isä kaljoissa

Anonyymi-ap

Onpa taas niin esimerkillistä touhua S-Marketissa käydessäni että.

Pienet noin 4 vuotiaat lapset mukanaan( ulkomaalaistaustaiset), lapset pyytävät kauniisti isää ostamaan limsaa, karkkia.... mutta isi sanoo ettei nyt ole rahaa. Hän kuitenkin osti pienet trip mehut lapsilleen ja itse osti itselleen ison pakin olutta.

Hyi häpeä äijä. Jos minä sut vielä näen, sanon kyllä.

17

2037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      pitikö tästäkin kaksi aloitusta tehdä?

      • Anonyymi

        Saahan sitä välillä kaljaa hörppiä, itselläkin tuossa saunanpäälle alekokki nokan edessä.


    • Anonyymi

      Jos henkilö ei ole selvästi ole KYKENEMÄTÖN huolehtimaan lapsistaan esimerkiksi humalatilan vuoksi niin hätää ei ole.

    • Anonyymi

      Kauheaa taas kyllä 😆

      • Anonyymi

        Voisiko aloittaja kertoa millä sanoin aikoo esittää asian tuolle isille kun näkee seuraavan kerran? Ihmettelen vaan että mikä tuossa oli ongelma jos isä ei ollut humalassa ostoksilla. Mistä tiedät että isä juo tuon ison pakin olutta kerralla? Itsekin ostan silloin tällöin ison pakin olutta käydessäni ruokaostoksilla lasteni kanssa ja juon sen saunaoluina seuraavan parin kuukauden aikana. Tämä on just sitä tuttua puolankalaista rajattomuutta. Ajatellaan että minä olen parempi ja minulla on oikeus puuttua toisen ihmisen elämään ja sanoa miten asiat on oikein. Kannattaisi edes vähän aikaa käydä asumassa isossa maailmassa että oppisi käytöstavat ja olemaan puuttumatta toisten asioihin. Kun ei oikein mitään tapahdu eikä sitä oikeaa elämää ole niin joutuu keksimään juoruja ja ongelmia olemattomista asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko aloittaja kertoa millä sanoin aikoo esittää asian tuolle isille kun näkee seuraavan kerran? Ihmettelen vaan että mikä tuossa oli ongelma jos isä ei ollut humalassa ostoksilla. Mistä tiedät että isä juo tuon ison pakin olutta kerralla? Itsekin ostan silloin tällöin ison pakin olutta käydessäni ruokaostoksilla lasteni kanssa ja juon sen saunaoluina seuraavan parin kuukauden aikana. Tämä on just sitä tuttua puolankalaista rajattomuutta. Ajatellaan että minä olen parempi ja minulla on oikeus puuttua toisen ihmisen elämään ja sanoa miten asiat on oikein. Kannattaisi edes vähän aikaa käydä asumassa isossa maailmassa että oppisi käytöstavat ja olemaan puuttumatta toisten asioihin. Kun ei oikein mitään tapahdu eikä sitä oikeaa elämää ole niin joutuu keksimään juoruja ja ongelmia olemattomista asioista.

        Juuri näin , ahdasmielistä porukkaa täynnä koko kirkonkylä. Onneksi ei enää tarvi olla kenenkään kanssa tekemisissä siellä.


    • Anonyymi

      No oisit sanonu, tätä kautta mielipiteesi ei varmasti mee perille.

    • Anonyymi

      Se kuuluu heidän kulttuuriinsa ja ei juuri poikkea paikallisesta tavasta.

    • Anonyymi

      Sitäpaitsi lasten hampaat reikiintyy kaikesta turhasta makeansyönnistä, lapsen parasta siinä vain on ajateltu ja uhrauduttu 🤷

    • Anonyymi

      Ettei vaan tämä isä mennyt vielä Alkossa pistäytymään kun oli ostoksille lähteny,taisi vielä jättää lapset autoon keskenään odottamaan,niin tai ulos oven eteen:) Kamalaa.... Kyllä se nyt niin on nykypäivänä että suvaitsevaisuutta täytyy harjoitella,siellä Puolangallakin,ei kannata nipottaa ja kytätä muita,tulee itelle vaan ahdistunut olo kun muiden tekemisiä kyttää.

    • Anonyymi

      Ei mene kauaa kun Allahu Akbar huudetaan ja aseet alkaa paukkumaan kylillä...

      • Anonyymi

        Ei ainakaan Puolangan kylällä.


    • Anonyymi

      Aina voi tehdä lasun. Pienemmästäkin ja jopa aiheettomasti niitä on tällä kylällä tehtailtu.

      • Anonyymi

        Joo, ja lasut kun ei johda mihinkään sillä kylällä. Se on nähty ja koettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ja lasut kun ei johda mihinkään sillä kylällä. Se on nähty ja koettu.

        Kannattaa silti yrittää ....


    • Anonyymi

      Pithään sitä vetää kännit jo iltapäivällä että jaksaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe