Lasnamäki?

Korpivaeltaja

Moro.

Kertokaas vaihteeksi Lasnamäestä? Aika venäläisvoittoista aluetta vai kuinka? Oisko järkeä hakea kämppää sieltä? Venäjää oppis vai kuinka?

10

1768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liitosaluetta pällitstelemään
    • Mike

Voin laittaa sulle muutamia valokuvia Lasnamäestä jos annat s-postis ja kuvia haluut.

Korkeita kerrostaloja vieri vieressä.
      Asukkaita noin 120 000 ja puolet venäläisiä.

En ole kuitenkaan käynyt tekemässä tilastoa paikan päällä.

• HKN

Käy ihmeessä jos haluat joltakin venäläiseltä puukkoa kylkeen. Viron venäläiset ovat vähän sama kuin Suomen mustalaiset. Joten kannattaa varoa näitä venäläisten gettoja...

• paitsi et viron venäläiset ei ole niin tyhmiä, niin sisäsiittoisia eikä niin kriminalisoituneita kun suomen mustalaiset, lasnamäki olisi viron 3. suurin kaupunki ja suurin venäläisvoittoinen,,,jos se vaan olis,,,mä olen kuullut et se venäläisten määrä olis 80% mut en oo kuullu et tavallinen tallaaja siäl heti puukkoo sais,120000ihmistä, sattuuhan sitä, paremmissakin piireissä ;-))

• nnn

suomen metrossa kirves heilunut ikävin seurausin.

• koko Tallinna

on venäläisvoittoista (52% venäläisiä), mutta toki Lasnamäessä venäläisten osuus on huomattava. Minulla muutamia (virolaisia) ystäviä asuu siellä ja viihtyvät, mutta esim. yöllä kotiin palatessa pitää olla erityisen varovainen, esim. ottaa taksi ihan oven eteen jne.
      Eihän se miljöönä mikään maailman ihastuttavin ole, jos jostain Kaivopuistosta sinne lähtee, mutta itse henk. koht. pidän sellaisesta "rumasta" kauneudesta, lähiöistä ylipäätään. Eri asia sitten mitä siellä asuminen on, en ole kokeillut.

• koko Tallinna

• olen käynyt

voi siellä käydä saunoja löytyy suomalaisse ja pieniä kauppoja viinan hinnolilla 5 eurolla viruvalkeeta ystävimme asuu lastamaessa hyvä asua

• Venäläinen

Opetan sulle venäjää. Tutustut muihin venäläisiin kavereiheni. Virosta otetaan ihan väärä kuva. Kaikki luulee että heti kun näkyy joku "turisti" kaikki tulee ja puukotttaa. Rikosraportissa sanotaan että tulee noin 1 tappo kuukaudessa, jos ei sitäkään. Vsevo horoshovo moji finskije druzja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      50
      2632
    2. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      73
      2231
    3. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      3
      1631
    4. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      49
      1096
    5. On mullakin

Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi
      Ikävä
      49
      947
    6. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      278
      931
    7. Mikä on kaunein naisennimi jonka tiedätte?

Kotimainen tai ulkomainen.
      Sinkut
      66
      806
    8. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      14
      784
    9. Ikävä edelleen sinua

Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja
      Ikävä
      19
      739
    10. Sekaisin ihastuksesta

Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m
      Ikävä
      54
      731
    Aihe