Kehitysvamma

Anonyymi-ap

Olen tehnyt abortin 2007, kun otin satunnaisesti ei pillereitä 2007 ja ei ollut rahaa ostaa ehkäisyä.

Päätin tehdä abortin, kun en tiedä on Adhd perinnöllinen.

Äitini on syyttänyt minua minun äidin mielestä olen riistänyt sen lapsenlapsen hengen.

Mielestä minä tein ihan oikein, kun tein abortin, kun nykyään on todettu, että Adhd on perinnöllinen geeneissä.

9

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen saanut tuon abortin jälkeen ehkäisy kierukka jutun onneksi.

      Kaksi veljeä on opiskelujen jälkee alkanut käyttää alkoholia ja nyt vahvoja huumeita 1985 jonka tytöllä on todettu Adhd Lievä muoto ja toisen veljen lapsen kohdalla on päiväkodin puolella alkanu sanoa viedä diagnoosi testeihin.

      Olen älyllisen kehitysvamman saaneeena sanonut äidin äidille, kun oli elossa voiko minun isällä tai äidillä olla Lievä älyllinen kehitysvamma tai Add ja Adhd vaikka on käynyt lukion.

      Isän äitini voi myös olla 90v iässä ilman Lievää älyllistä kehitysvamma, Adhd tai Autismi.

      Yksi nainen kirjotti se tietää jonkun naisen jolla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma väitti joku jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma kykenee ainoastaan hoitaa lapsia..

      Ja jotkut kehitysvamman saaneet on käynyt lukion joilla on heikkolahjaisuus taso, kun nämä menee Lievän älyllisen kehitysvamma diagnoosin kanssa päällekkäin

      1.ADD/ADHD

      2. AUTISMI

      3. FASD jossa on Lievä muoto ARND joka ei näy ulkonäöstä joka on vaan tarkkaavuuden häiriö.

      Mielestä Älyllinen kehitysvamma, Adhd tai Autismi ja Fasd meille pitäisi olla oma yhteinen diagnoosi joka voisi olla Kehitysvamma jutun tilalle Kehityshäiriö aivojen kehityshäiriö

    • Anonyymi

      Työttömien joukossa on paljon niitä joilla on Entinen heikkolahjaisuus joka on joidenkin mielestä yhtä kuin Lievä älyllinen kehitysvamma, mutta kun Lievän älyllisen kehitysvamman äö tason on katsottu olevan alle 70, jotkut kehitysvamma psykiatri puolelta on sitä mieltä, että Lievän älyllisen kehitysvamman äö taso pitäisi nostaa 85äö

      Kun ne joilla on entinen heikkolahjaisuus nykyinen Laaja alaiset oppimisen vaikeudet niillä on älykkyys esim 75äö, jotka eivät kykene edes sitoutuu ryhmässä käymiseen pitkällä aikavälillä kehitysvammaisten puolella.
      Mutta ne tarvitsee pelkän työkyvyttömyys eläke rahan

      Ne jotka ovat jäänny Lievän älyllisen kehitysvamman yläpuolelle ne ei saa muuta, kuin ainoastaan työkyvyttömyys eläke rahaa ne ei saa samoja tukia joilla älyllisen kehitysvamman taso on 75äö.

      Ja niiden vanhemmat alkaa juoda alkoholia, kun Lievän älyllisen kehitysvamman älykkyys tason yläpäässä olevat katsoo, että ne ei kuulu kehitysvamma puolelle eikä myöskään mielenterveys puolelle.

      Kaveri Jean sanoi olisi paljon parempi Epämääräinen kehitysvamma tai Epämääräinen kehityshäiriö..

      Kaveri Jean sai 45 vuoden iässä Lievän älyllisen kehitysvamman ja Skitsofrenia sitä ei hyväksy kehitysvamma puolelle sen kohdalla kehitysvamma puolella vetoaa Skitsofrenia hoito ei kuulu kehitysvamma puolelle.

      Minun kohdalla kehitysvamma puolella yrittää saada mielenterveys, kun osaamisen taidot ovat yli Lievän älyllisen kehitysvamman

      Mielestä kehitysvamma diagnoosi testeihin pitäisi olla 5 kriteeriä, esim jos ei ole ohjauksen tarve kaikilta osin onko teidän mielestä kehitysvammaisten puolella paikka, kun kehitysvamma puolella työntekijät sanoo ne vaan istuu.

    • Anonyymi

      Etkö sä ap ole trans mies, taiat puhuu höpöjä! 👣

    • Anonyymi

      En ole Trans olen uskossa Trans seksuaalisuus on syntiä

      Haukuin yhden naisen jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja se on Trans nyt se kehari on tehnyt minusta rikosilmoituksen.

      Yksi Nita Halonen.

    • Anonyymi

      Jätä ne mielipitees ittellesi, äläkä hauku ketään... Mitä sun juttuja lukenut, niin en haluaisi tutustua suhun edes. Kohta saat syytteen kunnianloukkauksesta, pahoinpitelyistä ja ties mistä.

      Liuevä älyllinen kehitysvamma, tai ei, niin käytöstapoja pitäisi olla

      • Anonyymi

        Älyllisen kehitysvamman saaneet ei ole rikos vastuussa.

        Ja älyllisen kehitysvamman saaneilla on oikeus sanoa mielipiteitä.

        Se kun te joilla ei ole älyllinen kehitysvamma kiellätte sanomaan kasvotusten ja viesteissä oman mielipiteet se tekee käytöshäiriöitä meille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älyllisen kehitysvamman saaneet ei ole rikos vastuussa.

        Ja älyllisen kehitysvamman saaneilla on oikeus sanoa mielipiteitä.

        Se kun te joilla ei ole älyllinen kehitysvamma kiellätte sanomaan kasvotusten ja viesteissä oman mielipiteet se tekee käytöshäiriöitä meille

        Vaikka sinulla olisikin lievä kehitysvamma, niin et silti saa sanoa, kirjoittaa tai tehdä mitä tahansa keksit. Vaikka et joutuisi vankilaan, niin saatat silti päättyä vaikka johonkin psykiatriseen sairaalaan tai laitokseen jos teet rikoksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älyllisen kehitysvamman saaneet ei ole rikos vastuussa.

        Ja älyllisen kehitysvamman saaneilla on oikeus sanoa mielipiteitä.

        Se kun te joilla ei ole älyllinen kehitysvamma kiellätte sanomaan kasvotusten ja viesteissä oman mielipiteet se tekee käytöshäiriöitä meille

        Kyllä on jos hän kykenee ymmärtämään tekojensa seuraukset. Sinä selkeästi ymmärrät eli et voi piiloutua diagnoosin taakse ja perseillä miten sattuu ilman seuraamuksia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe