Mummin kans

Anonyymi-ap

Onko kukaan ollut mummin kanssa?

12

4131

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen ja useammankin kanssa, mutta en oman. Minulla on aina jo nuoresta saakka ollut fetissit vanhemmista naisista.
      Minusta mikään ei ole kiihottavampaa kuin vanhemman naisen isot raskaat tissit, runsaat pakarat ja karvainen pillu.

• Anonyymi

Ihan samanlaisia tuntemuksia itselläkin,anoppia kun päässyt saunassa katselemaan,suuret rinnat,järkyttävät nännit pystyssä,kyrpä aina kovenee,ja hassua kyllä,anoppi posliinipilluinen,anopin pillu niin kiihottavan näköine,häpyhuulet vähän auki,heltat näkyy kaikki,niin kiihottavaa katsella

• Anonyymi

Minun anoppi on leski, seksi fantasioiden kohde ollut jo vuosia. Isot tissit, runsas perse ja kiihottavan aistikkaat huulet. Nussinut en anoppia ole, mutta halunnut monta kertaa ja kulli seisoo joka kerta, kun käyn anopin luona ja on varmaan sen huomannut ja sekin kiihottaa.

• Anonyymi

Ai sen muumin kanssa jolla ei ole persreikää

• Anonyymi

Hönö oli kyse mummista ei muumista. Muumit onkin vissiin sun ainoo mielekiinnon kohde.

• Anonyymi

Jatka sinä vaan hönö spede muumien katselemista. Ei hemmetti ei sulla voi olla lapsia. Speden mielikuvitus on taas lähtenyt laukalle.Sinähän sen tiedät pikku spede Buaahaa

• Anonyymi

Yritätkö kertoo spede et sulla olis oikein jälkeläisiä. Älä naurata tollaset hönöt Suomessa on sterilisoitu ei niuvanniemeläisiä lisää haluta.

• Anonyymi

Oman mummon kanssa ei aikoinaan olisi tullut mieleenkään.
      Anopin tai jopa oman äidin kanssa kyllä voisin, jos pääsisin.

• Anonyymi

Mä olen vilutellut kyrpää anopille,anoppi kikattelee pikku kuohari pöhnässä ja kehuu että ompa sulla kiva kyrpä,kerran sanoin että sulla on ihanat rinnat🥰Vähän vilauteltiin molemmin puolin

• Anonyymi

En mummia ole nainut, mutta äitiä kyllä.

• Anonyymi

Mummia en oo nussinut mutta anoppi on nähnyt seisovan kyrpäni. Yritän vielä joskus päästä anopin satulaan.

• Anonyymi

Samat kujeet,kerran anoppi tahallaan kuivaili itseään,hieroi rintoja ja ne nännit ihan kovina,mä kuivasin kans,anoppi kysyi,seisooko sulla kyrpä....katseli tarkkaan ja kikatteli...

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      892
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135