Lasnamäki?

Korpivaeltaja

Moro.

Kertokaas vaihteeksi Lasnamäestä? Aika venäläisvoittoista aluetta vai kuinka? Oisko järkeä hakea kämppää sieltä? Venäjää oppis vai kuinka?

10

1748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liitosaluetta pällitstelemään
    • Mike

Voin laittaa sulle muutamia valokuvia Lasnamäestä jos annat s-postis ja kuvia haluut.

Korkeita kerrostaloja vieri vieressä.
      Asukkaita noin 120 000 ja puolet venäläisiä.

En ole kuitenkaan käynyt tekemässä tilastoa paikan päällä.

• HKN

Käy ihmeessä jos haluat joltakin venäläiseltä puukkoa kylkeen. Viron venäläiset ovat vähän sama kuin Suomen mustalaiset. Joten kannattaa varoa näitä venäläisten gettoja...

• paitsi et viron venäläiset ei ole niin tyhmiä, niin sisäsiittoisia eikä niin kriminalisoituneita kun suomen mustalaiset, lasnamäki olisi viron 3. suurin kaupunki ja suurin venäläisvoittoinen,,,jos se vaan olis,,,mä olen kuullut et se venäläisten määrä olis 80% mut en oo kuullu et tavallinen tallaaja siäl heti puukkoo sais,120000ihmistä, sattuuhan sitä, paremmissakin piireissä ;-))

• nnn

suomen metrossa kirves heilunut ikävin seurausin.

• koko Tallinna

on venäläisvoittoista (52% venäläisiä), mutta toki Lasnamäessä venäläisten osuus on huomattava. Minulla muutamia (virolaisia) ystäviä asuu siellä ja viihtyvät, mutta esim. yöllä kotiin palatessa pitää olla erityisen varovainen, esim. ottaa taksi ihan oven eteen jne.
      Eihän se miljöönä mikään maailman ihastuttavin ole, jos jostain Kaivopuistosta sinne lähtee, mutta itse henk. koht. pidän sellaisesta "rumasta" kauneudesta, lähiöistä ylipäätään. Eri asia sitten mitä siellä asuminen on, en ole kokeillut.

• olen käynyt

voi siellä käydä saunoja löytyy suomalaisse ja pieniä kauppoja viinan hinnolilla 5 eurolla viruvalkeeta ystävimme asuu lastamaessa hyvä asua

• Venäläinen

Opetan sulle venäjää. Tutustut muihin venäläisiin kavereiheni. Virosta otetaan ihan väärä kuva. Kaikki luulee että heti kun näkyy joku "turisti" kaikki tulee ja puukotttaa. Rikosraportissa sanotaan että tulee noin 1 tappo kuukaudessa, jos ei sitäkään. Vsevo horoshovo moji finskije druzja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe