Käytös ongelmat kehitysvamma puolella

Anonyymi-ap

Ne joilla ei ole Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena älyllisen kehitysvamman tulkinta ja älykkyys taso on 75äö ja ne saa käytös ongelmat kehitysvamma, kun ne ei saa samalla älykkyys tason olevia kavereita.

Ne jotka ovat jääneet Lievän älyllisen kehitysvamman parempaan älykkyys päähän ne on niitä joilla on koko testi heikkolahjaisuus tasolla tai Laaja alaiset oppimisen vaikeudet tasolla.

Ne jotka ovat kokonaan Lievän älyllisen kehitysvamman älykkyys tasolle jäänyt eli alle 70äö ne sanoo olen viisas ja ne ei hyväksy kaveriksi, kun ei ymmärrä minua.

Meitä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma laitettu heikkolahjaisuus jutun takia me ei saada samoja tukia

Meidän vanhemmille sanoo, että lapsi on mennyt yli Lievän älyllisen kehitysvamman.

Meitä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma laitettu heikkolahjaisuus takia meitä ei hyväksy Me itse ryhmään, kun älykkyys on yli Lievän älyllisen kehitysvamman.

Ja minun kaltaiset saa ne käytöshäiriöitä kun jos menee kehitysvamma ryhmään työntekijät sanoo, että minä näyttelen tyhmempää mitä olen.

Nyt on tullut Autismi alle pda joka voi olla Adhd ihmisillä jossa ne ei osaa toimia ryhmässä ohjatusti ne haluaa pitää kontrollin omissa käsissä

Ja, kun olen lukenut pda juttua tunnistan älyllisen kehitysvamman saaneeena itsessä Pda oireet voisi sopia, kun en osaa sitoutuu ryhmässä käymiseen pitkällä ja koen minulta vaatii koko ajan kehitysvamma puolella paljon.

En kykene käymään työkeskus ryhmässä edes vammaissosiaali työntekijä todennut

Ja avustajaa ei saa ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma älyllinen taso 75äö.

2

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos älyllisen kehitysvamman saaneeena on Pda ne on haastava asiakas ryhmä niillä ei toimi ohjaus.

PDA voi tulla sikiö aikana tai tulee yli suojelu jutusta kun lasta rajoittaa vanhemmat.
      PDA on Patologinen vastuun välttäminen.

PDA jutusta älyllisen kehitysvamman tunnistan itseni esim kun olin osasto jaksolla odotin hotelli palveluita ne joilla älyllisen kehitysvamman saneena on tietämättä pda ne laittaa muut ihmiset tekee omasta puolesta asiat ne vaatii hotelli palvelut, että niiden pda älyllisen kehitysvamman saaneeena ei tarvitse itse tehdä mitään

• Anonyymi

Eli ihminen jonka äo on 120 mutta joka kykenee liikuttamaan ainoastaan silmiään ei saa avustajaa koska hänen äonsa on yli 75?

Avustajat ei tosiaankaan ole pelkästään kehitysvammaisille

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe