Onko kukaan ollut mummin kanssa?
Mummin kans
12
4131
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ja useammankin kanssa, mutta en oman. Minulla on aina jo nuoresta saakka ollut fetissit vanhemmista naisista.
Minusta mikään ei ole kiihottavampaa kuin vanhemman naisen isot raskaat tissit, runsaat pakarat ja karvainen pillu. - Anonyymi
Ihan samanlaisia tuntemuksia itselläkin,anoppia kun päässyt saunassa katselemaan,suuret rinnat,järkyttävät nännit pystyssä,kyrpä aina kovenee,ja hassua kyllä,anoppi posliinipilluinen,anopin pillu niin kiihottavan näköine,häpyhuulet vähän auki,heltat näkyy kaikki,niin kiihottavaa katsella
- Anonyymi
Minun anoppi on leski, seksi fantasioiden kohde ollut jo vuosia. Isot tissit, runsas perse ja kiihottavan aistikkaat huulet. Nussinut en anoppia ole, mutta halunnut monta kertaa ja kulli seisoo joka kerta, kun käyn anopin luona ja on varmaan sen huomannut ja sekin kiihottaa.
- Anonyymi
Ai sen muumin kanssa jolla ei ole persreikää
- Anonyymi
Hönö oli kyse mummista ei muumista. Muumit onkin vissiin sun ainoo mielekiinnon kohde.
- Anonyymi
Jatka sinä vaan hönö spede muumien katselemista. Ei hemmetti ei sulla voi olla lapsia. Speden mielikuvitus on taas lähtenyt laukalle.Sinähän sen tiedät pikku spede Buaahaa
- Anonyymi
Yritätkö kertoo spede et sulla olis oikein jälkeläisiä. Älä naurata tollaset hönöt Suomessa on sterilisoitu ei niuvanniemeläisiä lisää haluta.
- Anonyymi
Oman mummon kanssa ei aikoinaan olisi tullut mieleenkään.
Anopin tai jopa oman äidin kanssa kyllä voisin, jos pääsisin.- Anonyymi
Mä olen vilutellut kyrpää anopille,anoppi kikattelee pikku kuohari pöhnässä ja kehuu että ompa sulla kiva kyrpä,kerran sanoin että sulla on ihanat rinnat🥰Vähän vilauteltiin molemmin puolin
- Anonyymi
En mummia ole nainut, mutta äitiä kyllä.
- Anonyymi
Mummia en oo nussinut mutta anoppi on nähnyt seisovan kyrpäni. Yritän vielä joskus päästä anopin satulaan.
- Anonyymi
Samat kujeet,kerran anoppi tahallaan kuivaili itseään,hieroi rintoja ja ne nännit ihan kovina,mä kuivasin kans,anoppi kysyi,seisooko sulla kyrpä....katseli tarkkaan ja kikatteli...
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623