TÖRKEÄ NÄKY, nainen valkoisessa lyhyessä hameessaan , näkyi alushousut läpi .
Naiset on tänä päivänä monesti liikalihavia, ankkahuulissa, tatuoituja, lävistyksiä liiaksi, paksussa meikissä ja vaatteet 2 numeroa liian pieniä, mauttomuus huipussaan ja käyttäytyminen todella ala-arvoista. Tupakka hampaissa ja tölkki kädessä. Miksi nykyään näin, tulevia äitejä joiden pitäisi kasvattaa lapsia. Miksi nuori ei voi olla siisti, puhdas, hyväkäytöksinen, muut huomioiva, luonnollinen oma itsensä joka liikkuu, huolehtii liikunnan ja terveellisen ravinnon avulla itsestään.
Aronkeitaalla nuori nainen
2
741
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on täysin totta mutta eipä sille mitään voi,enään ei haluta tehdä lapsia,ei seurustella. lasten tekohommat kiinostaa siksi varmaan tuo mainitsemasi tyrkkylook aika monella. kannataisi kattoa kyllä ettei liian pieniin änge itteensä se menee jo ruman puolellle. tatskoihin en ota kantaa se on jokaisen oma juttu,toki mulla on kanta. samoin röökaamiseen. mutta meikkaaminen kannattaa myös opetella jos sitä tekee...olen pojille sanonut ettei kukaan käske seurustelemaan tai edes menemään sänkyyn ruman naisen kanssa..en minäkään ole tehnyt niin
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18049069L
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774582Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122727- 1781805
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611620- 1241510
- 1221367
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91307Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731301- 761272
- 351006