Cs_kerttu on kuuluisa suomalainen Cs2 pelaaja, joka tunnetaan Vertigon herrana. Mitä mieltä?
Onko cs_kerttu Vertigon herra?
12
712
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavasti tullut Kerttu muutaman kerran vastaan Vertigossa. Rampilla on ihan turha näyttäytyä jos Kerttu vastassa. Nimim. Yli5kelo
- Anonyymi
Katsoin, niin oli 100% voittoprosentti Vertigossa ja kd:kin lähenteli neljää.
On se uskomaton. Kerttu on King!
T. KerttuGäng Viljami - Anonyymi
Yhdyn edelliseen!!
#KerttuGÄng!! - Anonyymi
Olen törmännyt kanssa Kerttuun Vertigossa.
Report lähti, ei tuollaisiin suorituksiin pysty ilman koodeja?? :0
Yt. Maahinen - Anonyymi
Todella tuttu näky Vertigossa. Häntä ei voi yllättää, hän on kaikkialla, hän on HAAMU. #officialkerttu_fanpage
- Anonyymi
Olen aikoinaan pelannut cs_kertun kanssa cs 1.6 jossa koitti terroristinä purkaa pommia hienoa jos kehityskäyrä on ollut nousujohteinen
- Anonyymi
Tunnettiinko cs_kerttu aikoinaan myös nimellä Varjonen? Muistelisin että kyseli aikoinaan että mikä on taku?
- Anonyymi
Kerttu ❤️
- Anonyymi
viimeksi kun pelasin vertigon herraa vastaan vertigon oli kuin varjo entisestään toki teaminsä top frag
- Anonyymi
Vakio ja käy
- Anonyymi
ei maha minkään aina askeleen edellä
- Anonyymi
Kerttu ampuu ihan v***n tiukkaa
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup302680- 1482163
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121587Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 661167
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi561044- 611010
- 71993
- 2841