Lapsilisän yksihuoltajakorotukseen tulee 5€ korotus tammikuusta 2024 alkaen.
Korotusta tulossa.
15
250
Vastaukset
- Anonyymi
Työeläkkeisiin tulee Korotus !
- jos eläke on nyt 1990 €/kk. - niin Korotus on noin 110 €uroa/kk. (5,5 %)- Anonyymi
No se on hyvä, SDP:n Lipposen taitetun indeksin takia eläkkeet ei noussu lähes 30vuoteen, kuin minimaalisin 2 - 4 eurolla kuukaudessa. SDP/Vasemmisto on aina vihannut eläkkeensaajia, eivät ole koskaan ajaneet eläkeläisten asioita.
- Anonyymi
Vero?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on hyvä, SDP:n Lipposen taitetun indeksin takia eläkkeet ei noussu lähes 30vuoteen, kuin minimaalisin 2 - 4 eurolla kuukaudessa. SDP/Vasemmisto on aina vihannut eläkkeensaajia, eivät ole koskaan ajaneet eläkeläisten asioita.
Koko eduskunta on aikoinaan ollut hyväksymässä taitetun indeksin.
- Anonyymi
Korotukset ei koske minua ,ei alaikäisä lapsia.Vaihde vuodet ohitettu jo 53 vuotiaana.Lisää lapsia ei tule..Mutta Suomi voisi mutta maksu tapaa: Lasinlisiä ei maksetta ulko-Suomalisille muihin maihin vierahille. Vain Suomessa vakituisesti asuville lapsille.
- Anonyymi
Hyvä hallitus, oikeita päätöksiä, miksi vasureita harmittaa.
- Anonyymi
Miten vaikuttaa +60 elämään ?
- Anonyymi
Kun oma lapsi on yh.
- Anonyymi
Että oikein 5 euroa !? HURRAA !!!
- Anonyymi
plus 60 vuotias.Onko sinulla viellä alaikäisiä lapsia? Itselläni ei ole.Hieno asia lasiperheitä tuetaan kuitenkin,myös yksinhuoltaja lapsi perheitä. 5 eutoa Kk .Keran kukaudessa lapsinlisät summa on 1vuodessa 60euoa. Yksinhuoltajat käsitäkseen saa mutenkin korotettuja yksinhuoltaja lisiä? Tuettuja kesälomia. jne.
- Anonyymi
Yksinhuoltaja saa tukea paljon, tuo 5€ on hyvä lisä.
- Anonyymi
Mulla on 37v yh tytär
- Anonyymi
Kyllä teillä on luulot. Ei yksinhuoltajan tuet kummoisia ole.
Ehkä korotettua lapislisää voi saada.
Samoin perustein kaikki tukia saavat ja tuo viiden euron korotus
on pilkantekoa. Lapsi kasvaa koko ajan ja tarvitsee esim. vaatteita
ja jalkineita. Voihan tuolla vitosella saada jonkun likaiset kengät
kirpparilta.- Anonyymi
Korotettu lapsilisä ja mahdollinen asumistuki. Jos ei ole tuloja niin mahdollisesti voi saada toimeentulotukea, mutta siihenkin vaikuttaa lapsista saatavat elatusmaksut.
- Anonyymi
Marinin hallitus kiristi Suomen kokonaisveroasteen maailman kärkeen ohi Tanskan. Maksamme siis nyt maailman korkeinta veroa Suomessa. Sen takia kukaan ei tule Suomeen työn perässä, Suomeen tullaan vain sosiaaliturvan perässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876