Aamulla uutisissa kerrottiin Paltamossa Kainuun halvin kouluruoka 2 euroa, Ristijärvellä kallein 8 euroa. Iso on ero, täytyy olla laadukasta, kiinnostaa mitä se sisältää.
Kouluruoka
9
787
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa evästä...Paltamossa osataan tehdä se kustannustehokkaasti.
- Anonyymi
Outoa onpa iso ero. Meneekö hävikkiin, eikö kannattaisi myydä jos aina jää yli vai syökö henkilökunta ilmaiseksi, loput puseron alla kotiin..
- Anonyymi
Attendo kusettaa Ristijärven kuntaa.
- Anonyymi
Tästä niin samaa mieltä. Kunpa vihdoin tajuttaisiin mikä on kustannustehokkainta kunnallisveron maksajille.
- Anonyymi
Attendon ruokaa ei enää tuoda Ristijärven koululle. Siellä keittää nykyään keittäjät paikan päällä ruuat. Ja on maukasta.
- Anonyymi
Ristijärven päättäjät näki unta, että Attendo tulee tekemään hyväntekeväisyyttä. Raakaa bisnestä se tuli tekemään, ei mitään muuta!
- Anonyymi
ristijärvellä tarjotaan koulussa paskan makuisra ruokaa siinä ei ole makua ja ihan vitun vetelää paskaa kaikki
- Anonyymi
ristijärven ruoka on aivan paskaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645230Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti672465- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191478Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai511077Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131033- 891016
- 66947