Moro.
Kertokaas vaihteeksi Lasnamäestä? Aika venäläisvoittoista aluetta vai kuinka? Oisko järkeä hakea kämppää sieltä? Venäjää oppis vai kuinka?
Lasnamäki?
10
1792
Vastaukset
- liitosaluetta pällitstelemään
bussilla esim 60. http://soiduplaan.tallinn.ee/m.asp?S=-1&T=4905&k=3
Pieni ostari jonka kyljessä piskuinen tori esim on aivan venäläisvoittoinen. - Mike
Voin laittaa sulle muutamia valokuvia Lasnamäestä jos annat s-postis ja kuvia haluut.
Korkeita kerrostaloja vieri vieressä.
Asukkaita noin 120 000 ja puolet venäläisiä.
En ole kuitenkaan käynyt tekemässä tilastoa paikan päällä. - HKN
Käy ihmeessä jos haluat joltakin venäläiseltä puukkoa kylkeen. Viron venäläiset ovat vähän sama kuin Suomen mustalaiset. Joten kannattaa varoa näitä venäläisten gettoja...
paitsi et viron venäläiset ei ole niin tyhmiä, niin sisäsiittoisia eikä niin kriminalisoituneita kun suomen mustalaiset, lasnamäki olisi viron 3. suurin kaupunki ja suurin venäläisvoittoinen,,,jos se vaan olis,,,mä olen kuullut et se venäläisten määrä olis 80% mut en oo kuullu et tavallinen tallaaja siäl heti puukkoo sais,120000ihmistä, sattuuhan sitä, paremmissakin piireissä ;-))
- nnn
suomen metrossa kirves heilunut ikävin seurausin.
- koko Tallinna
on venäläisvoittoista (52% venäläisiä), mutta toki Lasnamäessä venäläisten osuus on huomattava. Minulla muutamia (virolaisia) ystäviä asuu siellä ja viihtyvät, mutta esim. yöllä kotiin palatessa pitää olla erityisen varovainen, esim. ottaa taksi ihan oven eteen jne.
Eihän se miljöönä mikään maailman ihastuttavin ole, jos jostain Kaivopuistosta sinne lähtee, mutta itse henk. koht. pidän sellaisesta "rumasta" kauneudesta, lähiöistä ylipäätään. Eri asia sitten mitä siellä asuminen on, en ole kokeillut.- HBO
on virolaisia Tallinnassa 53%, venäläisiä 37% ja muita 10%
http://www.tallinn.ee/est/linna_juhtimine/linnakantselei/struktuur/avalike_suhete_teenistus/struktuur/teabeosakond/arvud_2003/tallinn_arvudes2003_uus3.pdf - koko Tallinna
HBO kirjoitti:
on virolaisia Tallinnassa 53%, venäläisiä 37% ja muita 10%
http://www.tallinn.ee/est/linna_juhtimine/linnakantselei/struktuur/avalike_suhete_teenistus/struktuur/teabeosakond/arvud_2003/tallinn_arvudes2003_uus3.pdfVoit olla oikeassa, minulle esittämäni "tiedon" kertoi yliopiston professori vuonna 2004. Tosiasia on joka tapauksessa, että Virolaisittain Tallinna on erittäin venäläinen. Mutta sehän on vain rikkaus :-)
- olen käynyt
voi siellä käydä saunoja löytyy suomalaisse ja pieniä kauppoja viinan hinnolilla 5 eurolla viruvalkeeta ystävimme asuu lastamaessa hyvä asua
- Venäläinen
Opetan sulle venäjää. Tutustut muihin venäläisiin kavereiheni. Virosta otetaan ihan väärä kuva. Kaikki luulee että heti kun näkyy joku "turisti" kaikki tulee ja puukotttaa. Rikosraportissa sanotaan että tulee noin 1 tappo kuukaudessa, jos ei sitäkään. Vsevo horoshovo moji finskije druzja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841392- 801070
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77855
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante116618- 48587
- 18548