Joko se Lauvuskylän susipari on tapettu vai pääsivätkö karkuun?
Lauvuskylän sudet
9
796
Vastaukset
- Anonyymi
RAUHOITETTU!!!!
- Anonyymi
Sitä en tiedä mutta tuolla Vartiuksen tiellä siinä Lentiiran tienhaaran seutuvilla näin kolme sutta,,nätisti jolkottelivat auton edestä tien yli.
- Anonyymi
Oletko mielestäsi City -vihreä kehä-3:n sisä puolelta? Etkö siedä susia asuinalueellasi?
- Anonyymi
Meit on moneksi....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meit on moneksi....
Olen vihreä eläinten kuuluu asua Helsingin Keskustassa, eikä niitä saa vahingoittaa.
- Anonyymi
Metsäpeurat ovat paljon vaarallisempia kuin sudet. Suositaan siis susia, jotka saalistavat peuroja, tai aletaan metsästämään luvalla metsäpeuroja. Näin saadaan kolaritilastot kauniimmaksi.
- Anonyymi
Toinen pääsi niistä karkuun, kun en ajanut sitä Lauvuksen tietä tuolla Corollalla tarpeeksi kovaa. onneksi toinen jäi. Luulen ettei sitä toista näy tällä suunnalla pitkään aikaan. Kyllä sillä näytti sellainen vauhti tulevan idän suuntaan.
- Anonyymi
Susi pari vihitään lauantaena.
Loppuu se synnissä eläminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t775802- 353191
- 442818
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402112Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272095Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291889- 1021888
- 1771847
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241508Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171278