Hyvää huomenta.

Anonyymi-ap

Toivottavasti sinulla on parempi fiilis nyt kuin illalla. Ethän anna kenenkään kiusata itseäsi.
Lämpöä ja valoa päivääsi.

20

458

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanoo kiusaaja itse.

• Anonyymi

Kerrotko miten olen kiusannut sinua? Tämä aloitus ei ollut kenellekään tietylle tai koskenut mitään muita avauksia, vaan yleisesti toivotin.

Ap.

• Anonyymi

Monesti olen kuullut näitä kiusaaja-syytöksiä, mutta kukaan ei koskaan vie asiaa loppuun asti ja kerro miten olen kiusannut. Jos minun huono huumorini on jotain loukannut, niin olen vilpittömästi pahoillani siitä. Olen pyrkinyt välttämään huumorin kasvattamista palstalla viimeaikoina.

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesti olen kuullut näitä kiusaaja-syytöksiä, mutta kukaan ei koskaan vie asiaa loppuun asti ja kerro miten olen kiusannut. Jos minun huono huumorini on jotain loukannut, niin olen vilpittömästi pahoillani siitä. Olen pyrkinyt välttämään huumorin kasvattamista palstalla viimeaikoina.

Ap.

Olet ärsyttävä kun tätä lukee. Ei millään pahalla. Kirjoitat ylimielisesti kuin omistaisit koko palstan. sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ärsyttävä kun tätä lukee. Ei millään pahalla. Kirjoitat ylimielisesti kuin omistaisit koko palstan. sivusta

En voi käsittää kommenttiasi. En todellakaan edes haluaisi omistaa palstaa. Jos sinua ärsyttää se, että olen positiivinen, niin en voi sille mitään. Voit laittaa ihan oman negatiivisen aloituksen, niin kumoutuu se vähäinenkin positiivisuus mitä täällä palstalla on.

• Anonyymi

Hyvä fiilis nyt ja illlalla oli myös.

Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee.

• Anonyymi

Oletko vähä lyo

• Anonyymi

En tiedä mitä sinä tarkoitat, mutta tiedän mitä lyonin kana on.
        "Etikkakanaa Lyonin tapaan, eli ranskaksi Poulet au vinaigre, on perinteinen lyonilainen ruokalaji, jota on tehty ja tarjottu vuosikymmeniä kodeissa ja bouchoneissa, eli rustiikkisissa bistroissa."

Ap.

• Pidetään valkoinen lippu korkealla tänäänkin ja yritetään nähdä harmaiden sadepilvien lävitse. :)

• Anonyymi

En tietysti sen takia en yhdelle tietylle henkilölle puhukkaan mitään tai laita viestiä

• Anonyymi

Niin surullista, kun kaunis kaipaus kiusataan kuoliaaksi.

• Anonyymi

Eilen illalla oli kyllä hyvä boogie :)

• Anonyymi

No se on kiva kuulla. :)

• Anonyymi

Mua oikeastaan hävettää että oon sortunut kiusaajien ansaan. Jotenkin nää osaa sen kommentoi aina sen mitä eniten pelkään tai niin ilkeästi.

• Anonyymi

Mitä tuota häpeilemään? Ei se auta mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tuota häpeilemään? Ei se auta mitään.

Ei niin mutta nolottaa oma käytös.

• Anonyymi

Olin illalla oikein hyvissä fiiliksissä. Koska vain käväisin täällä enkä jäänyt asumaan. Kenelle sinä kirjoittelet? Kaikilleko?

• Anonyymi

Minä kirjoitan kaikille joita kiusataan. "Sinä" muodon käyttäminen tulee työn kautta.

• Anonyymi

Mukava kuulla, että on ollut hyvät fiilikset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3891
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2273
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      125
      1714
    4. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      75
      1431
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1014
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      704
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      691
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      651
    10. En uskalla nainen ottaa suhun

Yhteyttä koska oot palstan perusteella vähän ……
      Ikävä
      45
      648
    Aihe