Poliisi tekaiseen syytteet saadakseen henkilö onkeen. Hakkeri Kivimäki.

Anonyymi-ap

Häkkeri Kivimäki kiistää syyllisyytensä ja sanoo, että poliisi on rakentanut syytteet Kivimäkeä vastaan.
Väite tuntuu todenmukaiselta, koska poliisi, oikeustalo ovat taipuvaisia isottelemaan, valehtelemaan, syyttelemään.
Minulla on sama kokemus, että minulle syytteet ovat tekaistuja, vääriä aikoinaan.
En ollut syyllinen siihen, mihin minua syytettiin, mutta myös ei jätetty valinnanvaraa,
siis käräjä painosti minua hyväksymään tekaistun syytteen.
Lisäksi käräjä kertoo, että se on oikea ratkaisu ja toista ei ole, että se on maan laki.
Viranomaisen valehtelu alkaa jo poliisien tutkinnasta, kiinniotosta ja muusta ja valehtelu paisuu jossakin käräjällä.

Valehtelun mystistä virkakoneista ei voi ymmärtää, kuinka se toimii valtiossa hyväksytyssä muodossa, ketä se palvelee ja mikä on sen tarkoitus lopussa on.

Terveellä järjellä ei käräjöintiä ymmärrä, koska on liikaa luonnon vastaista juttua.

Siksi Kivimäen väite on yhtä pitävä virkavallan kritiikkiä.

Poliisi saattaa käyttää painostusta keneen tahansa tekaistamalla syytteet ilmasta.
Näin toimi aikoinaan vararikon tehnyt TeliaSonera omalla karhulaskullaan, josta virkavalta sai tekosyyn jahdata loputtomasti.
Jotta jotakuta henkilöä saataisiin kiinni, poliisi tekaisee syytteet, josta juttu paisuu ja lopulta henkilö on kiikissä vaille vaihtoehtoja.
Kyse on valtion harjoittamasta avoimesta väkivallasta ja orjuudesta.
Siksi valtion on kaaduttava.






Julius Kivimäki, MTV3, 12.10.25:
"– Esitutkintapöytäkirjassa ei ole sellaisia yksityiskohtia, jotka millään tavoin sitoisivat minua tähän tekoon. Poliisi yrittää rakentaa tällaista hyvin monimutkaista tarinaa tässä, mutta minä en ole tätä tehnyt. Siellä ei ole mitään sellaista, että minun tietokoneeltani tai minun osoitteestani olisi tehty jotain tekoon liittyvää asiaa, hän sanoo."

64

1062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lupapoliisi, huomio tänne!

      • Anonyymi

        Ihme virnuilija tämä Kivimäki.

        Oikeudesta tulleissa kuvissa hymy oli ylimielinen kun koko ajan satoi samalla hakkeri rahaa tilille.


    • Anonyymi

      Joku tuossa jutussa on outoa.
      Miten tämä JK on niin hyvin selvillä asioista, mistä voidaan syyttää, mistä ei ?
      Miksi hän on selvittänyt kaiken niin tarkkaan, senkö takia, että osaa puhua itsensä ulos jutusta ?
      Tuntui myös tietävän kaiken, mitä saa koneilta ja tiedostoista selville jälkikäteen, ja mitä ilmeisesti ei.
      Kuunneltuani häntä televisiossa, tuli mieleeni, että on varmaan aika taitava manipuloimaan, ja muutenkin suhteellisen ovela kundi.
      Antisosiaalisen oloinen ihminen.
      Voisi olla mielenkiintoinen tapaus oikeuspsykiatrille.

      • Anonyymi

        Minusta on kyse itse- sanan käytöstä...😾


      • Anonyymi

        Se että on selvillä ja tietää asioista ei tee kenestäkään syyllistä samalla perusteella kun kun ei kyrvällisestä henkilöstä tule raiskaajaa sillä perusteella että omistaa potentiaalisen tekovälineen ja jopa tietää mihin sitä voi käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on kyse itse- sanan käytöstä...😾

        Ei enää. Nyt syvimmät rotkot on jo pengottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on kyse itse- sanan käytöstä...😾

        Kyllä tuo on liian kaukaa haettu. Eksytettiin Romnialla, Ranskalla, Saudiarabialla, kovin oli liikekannalla nuori mies ennenkuin takertui omiin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo on liian kaukaa haettu. Eksytettiin Romnialla, Ranskalla, Saudiarabialla, kovin oli liikekannalla nuori mies ennenkuin takertui omiin....

        ...jälkiinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...jälkiinsä.

        Turkulainen perintätoimusto huomanneet että heidän työlistalla täytyy varaan olla se turkulaisnainen joka on saanut apua Aleksater


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkulainen perintätoimusto huomanneet että heidän työlistalla täytyy varaan olla se turkulaisnainen joka on saanut apua Aleksater

        Niin , Robertina hakkerointi Yhdysvaltain sotavoimien kotisivuilla pätevöitti tätä Jukolan Juhania , vähän aikaa. Oliko hauskakin vitsi?


    • Anonyymi

      Miten poliisi voi tekaista ja rakentaa syytteet, kun Suomessa poliisilla ei ole syyteoikeutta ?
      Syyteoikeus on vain syyttäjällä ja asianomistajilla, mutta ei poliisilla. Asianomistajilla vasta sen jälkeen, jos poliisin esitutkinta ei ole johtanut mihinkään, tai syyttäjä ei nosta syytettä.

      • Anonyymi

        Omatunto toimii yleensä ihmisellä syyttäjänäkin. Se on taviksien parissakin aika yleistä.
        En tiedä toimiiko omatunto syyttäjänä ateistilla. Siitä minulla ei ole kokemusta.


    • Anonyymi

      En ota muuten kantaa, mutta itsellekkin jäi fiilis, että ei tutkittu. Maalitettiin syylliseksi.

      Syyttömyyttä puoltavat, ihan fiksut, seikat ohitettiin. Sellasta työtä vältellen tapahtuvaa laiskaa maalittamista. Tuomarikaan ei edes oikein perehtynyt juttuun. Hovi vastasi tekstistä päätellen perehtymättää asiaan.

      Nykyään nauhotan useamman kerran vuodessa oman oikeusturvan vuoksi.

      • Anonyymi

        Mistähän keissistä kirjoitat. Jostakin Kivimäen nuoruudenkolttosesta?
        Nettiyleisö on tietoinen että Kivimäen käräjäoikeudessa esiintyminen on mielenkiinnon kohteena tänään.


    • Anonyymi

      Vastaamon hakkerointi on edelleen poliisihakkereiden itse tekemä. Kivimäki oli ainoa vaihtoehto jota lähteä lavastaa syylliseksi.

      • Anonyymi

        "Lavastaminen" - vaikea sana binauraalisesti. Kuuntelu monimutkaistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lavastaminen" - vaikea sana binauraalisesti. Kuuntelu monimutkaistuu.

        Velkarahalla elävä suomen kallein rikollis rupu sakki.. Koppi RUNKKARI POISTAA VIESTIN .. AMMU PUTIN OHJUS TÄHÄN KOUVOLAN VUORIKATU 1


      • Anonyymi

        Tätäpä nyt pohditaan tosi suurella joukolla.


      • Anonyymi

        Lavastamisesta ei ole kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velkarahalla elävä suomen kallein rikollis rupu sakki.. Koppi RUNKKARI POISTAA VIESTIN .. AMMU PUTIN OHJUS TÄHÄN KOUVOLAN VUORIKATU 1

        Miksi Kouvola? Tietääkseni Kivimäki on vaikuttanut pääkaupunkiseudulla Suomessa oleskellessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Kouvola? Tietääkseni Kivimäki on vaikuttanut pääkaupunkiseudulla Suomessa oleskellessaan.

        Kouvolan kyselijä on eksynyt aika perusteellisesti koluamaan rikos ja laki ketjuja. Ilmeisesti hakuammuntaa.


    • Anonyymi

      Syyttäjän perustelu mennä viikon uutislähetyksessä vaikutti saumattoman loogiselta..

    • Anonyymi

      Suomessa Poliisi ei tekaise juttuja.

      • Anonyymi

        Poliisi valehtelee syyttäjälle ....Ainakin Päivi Pollari Kouvolassa. Hän jakaa persettä että saa työpaikan pitää. Niin kui sanna marin. Tämä on totuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi valehtelee syyttäjälle ....Ainakin Päivi Pollari Kouvolassa. Hän jakaa persettä että saa työpaikan pitää. Niin kui sanna marin. Tämä on totuus

        "Tämä on totuus"

        Niin on. Oikein persustavaa laatua oleva totuus.


      • Anonyymi

        Näin on. Kyllä asiakkaat joka päivä tarjonnasta pitävät huolen.


      • Anonyymi

        Mitä poliisi itse Oletk salannut osoitetitosi sillä ylenemisesi on kiinni vaparien persiin nuolusta ja se ei luonnistu ilman salattua ositetietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi valehtelee syyttäjälle ....Ainakin Päivi Pollari Kouvolassa. Hän jakaa persettä että saa työpaikan pitää. Niin kui sanna marin. Tämä on totuus

        Selkeästi Kouvolan trollin esille tuoma vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi valehtelee syyttäjälle ....Ainakin Päivi Pollari Kouvolassa. Hän jakaa persettä että saa työpaikan pitää. Niin kui sanna marin. Tämä on totuus

        Valehtelet.


    • Anonyymi

      Samat poliisihakkerit suorittaa edelleen tänä päivänä minulle häirintää, kuin mitä teki Vastaamon hakkerointien aikaan. Itse olen Vastaamon hakkeroinnin uhri, ja sattumalta taustalla on ollut suuria poliisien rikoksia jo kauan ennen Vastaamon hakkerointia. Itselle tuli kiristysviesti samalla minuutilla sähköpostiin, kun asetin omaehtoiset luottokiellot. Sattumaa? Tuskin.

      Keskusrikollispoliisin kaksi eniten Vastaamon tapauksesta julkisuudessa ollutta henkilöä, ei vastannut yhtään mitään sähköpostiin jonka lähetin heille heti kiristysviestin jälkeen, vaikka sähköpostiliikennettäni poliisi on kyllä todistetusti ohjannut ja manipuloinnut siitä päivästä alkaen kun Jari Aarnion huumebisneksiä alettiin tutkia.

      Kivimäki on ollut nyt pitkään vangittuna, ja on edelleen tällä hetkellä. Kuitenkin itselle samaa hakkerointia ja häirintää suoritetaan päivittäin reitittimeen, ja laitteisiin tableteista älypuhelimiin, oli sitten wi-fi yhteys tai mobiilidata käytössä. Kuten myös kodin muuhun elektroniikkaan, jopa sellaiseen jossa ei ole yhtään minkäänlaista nettiyhteyttä. Mikroaalloilla nämä viranomaismafiat suorittaa ympäri maailmaa sairaita rikoksia ihmisille todistetusti. Myös Suomessa!

      En itse tehnyt rikosilmoitusta Vastaamon hakkeroinnista, koska olen alusta saakka epäillyt vahvasti että taustalla on ollut poliisin omat rikolliset. Ja epäilys on vahvistunut edelleen. Poliisi ei tutki pääsääntöisesti omia rikoksia, ja kaikki tietää että suurin osa rikoksista tapahtuu tänä päivänä verkossa, mutta kukaan poliisin it-henkilö ja hakkeri ei edelleen tänä päivänä ole istunut oikeudenkäynneissä sairaista rikoksista mitä tuhansille kansalaisille päivittäin suoritetaan vainoamisella ja häirinnällä laitteisiin ja yhteyksiin. Törkeimpiä ihmisoikeuksien vastaisia rikoksia ei ole olemassa, kuin mitä poliisin it-henkilöt Suomessa suorittaa.

      Vastaamon hakkerointi tuli ilmi medialle, heti vain päiviä sen jälkeen kun sattumalta minulle riitti poliisin suorittama elektroninen häirintä, ja lähetin valtakunnansyyttäjälle sekä sisäministeriöön totuuksia poliisien rikoksista Jari Aarnion tutkintoihin liittyen, ja ettei keskusrikollispoliisi koskaan kertonut syyttäjille eikä tutkinnanjohtaja syyttäjälle kaikkia tiedossa olleita asioita. Aikamoinen sattuma, että Kivimäki olisi pantannut Vastaamon hakkerointia useita vuosia, ja päätti juuri sinä hetkenä aloittaa potilastietojen levittämisen kun itse aloitin jatkosodan rikollisten poliisien kanssa.

      Uskon edelleen vahvasti, että Kivimäki ei ole Vastaamon hakkeroinnin takana. Kielitutkijat analysoi kiristysviestiä, ja epäili että tekijä voisi olla suomenruotsalainen taustaltaan. Ainakin kaksi poliisin it-henkilöä, jotka teki virkarikoksia Porvoon poliisilaitoksella Jari Aarnion tutkintojen alkuaikoina, on suomenruotsalaisia. Nämä on ainakin omasta mielestä aika paljon enemmän epäiltyjä asiassa kuin Kivimäki kun laskee kaiken yhteen.

      • Anonyymi

        Mitä tuohon nyt sanoisi, oletko se sinä LW ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuohon nyt sanoisi, oletko se sinä LW ?

        En, kuka se on? Onko Aarnion ja Riikosen kanssarikollinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, kuka se on? Onko Aarnion ja Riikosen kanssarikollinen?

        Jarrut kunnossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuohon nyt sanoisi, oletko se sinä LW ?

        Tuskin kirjoittaja on nimimerkki law et order. Värähtelee ihan eri ulottuvuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kirjoittaja on nimimerkki law et order. Värähtelee ihan eri ulottuvuudessa.

        Voisi olla Aku Hirviniemi. Paitsi että Akulla on liian kiire jotta sormet pysyisivät. Näppäimistöllä ajatusten tahdissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi olla Aku Hirviniemi. Paitsi että Akulla on liian kiire jotta sormet pysyisivät. Näppäimistöllä ajatusten tahdissa.

        Metro ei enää kanna.


    • Anonyymi

      Niin, miks Kivimäki olis useita vuosia pantannu potilastietoja, kun olis aivan varmasti tiennyt mitä on saanut käsiinsä jos se olis ollut hän joka suoritti tietomurron?

      Sen sijaan poliisissa löytyy taatusti henkilöitä, jotka haluaa penkoa tuollaisia potilastietoja ja kertomuksia potilaista, hakkeroiham nämä psykopaatit poliisissa kansalaisten laitteita päivittäin muutenkin.

      • Anonyymi

        Ei kukaan mitään pantannut.
        Eikö Vastaamon hakkerointi tullut ilmi juuri siksi että kiristyskerjuuviestejä saaneet ilmiantoivat Vastaamovuodon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan mitään pantannut.
        Eikö Vastaamon hakkerointi tullut ilmi juuri siksi että kiristyskerjuuviestejä saaneet ilmiantoivat Vastaamovuodon.

        Kyllä tietomurron tekijä(t) panttasi pitkään. Hakkerointi tapahtui jo vuonna 2018, jos Kivimäki olisi tuon takana, olis todella kummallista että hän olisi odottanut niin kauan kun hänen hakkerointitaidoillaan olisi varmuudella samantien tiennyt mitä on käsissä.

        Rikollisten poliisien hybridivaikuttamista voi helposti epäillä monistakin muista syistä, joita en aio avata sen enempää, koska aion kertoa kaiken minkä luulen tietäväni Julius Kivimäen lakimiehille, ja sen jälkeen kun hän todetaan syyttömäksi alkaa melko varmuudella oikea(t) tekijät poliisista selvitä. Sen verran riittää tuon organisaation sairas rikollisuus koko kansan puolesta tänä päivänä.

        Luuleeko muuten joku, että Kivimäki kehtaisi millään tavalla antaa pokerinaamalla haastatteluja rikospaikka ohjelmalle, jos olisi oikeasti hakkeroinnin takana? Hän ei ole kuitenkaan mikään psykopaatti kuten esimerkiksi Jari Aarnio. Eikä hän myöskään tätä viestiä kirjoittaessa ole hakkeroimassa ja häiriköimässä minun sekä perheenjäsenten laitteita, kuten parhaillaan todennäköisin rikollinen poliisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tietomurron tekijä(t) panttasi pitkään. Hakkerointi tapahtui jo vuonna 2018, jos Kivimäki olisi tuon takana, olis todella kummallista että hän olisi odottanut niin kauan kun hänen hakkerointitaidoillaan olisi varmuudella samantien tiennyt mitä on käsissä.

        Rikollisten poliisien hybridivaikuttamista voi helposti epäillä monistakin muista syistä, joita en aio avata sen enempää, koska aion kertoa kaiken minkä luulen tietäväni Julius Kivimäen lakimiehille, ja sen jälkeen kun hän todetaan syyttömäksi alkaa melko varmuudella oikea(t) tekijät poliisista selvitä. Sen verran riittää tuon organisaation sairas rikollisuus koko kansan puolesta tänä päivänä.

        Luuleeko muuten joku, että Kivimäki kehtaisi millään tavalla antaa pokerinaamalla haastatteluja rikospaikka ohjelmalle, jos olisi oikeasti hakkeroinnin takana? Hän ei ole kuitenkaan mikään psykopaatti kuten esimerkiksi Jari Aarnio. Eikä hän myöskään tätä viestiä kirjoittaessa ole hakkeroimassa ja häiriköimässä minun sekä perheenjäsenten laitteita, kuten parhaillaan todennäköisin rikollinen poliisi.

        Sinun mielestä Kivimäki ei ole psykopaatti mutta Jari Aarnio on. Noppaa hei ttällä diagnoosit,?. Henkilökohtaiset tunteet pelissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielestä Kivimäki ei ole psykopaatti mutta Jari Aarnio on. Noppaa hei ttällä diagnoosit,?. Henkilökohtaiset tunteet pelissä?

        Tuskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielestä Kivimäki ei ole psykopaatti mutta Jari Aarnio on. Noppaa hei ttällä diagnoosit,?. Henkilökohtaiset tunteet pelissä?

        Vinden drar,
        Skeppet far,
        långt till flärran land


    • Anonyymi

      Tyhmempikin tajuaa muuten ettei Kivimäki oo tekijä. Muutama poliisi nukkuu taatusti yönsä hyvin. Tosin täydellisillä psykopaateilla tuskim tunnu missään. Hämmentävää silti miten KRP on osannu ees jotain lavastaa uskottavasti, vaikka todella kehnosti.

      • Anonyymi

        Tyhmää puhetta täällä onhan se tekijä..digi jälki jää,se olis vaan selvinny mutta nuori kundi kun on piti elää leveesti,poliisilla on aikaa odottaa,kuinkas kävi yksi virhe..huoran tapaaminen...zing ja se oli siinä. toki eipä se kauaa istu. jos saa 5v eka kerta pudottaa 2,5..luultavasti pannalle kotiin jo 1.5v jälkeen. nacci jäi kai sen takia kiinni piti ottaa kuvia suomituristien kanssa toki ne levis sosiaaliseen..viisasta


      • Anonyymi

        Binauraalisuus tutkintakenttänä ei ole ollenkaan älykkyystesti.


    • Anonyymi

      Tottakai roisto vakuuttaa syyttömyyttään kun tietää jääneensä kiinni. Valehtelu on roiston selviytymiskeino. Moni uskoo jopa itsekin.

    • Anonyymi

      Kivimäki on syytön.

      • Anonyymi

        No, hiukan liian yksoikoista. Se nähdään.


      • Anonyymi

        Juuri niin syytön kuin Robert Cornel om bluffia


      • Anonyymi

        Tai syyllinen


    • Anonyymi

      Kallistuu enemman krp:n hakkereihin kun kivimakeen kun tietaa millasia tyypeja tuolla mainitussa poliisin rikostehtailulaitoksessa loytyy !

    • Anonyymi

      Jos kaikki poliisin hakkerit sais samantien oikeudenmukasia tuomioita rikoksistaan joita päivästä toiseen tekee, ei vapaita paikkoja vankiloissa löytyis kellekään toisille! Sen verran iso lauma kuuluis linnaan, suuri osa elinkautista suorittaa joista moni sais laittaa heti sähkötuoliin joka kuuluis ottaa käyttöön jatkossa kun poliisin tai muun viranomaisen ammatista saa tuomion törkeistä rikoksista. Jari Aarnio ja koko muu poliisijohto voi takautuvasti samantien teloittaa. Pyöveleitä löytyy vapaaehtoistyöhön, säästämään valtavasti rahaa valtiolta jota tämä rikollisjärjestö poliisi on rikoksillaan saanut kustantamaan aivan kaikki rikokset mukaanlukien satoja miljoonia euroja. Teloitukset sairaat rikokset lopettaa tehokkaasti aina!

    • Anonyymi

      Vähän niinkuin tunnustus ribien välistä


      "– Esitutkintapöytäkirjassa ei ole sellaisia yksityiskohtia, jotka millään tavoin sitoisivat minua tähän tekoon. "

      Joop mitään en tunnusta enkä aio tunnustaa

      " minun tietokoneeltani" joop entä ne ja työserverit jolla ja jolta homma tehtiin lopulta

      Orientoinut hakkeri on valmistautunut aina myös virkavallan tuloon. Virkavallalle on tarjolla pelkkä rähjä kone jota ei voi yhdistää tekoon.

      • Anonyymi

        Vähän samanlailla kuten kaikilla rikollisilla poliisin ict-idiooteilla vai?


      • Anonyymi

        Niinpä, toki rikollinen on taitava. Mutta kyllä syyttäjäkin .


    • Anonyymi

      Aika monista suunnista hakkereiden alamaailmassa liikkuu samoja vahvoja tietoja, et tää on täysin poliisien ict-henkilöiden käsialaa. Jopa nimiä on ollut esillä etu- ja sukunimeä myöten!!! Sopii miettiä ja haarukoida!!! Rikollisjärjestö mikä sairain rikollisjärjestö!!!

    • Anonyymi

      täytyy muistaa ja tiedostaa, että syyttäjän tulee näyttää aukottomasti teko josta syyttää. Rikoksesta epäillyn ja myöhemmin syytteessä olevan ei tarvitse todistella syyttömyyttään, eikä vastata yhteenkään kysymykseen jos ei vapaaehtoisesti niin halua tehdä. Ketään ei saa tuomita olettamuksien ja pelkän epäilyn perusteella.

      • Anonyymi

        Syyllisen oikeuksista on helppo tehdä pitkä luettelo, niin hyvin lakimme turvaa rikollisen oikeudet.
        Syyttömän oikeudet, missä niistä voisi löytää luettelon.


    • Anonyymi

      Kunnia sille jolle kuuluu. Kyllä poliisissa on päteviäkin oikeita rikoksia tutkimassa, toisin kuin tien päällä luuhaavat psykopaatit.

      Hyvä että saivat syyllisen kiinni, eipä ole enää kiristykset jatkuneet. Eihän tuo kivimäki ole tehnyt mitään töitä, silti rahaa riittänyt juhlimiseen, varmasti paljon muitakin uhreja.

      • Anonyymi

        Slava Ukraina on kuitenkin liioittelua tässä tapauksessa.


    • Anonyymi

      Samanlailla Kivimäki tulee vaatimaan valtiolta korvauksia, kuten Anneli Auer, jota poliisi väkisin pyrki lavastuksilla ja kaikilla keinoilla syylliseksi ja saikin lopulta muttei ensimmäisellä yrityksellä murhasta joka oli poliisien itse järjestämä Porvoon poliisilaitos suuressa roolissa mukana.

      Identtistä näissä kahdessa tulee olemaan maan historian suurimpia oikeuskuluja, jos ei poliisipäällystön huumebisnestä lasketa joukkoon josta kaiken päälle vaan yksi päällikkö uhrattiin tuomiolle vaikka rikoksissa mukana oli muita poliisijohtajia.

      Poliisiorganisaatio on rikoksillaan aiheuttanu täysin järjettömän summan kustannuksia, joita on verorahoilla maksettu. Ja sitten itketään miten ei resurssit riitä ja määrärahat tällasessa saa- -tanan rik- -ollisjärjestössä.

      Onneksi tää pian tulee lakkautetuksi kunnolla ihan kansalaisten omalla toiminnalla ja sisällä oikealla sisälliss- -odalla jonka tää organisaatio on ansainnu!!!!

      • Anonyymi

        Onko Sami mukana?


    • Anonyymi

      TIETYLLÄ OSA ALUEELLA VISSIIN KYTILLÄ TULOS PALKKAUS SIKSI HE RAKENTAA VAIKKA MILLASTA SYYTE HIMMELEITÄ JA TUOMARIEN HYVÄ VELI VERKOSTO JA VERORAHOISTA LIHOTETAAN TUOMARIEN PANKKITILEJÄ.

      • Anonyymi

        Syytehimmeleihin en usko ollenkaan. Toki hakkerointi on alue josta minulla ei ole mitään tietoa. Mutta poliisiketjuissa on vuosia ollut kommentoijia, joiden mielestä poliisi on haka hakkeroi nissa. Purkamisvaiheessa voi sattua silmiin yhtä sun toista.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe