Naisen paikka on kotona?

Anonyymi-ap

Kyllä se minulle sopii. Mutta millä rahoitan vuokran, vaatteet, ruuan ja muut tarvikkeet kuten huonekalut? Muslimimiehet vpisivat perustaa rahaston naisia varten, ja laittaa osan palkastaan kotona oleville naisille. En välitä liikkua yhtään ulkona, joten sisällä oleminen sopii minulle.

37

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki ylöspidon todellisuudessa näille SUOMALAINEN KUSTANTAA JA OTTAA VIELÄ VAARAT NÄISTA VASTAAN

      ON TURHA JUONIEN NÄISTÄ MEINATA MITÄÄN

      • Anonyymi

        Kun miehet haluavat naisten pysyvän kotona, niin ei siellä kotona pelkällä pyhällä hengellä elä. Aikoinasn Suomessa oli tapana, että naiset olivat kotona. Sitten ajat muuttuivat, ja naiste oli pakko mennä ulkopuoliseen työhön kodin sijaan. Lapset täytyi laittaa päiväkotiin, vaikka oma äiti on paras hoitaja. Ei se tuollainenkaan systeemi ole hyvä. Moni nainen on myös yksinään elävä. Nainen ei voi valita useimmiten, vaan yhteiskunta on päättänyt ajaa kaikki naiset töihin, oli lapsia tai ei. Varsinkaan pienituloisten ihmisten ei kannata hankkia lapsia.


      • Anonyymi

        Minä olla nainen en pysy kotona viihdyn kapakoissa ja miehiä vaihdan kuin mustalainen paitaa mitä sanoo koraani. Nainen ei alistu vaikka mies niin luulee. Miehet on pilluhulluja. Hihh jeeeee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olla nainen en pysy kotona viihdyn kapakoissa ja miehiä vaihdan kuin mustalainen paitaa mitä sanoo koraani. Nainen ei alistu vaikka mies niin luulee. Miehet on pilluhulluja. Hihh jeeeee

        On ne pielet kovasti kärsineet ja repsotavassa kunnos, kun toiminta näillä onkin niin tehasmaista sitä vain hinkaten hiki päissään

        ELÄMÄ ON YHTÄ JA TÄTÄ SAMAA HAUTUUMAALLE ASTI


    • Anonyymi

      Voikin aatella - jotta tämä kaikki on venäjän pahuuden esilletuloa
      - pyrki saamaan sekasortoa euroopassa ja eurooppaan.

    • Anonyymi

      Taasen pukataan miljoona pakolaista lähi-idästä euroopaa pistämään kaaokseen, tajutkaas mikä valtio on tässä takana pistämään eurooppa sekasin.

      • Anonyymi

        Venäjä pärjää näitten kansa, koska tarvitaessa antavat oikke isän käen kauten
        - runtelee nämä ja jymäytävät möskeijat taivaan tuuliin.


    • Anonyymi

      Tutkijat toivovat Suomen ottavan mallia Israelista – ”Tämä ajattelutapa pitäisi syöttää Puolustusvoimiin ja viranomaisiin”
      Tutkijoiden mukaan suomalaisen puolustusteollisuuden uudet keksinnöt nousevat liian hitaasti Puolustusvoimien käyttöön.

      ON LAITETTAVA KAIKKI RULETTAMAAN KAIKIN TEHOIN

    • Anonyymi

      >> Mun kotini taivaassa ihana on kidrarity youtube

      Elämän veden lähteet antavan uskoa taivaisuuksiin ja lujittavat ihmisen mieltä

    • Anonyymi

      Naisen paikka on kotona lapsia tehen ja mieskulkee porukoissa aikaasa kulutellen ja suomi kustantaa näille kaiken

      • Anonyymi

        Valkovenäjähän työntää näitä nyt tonteiltaan puolaan ja puola ei näille anna ees lämmintä kättäkään, puolassa on opupillit laitettu pussiin.


      • Anonyymi

        Voi se suomalaisen naisenkin paikka olla kotona. Siihen ei miestä tarvitse. Avioliitossa tai muussakaan liitossa ei tarvitse olla. Koti on paras paikka maailmassa myös yksin elävälle naiselle. Mikään uraputki jossain muualla kuin kotona ei kiinnosta. Tyydyn vaikka vähempäänkin, kunhan ei kodin ovea samuisin tarvitse avata.


      • Anonyymi

        Joo. Mutta minä olen suomalainen nainen, enkä ole avioliitossa. Eivätkö muslimit halua kaikkien naisten olevan kotonaan? Kyllä minä olen kotonani, kunhan naisille sletaan maksamaan elatusta. Ensijaisesti siihen voisivat osallistua muslimit. Tilaan ruuankin ja kaiken muun kotiin postitse, niin naisena en häiritse ketään.


    • Anonyymi

      Kuinka Hamasin terroristi kykenee murhaamaan naisia ja lapsia? Tutkijan karu selvitys
      Hamas-terroristien tekemät hirmutyöt Israelin kibbutseissa vertautuvat joukkomurhiin, joihin ovat syyllistyneet Venäjän hyökkäysarmeija ja Isisin kalifaatin tappajat.

    • Anonyymi

      >> Erikoisjääkäripataljoona - Maavoimien erikoisjoukko

      - Mahtavaa! Toivottavasti itsekkin vielä joskus pääsen Erikoisjoukkoihin

    • Naisen palkka on tosiaan kotona mutta tekemässä etätöitä.
      Meillä ainakin tuolle rouvan tienaamalle yli 4:n tonnin kuukausipalkalle on käyttöä.

      • Anonyymi

        Minkälaisten asioiden aktivisti olet? Ajstko naisille kuukausipalkkaa, ja oikeutta olla kotona?


    • Anonyymi

      Naisen paikka on miehen alla

      • Anonyymi

        Sellainen nainenhan imisi siut aivan tyhjäksi ja lopuksi vielä aivan lommolle.


      • Anonyymi

        Nää isännät hyppyyn lähtee heti, kun nainen ehottelee
        - tuulispäänä menevät jotta lätsäkin tippuu päästä


    • Anonyymi

      Naisten paikka on kotona lapsia synnyttämässä ja kasvattamassa.

      • Anonyymi

        SUOMI ON VAPAA TÄSTÄ ISLAMISUUDESTA,
        - jossa mies vahtii vaimmoaan aivan sairauteen asti
        - ja teettää tällä suomen ilmaisuudessa äärettömän lapsimäärän

        Suomessa on vapaa elämä perheilla rakentaa suomea ja hyvinvointiamme
        - lapsille on jädestellyt hoidot ja päiväkodit koulut, takaamaan turvallisen ja monipohjaisen elämän harrastuksineen

        SUOMEA RAKENNETAAN SUOMALAISILLE NÄKÖKULMISTAMME


    • Anonyymi

      Lauantai 6.1.2024
      Jeesus sanoo: ”Minä olen valo ja olen tullut maailmaan siksi, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.”

      Joh. 12:46
      -----------------------
      47Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman. 48Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä. 49Sillä en minä itsestäni ole puhunut, vaan Isä, joka on minut lähettänyt, on itse antanut minulle käskyn, mitä minun pitää sanoman ja mitä puhuman. 50Ja minä tiedän, että hänen käskynsä on iankaikkinen elämä. Sentähden, minkä minä puhun, sen minä puhun niin, kuin Isä on minulle sanonut."

      (( että hänen käskynsä on iankaikkinen elämä. ))
      Maallinen matka on vain pieni keikka iankaikkisuudesta.

      • Anonyymi

        Pienestä uskon siemenestä kasvaa iso puu,,, johon linnutkin tekevät pesiänsä.

        Samaten uskon suuruus elää pienuudessa,,, kuin seimen lapsi syntymä
        - kukaan ei voi uskollaan kerskailla


    • Anonyymi

      ISLAMIN YHISTELMÄ ( alotus --Naisen paikka on kotona? )
      JA MIESKIN VAIN PAILAA JA TEETTÄÄ LAPSIA HIRMUMÄÄRÄN

      SIIS TÄMÄ YHISTELMÄ LUO HELVETTIÄ JONSEI NÄITÄ ELÄTETÄ
      HUUTAJIA RIMUAJIA

      • Anonyymi

        Elämän tuhooujat näin lisääntyvä ja rutkasti suomalaisen nustantamana


    • Anonyymi

      Naisen tärkein tehtävä on synnyttää uusi sukupolvi, mies käy töissä ja elättää perhettä. Jos perheessä ei ole lapsia, nainen on epäonnistunut ja jos mies ei elätä perhettään, on mies epäonnistunut.

      • Anonyymi

        KOKO ISLAMI VALTAUS JÄRESTELMÄ JA TUHOISA SELLANEN

        KOKO MAILMAN ON KÄYTÄVÄ NÄITÄ VASTEN JOTTEIVAT TUHOA MAILMAAMME ÄLYTTÖMYYKSILLÄÄN


      • Anonyymi

        Eikös nämä kaikki miehet olekkin epäonnistuneita aikasa kuluttajia.


      • Anonyymi

        SIELTÄHÄN PAINAA TAASEN LISÄÄ ISLAMIN TYYLINTATAJIA LÄPI RAJOJEN TUHOISIN MIELIN VALTAAMAAN SUOMEA KAIKILLE PAHHUUS TYYLEILLEEN PANTAVAKSI.


    • Anonyymi

      Todellisuus on tarua ihmeellisempi. Naisen työ kotona pienten lasten kanssa on arvokasta. Eiköhän ole kunkin perheen oma asia. Mun tuttu mies jäi hoitovapaalle, kun vaimolla oli isompi palkkainen työ ja vauvaa ja taaperoa oli mahdollisuus hoitaa kotona. Pienemmällä rahalla. Mutta kaikkea ei voi mitata sillä.
      Tunnen myös koulutettuja islaminuskoisia työssäkäyviä naisia. Ok, yhdellä on isoäiti kotona hoitamassa lapsia.

      • Anonyymi

        JYVÄT JA AKANAT ERILLEEN JA SUOMEN ÄÄRIVAATIJAT JOTKA ILMAISUUTEEME PYRKIVÄT RAIVOISASTI.

        KYLLÄ TÄHÄN KAIKKI RAJAT SUOMI NYT KATSELEE, TURHILLA VALHEILLA EI SILLOIN OLE MITÄÄN MERKITYSTÄ.


      • Anonyymi

        EI SUOME TARVII SUOMEEN KUULUMATTOMIA ELÄTTÄÄ JOT SUOMESSA VAIN LISÄÄNTYVÄT JA LISÄÄNTYVÄT


    • Anonyymi

      Lupaus ja Laki

      21Onko laki siis ristiriidassa Jumalan lupausten kanssa? Ei tietenkään! Jos näet olisi laadittu laki, joka pystyy tekemään eläväksi, perustuisi syyttömyys tosiaan lain noudattamiseen. 22Pyhät kirjoitukset sulkivat synnin vankilaan kaiken, jotta Jeesukseen Kristukseen uskoville annettu lupaus toteutuisi, kun he uskovat. 23Ennen uskon aikaa me olimme kuitenkin vartioituina lain vankilassa, kunnes usko ilmestyisi. 24Kristuksen tuloon asti laki oli siis meidän valvojamme. Kun sitten uskoimme, meistä tuli Jumalan silmissä syyttömiä. 25Kun usko nyt on tullut, emme enää ole valvojan vallassa.
      26Te kaikki olette Jumalan lapsia, kun uskovina kuulutte Kristukseen Jeesukseen. 27Te Kristukseen kastetut olette pukeneet Kristuksen yllenne. 28Ei ole enää juutalaista eikä kreikkalaista, ei orjaa eikä vapaata ihmistä, ei miestä eikä naista. Kristuksen Jeesuksen yhteydessä te kaikki olette yksi. 29Ja jos teidät on liitetty Kristukseen, olette tekin yhdessä se Abrahamin jälkeläinen, josta on luvattu
      tehdä perillinen.

      • Anonyymi

        Päivän Sana
        13.01.24

        Saatettuaan heidät ensin vastarannalle hän käski kuljettaa yli myös kaiken omaisuutensa. Vain Jaakob itse jäi toiselle rannalle. Siellä muuan mies paini hänen kanssaan aamunsarastukseen saakka. Kun mies huomasi, ettei päässyt voitolle, hän iski Jaakobia nivustaipeeseen, niin että Jaakobin lonkka nyrjähti hänen kamppaillessaan miehen kanssa. 1 Moos. 32:24–26
        Kristittyjen matkaseurue on särjettyjen sydänten seurue. Maailman murjomia, toisten ihmisten rikkomia, oman sydämen pettämiä, läheisten jättämiä – eri tavoin rikkinäisiä ja hylättyjä on saattueemme täynnä. Montaa maailmassa arvostettua tai ihmisten mielissä mahtavaa ei hiljaisesta joukostamme löydy. Kaikkia tämän tien matkaajia yhdistää se, että on jouduttu painiin oudon muukalaisen kanssa ja on tultu hänen kanssaan tutuiksi. Siinä painissa on jouduttu maahan lyödyiksi ja matkaa on täytynyt jatkaa eri tahdissa kuin ennen. Yksin ei pärjätä, tarvitaan muita vierelle. Matkavauhdin hiljettyä on päämäärä kuitenkin selkiytynyt. Rakkaaksi on käynyt outo mies, joka tätä oudosti onnellista joukkoa johtaa. Hän kantaa heikoimmat sylissään. Minäkin saan olla siinä.


    • Anonyymi

      Maailmankaikkeus on eri mieltä. Naisen voi alistaa kotiin joksikin aikaa. Sulkeutuva vasemmalle kääntyvä kierre. Kaikkeus avaa aina lopulta kierteen, eli naiset pyrkii vapautumaan. Kukka ei kukoista liian ahtaassa kukkaruukussa. Ajatuskin miehen vallan, taloudellisen ja henkisen alla, alkaa ahdistaa, se on maailmankaikkeuden laki. Lopulta nainen vihaa miestä, alistajaansa. Ottaa vielä puukon ja lyö.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe