tyttö poikien pukuhuoneessa uima-altaassa

Anonyymi-ap

Olin uima-altaassa, jossa olin lopettanut uinnin, Menen pukuhuoneeseen ja siellä on 8-vuotias tyttö, joka kylpee alasti isänsä kanssa. onko normaalia? Onko teillä samoja kokemuksia?

19

2089

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monesti nuoret lapset on toisen vanhemman kanssa suihkussa, esim tyttö isän kanssa tai poika äidin kanssa uimahallissa.

    • Anonyymi

      voitko kertoa lisää? suihkuttavatko he niinkuin pitää? alasti?

      • Anonyymi

        Alasti ja pesi hyvin tarkkaan tyttöä...joka kohdan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alasti ja pesi hyvin tarkkaan tyttöä...joka kohdan..

        Tarkoitatko että myöskin jalkovälistä?.


    • Anonyymi

      Olen myöskin toisinaan huomannut että miesten puolella on isä ja tytär yhdessä. Minua ei asia haittaa, joskus vaan tytär on jo hieman alkanut kehittyä. Pienet tisun alut on ollut näkyvissä.

      • Anonyymi

        kuinka vanhoja he olivat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuinka vanhoja he olivat?

        Varmaan päälle 10v jonkun matkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan päälle 10v jonkun matkaa

        Eivätkö yhtään olleet ujona tms?


    • Anonyymi

      näin kerran isän ja tyttären noin 6/7-vuotiaat ja veljen noin 12-vuotiaana miesten pukuhuoneessa

    • Anonyymi

      kävin suihkussa alasti uima-altaan jälkeen ja isä tuli suihkuun noin 8-vuotiaan tyttärensä kanssa hän sanoi hänelle, että hänen ei tarvitse riisua pukuaan. Minä ja kaikki muut pojat olimme nolostuneet

    • Anonyymi

      Kävin uimahallissa. siellä oli 10-vuotias poika (uimapuvussa) äitinsä kanssa (joka oli alasti) eikä hän käskenyt häntä riisumaan sitä. onko se okei?! tyttö 15v

      • Anonyymi

        Olisit käskenyt pojan äitiä riisumaan pojan uimahousut. Niitä ei saa pitää suihkussa eikä saunassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit käskenyt pojan äitiä riisumaan pojan uimahousut. Niitä ei saa pitää suihkussa eikä saunassa.

        Tuo on pedofiliaa.


    • Anonyymi

      Olen 23-vuotias, riisuudun juuri alasti. pienet tytöt eivät minua haittaa. Minulla on sääntö, jos siellä on 8-vuotias tyttö ja hän noudattaa sääntöjä ja käy alasti suihkussa, kuten oletat, en soita uima-altaan hengenpelastajalle. vaikka ne olisivatkin sääntöjen mukaan liian vanhoja

    • Anonyymi

      Ollessani uimahallissa samaan aikaan saunatiloissa oli kaksi noin 7-8 -vuotiasta poikaa. Molemmat peittelivät käsillään pippeleitään, jotteivat ne näkyisi. Mielestäni pojat olivat liian vanhoja naistenpuolelle kun kerran vielä niin hävelisäästi käyttäytyivät.

    • Anonyymi

      Itse olin vielä 7 vuotiaana miesten puolella. Kyllähän niitä miehiä se vaikutti vähän ahdistavan, mutta olin lapsi enkä sillon vielä katsellut miesten kehoja sillä silmällä. Voisi tuohon antaa jonkun ikärajan esim juuri se 10 vuotta. Varsinkin jos lapset eivät osaa itse uida, on heitä valvottava ihan kokoajan. Ja uimisen opettelu on tosi tärkeää. En minä osaisi vaivautua 8 tai 10 vuotiaasta lapsesta. Aikuiset naiset ja miehet ahdistaa, koska he katselevat ja häiritsevät uimahalleissa seksuaalisesti. Lapset eivät ole koskaan tehneet niin.

      • Anonyymi

        No kai uimataidoton lapsi kuitenkin osaa peseytyä ja saunoa itsekseen?
        Ja kun en itse ole ainakaan kuullut, että kukaan olisi hukkunut suihkuun....
        Ja jos taas vaikka 9v lasta jostain syystä ahdistaa käydä yksin uimahallin pesutiloissa, niin ei ehkä ole sitten syytä aloittaa vielä uimahalliharrastusta.


    • Anonyymi

      Olin uima-altaalla, menin riisumaan uimahousut ja laitoin ne kaappiin, kun tulin takaisin suihkuun, siellä oli isä ja tyttö, noin 9-vuotias. Olin hieman peloissani, mutta isäni sanoi hänelle jotain ja hän riisui vaatteensa ja kylpesi alasti, samoin isäni. Joten otin pyyhkeeni pois ja pesen heidän vierellään. Onko teillä ollut vastaavia tilanteita?

    • Anonyymi

      On olemassa idiootteja vanhempia jotka eivät ymmärrä miesten ja naisten puolen eroja. Jo 9 vuotiaana osasin mennä yksin miesten puolelle, ehkä nykyisin lapset ovat niin jälkeen jäänneitä, että tarvitsevat vanhempiaan auttamaan.
      Voi sen "uimareissun" järjestää toisin vai onko se niin tärkeää "lapselle vai vanhemmalle" ettei muuta järjestelyä ei ole olemassa.
      Sanokaa avoimesti, että taas on jälkeen jäänneitä paikalla jotka eivät osaa lukea.
      Uimahalleissa on säännöt ja siinä ei ole poikkeusta lasten kohdalla, joten järjestäkää käyntinne sen mukaan. Yksinhuoltajien on turha marista, teillä on sukulaisia.
      Mitä tärkeää tekemistä on lapsella uimahallissa, että on pakko ottaa mukaan?
      En myöskään ymmärrä "vaippaikäisten" uimahalli käyntejä, onko sen tarkoitus testata vaippojen pitävyyttä? Onko vanhemmat halukkaita maksamaan jos vaipoista vuotavat paskat altaaseen?
      ps Tämä 9 vuotiaana johtuu siitä, ettei paikkakunnalla ollut aikaisemmin uimahallia ja tutustuminen uimahalliin tapahtui täysin ilman äitiä tai isää. Osasin uida jo 4v joten äidin ohjeet uimahalliin olivat, että käyttäydy "kuin mies". Joku haluaa tietysti kritisoida 4v uimataitoa, vastaan siihen nyt heti, suoritin 4v "uimamerkin" 25m uimisesta ja seuraavana kesänä oli vuorossa 50m ja se jatkui kunnes kaikki "uimamerkit" oli suoritettu.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1749
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1728
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe