Miksi kaappihomo ei tunnusta homouttaan?

Anonyymi-ap

Luulisi hänen elämänsä olevan pelkkää taistelua ja jonkinlaisen roolin esittämistä niille tärkeille, esim. vanhemmille? Se varmasti syö ihmistä.
Eikö olisi helpompaa vain tunnustaa..

52

1222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä . Tein 1 minuutin ja 27 sekunnin videon. Xvideos.

    • Anonyymi

      Myynnissä on ollut niin kauan kuin kaikki muistavat palomieskalentereita ja jenkkifutiskalentereita. Kai niitä ostetaankin koteihin huoneeseen. Sekö on aloittajan "kaappi"?

    • Anonyymi

      Toiset moittivat kun homot ilmoittavat olevansa homoja ja nyt tämä aloittaja haluaa että homot ilmoittavat sen yleisesti jokaiselle. Eikö se ole jokaisen oma henkilökohtainen asia miten haluaa tuoda sen julki. Pitäisikö sitten jokaisen heteron myös toitottaa olevansa hetero.

      • Anonyymi

        Ihan niin, jokaisen henkilökohtainen asia on heidän seksualisuutensa eihän heterotkaan esittele tavatessaan uuden ihmisen että ovat heteroita , miksi homon pitöisi niin tehdä äjanettä joku on kaapissa on suru sinänsä, kenenkään ei tarvitsisi olla kaapissa siksi että jotkut typerykset eivät ymmärrä että homoja on. Ollut kautta aikojen siis ei mitään uutta. Nämä typerykset sitten määrittelevät homouden omalla omituisella tavallaan , yleensä aina väärin .
        Joten kenenkään ei tarvitsisi olla kaapissa ja pelätä aitä että hänet jotenkin tuomista jos ympäristö saa tietää hänen olevan homo, vaan kaikkien olisi saatava olla hyväksyttyjä yhteiskunnassa juuri sellaisina kun ovat syntyneet, sillä homous ei ole mikään rikos eikä sairaus, mutta sairaudestaa viestittää usein ihmiset joilla ei ole ymmärrystä siitä että sukupuolisia suuntauksia on muitakin kun juuri heidän ns suuntaus jossa ei sinänsä ole hurraamista, sillä ihminen joka on tasapainossa oman seksualisuutensa kanssa ei tunne tarvetta puhua homoista negatiivisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin, jokaisen henkilökohtainen asia on heidän seksualisuutensa eihän heterotkaan esittele tavatessaan uuden ihmisen että ovat heteroita , miksi homon pitöisi niin tehdä äjanettä joku on kaapissa on suru sinänsä, kenenkään ei tarvitsisi olla kaapissa siksi että jotkut typerykset eivät ymmärrä että homoja on. Ollut kautta aikojen siis ei mitään uutta. Nämä typerykset sitten määrittelevät homouden omalla omituisella tavallaan , yleensä aina väärin .
        Joten kenenkään ei tarvitsisi olla kaapissa ja pelätä aitä että hänet jotenkin tuomista jos ympäristö saa tietää hänen olevan homo, vaan kaikkien olisi saatava olla hyväksyttyjä yhteiskunnassa juuri sellaisina kun ovat syntyneet, sillä homous ei ole mikään rikos eikä sairaus, mutta sairaudestaa viestittää usein ihmiset joilla ei ole ymmärrystä siitä että sukupuolisia suuntauksia on muitakin kun juuri heidän ns suuntaus jossa ei sinänsä ole hurraamista, sillä ihminen joka on tasapainossa oman seksualisuutensa kanssa ei tunne tarvetta puhua homoista negatiivisesti

        Ei muuta mutta aiheuttavat kärsimystä sille naiselle jonka kanssa "seurustelevat"


    • Anonyymi

      Homoja on aika paljon. Kaikki heteroparitkaan eivät edes saa lapsia, vaikka haluaisivat. Mitä ihmettä, on homo, niin on homo. Kyllä viimeistään nyt vanhemmat ja koulut ovat valistuneita.

    • Anonyymi

      Niinpä. Luulisi salailun aiheuttavan pahaa oloa.

      • Anonyymi

        Totta kai aiheuttaa pahaa oloa jos tietää miten ympäristö alkaa tuomitsemaan .
        Samall pitäisi jo tänään olla kaikille selvä asia että homoja on ja tulee olemaan ja ettei se ole mikään ihmeellinen asia josta pitäisi toisten pitää lukua.
        Eihän kukaan pidä lukua frigiideistä ihmisistäkään vaikka heitäkin on olemassa .
        Pahan olon aiheuttavat ainoastaan ihmiset jotka katsovat oikeudekseen mielikuvitella jonkun ihmisen elämää, ja kuten usein niin mielikuvitukset eivät ole lähelläkään sitä mitä homous on.
        Homoilla on siis tunteet samaan sukupuolta olevaan ihmiseen , ja samanlainen rakkaus kun heteroillakin toisiaan kohtaan . Joten ihmisten on aika lopetella tuomitsemassa asioita jotka ovat jokaisen henkilökohtaisia


    • Anonyymi

      Nuoret toistavat netin videoilla kolmea sanaa makuuhuoneessa. Pienessä asunnossa se kuuluu oven läpi, mutta tuskin naapuriin.

    • Anonyymi

      Kyllä nuoret tietää. Onko se salaista, jos siitä on kouluterveyskysely?

    • Anonyymi

      Ja opot ohjaavat 9. luokalla homoammatteihin.

      • Anonyymi

        Tämä on oma fantasiasi, ei totuus.


    • Anonyymi

      Minä olen hetero ja ylpeä siitä!

      Heteropride

      • Anonyymi

        En ole edes koskaan ajatellutkaan että minun pitäisi jotenkin olla ylpeä siitä että olen hetero sehän on vaan itsestään selvä asia ei mitenkään ylpeilemisen aihe .
        Ihan samalla tavalla olisi homojenkin saatava ajatella sillä heidän geeniperimä suuntaus on heille se päivän selvä asia , joka usein herättää kummastusta näissä ylpeissä heteroissa jotka näkevät itsensä ainoana oikeana ihmisen elämässä.
        Aika paksua silti se että ollaan puhumassa homoista ihan kun heillä ei olisi edes samaa älykkyysosamäärää kun keskiverto heteroilla joka kuvittelee olevansa se ainut oikea. Mutta monella homolla on älykkyysosamäärä paljon korkeampi kuin sillä arvostelemalla heterolla joka on niin ylpeä seksuaalisesta suuntauksestaan samalla kieltää homojen mahdollisuuden olla ylpeä heille niin itsestään selvästä asiasta mitä homous on.

        Olen keskustellut niin monen homon kanssa näistä asioista ja täytyy sanoa että älykkäitä ovat ja tietoisia asioista , niin että miten jonkun toisen ihminen seksuaaliseen suuntaus vaivaa jotain ylpeää heteroa , minä taas olen ylpeä siitä että pystyn hyväksymään kaikki ihmiset sellaisina kun he ovat , enkä erottele ihmisiä, heteroihin ja homoihin. Sillä kaikki ovat ainoastaan tavallisia ihmisiä erilaisilla ominaisuuksilla , ja niin saadaan ollakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole edes koskaan ajatellutkaan että minun pitäisi jotenkin olla ylpeä siitä että olen hetero sehän on vaan itsestään selvä asia ei mitenkään ylpeilemisen aihe .
        Ihan samalla tavalla olisi homojenkin saatava ajatella sillä heidän geeniperimä suuntaus on heille se päivän selvä asia , joka usein herättää kummastusta näissä ylpeissä heteroissa jotka näkevät itsensä ainoana oikeana ihmisen elämässä.
        Aika paksua silti se että ollaan puhumassa homoista ihan kun heillä ei olisi edes samaa älykkyysosamäärää kun keskiverto heteroilla joka kuvittelee olevansa se ainut oikea. Mutta monella homolla on älykkyysosamäärä paljon korkeampi kuin sillä arvostelemalla heterolla joka on niin ylpeä seksuaalisesta suuntauksestaan samalla kieltää homojen mahdollisuuden olla ylpeä heille niin itsestään selvästä asiasta mitä homous on.

        Olen keskustellut niin monen homon kanssa näistä asioista ja täytyy sanoa että älykkäitä ovat ja tietoisia asioista , niin että miten jonkun toisen ihminen seksuaaliseen suuntaus vaivaa jotain ylpeää heteroa , minä taas olen ylpeä siitä että pystyn hyväksymään kaikki ihmiset sellaisina kun he ovat , enkä erottele ihmisiä, heteroihin ja homoihin. Sillä kaikki ovat ainoastaan tavallisia ihmisiä erilaisilla ominaisuuksilla , ja niin saadaan ollakin

        Asiaa!


    • Anonyymi

      Koska homoja voidaan syrjiä ja kiusata. Ehkä joku ei palkkaa jos tietää jonkun olevan homo. Ei kukaan halua olla kiusattuna.

      • Anonyymi

        Hullut ne syrjii ihmisiä tyhmyyttään , viisailla ei ole ongelmia kenenkään seksuaalisuudesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullut ne syrjii ihmisiä tyhmyyttään , viisailla ei ole ongelmia kenenkään seksuaalisuudesta

        Niin onko suurin osa poliiseista sitten hulluja ja puolustusvoimat. Tiedätkö muuten yhtään avoimesti homoa miespoliisia? Ei taida olla koska siellä pitää olla kaapissa. Samoin on varmaan paljon yritysjohtajia jotka syrjivät homoja. Sm liigassa ei taideta homoja suvaita myöskään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onko suurin osa poliiseista sitten hulluja ja puolustusvoimat. Tiedätkö muuten yhtään avoimesti homoa miespoliisia? Ei taida olla koska siellä pitää olla kaapissa. Samoin on varmaan paljon yritysjohtajia jotka syrjivät homoja. Sm liigassa ei taideta homoja suvaita myöskään.

        Kyllä niitä on poliisissakin ihan avoimesti. Miksi luulet että poliisissa pitäisi olla kaapissa. Homot ovat miehiä ja hyvinkin miehekkäitä. Ei kai se seksuaaliseen suuntaus heitä mitenkään muuta . Vai onko ehkä hieman vääntynyt tieto ettei muka homo voisi olla poliisi ,
        Ei sinunkaan sukupuolista suuntausta kysellä kun haet työpaikkaa , sillä eimsiis ole mitään merkitystä edes. Koska ihmiset ymmärtävät että ainoastaan erilainen suuntaus ei tee ihmistä mitenkään kummajaiseksi


    • Anonyymi

      Rikolliset ja väärintekijät tunnustavat. Homot voivat korkeintaan myöntää, jos ovat aktiivisesti kieltäneet asian aiemmin. Mutta mitään tunnustettavaa asiassa ei ole.

      • Anonyymi

        Huvittaa miksi homoa painostetaan myöntämään homous? Toki ei aina tarkoitus ole satuttaa vaan kaunis ajatus rohkaista tulla kaapista. Mitä olen ymmärtänyt mut hyväksyttäisii homonakin. Viihdyn kaapissa mutta arvostan tuota kovasti.


      • Anonyymi

        Miksi jonkun olisi tiedettävä onko ihminen homo tai hetero,eiköhän se ole ihan vaan yksittäinen asia


    • Anonyymi

      Ihan niin jokaisen tulisi saada olla ihan vaan aitä mitä on . Toiset ihmiset joilla ei ole toåietoa näistä asioista ovat tehneet homoista sellaista kuvaa mitä itse ovat kuvitelleet, joten jos in herkkä ihminen niin pysyy kaapissa. Samalla kun hänellä on kaikki oikeudet elää yhteiskunnassa omalla suuntaukseltaan ihan kun muutkin ihmiset.
      Kun on lukenut kerrontaa näiden ihmisten elämästä jotka ovat kertoneet omille vanhemmilleen ( uskovaisille) niin vanhemmat hylkäsivät oman lapsensa joka oli tullut maailmaan heidän perimillä geeneillä , ihminen joutui jättämään lapsuuden kotinsa ja sisaruksena siksi kun oli syntynyt homoksi. Joten ei ihme että moni pelkää. Samalla on niin että jos joku jättää toisen siksi että toinen on homo, niin ei ole koskaan rakastanutkaan tätä ihmistä sillä hän on ihan sama ihminen kun olimkaaoåpissa ja kun tuli ulos sieltä siis mitään ei hänessä ole muuttunut , ainoastaan paljastanut kuka hennon. Niin että kun ihmiset osaisivat ajatella homoudenkin kuten se on , niin ei tarvittaisi mitään kaapissa olemisia . Nuoremmat ihmiset hyväksyvät, mutta vanhat ihmiset eivät ole enää kehityskelpoisia . Ja mitä nämä homovihaajat oikeastaan hyötyvät toisten mollaamisesta, sitä en ymmärrä.

    • Anonyymi

      Olen aina ihmetellyt kenelle se pitäisi tunnustaa et on homo, aloittajalle mahiksia et se voisi yrittää seksi tai panoja, siitäkö on kyse? Eikö riitä että itse tietää olevansa homo. Miten sitten hetero todistaa olevansa hetero ja tunnustaa kaikki salaiset haaveensa? Kummallista että 40v avioliiton siis heterosuhteen jälkeen mies tai nainen ilmoittaa olevansa bi tai homo. Tulkoot heterot kaapistaan ulos kun heillä on homoille ja bisseille kaappeja niin varmasti heteroilla on omat kaapit omille bisse ja homo taipumuksille, Kuka on se rohkea hetero joka sanoo ettei ole hetero? Kuka on ensimmäinen hetero joka tunnustaa?

      • Anonyymi

        Kun in kuunnellut naisten juttuja näistä hetero miehistä niin in naurussa pidättämistä,, siis nämä miehet eivät itse asiassa edes aina ole mitään heteroja, vaikkamleikkivätbsellaista. Hauskoja tapauksia jotka jäävät naisten omiksi jutuiksi siitä millaista on elää sen ns heteromiehen kanssa , ja niistä vaatimuksista mitä nämä asettavat naiselle.
        Niin että ei kateeksi käy ainoastaan hyvät naurut miten heteron kanssa elämä on
        Siis Joten aika nähdä että maailma ei ole mitenkään niin mustavalkoinen kun junttien maailmassa luullaan . Niin että aika hyväksyä ihmiset ihmisinä eikä eroitella heitä eri ryhmiin


    • Anonyymi

      Jos olisin homo, en koskaan tunnustaisi sitä. Päivi Räsänen oli oikeassa kun sanoi että homous on synti ja häpeä.

      Heteropride

      • Anonyymi

        Pidä oma kantasi, äläkä koskaan tunnusta olevasi homo. Jos pidät vielä sitä syntinä, niin silloin ei varsinkaan tule tunnustaa. Mitkään tunnustukset kun ei pidä paikkaansa, sillä ihminen ei kykene oikeasti mitään haluilleen, vaan lankeaa aina jossakin vaiheessa. Jos pystyy olemaan jotain muuta kuin on, niin sellainen ihminen sairastuu jossakin vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä oma kantasi, äläkä koskaan tunnusta olevasi homo. Jos pidät vielä sitä syntinä, niin silloin ei varsinkaan tule tunnustaa. Mitkään tunnustukset kun ei pidä paikkaansa, sillä ihminen ei kykene oikeasti mitään haluilleen, vaan lankeaa aina jossakin vaiheessa. Jos pystyy olemaan jotain muuta kuin on, niin sellainen ihminen sairastuu jossakin vaiheessa.

        Kirkon keksimä käsite on synti kuten myös lankeaminen ja mikä on häpeä, eikö sekin ole kirkon omia juttuja. Kirkko ja uskonto voisi itse kertoa siitä, siitä synnistä, häpeästä ja lankeamisesta esim. lasten raiskaustapauksissa. Päivi Räsänen on mikä on joka ylistää kirkon harjoittamaa toimintaa. Kuka tietää kuinka monta vuotta ihmiskunta eli ilman "jumalaa"?
        Ja lopuksi kuka eli ketkä olivat maksajina tässä uskonnon loiston ja tekojen takana, taisi olla ihan saman jotka olivat maksajina kuninkaallisten loistoon.


      • Anonyymi

        Päivin jutut saa jättää omaan arvoonsa , todellisuus ihmisestä ei ole näköjään hänen alaansa kun hourii omiaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä oma kantasi, äläkä koskaan tunnusta olevasi homo. Jos pidät vielä sitä syntinä, niin silloin ei varsinkaan tule tunnustaa. Mitkään tunnustukset kun ei pidä paikkaansa, sillä ihminen ei kykene oikeasti mitään haluilleen, vaan lankeaa aina jossakin vaiheessa. Jos pystyy olemaan jotain muuta kuin on, niin sellainen ihminen sairastuu jossakin vaiheessa.

        Jokaisen ihmisen ihmisoikeudet ovat samat oli hetero tai homo.
        Niin että en suosittele ketään homoa pysymään kaapissa , heillä on ihan samat oikeudet elää ja vaikuttaa yhteiskunnassa kun heteroillakin . On se ihmeellistä että jonkun ihmisen homous aiheuttaa päänvaivaa joillekin. Sen suuntauksen minkä on saanut syntyessään on hänen tiensä ja sitä ei tule muiden arvostella eikä pakottaa olemaan kaapissa mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirkon keksimä käsite on synti kuten myös lankeaminen ja mikä on häpeä, eikö sekin ole kirkon omia juttuja. Kirkko ja uskonto voisi itse kertoa siitä, siitä synnistä, häpeästä ja lankeamisesta esim. lasten raiskaustapauksissa. Päivi Räsänen on mikä on joka ylistää kirkon harjoittamaa toimintaa. Kuka tietää kuinka monta vuotta ihmiskunta eli ilman "jumalaa"?
        Ja lopuksi kuka eli ketkä olivat maksajina tässä uskonnon loiston ja tekojen takana, taisi olla ihan saman jotka olivat maksajina kuninkaallisten loistoon.

        👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍👍

        Käy sitten parturissa ja ota siilitukka. Pue Tom of Finland lippis, kireä t-paita, kokoa pienet farkut, oikein tiukat valkoiset urheilusukat ja mustat maiharit ja mene poikien jenkkifutis matsiin. Mitä on odotus?


      • Anonyymi

        Sellaista asiiåaa kun synti ei ole edes olemassakaan. Kukin syntyy omanlaisenaan . Ja siinä ei ole mitään syntistä mitenkään. Ja Päivi Räsösen jutut homoista saa jättää sinne minne ne kuuluvat aiis roskakoriin, häne ei ole mitenkään kelvollinen sanomaan homoutta synniksi . Uskon varjolla on aina painostettu ihmisiä , mutta onneksi ei enää moni ole niin vietävissä että uskoo satuihin


    • Anonyymi

      Saa olla homo kun pyörät pyörii.

    • Anonyymi

      Jaa että olisi helppo tunnustaa, ja kun he tunnustavat niin alkaa melu. Ihmiset ovat tehneet homoudesta jotenkin väärän kuvan itselleen , ymmärtämättä mistä edes haukkuvat.
      Siinä syy siihen että moni ei jaksa tulla kaapista ulos , kun heidän elämäänsä riepotellaan typerien ihmisten kesken , joihin typerykset katsovat olevansa oikeutettuja.
      Näitä typeriä on vielä jonkin verran olemassa joille asia vaikuttaa olevan ylipääsemätön ongelma , siis toisen ihmisen seksuaalinen suuntaus josta jauhavat harva se päivä.
      Sivistyneelle ihmiselle ei homous ole mikään ongelma mitenkään.

    • Anonyymi

      Kyllä muut nuoret ja aikuiset näkevät hheti leveistä reisistä ja pyöreistä pakaroista totuuden.

    • Anonyymi

      Kiinnittää vaan huomiota kun tytöistä ei vielä yksikään.

    • Anonyymi

      Edellä uskovaisesimerkki on osoitus kuinka lahkouskonto vihaa homoutta. Perheen lapsesta tiedetään enää, että elää homona Helsingissä.

    • Anonyymi

      Jos kertoisin olevani homo, niin menettäisin työpaikkani. Koska työskentelen nuorten parissa, niin sitä ei katsottaisi hyvällä, että olen homo. Luultaisiin, että minä hyväksikäytän nuoria, joita auta työssäni.

      • Anonyymi

        Jos näin ikävästi ovat Suomessa aina vaan asiat niin ei voi kun valittaa. Ei homot mitenkään hyväksikäytä ketään , ne on niitä junttien juttuja ainoastaa. Kun kuvittelevat homousådesta kaiken laisia vääristyneitä kuvia . Joissa seksi on aina esillä, vaikka homojen seksi elämä ei ole itseasiassa mitenkään vilkkaampaa kun heråterojenkaan . Kunhan osasivat ymmärtää , vaan kun eivät


    • Anonyymi

      Homot vaativat yleensä muiden hyväksyntää heidän omalle elämäntavalleen. Ei vaikuta siltä että homot (mukaan lukien bi seksuaalit) eivät ole ns. "sinut" heidän oman seksuaalisuutensa kanssa.

      • Anonyymi

        Olen sinut minäni kanssa. Facebookin kannesta alkaen.


    • Anonyymi

      Koska haluan lapsen ja olla läsnä sen elämässä. Mikä taas ei ole mahdollista koska mies ei synnytä.

    • Anonyymi

      Heteropareissakin on lapsettomia.

      • Anonyymi

        Naisen kanssa on edes haave siitä mahdollinen. Miehen kanssa suhteessa voisivat homoeroottiset tarpeet toteutua. Mutta kumpin tuntee sitten olevansa kokonaisempi. Kumpi on tärkeämpää. Mutta en mä pidä sitäkään oikeana. Kun jos on tehty ja kasvatettu yhteiset lapset että toinen sitten hylätään oman vajavuuden vuoksi.


    • Anonyymi

      MIKSI homot itse ovat niin ankaria? "Kaikki tuomitsevat" ym.
      Koska kaikki eivät todellakaan tuomitse! Ihme herne nenään touhua..

      • Anonyymi

        Vanhus tarvitsee virikkeitä.


      • Anonyymi

        Katsoppas vaan näilläkin palsoilla tuomitaan ,homous on muka syntiäkin, ihan niinkun joku voisi itse valita miksikä syntyy. Äen kaikista typerimmän ovat aina äänessä tästä asiasta , niin että kunhan vanha polvi väistyy uuden tieltä niin asiat tulevat muuttumaan ei nyky ihmiset enää ole niin sivistymättömiä kun vanhat käävät joilla ei nuju pelaa


    • Anonyymi

      Jaa että ei tunnusta homouttaan. Se tapaa olla niin että kun he tunnustaa niin alkaa ilkeydet , ihmiset kiusaavat kaikin mahdollisin tavoin. Joten miten helppo päätös se on tehdä ja tulla kaapista ulos .
      Kaikki eivät jaksa kuunnella ja ottaa vastaan ihmisten ilkeyksiä . Sitten kun ne kaikista ilkeimmät typerykset ymmärtävät ettei homous ole valinta vaan sen saa jo syntyessään , niin voisivat ehkä pitää ilkeydet sisällään . Se on kuten ulkonäkö kukaan ei päätä millaisen ulkonäön on saanut syntyessään .
      Joten kun ihmisillä on tietoa asioista niin eivät kirjoittele homoista kaiken maailman ilkeyksiä. Sillä sen suuntauksen jonka saa syntyessään ei kukaan voi muuttaa miksikään. Heteroistakaan saa homoa tekemälläkään , miksi silloin kuullaan että homon pitäisi olla hetero vaikka ei sitä ole

      • Anonyymi

        Sinähän siinä typerä olet kun alat arvostelemaan muita ihmisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän siinä typerä olet kun alat arvostelemaan muita ihmisiä

        Sitähän sinä itse olet tehnyt useilla viesteillä tässäkin ketjussa. Jopa viestisi jolla kritisoit minua, siinä arvostelet minua tyhmäksi.
        Hyvin osasit varmistaa tyhmyytesi jälleen kerran.


      • Anonyymi

        Itse olet tyhmä. Eikö ole parempaa tekemistä kuin naljailla tällä palstalla.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe