Toyota on järkivalinta, edullinen huollettava ja kulkee vähällä polttoaineella,

Anonyymi-ap

....sanoo Rinta-Joupin autoliikkeen automyyjä Antti Matikainen Ylelle.

https://tekniikanmaailma.fi/yle-kaytettyjen-autojen-hinta-kaantyi-laskuun-mutta-toyota-corollat-ovat-kallistuneet-40-autokauppias-antaa-selityksen/

73

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutku mutku vw aagee on paree. Toistan ostakee vain aageen tuotteita!

    • Anonyymi

      Liian hyvä autoksi?

    • Anonyymi

      Juu vw aaagee vain ja ainoastaa

      • Anonyymi

        Superbuigulan hintakehitys on luokkaa masentava. Laadusta maksetaan!


    • Anonyymi

      Toyota on kallein ylläpitää luokassaan, se on kerrottu lukuisissa autolehtien vertailuissa.

    • Anonyymi

      Mediaani hinta alle 7000 euroa, eli vanhoja romuja ostetaan järkyttävään hintaan. Kuinka tyhmiä ostajat oikein ovat?

    • Anonyymi

      Toyotan itsehinkkaavat ovat tulevaisuuden ongelma. Ruostuvat nopeasti ja hybrid-tekniikka ja akut hiipuu ja silloin ei autokaan liiku.

      • Anonyymi

        On sulla kuvitelmat.


      • Anonyymi

        Eikö sinua Pentti yhtään hävetä. Koko parinkymmenen vuoden Toyotan solvaamisesi on mennyt kokonaan hukkaan koska faktat ovat jyränneet sairaan mielesi tuotokset. Ymmärrän ettei ole helppoa olla yksin kaikkia muita vastaan eikä sellainen terveeltä ihmiseltä onnistuisikaan mutta Aspergerin syndrooma antaa sitkeyttä ja voimia puskea päätä seinään hautaan saakka.


    • Anonyymi

      Ei se ole mikään myyntimies, joka ei kehu varastossa olevaa tavaraa. Ostaja ostaa sitten omalla vastuullaan.

      • Anonyymi

        .... kirjoittaa Skodan myyntimies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .... kirjoittaa Skodan myyntimies.

        Rinta-joupilta tuskin kanttaa ostaa jos haluaa välttyä ongelmilta!


    • Anonyymi

      Olen eurooppalainen, siksi en koskaan ostaisi aasialaista autoa, vaan jätän ne luopioille.

      • Anonyymi

        Niinpä , mutta silti Corollan hinta vaan on noussut yli 40% vaikka sinä ajat jopolla tai mopolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä , mutta silti Corollan hinta vaan on noussut yli 40% vaikka sinä ajat jopolla tai mopolla?

        Oikeasti ei vanhojen Corollien hinnat ole euroissa juurikaan nousseet ja kohta ne taas putoaa kun ihmiset hylkäävät ne ruosteiset ja vanhat rollat.
        Tilastoilla saadaan asiat näyttämään aika hurjilta jos niitä ei osaa lukea ja tulkita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti ei vanhojen Corollien hinnat ole euroissa juurikaan nousseet ja kohta ne taas putoaa kun ihmiset hylkäävät ne ruosteiset ja vanhat rollat.
        Tilastoilla saadaan asiat näyttämään aika hurjilta jos niitä ei osaa lukea ja tulkita.

        Älä uskottele ihmisille valheitasi.


    • Anonyymi

      Jos haluaa kalliin ylläpidettävän, nopeasti ruostuvan, epämukavan ja monien ongelmien auton, niin ehdottomasti Toyota.

      • Anonyymi

        Lehdet ja kansalaiset kertovat täysin päinvastaista Toyotasta.


      • Anonyymi

        Toyota Corolla ei ruostu lainkaan. Ne on vielä 20 vuotiaina täysin ruosteettomia. Nopeasti ruostuvia autoja ovat Ranskalaiset ja Skoda. Noille tekee tiukkaa selviytyä ekasta katsastuksesta. Ne on tuolloin jo pahasti ruosteessa. Näin on aina ollut ja on edelleen.


    • Anonyymi

      No nyt se vasta myrkyn lykkäsi, että pitikin ja vielä tähän saumaan kun tuo C orolla on jo muutenkin kaiken voittanut ! Miten se Toyota nyt voi olla noin kallis vaikka piti ihan romahtaa pohjalle? Skodalla näkyi olevan miinusta jo huolestuttavan paljon! Voisikohan tuolla itäauto-imacolla olla miinustavaa merkitystä? Mitäs rölli tähän?

    • Anonyymi

      Toistan teesini. Wain vw aageen tuotteita. Kiitos.

      • Anonyymi

        Rölli vastasi kun kysyttiin. Kokemuksesta kyllä miettisin vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rölli vastasi kun kysyttiin. Kokemuksesta kyllä miettisin vielä.

        Oliko se oss ja touran? Taisi osua ja opota. LOL


    • Anonyymi

      Jos vanhojen ja halpojen Corollien hinnat ovat nousseet, niin se kertoo vain ihmisten epätoivosta ja tietämättömyydestä. Usko, että Toyota olisi varmatoiminen ja vieton periytyy 70-80 luvulta ja asuu sitkeästi autoista ymmärtämättömien joukossa ja laman tullessa pelot kasvaa ja turvataan siihen mihin uskoo, olisi se tieto vaikka kuinka vanhaa ja väärää.

      • Anonyymi

        Möin 1995 corollan ( ei mitään vikaa, huippukunto 305tkm )

        Jostakin länsi-afrikasta ostaja, hyvä raha. Ei ottanut edes hyviä nastapyöriä mukaan afrikkaan jotka möin +200€


    • Anonyymi

      Ymmärtäisin jos joku olisi pollea jostain Rollsista tai Ferrarista, mutta harmaasta ja mauttomasta Toyotasta?

      • Anonyymi

        Kansa kyllä tietää, mistä voi olla tyytyväinen. Haittaakse jos ei vikavagenista olla?


    • Anonyymi

      Kuinka Toyota Mirain kauppa käy? Mirai, tuo sähköautojen syrjäyttäjä.

    • Anonyymi

      Jaguarkin lopettaa bensavehkeiden valmistamisen ja siirtyy sähköön, mutta mitä tekee Toyota? Häärii fossiilisten parissa!

      • Anonyymi

        Teslan myynti tipahti saksassa 70%. Sama tapahtumassa muillekin sähköautoille.
        Miksi jos sähköautot on ylivoimainen ratkaisu?

        Sähkö tulee pikkuhiljaa mutta sähköautojen myynti on edelleen aikas pientä fossiilinpolttimiin verrattuna.

        En ymmärrä mikä ihmeen ongelma se on teille että polttomoottorisia Toyotia edelleen ostetaan paljon. Ostetaan niitä polttomoottorisia volkkareitakin kymmenkertainen määrä kuin volkkarin sähköautoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslan myynti tipahti saksassa 70%. Sama tapahtumassa muillekin sähköautoille.
        Miksi jos sähköautot on ylivoimainen ratkaisu?

        Sähkö tulee pikkuhiljaa mutta sähköautojen myynti on edelleen aikas pientä fossiilinpolttimiin verrattuna.

        En ymmärrä mikä ihmeen ongelma se on teille että polttomoottorisia Toyotia edelleen ostetaan paljon. Ostetaan niitä polttomoottorisia volkkareitakin kymmenkertainen määrä kuin volkkarin sähköautoja.

        Käytetyn Corollan hinnan noususta oli kyse. Eikö "kasetti" kestänyt kun rölli alkoi heti venkoilemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytetyn Corollan hinnan noususta oli kyse. Eikö "kasetti" kestänyt kun rölli alkoi heti venkoilemaan?

        Mikäs onni se on, että vanhasta Tojosta joutuu maksamaan vieläkin enemmän. Kauppiaat ne sen voiton keräävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslan myynti tipahti saksassa 70%. Sama tapahtumassa muillekin sähköautoille.
        Miksi jos sähköautot on ylivoimainen ratkaisu?

        Sähkö tulee pikkuhiljaa mutta sähköautojen myynti on edelleen aikas pientä fossiilinpolttimiin verrattuna.

        En ymmärrä mikä ihmeen ongelma se on teille että polttomoottorisia Toyotia edelleen ostetaan paljon. Ostetaan niitä polttomoottorisia volkkareitakin kymmenkertainen määrä kuin volkkarin sähköautoja.

        Mitä se joku volkkari siihen liittyy, ettei Toyotalla ole tarjota sähköautomalleja kuin se yksi joku bzxy, mikä lie?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teslan myynti tipahti saksassa 70%. Sama tapahtumassa muillekin sähköautoille.
        Miksi jos sähköautot on ylivoimainen ratkaisu?

        Sähkö tulee pikkuhiljaa mutta sähköautojen myynti on edelleen aikas pientä fossiilinpolttimiin verrattuna.

        En ymmärrä mikä ihmeen ongelma se on teille että polttomoottorisia Toyotia edelleen ostetaan paljon. Ostetaan niitä polttomoottorisia volkkareitakin kymmenkertainen määrä kuin volkkarin sähköautoja.

        Saksa lopetti 6000€ sähköautotuen, ja sillä on ollut vaikutusta myyntiin siellä. Toisaalta nyt saa Teslan nopeammin toimitukseen Suomessakin.
        Tesla Model Y on muuten tämän vuoden eniten myyty automalli maailmassa. Corolla on jäänyt kakkoseksi, eikä sieltä nouse. Mutta haittaaks se?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksa lopetti 6000€ sähköautotuen, ja sillä on ollut vaikutusta myyntiin siellä. Toisaalta nyt saa Teslan nopeammin toimitukseen Suomessakin.
        Tesla Model Y on muuten tämän vuoden eniten myyty automalli maailmassa. Corolla on jäänyt kakkoseksi, eikä sieltä nouse. Mutta haittaaks se?

        Ei haittaa mitenkään. Tuskin kukaan ostaa autoa sen mukaan mitä myydään eniten.

        Luuletko että 5-sarjaa myydään enemmänkuin edes Renault Mechanea. En pitäisi silti Mechanea parempana kuin 5-sarjaa. Pidätkö sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa mitenkään. Tuskin kukaan ostaa autoa sen mukaan mitä myydään eniten.

        Luuletko että 5-sarjaa myydään enemmänkuin edes Renault Mechanea. En pitäisi silti Mechanea parempana kuin 5-sarjaa. Pidätkö sinä?

        Itse ajan 2-sarjalaisella, 225xe:llä. Vitonen on liian iso eläkeläiselle. Seuraava on joku sähkis, mutta ei Toyota.


    • Anonyymi

      Jos aiemmin 15000 euron Corollasta maksaa nyt 21000 euroa, niin kyllä siinä joutuu ajelemaan kauan ja hartaasti, että 6000 euroa tulee bansakuluissa säästöä.

      • Anonyymi

        No tuota jos minun Corollan arvo nousee 40% niin pitäisikö olla peräti huolestunut? Vai jos minun Skootani arvo laskee vielä 10% entisestään niin sekö lisäisi tyytyväisyyttä?


      • Anonyymi

        Vain hullu maksaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain hullu maksaisi.

        Se on se markkinatalous joka läntisessä määilmassa määrittelee hinnat. Hyvästä maksetaan. Skoota superbuigula itäeuroopan helmenä on kyllä mennyt ihan eri suuntaan niinkuin itäautot konsanaan.


    • Anonyymi

      Ennemmin kävelen kuin nousen Toyotan kyytiin, ei millään pahalla, mutta ihmisellä pitää olla ymmärrys siitä kenen joukoissa seisoo, ja siksi en aasialaisten taloutta halua tukea etenkään nykyisessä maailman tilanteessa.

      • Anonyymi

        Tuskin sinun tekemisillä ja tukemisilla on enempää vaikutusta kun yhden hyttysen pissalla atlantissa! Minä tuen vain omaa talouttani kun ostan luotettavimman ja hintalaatusuhteeltaan parhaan. Miksi pitäisi miettiä jonkin autotehtaan tukemista?


      • Anonyymi

        Olis ylläpidolla vähän töitä!


      • Anonyymi

        Toyota on investoinut Eurooppaan yli 11 miljardia euroa vuodesta 1990 lähtien, ja se työllistää suoraan yli 25 000 henkilöä Euroopassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on investoinut Eurooppaan yli 11 miljardia euroa vuodesta 1990 lähtien, ja se työllistää suoraan yli 25 000 henkilöä Euroopassa.

        Ei taida ns. eurooppalaiset merkit noin paljon työllistääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida ns. eurooppalaiset merkit noin paljon työllistääkään.

        Volkswagen Group työllistää melkein yhtä paljon, 675805 henkilöä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volkswagen Group työllistää melkein yhtä paljon, 675805 henkilöä!

        Pelkästään Saksassa VW työllisti 293862 henkilöä v. 2022. Vielä on matkaa kirittävänä Toyotalla jos meinaa päästä edes kymmenenteen osaan tuosta luvusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkästään Saksassa VW työllisti 293862 henkilöä v. 2022. Vielä on matkaa kirittävänä Toyotalla jos meinaa päästä edes kymmenenteen osaan tuosta luvusta.

        Jos valmistus työllistää saksassa, niin ei se tarkoita että työllistäisi meitä. Tosin korjaustoiminta meilläkin on ollut varsin kiireistä vaikka ei kaikissa ole ollutkaan vikaa. Ketä siinä tuetaan, tuskin maksajaa lohduttaa!


    • Anonyymi

      "Miksi pitäisi miettiä jonkin autotehtaan tukemista?"

      Kotimaisen eli eurooppalaisten firmojen tuotteiden ostaminen ei ole firmojen tukemista vaan koko meidän yhteiskunnan tukemista.
      Toyotan ostaminen on desantin teko.

      • Anonyymi

        Täyspäiset tukee vain omaa talouttaan. Toyotalla se onnistuu parhaiten!


      • Anonyymi

        Eurooppalainen ei ole kotimainen. Vain suomalainen on! Mersu on jo melkein puoliksi sellainen. Muut on muita!


    • Anonyymi

      Käytettyjen autojen kauppias taisi puhua täyttä totta. Kun kävin pari viikkoa sitten Toyota-kaupassa tilaamassa autolleni ajan vuosihuoltoon, niin tietysti siinä samalla vähän katselin isompiakin autoja. Myyjä tarjosi minulle 6 vuotta vanhasta 70000 km ajetusta hybridi-Auriksesta aivan uskomattoman hyvityshinnan. Kun ihmettelin kovaa hyvityshintaa, niin myyjä sanoi, että farmarimalliset hybridi-Aurikset ovat kovin kysyttyjä autoja. Tavalliset ihmiset maksavat niistä mielellään kovia hintoja.

      Kauppoja ei kuitenkaan syntynyt, sillä minulla on ikää jo liikaa. Kyllä minä nykyisellä hybridi-Auriksella hautaan asti ajelen.

      • Anonyymi

        Laadukkaista autoista joutuu käytettyinäkin maksamaan paljon. Kaikkein köyhimpien täytyy siksi tyytyä epäluotettaviin VAG-autoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laadukkaista autoista joutuu käytettyinäkin maksamaan paljon. Kaikkein köyhimpien täytyy siksi tyytyä epäluotettaviin VAG-autoihin.

        Hyvinhän se Toyota hintansa pitää. Aina kannattaa ostaa vain parasta, sillä pitkässä juoksussa se tulee halvimmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinhän se Toyota hintansa pitää. Aina kannattaa ostaa vain parasta, sillä pitkässä juoksussa se tulee halvimmaksi.

        No silloin pitää välttää vikaista ja ruostuvaa Toyotaa.
        Taitaa Tissi-Juopolla olla vaihtohyllyt olla täynnä Toyotaa ja pitäisi päästä niistä eroon ja tuolla lausunnolla voi niitä myydä hieman halvemmalla kuin mitä Toyota pyytää ja hölmöt menee ansaan. Noin osaava kauppias toimii.
        Toyotat vaihtuu toisiin merkkeihin ja siksi on hyllyt täynnä Toyotakuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No silloin pitää välttää vikaista ja ruostuvaa Toyotaa.
        Taitaa Tissi-Juopolla olla vaihtohyllyt olla täynnä Toyotaa ja pitäisi päästä niistä eroon ja tuolla lausunnolla voi niitä myydä hieman halvemmalla kuin mitä Toyota pyytää ja hölmöt menee ansaan. Noin osaava kauppias toimii.
        Toyotat vaihtuu toisiin merkkeihin ja siksi on hyllyt täynnä Toyotakuraa.

        Käytetyt hybridi-Toyotat ovat siis halutuimpia autoja tavallisen kansan keskuudessa. Minä olen aina tiennyt tämän asian, ja siksi ajelenkin aina vain varmatoimisella Toyotalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No silloin pitää välttää vikaista ja ruostuvaa Toyotaa.
        Taitaa Tissi-Juopolla olla vaihtohyllyt olla täynnä Toyotaa ja pitäisi päästä niistä eroon ja tuolla lausunnolla voi niitä myydä hieman halvemmalla kuin mitä Toyota pyytää ja hölmöt menee ansaan. Noin osaava kauppias toimii.
        Toyotat vaihtuu toisiin merkkeihin ja siksi on hyllyt täynnä Toyotakuraa.

        "Tissi-Juoppo" kertoo aika paljon Pentistä ja Pentin lapsellisuudesta sekä mielenterveydestä. Peruskoulupojan tasolla oleva trollipoju joka kuitenkin jo eläkkeellä.


      • Anonyymi

        Väliraha se ratkaisee, ei hyvityshinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tissi-Juoppo" kertoo aika paljon Pentistä ja Pentin lapsellisuudesta sekä mielenterveydestä. Peruskoulupojan tasolla oleva trollipoju joka kuitenkin jo eläkkeellä.

        Lääkityksesi on vieläkin pielessä. Miksi?


    • Anonyymi

      Syökää kanaa, syökää kanaa! Tukekaa Aasian taloutta, tukekaa Aasian taloutta!

      • Anonyymi

        Kanaa kun syö niin tukee suomalaista tuotantoa ja teollisuutta.


    • Anonyymi

      Sattuu nämä aloituksen totuudet niin pahasti. Minun on parempi yrittää vain valehdella muuta.

    • Anonyymi

      "Myyjä tarjosi minulle 6 vuotta vanhasta 70000 km ajetusta hybridi-Auriksesta aivan uskomattoman hyvityshinnan. Kun ihmettelin kovaa hyvityshintaa, niin myyjä sanoi, että farmarimalliset hybridi-Aurikset ovat kovin kysyttyjä autoja. Tavalliset ihmiset maksavat niistä mielellään kovia hintoja."


      Näin vedätetään sitä tyhmintä osaa väestöstä. Usein niitä vanhemmasta päästä olevia joilla järki ei enää pelaa täysillä. Nämä vanhat papat ovat niin tohkeissaan siitä että heidän tojoistaan maksetaan hyvä vaihtohinta etteivät ne hoksaa lainkaan että se heidän ostamansa vaihdokki on vielä enemmän ylihinoiteltu.

      Ja sitten on vielä nämä pullakahvi-papat jotka käyvät ottamassa huvikseen vaihtotarjouksia ja kuvittelevat että heidän latauskelvottomat ovat sen arvoisia. Noin monta vuotta elämää eikä järkeä ole tuon enempää kasvanut päähän. Melkoista vuosien haaskuuta.

      • Anonyymi

        Ja sitten on vielä nämä kateelliset skoota- ja volsumyyjät jotka repivät pelihousunsa kun ei kauppa käy. Sivistymättömät haukkumassa tolkun ihmisiä jotka ostavat vain luotettavinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten on vielä nämä kateelliset skoota- ja volsumyyjät jotka repivät pelihousunsa kun ei kauppa käy. Sivistymättömät haukkumassa tolkun ihmisiä jotka ostavat vain luotettavinta.

        Perässätaapertaja tojotaa ei ole mitään syytä kadehtia.

        Syyskuussakin suomalaiset rekisteröivät eniten VW-konsernin valmistamia autoja. Näin on ollut jo monta vuosikymmentä.
        Toyota on taannut vajoamisensa nappulaliigaan kun sen mallisto on juuttunut 90-luvun latauskelvottomiin fossiilipolttimiin.

        1-9/2023
        VW Konserni 16.386
        Toyota Motor Corporation 11 704


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perässätaapertaja tojotaa ei ole mitään syytä kadehtia.

        Syyskuussakin suomalaiset rekisteröivät eniten VW-konsernin valmistamia autoja. Näin on ollut jo monta vuosikymmentä.
        Toyota on taannut vajoamisensa nappulaliigaan kun sen mallisto on juuttunut 90-luvun latauskelvottomiin fossiilipolttimiin.

        1-9/2023
        VW Konserni 16.386
        Toyota Motor Corporation 11 704

        Ensimmäinen kateellinen pöljä jo alkoikin höpöttämän jostain konsernista vaikka automerkistä on kyse. Samaa jankutusta kun ei merkit pärjää. Autoja ostetaan, ei konsernia.


    • Anonyymi

      Krista Pärmäkoskikin valitsi autokseen Teslan eikä polttis-Toyotaa.

    • Anonyymi

      Niin mutta kun Krista ei jummarra että Toyota on täällä Suomessa ainoana eurooppalaisena valtiona maa, jossa valtionuskontona on kaukoidän Toyota.

      • Anonyymi

        Ei yksi krista vielä kesää kesää tee. Onkohan tuo eksynyt väärälle ladulle?


    • Anonyymi

      Paha ketjun aloitus. Itkettää.

    • Anonyymi

      Kaikki aasialaiset kaasuputken katkojat pitäisi kivittää, toyotistit ensimmäisinä.

      • Anonyymi

        Ettei nyt vaan kuksmannit olisi olleet asialla? Siellä kun se kaasu ja kaasutus on aina ollut tärkeää.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

      Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

      Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

      Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

      Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

      Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      141
      1193
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

      18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

      Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1081
    8. Syntymäpäivä

      Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

      Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      966
    10. Olet tärkeä

      mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe