tyttö poikien pukuhuoneessa uima-altaassa

Anonyymi-ap

Olin uima-altaassa ja menin miesten pukuhuoneeseen, ja siellä oli isä, jolla oli 6-vuotias poika ja 9- tai 10-vuotias tytär he puhuivat Itä-Euroopan kieltä puolaa tai vastaavaa Olin ujo tytön takia ja peitin itseni pyyhkeellä, mitä saavutimme kylvyssä, he yrittivät käydä läpi ulkona ja kylpeä, mutta mies käski heitä muistamaan ja peseytymään! isä suuttui ja alkoi valittaa, onneksi pukuhuoneessa ollut hengenpelastaja tuli siivoamaan, hän sanoi, että heidän täytyy käydä suihkussa tai heidät heitetään ulos, he kävivät suihkussa ja riisuivat uimapuvunsa. Ajattelin, että jos he ovat alasti, niin ei tarvitse olla ujo ja katkaista puhelinta ja mennä suihkuun.

15

1574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      oletko kokenut tuollaista tilannetta?

    • Anonyymi

      Omituinen juttu.

    • Anonyymi

      Asia selvä.

    • Anonyymi

      kävin suihkussa alasti uima-altaan jälkeen ja isä tuli suihkuun noin 8-vuotiaan tyttärensä kanssa hän sanoi hänelle, että hänen ei tarvitse riisua pukuaan. Minä ja kaikki muut pojat olimme nolostuneet

      • Anonyymi

        Kovasti on nykyään seksistiset mielipiteet jo lapsista. Ennen lapset uivat alasti yleisillä uimarannoilla eikä niihin kukaan mitään erikoista huomiota kiinnittänyt. Nykyään jo pienetkin lapset opetetaan häpeämään omaa kehoaan.
        Usein ne ovat miehet jotka ovat aikaan saaneet tämän hysteria kun itse ovat katselleet pieniä tyttölapsia ” sillä silmällä” koska näkevät heissäkin jotain seksististä . Sellaiset ajatukset voisi jättää kotiin silloin kun on kyse pienestä tytöstä jolla ei ole mitään ymmärrystä miten aikuiset ihmiset heidät näkevät .
        Uimapukumalli on se mitä käytetään uimahallissa , ja suihkussa ykeensä ollaan alasti . Se jolle se ei sovi älkööt edes menisi uimahalliin .


    • Anonyymi

      Kävin uimahallissa. siellä oli 10-vuotias poika (uimapuvussa) äitinsä kanssa (joka oli alasti) eikä hän käskenyt häntä riisumaan sitä. onko se okei?! tyttö 15v

      • Anonyymi

        Jos lapsi oli uimapuvussa niin siihenkin oli ehkä syy josta kenenkään ei tarvitse selitellä


    • Anonyymi

      samaa mieltä siitä, että raja on 8-9 vuotta. et koskaan tiedä mistä johtuu, ehkä ahdistus? heidän täytyy vain uida kuten kaikkien muidenkin eikä uimahousut jalassa, kaikki lapset eivät ole itsenäisiä 7-8-vuotiaina, ja pukuhuoneessa on monia haasteita,

    • Anonyymi

      Miks mä en oo ikinä nähnyt koskaan 10 11 v tyttöä täällä mun kaupungin uimahallissa kerran oli yks 3v tyttö isän kaa no senhän ymmärtää täysin. Ei mulla ois mitään vastaa jos yks 10v tyttö tulis sinne ja alkaa riisuutua alastomaksi pimppi paljaana ou yeah. No ei rehellisesti on se liian "vanha" vielä 10v:nä tulla isänkaa poikien puolelle

      • Anonyymi

        Onko se pimpin paljaana oleminen jotenkin erikoista jo pienellä lapsella, sehän on se aikuinen joka sen huomion tekee ja sanoo että pimppi paljaana. Siis uteliaisuus on todella ihmeellistä toisilla.
        Pienet lapset eivät siis edes ajattele itse sellaisia asioita mutta sen tekee miehet jotka ovat heti mainitsemassa jos pieni lapsi on pimppi paljaana . Miki vahtaavat yleensä


    • Anonyymi

      kun olin uima-altaalla, miesten pukuhuoneessa oli 7,5-vuotias tyttö, joka ui alasti kaikkien muiden kanssa. Kylpeen myös alasti, vaikka olisi isiä ja tyttäriä.

    • Anonyymi

      Taidat asioida Porvoon uimahallissa. Käyn usein uimassa, enkä ole koskaan nähnyt naisten suihkutiloissa 14-vuotiaalta vaikuttavaa poikaa. Joskus saattaa näkyä 8-9-vuotiaita.

    • Anonyymi

      Olen 23-vuotias, riisuudun juuri alasti. pienet tytöt eivät minua haittaa. minulla on sääntö, jos on 8-vuotias tyttö ja hän noudattaa sääntöjä ja käy alasti suihkussa, en soita hengenpelastajaa

    • Anonyymi

      Minkä ikäisen pojan kanssa saa mennä naisten puolelle? Lukeeko uimahallin sivuilla joku virallinen ohje?

    • Anonyymi

      Viikonlopulla olin Nokialla Edenissä ja kyllä siellä yksi tyttö oli, joka näytti hyvinkin 10-vuotiaalle. Tai sitten hän oli aivan poikkeuksellisen pitkä. Eipä siitä miesten puolella kukaan alkanut nillittää, kuten ei naissiivoojista eikä muistakaan miesten puolelle ramppaajista. Me miehethän emme ole koskaan olleet kehorauhan arvoisia, eivätkä etenkään herkässä iässä olevat teinipojat, ja sen mukaan eletään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe