ottaisin myös kipusi vastaan. En enää keneltäkään yksisuuntaisesti. Keskityttäisiin hyvän kasvattamiseen.

      • Anonyymi

        Joo, no ottaispa joku oikeesti, eikä vaan täällä pilailis ja jakaispa molempiin suuntiin kääntämättä selkää. En oo törmännyt vielä niin vahvaan naiseen, joka oikeasti ois mun tukena. Niihin leikkiin kutsuviin flirttailijoihin kyllä senki eestä. Niin ja niihin kyllä, jotka on vieny enemmän kuin antaneet tai antaneet hetken ymmärtää olevansa jotain muuta, kunnes saaneet otteen ja sitten paljastunut karu totuus ja läjä mielenterveysongelmia tai salattu alkoholismi. Yöks. Niitä kannattaa varoa. Se tietty "otan mitä ja kenet haluan lesbo- tyyppi". Noh... nyt on jo aikaa kaikista naisista ja se ollutki hyvä. Ja ei en ole itse mikään heikko tai turhasta huolestuva tai "draamailija", vaan ihan oikeasti ollut he..in julman vainon kohde. Mietin miten hirveitä voi ihmiset olla ja likaisia, häijyjä ja hyväksikäyttäviä, lasteni oikeuksia polkevia, sairaita pedofiilin puolustajia. Kuinka sairasta ja hirveää. Jonain päivänä kuitenkin tilit tasataan, se on varma, näin uskon.

        Jatkan hymyilyä ja katson miten aika kulkee ja vaaka tasaa painot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, no ottaispa joku oikeesti, eikä vaan täällä pilailis ja jakaispa molempiin suuntiin kääntämättä selkää. En oo törmännyt vielä niin vahvaan naiseen, joka oikeasti ois mun tukena. Niihin leikkiin kutsuviin flirttailijoihin kyllä senki eestä. Niin ja niihin kyllä, jotka on vieny enemmän kuin antaneet tai antaneet hetken ymmärtää olevansa jotain muuta, kunnes saaneet otteen ja sitten paljastunut karu totuus ja läjä mielenterveysongelmia tai salattu alkoholismi. Yöks. Niitä kannattaa varoa. Se tietty "otan mitä ja kenet haluan lesbo- tyyppi". Noh... nyt on jo aikaa kaikista naisista ja se ollutki hyvä. Ja ei en ole itse mikään heikko tai turhasta huolestuva tai "draamailija", vaan ihan oikeasti ollut he..in julman vainon kohde. Mietin miten hirveitä voi ihmiset olla ja likaisia, häijyjä ja hyväksikäyttäviä, lasteni oikeuksia polkevia, sairaita pedofiilin puolustajia. Kuinka sairasta ja hirveää. Jonain päivänä kuitenkin tilit tasataan, se on varma, näin uskon.

        Jatkan hymyilyä ja katson miten aika kulkee ja vaaka tasaa painot.

        Välit poikki totaalisesti heti kun karmea totuus selviää. Oikeudenmukaisuuden toteutumiseen en valitettavasti usko. Maailma on mätä.
        Sivusta


    • Anonyymi

      Eilen se mitä kaipasin olit sinä.

      • Anonyymi

        Shhhh


    • Anonyymi

      Uskon että kaikella tapahtuneella on jokin tarkoitus, kun me kohdataan uusi ihminen. Olit vuoden elämässäni toit iloa päiviini ja uskoin, että ehkä meistä voisi vielä tullakkin jotain pysyvää, mutta kohtalo päätti asian toisin. Molemmat opimme toisistamme jotain tulevaan. Toivon sinulle uskallusta elää ja olla välittämättä muiden mielipiteistä, sillä meillä on vain yksi elämä.

      • Anonyymi

        Oli ilo tuoda iloa. Ehkä vielä joskus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli ilo tuoda iloa. Ehkä vielä joskus?

        Toivotaan että niin vielä käy😻


      • Kyllä niillä joku tarkotus on, kohtaamisilla. Ainakin itselle on tullut tärkeää oppia.


      • Anonyymi

        Uskon, että sinäkin tulet saamaan vielä ansiosi mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon, että sinäkin tulet saamaan vielä ansiosi mukaan.

        Toivottavasti vaan hyvää, koska sen olen ansainnut🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan että niin vielä käy😻

        Ehkä me ymmärettiin molemmat sillä hetkellä asiat väärin? Olisiko vielä pitänyt asioista puhua?


      • Anonyymi

        Tästä tulee mieleen samantapainen kokemus, myös noin vuoden mittainen. Siitä tosin oli pelkkää haittaa. Osoittautui katastrofiksi. Ei mene nallekarkit tasan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä tulee mieleen samantapainen kokemus, myös noin vuoden mittainen. Siitä tosin oli pelkkää haittaa. Osoittautui katastrofiksi. Ei mene nallekarkit tasan.

        Miksi kuitenkin kesti vuoden, eikä totuus paljastunut aikaisemmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuitenkin kesti vuoden, eikä totuus paljastunut aikaisemmin?

        Näytteli kivaa työpaikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytteli kivaa työpaikalla.

        Missäpäin tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin tapahtui?

        Paikalla ei ole merkitystä, enkä halua kertoa tästä täällä enempää. Tapahtui jotain mitä käsittelen terapiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paikalla ei ole merkitystä, enkä halua kertoa tästä täällä enempää. Tapahtui jotain mitä käsittelen terapiassa.

        Entä jos selvittäisitte ongelman yhdessä?
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos selvittäisitte ongelman yhdessä?
        Sivusta

        Eron jälkeen olisi hyvä puhua asiat halki, ettei jää mitään hampaankoloon. Helpottaa kummasti.
        T. Kokemuksella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos selvittäisitte ongelman yhdessä?
        Sivusta

        Ei ole mitään epäselvää ja mieluummin söisin passkaa kuin olisin tekemisissä sen hirviön kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään epäselvää ja mieluummin söisin passkaa kuin olisin tekemisissä sen hirviön kanssa.

        Ei kait kukaan voi olla noin hirviö sentään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kait kukaan voi olla noin hirviö sentään?

        Mikä se on muu kuin hirviö, joka tekee rakastuneelle henkistä väkivaltaa omaksi huvikseen. Olisin joskus mennyt vaikka naimisiin sen kanssa, nyt en lähtisi edes R-kioskille samaa matkaa, vaikka siitä maksettaisiin kymppitonni. Onneksi ei tarvitse nähdä sen pärstää enää ikinä.


    • Anonyymi

      Kysyisitpä minulta vaikka suoraan että onko mulla tunteita sua kohtaan, olenko ihastunut tmv. Vastaisin totuudenmukaisesti.

      • Anonyymi

        Miksi et sano sille itse, ehkä ei tule mieleenkään kysyä.


      • Anonyymi

        Ei minulla ole vielä voimia tai rohkeutta kysyä. Mielessäni käyn vielä asioita läpi, ehkä myöhemmin, kun aika on oikea.


    • Anonyymi

      Kiinnostaa myös vartalosi tutkiminen hyvin läheltä.

    • Anonyymi

      Ihastuksena alkaa helpottaa. Ehkä ihan ystäviä on sittenkin mahdollista. Miksi silti henkisesti roikun huomiossasi?

    • Anonyymi

      Odotan tapaamistamme.

      • Anonyymi

        Milloin tavataan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tavataan?

        Todennäköisesti huhtikuussa.


    • Anonyymi

      Ne kaikki muut on samanlaisii.
      Sinä et, näytät keijukaiselta. Antaisin sinulle mitä vain haluat, ja se koskee vain sinua.
      En ole muiden vietävissä.

    • Anonyymi

      Kello on paljon ja mun pitäis jo nukkua.
      Mutta sä oot vahvasti läsnä.
      Tunnut jokaisella hengenvedolla
      Kuvittelen sut mun viereen sängylle
      Pidän vasemassa kädessä sun oikeaa kättä ja silitän hiljaa sun sormia.
      Oikeassa kädessä pidän kirjaa.
      Luen ääneen
      ja sivusilmällä näen miten sä hymyilet,
      vaikka sun silmät on kiinni.
      Niin ihanaa, että en malta antaa unelle valtaa.
      Hetken vielä kuvittelen, että
      Sä olet siinä.
      Onnea on
      vilkas mielikuvitus, silloin voi elää hetkessä useampia elämiä.

      • Anonyymi

        Ne jotka lukevat, elävät useita elämiä.


      • Aivan ihana mielikuva. Onnekas hän ja sinä 💛


    • Anonyymi

      Nyt ymmärsin että taisin väistää luodin, kun erosimme. Et uskaltanut olla julkisesti kanssani ja harvoin pääsin luoksesi käymään.. Älä tee näin rumaa temppua kellekkään muulle!!

    • Anonyymi

      Se hetki kun me vihdoin nähdään livenä tulee olemaan maaginen.

      • Anonyymi

        No Maaginen, teeppäs sitten liikkusi, jos uskallat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Maaginen, teeppäs sitten liikkusi, jos uskallat.

        Meni täysin ohi.


    • Anonyymi

      Lähinnä epätoivoinen juttu, tai oikeastaan entinen viritys. Tuli vain yht'äkkiä mieleeni. Maailman ihanin ja kaunein ihminen joka vei sydämeni heti ensimmäisestä hetkestä saakka. Tiedän että on ehkä vähän turha haikailla enää perään, se on loppu mikä loppu mutta sen kosketuksen muistaminen tekee hulluksi vieläkin. Tai hän vain katosi elämästäni, olemme kirjoitelleet vieläkin mutta emme ole tavanneet vuosiin. Hän on milloin missäkin, matkustaa ja on omat menonsa. Ei voi mitään, mutta kaipaan häntä edelleen.

    • Anonyymi

      Tulisit nyt luokseni ja kertoisit niistä tunteistasi. Tulisin niin iloiseksi.

      • Anonyymi

        Millaiselle naiselle tämä oli?


    • Anonyymi

      Tuu mun luo. Tuu mä pyydän. Tuu ja sano, et sä rakastat mua. Tuu. Oo rohkee. Soita jo tänään tai lähetä viesti.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2594
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1942
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1413
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1285
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 17
      1025
    Aihe