Cs_kerttu on kuuluisa suomalainen Cs2 pelaaja, joka tunnetaan Vertigon herrana. Mitä mieltä?
Onko cs_kerttu Vertigon herra?
11
537
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavasti tullut Kerttu muutaman kerran vastaan Vertigossa. Rampilla on ihan turha näyttäytyä jos Kerttu vastassa. Nimim. Yli5kelo
- Anonyymi
Katsoin, niin oli 100% voittoprosentti Vertigossa ja kd:kin lähenteli neljää.
On se uskomaton. Kerttu on King!
T. KerttuGäng Viljami - Anonyymi
Yhdyn edelliseen!!
#KerttuGÄng!! - Anonyymi
Olen törmännyt kanssa Kerttuun Vertigossa.
Report lähti, ei tuollaisiin suorituksiin pysty ilman koodeja?? :0
Yt. Maahinen - Anonyymi
Todella tuttu näky Vertigossa. Häntä ei voi yllättää, hän on kaikkialla, hän on HAAMU. #officialkerttu_fanpage
- Anonyymi
Olen aikoinaan pelannut cs_kertun kanssa cs 1.6 jossa koitti terroristinä purkaa pommia hienoa jos kehityskäyrä on ollut nousujohteinen
- Anonyymi
Tunnettiinko cs_kerttu aikoinaan myös nimellä Varjonen? Muistelisin että kyseli aikoinaan että mikä on taku?
- Anonyymi
Kerttu ❤️
- Anonyymi
viimeksi kun pelasin vertigon herraa vastaan vertigon oli kuin varjo entisestään toki teaminsä top frag
- Anonyymi
Vakio ja käy
- Anonyymi
ei maha minkään aina askeleen edellä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984