Lasnamäki?

Korpivaeltaja

Moro.

Kertokaas vaihteeksi Lasnamäestä? Aika venäläisvoittoista aluetta vai kuinka? Oisko järkeä hakea kämppää sieltä? Venäjää oppis vai kuinka?

10

1767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liitosaluetta pällitstelemään
    • Mike

Voin laittaa sulle muutamia valokuvia Lasnamäestä jos annat s-postis ja kuvia haluut.

Korkeita kerrostaloja vieri vieressä.
      Asukkaita noin 120 000 ja puolet venäläisiä.

En ole kuitenkaan käynyt tekemässä tilastoa paikan päällä.

• HKN

Käy ihmeessä jos haluat joltakin venäläiseltä puukkoa kylkeen. Viron venäläiset ovat vähän sama kuin Suomen mustalaiset. Joten kannattaa varoa näitä venäläisten gettoja...

• paitsi et viron venäläiset ei ole niin tyhmiä, niin sisäsiittoisia eikä niin kriminalisoituneita kun suomen mustalaiset, lasnamäki olisi viron 3. suurin kaupunki ja suurin venäläisvoittoinen,,,jos se vaan olis,,,mä olen kuullut et se venäläisten määrä olis 80% mut en oo kuullu et tavallinen tallaaja siäl heti puukkoo sais,120000ihmistä, sattuuhan sitä, paremmissakin piireissä ;-))

• nnn

suomen metrossa kirves heilunut ikävin seurausin.

• koko Tallinna

on venäläisvoittoista (52% venäläisiä), mutta toki Lasnamäessä venäläisten osuus on huomattava. Minulla muutamia (virolaisia) ystäviä asuu siellä ja viihtyvät, mutta esim. yöllä kotiin palatessa pitää olla erityisen varovainen, esim. ottaa taksi ihan oven eteen jne.
      Eihän se miljöönä mikään maailman ihastuttavin ole, jos jostain Kaivopuistosta sinne lähtee, mutta itse henk. koht. pidän sellaisesta "rumasta" kauneudesta, lähiöistä ylipäätään. Eri asia sitten mitä siellä asuminen on, en ole kokeillut.

• koko Tallinna

• olen käynyt

voi siellä käydä saunoja löytyy suomalaisse ja pieniä kauppoja viinan hinnolilla 5 eurolla viruvalkeeta ystävimme asuu lastamaessa hyvä asua

• Venäläinen

Opetan sulle venäjää. Tutustut muihin venäläisiin kavereiheni. Virosta otetaan ihan väärä kuva. Kaikki luulee että heti kun näkyy joku "turisti" kaikki tulee ja puukotttaa. Rikosraportissa sanotaan että tulee noin 1 tappo kuukaudessa, jos ei sitäkään. Vsevo horoshovo moji finskije druzja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      294
      4781
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      135
      3066
    3. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      52
      2983
    4. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1541
    5. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1242
    6. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1189
    7. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      7
      1016
    8. Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?

Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu
      Ikävä
      78
      991
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      981
    10. Paskalaista valokuitulakiin

Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais
      Maailman menoa
      52
      979
    Aihe