Lasnamäki?

Korpivaeltaja

Moro.

Kertokaas vaihteeksi Lasnamäestä? Aika venäläisvoittoista aluetta vai kuinka? Oisko järkeä hakea kämppää sieltä? Venäjää oppis vai kuinka?

10

1779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liitosaluetta pällitstelemään
    • Mike

Voin laittaa sulle muutamia valokuvia Lasnamäestä jos annat s-postis ja kuvia haluut.

Korkeita kerrostaloja vieri vieressä.
      Asukkaita noin 120 000 ja puolet venäläisiä.

En ole kuitenkaan käynyt tekemässä tilastoa paikan päällä.

• HKN

Käy ihmeessä jos haluat joltakin venäläiseltä puukkoa kylkeen. Viron venäläiset ovat vähän sama kuin Suomen mustalaiset. Joten kannattaa varoa näitä venäläisten gettoja...

• paitsi et viron venäläiset ei ole niin tyhmiä, niin sisäsiittoisia eikä niin kriminalisoituneita kun suomen mustalaiset, lasnamäki olisi viron 3. suurin kaupunki ja suurin venäläisvoittoinen,,,jos se vaan olis,,,mä olen kuullut et se venäläisten määrä olis 80% mut en oo kuullu et tavallinen tallaaja siäl heti puukkoo sais,120000ihmistä, sattuuhan sitä, paremmissakin piireissä ;-))

• nnn

suomen metrossa kirves heilunut ikävin seurausin.

• koko Tallinna

on venäläisvoittoista (52% venäläisiä), mutta toki Lasnamäessä venäläisten osuus on huomattava. Minulla muutamia (virolaisia) ystäviä asuu siellä ja viihtyvät, mutta esim. yöllä kotiin palatessa pitää olla erityisen varovainen, esim. ottaa taksi ihan oven eteen jne.
      Eihän se miljöönä mikään maailman ihastuttavin ole, jos jostain Kaivopuistosta sinne lähtee, mutta itse henk. koht. pidän sellaisesta "rumasta" kauneudesta, lähiöistä ylipäätään. Eri asia sitten mitä siellä asuminen on, en ole kokeillut.

• koko Tallinna

• olen käynyt

voi siellä käydä saunoja löytyy suomalaisse ja pieniä kauppoja viinan hinnolilla 5 eurolla viruvalkeeta ystävimme asuu lastamaessa hyvä asua

• Venäläinen

Opetan sulle venäjää. Tutustut muihin venäläisiin kavereiheni. Virosta otetaan ihan väärä kuva. Kaikki luulee että heti kun näkyy joku "turisti" kaikki tulee ja puukotttaa. Rikosraportissa sanotaan että tulee noin 1 tappo kuukaudessa, jos ei sitäkään. Vsevo horoshovo moji finskije druzja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      229
      5406
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      56
      4740
    3. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      8
      3575
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      287
      3291
    5. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      19
      3275
    6. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      182
      3189
    7. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      73
      2840
    8. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      64