isä kaljoissa

Anonyymi-ap

Onpa taas niin esimerkillistä touhua S-Marketissa käydessäni että.

Pienet noin 4 vuotiaat lapset mukanaan( ulkomaalaistaustaiset), lapset pyytävät kauniisti isää ostamaan limsaa, karkkia.... mutta isi sanoo ettei nyt ole rahaa. Hän kuitenkin osti pienet trip mehut lapsilleen ja itse osti itselleen ison pakin olutta.

Hyi häpeä äijä. Jos minä sut vielä näen, sanon kyllä.

17

2117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

pitikö tästäkin kaksi aloitusta tehdä?

• Anonyymi

Saahan sitä välillä kaljaa hörppiä, itselläkin tuossa saunanpäälle alekokki nokan edessä.

• Anonyymi

Jos henkilö ei ole selvästi ole KYKENEMÄTÖN huolehtimaan lapsistaan esimerkiksi humalatilan vuoksi niin hätää ei ole.

• Anonyymi

Kauheaa taas kyllä 😆

• Anonyymi

Voisiko aloittaja kertoa millä sanoin aikoo esittää asian tuolle isille kun näkee seuraavan kerran? Ihmettelen vaan että mikä tuossa oli ongelma jos isä ei ollut humalassa ostoksilla. Mistä tiedät että isä juo tuon ison pakin olutta kerralla? Itsekin ostan silloin tällöin ison pakin olutta käydessäni ruokaostoksilla lasteni kanssa ja juon sen saunaoluina seuraavan parin kuukauden aikana. Tämä on just sitä tuttua puolankalaista rajattomuutta. Ajatellaan että minä olen parempi ja minulla on oikeus puuttua toisen ihmisen elämään ja sanoa miten asiat on oikein. Kannattaisi edes vähän aikaa käydä asumassa isossa maailmassa että oppisi käytöstavat ja olemaan puuttumatta toisten asioihin. Kun ei oikein mitään tapahdu eikä sitä oikeaa elämää ole niin joutuu keksimään juoruja ja ongelmia olemattomista asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko aloittaja kertoa millä sanoin aikoo esittää asian tuolle isille kun näkee seuraavan kerran? Ihmettelen vaan että mikä tuossa oli ongelma jos isä ei ollut humalassa ostoksilla. Mistä tiedät että isä juo tuon ison pakin olutta kerralla? Itsekin ostan silloin tällöin ison pakin olutta käydessäni ruokaostoksilla lasteni kanssa ja juon sen saunaoluina seuraavan parin kuukauden aikana. Tämä on just sitä tuttua puolankalaista rajattomuutta. Ajatellaan että minä olen parempi ja minulla on oikeus puuttua toisen ihmisen elämään ja sanoa miten asiat on oikein. Kannattaisi edes vähän aikaa käydä asumassa isossa maailmassa että oppisi käytöstavat ja olemaan puuttumatta toisten asioihin. Kun ei oikein mitään tapahdu eikä sitä oikeaa elämää ole niin joutuu keksimään juoruja ja ongelmia olemattomista asioista.

Juuri näin , ahdasmielistä porukkaa täynnä koko kirkonkylä. Onneksi ei enää tarvi olla kenenkään kanssa tekemisissä siellä.

• Anonyymi

No oisit sanonu, tätä kautta mielipiteesi ei varmasti mee perille.

• Anonyymi

Se kuuluu heidän kulttuuriinsa ja ei juuri poikkea paikallisesta tavasta.

• Anonyymi

Sitäpaitsi lasten hampaat reikiintyy kaikesta turhasta makeansyönnistä, lapsen parasta siinä vain on ajateltu ja uhrauduttu 🤷

• Anonyymi

Ettei vaan tämä isä mennyt vielä Alkossa pistäytymään kun oli ostoksille lähteny,taisi vielä jättää lapset autoon keskenään odottamaan,niin tai ulos oven eteen:) Kamalaa.... Kyllä se nyt niin on nykypäivänä että suvaitsevaisuutta täytyy harjoitella,siellä Puolangallakin,ei kannata nipottaa ja kytätä muita,tulee itelle vaan ahdistunut olo kun muiden tekemisiä kyttää.

• Anonyymi

Ei mene kauaa kun Allahu Akbar huudetaan ja aseet alkaa paukkumaan kylillä...

• Anonyymi

Ei ainakaan Puolangan kylällä.

• Anonyymi

Aina voi tehdä lasun. Pienemmästäkin ja jopa aiheettomasti niitä on tällä kylällä tehtailtu.

• Anonyymi

Joo, ja lasut kun ei johda mihinkään sillä kylällä. Se on nähty ja koettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ja lasut kun ei johda mihinkään sillä kylällä. Se on nähty ja koettu.

Kannattaa silti yrittää ....

• Anonyymi

Pithään sitä vetää kännit jo iltapäivällä että jaksaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3545
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      1002
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      833
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      824
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe