Puhelimeen on prepaid-kortteja mutta on tietokoneisiin?
Tietokoneeseen prepaid
9
240
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä mahdat tarkoittaa?
- Anonyymi
Sitä, ettei sillä ole merkitystä, onko SIM-kortti prepaid vai joku muu. Samalla tavalla ne toimivat, kunhan muistaa, jotta on olemassa ns. operaattorikohtaisia mokkuloita, jolloin niihin ei käy kuin vain sen operaattorin oma SIM-kortti.
- Anonyymi
Jos on SIM-kortille paikka niin kyllä siihen SIM-kortti sopii.
- Anonyymi
Kysele eri operaattoreilta tai googlaa sanalla mokkula. SIM-kortti laitetaan siis mokkulaan ja mokkula itse USB-porttiin päätelaitteeseesi.
- Anonyymi
Ainakin kannettavia löytyy liuta, joihin saa laitettua SIM-kortin.
https://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/5993c/Integroitu-mobiililaajakaista - Anonyymi
EI NE EROO MITENKÄÄN TOISISTAAN!
- Anonyymi
Onko ipadiin korttia?
- Anonyymi
Menikö sun tietosi?
Apotti on murrettu! Uudemaan ihmisten tiedot viety!
"Uusi vastaaja" nyt käsillä!
Syy ei ole vaan murtajan vaan järjestelmän!
Sosiaali- ja terveysalalla on syntynyt tarve uusille keinoille, joita voidaan käyttää kyberuhkilta suojautumiseen. Huoltovarmuuskeskus on rahoittanut Digitaalinen turvallisuus 2030 -ohjelman osana KyberSoTe-projektia, jonka tarkoitus on lisätä kyberturvallisuusosaamista sote-alalla erilaisten koulutussisältöjen avulla. Jyväskylän ammattikorkeakoulu toimii koordinaattorina projektissa, tiedotteessa kerrotaan.
Myös Eloisan tietomurtoa kartoitetaan! Mitä oikeen viety? - Anonyymi
Korttelia peeceelle jatkossa. Tai no, antaa senkin jäädä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918338
- 926455
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586294Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344931- 453341
- 503285
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573222- 442869
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512826- 532817