Olen tehnyt abortin 2007, kun otin satunnaisesti ei pillereitä 2007 ja ei ollut rahaa ostaa ehkäisyä.
Päätin tehdä abortin, kun en tiedä on Adhd perinnöllinen.
Äitini on syyttänyt minua minun äidin mielestä olen riistänyt sen lapsenlapsen hengen.
Mielestä minä tein ihan oikein, kun tein abortin, kun nykyään on todettu, että Adhd on perinnöllinen geeneissä.
Kehitysvamma
9
515
Vastaukset
- Anonyymi
Olen saanut tuon abortin jälkeen ehkäisy kierukka jutun onneksi.
Kaksi veljeä on opiskelujen jälkee alkanut käyttää alkoholia ja nyt vahvoja huumeita 1985 jonka tytöllä on todettu Adhd Lievä muoto ja toisen veljen lapsen kohdalla on päiväkodin puolella alkanu sanoa viedä diagnoosi testeihin.
Olen älyllisen kehitysvamman saaneeena sanonut äidin äidille, kun oli elossa voiko minun isällä tai äidillä olla Lievä älyllinen kehitysvamma tai Add ja Adhd vaikka on käynyt lukion.
Isän äitini voi myös olla 90v iässä ilman Lievää älyllistä kehitysvamma, Adhd tai Autismi.
Yksi nainen kirjotti se tietää jonkun naisen jolla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma väitti joku jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma kykenee ainoastaan hoitaa lapsia..
Ja jotkut kehitysvamman saaneet on käynyt lukion joilla on heikkolahjaisuus taso, kun nämä menee Lievän älyllisen kehitysvamma diagnoosin kanssa päällekkäin
1.ADD/ADHD
2. AUTISMI
3. FASD jossa on Lievä muoto ARND joka ei näy ulkonäöstä joka on vaan tarkkaavuuden häiriö.
Mielestä Älyllinen kehitysvamma, Adhd tai Autismi ja Fasd meille pitäisi olla oma yhteinen diagnoosi joka voisi olla Kehitysvamma jutun tilalle Kehityshäiriö aivojen kehityshäiriö - Anonyymi
Työttömien joukossa on paljon niitä joilla on Entinen heikkolahjaisuus joka on joidenkin mielestä yhtä kuin Lievä älyllinen kehitysvamma, mutta kun Lievän älyllisen kehitysvamman äö tason on katsottu olevan alle 70, jotkut kehitysvamma psykiatri puolelta on sitä mieltä, että Lievän älyllisen kehitysvamman äö taso pitäisi nostaa 85äö
Kun ne joilla on entinen heikkolahjaisuus nykyinen Laaja alaiset oppimisen vaikeudet niillä on älykkyys esim 75äö, jotka eivät kykene edes sitoutuu ryhmässä käymiseen pitkällä aikavälillä kehitysvammaisten puolella.
Mutta ne tarvitsee pelkän työkyvyttömyys eläke rahan
Ne jotka ovat jäänny Lievän älyllisen kehitysvamman yläpuolelle ne ei saa muuta, kuin ainoastaan työkyvyttömyys eläke rahaa ne ei saa samoja tukia joilla älyllisen kehitysvamman taso on 75äö.
Ja niiden vanhemmat alkaa juoda alkoholia, kun Lievän älyllisen kehitysvamman älykkyys tason yläpäässä olevat katsoo, että ne ei kuulu kehitysvamma puolelle eikä myöskään mielenterveys puolelle.
Kaveri Jean sanoi olisi paljon parempi Epämääräinen kehitysvamma tai Epämääräinen kehityshäiriö..
Kaveri Jean sai 45 vuoden iässä Lievän älyllisen kehitysvamman ja Skitsofrenia sitä ei hyväksy kehitysvamma puolelle sen kohdalla kehitysvamma puolella vetoaa Skitsofrenia hoito ei kuulu kehitysvamma puolelle.
Minun kohdalla kehitysvamma puolella yrittää saada mielenterveys, kun osaamisen taidot ovat yli Lievän älyllisen kehitysvamman
Mielestä kehitysvamma diagnoosi testeihin pitäisi olla 5 kriteeriä, esim jos ei ole ohjauksen tarve kaikilta osin onko teidän mielestä kehitysvammaisten puolella paikka, kun kehitysvamma puolella työntekijät sanoo ne vaan istuu. - Anonyymi
Etkö sä ap ole trans mies, taiat puhuu höpöjä! 👣
- Anonyymi
En ole Trans olen uskossa Trans seksuaalisuus on syntiä
Haukuin yhden naisen jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja se on Trans nyt se kehari on tehnyt minusta rikosilmoituksen.
Yksi Nita Halonen. - Anonyymi
Jätä ne mielipitees ittellesi, äläkä hauku ketään... Mitä sun juttuja lukenut, niin en haluaisi tutustua suhun edes. Kohta saat syytteen kunnianloukkauksesta, pahoinpitelyistä ja ties mistä.
Liuevä älyllinen kehitysvamma, tai ei, niin käytöstapoja pitäisi olla- Anonyymi
Älyllisen kehitysvamman saaneet ei ole rikos vastuussa.
Ja älyllisen kehitysvamman saaneilla on oikeus sanoa mielipiteitä.
Se kun te joilla ei ole älyllinen kehitysvamma kiellätte sanomaan kasvotusten ja viesteissä oman mielipiteet se tekee käytöshäiriöitä meille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kun te joilla ei ole älyllinen kehitysvamma kiellätte sanomaan kasvotusten ja viesteissä oman mielipiteet se tekee käytöshäiriöitä meilleVaikka sinulla olisikin lievä kehitysvamma, niin et silti saa sanoa, kirjoittaa tai tehdä mitä tahansa keksit. Vaikka et joutuisi vankilaan, niin saatat silti päättyä vaikka johonkin psykiatriseen sairaalaan tai laitokseen jos teet rikoksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kun te joilla ei ole älyllinen kehitysvamma kiellätte sanomaan kasvotusten ja viesteissä oman mielipiteet se tekee käytöshäiriöitä meilleKyllä on jos hän kykenee ymmärtämään tekojensa seuraukset. Sinä selkeästi ymmärrät eli et voi piiloutua diagnoosin taakse ja perseillä miten sattuu ilman seuraamuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108