Lauritsalan st-1

Anonyymi-ap

Siinä on kyllä luotettava bensis. Hinta on vakaa. Siihen ei vaikuta mikään. Ei tarvii arpoa onko kallista vai halpaa. Takuulla aina kaupungin kalleinta polttoainetta.

33

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä, että nykyään tässä epävakaassa elämäntilanteessa edes joku asia pysyy ennallaan! Se luo turvallisuutta:)

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­­N­y­­m­­f­o­m­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­N­y­m­f­o­­­m­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18052955N

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Aina 15 centtiä kalliimpi kuin muualla. Mutta ei tarvitse jonottaa. Se luo turvallisuuden tunnetta.

    • Anonyymi

      Eihän siinä mitään. Lappeenrannassa onneksi harvoin tarvii tankata. Kouvolan kupeessa alkuviikolla ostaa viikottain 40-50 l naftaa. Vähintään vitosen halvempaa kun Lappeenrannassa.

      • Anonyymi

        No jos tankkaat lauritsalan st1 niin 60 litran tankillinen on 9euroa kalliimpi kuin muualla. Se on aika paljon rahaa, ainakin minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos tankkaat lauritsalan st1 niin 60 litran tankillinen on 9euroa kalliimpi kuin muualla. Se on aika paljon rahaa, ainakin minulle.

        Varsinkin, jos tankkaa usein, niin alkaa maksamaan "tankillisia".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos tankkaat lauritsalan st1 niin 60 litran tankillinen on 9euroa kalliimpi kuin muualla. Se on aika paljon rahaa, ainakin minulle.

        Auto on taas päätynyt tyypille, jolle sellainen ei kuuluisi.


    • Anonyymi

      Hyvä tietää, tankkaan aina siellä missä kovin hinta ja tankkauksen jälkeen lasken aina huvinvuoksi noin 15 litraa bensaa siihen huoltoaseman imeytyskaivoon..

      • Anonyymi

        Typerä olento, ihmiseksi sinua ei voi kutsua


    • Anonyymi

      Nyt kaikki tankkaamaan Lauritsalaan kaupungin kalleinta polttoainetta, että yrittäjä saa maksettua rästiin menneet verot. Muuten katoaa tuo perinteisiä huoltamon ääniä tuottava huoltoasema!

      • Anonyymi

        Katoaisi vaan..


      • Anonyymi

        Mitä veroja tarkoitat?


    • Anonyymi

      tainnut mennä puurot ja vellit sekaisin yrittäjällä

      • Anonyymi

        Velipojalla meni kerran angliasta veet ja öljyt sekasin...mikä auto sulla muuten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velipojalla meni kerran angliasta veet ja öljyt sekasin...mikä auto sulla muuten on?

        Helikopteri ettei köyhät pyöri jaloissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helikopteri ettei köyhät pyöri jaloissa

        Onks siinä kopterissa heittoistuin? Velipoika rakensi kerran angliaan heittoistuimen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velipojalla meni kerran angliasta veet ja öljyt sekasin...mikä auto sulla muuten on?

        Mulla vanha BMW, sportti malli, takavaimennin poistettu, vie hitosti polttoainetta mutta amis pojat haluaa kyydit -0-- hahahahahaha.


    • Anonyymi

      Ei tarvi lappiin asti mennä luxuspensan takia.

    • Anonyymi

      Velipojalla oli kerran anglian takakontissa pensas, kytät vei pensaan ja velipojan asemalle. Minä ajoin anglialla Turkuun.

    • Anonyymi

      Lemillä syntyneet on ahneita,mutta onhan siellä hyvät pöperöt,meinaan st-1:llä.ukkoa on kun pipoa herkuttelemassa. Hyvää jatkoa vain. Pitäähän Lauritsalassa yksi huoltoasema olla, muutenhan siintä tulee Käpykylä.

    • Anonyymi

      Luulin, että kyse on paikan ruokatarjonnan mehukkuudesta.

    • Anonyymi

      95 hintaero halvimman ja kalleimman välillä 25 centtiä! Arvatkaa missä on kallein?....

    • Anonyymi

      mmmm

    • Anonyymi

      Teboililta saa halpaa bensiiniä ♥️tuutha sie vastakii?

    • Anonyymi

      Kyllä tässä itseänikin ihmetyttää tuo lauritsalan St1 :sen hinnoittelu. Asun lauritsalassa ja olen yrittänyt kannattaa oman kylän bensa-asemaa siellä tankkaamalla, mutta nyt kyllä alkaa lojaalisuus olla kovilla. Muutama päivä sitten tuli tarve lähteä helsinkiin, joten tankki täyteen lauritsalan St1 :sellä. Bensan hinta 2,099 litralta. Luumäen kohdalla huomioni kiinnittyi paikallisen St.1: sen hintatoteemiin. Voi vit... hinta 1,739 ! Siis 36 centiä halvempi kuin lauritsalassa. Lähtiessä tankkasin 47 litraa, joten maksoin tuosta tankillisesta 16,92 euroa enemmin, kuin luumäeltä olisin saanut. Kylmäasema tosin, mutta automaattia aina lauritsalassakin käytin. EN KÄYTÄ ENÄÄ ! 16,92 euroa minulle paljon rahaa. Räikkösen Mikko hei, jotain tolkkua sentään.

      • Anonyymi

        Mutta kun minusta on mukava ajella Porchella ja vaimo tykkää kauhiasti tuosta BMW:stä älä jätä meitä…tankkaa vaan jatkossakin meillä. Meillä kuulet perinteisen huoltoaseman ääniä kaupanpäälle, jos sattuu jotain hommia olemaan kun niissäkin on nykyään hintakilpailua ja asiakkaat ovat hintatietoisempia. Mutta kyllä kannattaa, ihan historian kannalta pitää pystyssä tätä asemaa. Entä jos tätä ei enää ole..katoaa pala historiaa ja meidän leveä elämäntyyli. Mitäs me sitten tehdään..?? Joudun ajamaan Nissanilla ja vaimolle varmaan Kia? Ei se siitä kyllä tykkää yhtään, saattaa avioerokin vielä tulla. Ja ihan sen takia, että sinä halusit tankata halvemmalla! Ajattele vähän muitakin kuin itseäsi..tulehan tankkaamaan kun palaat ja osta kunnon kolesterolipommi tuosta meidän hampurilaisbaarista. Se kannatta! Meitä:)


    • Anonyymi

      Nyt! Yli 30 senttiä kalliimpaa bensaa vain Lauritsalasta. Tavaraa riittää-ei jonoa

    • Anonyymi

      Keskustelu käy facessa kuumana. Täytyy ihmetellä tuota yrittäjää. Parin edellisen vuoden tappiot reilut 200000€ ja pitää kynsin hampain kiinni Suomen kalleimman polttoaineen myyjän tittelistä. Ei ole ilmeisesti kuullu kysynnän hintajoustosta? Jos tuote olisi edullisempaa niin kävijöitä olisi enemmän ja lisämyyntiin suuremmat mahdollisuudet. Niillähän tuollainen asema kuitenkin sen tilin tekee, käsittääkseni. Ilmeisesti tarkoitus ajaa toiminta vaikeimman kautta alas. Viitteitä tästä jo on, kun verottaja hakee saataviaan..
      Toiminta on muutenkin ala-arvoista. Mittarikenttä epäsiisti ja kuittia ei yleensä ole automaatilta saatavana.

    • Anonyymi

      Tankatkaa muualla, nii eiköhän tuokii katukuvasta poistu..

      • Anonyymi

        Näin tehdään


    • Anonyymi

      Harmittaa kun samat pari tyyppiä arvostelee milloin mitäkin Lappeenrannan palvelua- onkohan niillä autoa, tai edes korttiakaan, työttömille luusereille edes jotain vallantunnetta. St1 on toimiva paikka, iso hyvin hoidettu parkkipaikka ja parempaa palvelua saa etsiä kaukaa.

      • Anonyymi

        Kirjoituksesi perusteella et ole asioinut ko. asemalla tai vaihtoehtoisesti et ole asioinut missään muualla jos tuota pidät toimivana ja hyvin hoidettuna.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe