Olen 31v naisihminen.
Olen aina tiennyt olevani vähintään bi, mutta nyt ed. suhteen aikana ja eron myötä olen ruvennut miettimään seksuaalisuuttani uudestaan.. En ole täysin varma, olenko bi, joka on kiinnostunut enemmän naisista, vaiko kenties ns. myöhäisherännyt lesbo..
Mistä voisi löytää vertaistukea ja naisseuraa? Asun suht pienellä paikkakunnalla, niin naiset melko harvassa.. Muutto ei ole toistaiseksi mahdollinen..
Identiteettikriisi
7
1113
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikea sanoa puolestasi. Mutta nythän sinulla on hyvä hetki pohtia asiaa -jos asialla on sinulle väliä. Netistä saa varmasti hyvää vertaistukea jos lähipiirissä et voi puhua tai ei ole ymmärrystä. Itse en ole kokenut kovin tarpeelliseksi määritellä itseäni, mutta jollekin toiselle itsensä löytäminen voi olla isokin voimavara. Ja ei se täällä pk-seudullakaan niin helppoa ole löytää naisista kiinnostuneita naisia, ikävä kyllä.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Mitenkä tuo nyt niin vaikeaa olisi?
Joskus on vaikea sanoa toisten puolesta, kun ei tunne tapauksia.
Eikä se seuran löytäminenkään aina helppoa ole kuten sinulla. Anonyymi kirjoitti:
Joskus on vaikea sanoa toisten puolesta, kun ei tunne tapauksia.
Eikä se seuran löytäminenkään aina helppoa ole kuten sinulla.No onhan näitä naisista pitäviä naisia kai kumminkin aika paljon ja isommista kaupungeista helpommin löytää. Sopiva seura ja kumppani on sitten eri juttu.
- Anonyymi
Lue kirja Entiset heterot, ja katso kolahtaako. Siellä pitäisi olla myös vinkki ko. Facebook-ryhmään, joka on oikein mukava.
En ole itse varsinaisesti myöhäisherännyt, koska olen tiennyt olevani bisseä teinistä asti ja säätänyt silloin myös tyttöjen kanssa. Välillä oli kuitenkin perheen perustamisvaihe ja pari avomiestä, nyt avovaimo jo pitkään. Kaipasin silti jossain vaiheessa vertaistukea kun heteronormatiivinen elämänvaihe päättyi ja sieltä ryhmästä on jäänyt muutama ystäväkin. Kaikki me olemme oman naisemme löytäneet lopulta, joten ei se niin toivotonta ole. :)- Anonyymi
Kannattaa myös käydä Vinokino-, Pride- ja muissa tapahtumissa. Kesän Pride-jatkoilla tapasin kivan 33-vuotiaan ex-heteron naisen ja nyt nähdään aina silloin tällöin.
Asia kunnossa, oon vihdoin löytänyt itseni :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15010999Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i394023Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58643918Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1913634PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1003461Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013320Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.721967Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis151277Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155958Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun268924