Presidenttipeli

Anonyymi-ap

Pressaksi on kovastikin tunkua mutta tällaisena aikana pitäs oman maan asiat olla etusijalla. Yhden ehdokkaan puheessa toistuu liian usein sana humanitaarisuus ja saa ihmetellä miten kannatusprosentti onkin noin korkea. Lähi-idän sodat ovat itse aiheutettuja riippumatta siitä mistä suunnasta niitä tarkastelee. Kohta tämä on luultavasti ottamassa sieltä pakolaisia eikä suomen tilanne siitä ainakaan parempaan suuntaan mene vaan lisää entisestään levottomuutta. Olenkin kääntänyt kanavaa kun se lässytys alkaa.

121

1891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Homous ei tee ihmisestä jaloa ja hyväsydämistä vaikka yleensä niin kuvitellaan. Haavisto on narsisti.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­N­­­y­m­­f­­o­­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18053333F

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Tilanne on se, että kansa joutuu lopulta valitsemaan Haaviston ja Stubbin väliltä.
      Harkinnassa kannattaa kiinnittää huomio kummankin henkilön koulutus-, työ- ja sotilastaustaan. Lisäksi on hyvä huomioida ehdokkaan aiempi käyttäytyminen esim. työyhteisössään. Vielä voi kuvitella juhlavan itsenäisyyspäivän vastaanoton presidentinlinnassa ja se, miltä näyttää kun vastaanottajina olisi kainuulaisittain sanottuna n. ''pölökkypari''.
      Sen jälkeen valinta onkin helppo...

      • Anonyymi

        Ei se automaattisesti ole näiden kahden kauppa, itse en ensimmäisellä kierroksella äänestä kumpaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se automaattisesti ole näiden kahden kauppa, itse en ensimmäisellä kierroksella äänestä kumpaakaan.

        Muut tekevät juuri toisin päin .


    • Anonyymi

      Haavisto liian huonomuistinen presidentiksi, Iltasanomat tiedusteli miksi hän vuonna 2019 ajoi viisumivapautta venäläisille vaikka EU vaati Suomea kiristämään viisumien myöntämistä venäläisille samalle tasolle muiden EU maiden tasolle, ensin kielsi kaiken, seuraavana päivänä selitteli ettei moista pikku asiaa muistanut ja myönsi vain osittain noin tapahtuneen, eilen kun lehti näytti ulkoministeriöstä saaneet sähköpostit jotka kiistattomasti todistivat Haaviston jopa painostaneen virkamiehiä keksimään syyt myöntää viisumivapaus niin eipä oikein löytänyt syitä moiseen Venäjä myönteisyyteen.

    • Anonyymi

      Ensimmäisellä kierroksella äänet hajoavat aika laajalle eikä demarit ole vielä omaa kampanjaansa alottaneetkaan mutta tuntuu kyllä vaikealle tässä vaiheessa ennustaa mitään muuta kuin sotilasarvo on kova sana ettei mene puolustusvoimien kalustoa reissuillaan kauppaamaan niinkuin mariini.

      • Anonyymi

        Oliko Marin pressa?


    • Anonyymi

      Lähestyt asiaa hienovaraisesti, kuitenkin on selvää ketä tarkoitat.
      Stuppilla olivat omat ongelmansa sisäpolitiikassa..
      Poltti silloin siltoja takanaan, ei edes kokoomus tykännyt ja lähetettiin pois silmistä.
      mielestäni ei ole vieläkään oppinut pitämään suutaan kiinni asioista joita ei tarvitse huudella kenelle sattuu.
      Tämän ongelman kun osaa ratkaista niin saattaa jopa tulla valituksi.
      Hänen ylimielisyytensä paistaa niin läpi ihan kuin maailmassa ei olisi muita kuin hän.
      Kansalaiset eivät tykkää itse riittoisista ihmisistä joissa ei ole häivähdystäkään kiinnostusta tai empatiaa vähempi osaisia kohtaan.
      Maahan valitaan kuitenkin pressa joka kunnioittaa kaikkia kansalaisia riippumatta siitä mitä mieltä he ovat asioista.
      Haavisto ja Stuppi ovat kuitenkin ehdottomasti parhaat näistä ehdokkaista mitä nyt on ja muut ovat niitä pelin ynnä muita osallistujia.

      • Anonyymi

        Haaviston kaikkien kunnioittamiseen en usko alkuunkaan, ulkoministeriön korkean virkamiehen kahdesti jyräsi ollen täysin väärässä eikä uskonut asiantuntijoita yhtään, taitaa ajaa vain pienen oman porukkansa asioita, ei suostunut edes oman puolueensa ehdokkaaksi kun yrittää häivyttää puoluetaustansa, vaati 2019 että Suomen vakituinen armeija pitää lakkauttaa, eipä vaikuta mieheltä jolla olisi oikeat tulevaisuuden näkymät hallussa.


      • Anonyymi

        Inhosin Stubbia kun oli pääministeri mutta pakko myöntää että olisi nyt varmaan hyvä valinta hoitamaan kansainvälisiä suhteita, tässä joutuu valitsemaan vähän niinkuin ruton ja koleran välillä ja Haavistoa en kertakaikkiaan pysty äänestämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaviston kaikkien kunnioittamiseen en usko alkuunkaan, ulkoministeriön korkean virkamiehen kahdesti jyräsi ollen täysin väärässä eikä uskonut asiantuntijoita yhtään, taitaa ajaa vain pienen oman porukkansa asioita, ei suostunut edes oman puolueensa ehdokkaaksi kun yrittää häivyttää puoluetaustansa, vaati 2019 että Suomen vakituinen armeija pitää lakkauttaa, eipä vaikuta mieheltä jolla olisi oikeat tulevaisuuden näkymät hallussa.

        Täysin selkärangaton tyränni koko ukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaviston kaikkien kunnioittamiseen en usko alkuunkaan, ulkoministeriön korkean virkamiehen kahdesti jyräsi ollen täysin väärässä eikä uskonut asiantuntijoita yhtään, taitaa ajaa vain pienen oman porukkansa asioita, ei suostunut edes oman puolueensa ehdokkaaksi kun yrittää häivyttää puoluetaustansa, vaati 2019 että Suomen vakituinen armeija pitää lakkauttaa, eipä vaikuta mieheltä jolla olisi oikeat tulevaisuuden näkymät hallussa.

        En minä Haavistoa puolusta.
        kerroin vain totuuden siitä Stupista.
        Vaihtoehtoja on kaksi , jompi kumpi tulee valituksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaviston kaikkien kunnioittamiseen en usko alkuunkaan, ulkoministeriön korkean virkamiehen kahdesti jyräsi ollen täysin väärässä eikä uskonut asiantuntijoita yhtään, taitaa ajaa vain pienen oman porukkansa asioita, ei suostunut edes oman puolueensa ehdokkaaksi kun yrittää häivyttää puoluetaustansa, vaati 2019 että Suomen vakituinen armeija pitää lakkauttaa, eipä vaikuta mieheltä jolla olisi oikeat tulevaisuuden näkymät hallussa.

        Kaikki pressat jäävät pois puolue politiikasta.
        Nämä ovat henkilövaalit ja pressa hoitaa vain ulko politiikan yhdessä eduskunnan kanssa.
        Pressan valtaoikeudet ovat hyvin rajoitettuja sisä politiikkaan.
        Nimitys oikeudella hän kyllä pystyy pelaamaan mutta ei sitä tee vaan hyväksyy kyllä esitykset mukisematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki pressat jäävät pois puolue politiikasta.
        Nämä ovat henkilövaalit ja pressa hoitaa vain ulko politiikan yhdessä eduskunnan kanssa.
        Pressan valtaoikeudet ovat hyvin rajoitettuja sisä politiikkaan.
        Nimitys oikeudella hän kyllä pystyy pelaamaan mutta ei sitä tee vaan hyväksyy kyllä esitykset mukisematta.

        Väitätkö ihan tosissasi ette Halosesta loistanut demari tausta presidenttinä? Niinistö ainoa presidentti joka on oikeasti toiminut ilman mitään puoluepolitiikkaa, presidentillä ei ole paljon valtaa sisäpolitiikassa suoraan mutta merkittävä arvojohtaja on ja se taas vaikuttaa hallituksen tekoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö ihan tosissasi ette Halosesta loistanut demari tausta presidenttinä? Niinistö ainoa presidentti joka on oikeasti toiminut ilman mitään puoluepolitiikkaa, presidentillä ei ole paljon valtaa sisäpolitiikassa suoraan mutta merkittävä arvojohtaja on ja se taas vaikuttaa hallituksen tekoihin.

        Halonen politisoi vain yhden nimityksen.
        Ei hyväksynyt kepun perintö ehdokasta suomen pankkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin selkärangaton tyränni koko ukko.

        Tunnet hyvinkin varmaan henkilön noin niinkö henkilökohtaisesti?
        Vai perustuuko kantasi musta tuntuu jutulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä Haavistoa puolusta.
        kerroin vain totuuden siitä Stupista.
        Vaihtoehtoja on kaksi , jompi kumpi tulee valituksi.

        Nämä kaksi vaihtoehtoa voi jo nyt tunkea sinne missä ei päivä paista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä kaksi vaihtoehtoa voi jo nyt tunkea sinne missä ei päivä paista.

        Siitä huolimatta jompi kumpi valitaan pressaksi.
        Perseen kautta tai ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä huolimatta jompi kumpi valitaan pressaksi.
        Perseen kautta tai ilman.

        Onko tästä joku kassakaappisopimus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tästä joku kassakaappisopimus?

        Ei varmaankaan ole sopimusta mutta gallupit kyllä näyttävät suunnan.
        pressaksi päästään n, 1,3 miljoonalla äänellä vaaleissa ja kumpikin näistä ehdokkaista sen myös saavat,,tulee aika täpärä vaali kumpi sitten valitaan?
        Muut ehdokkaat ovat ihan ym, ehdokkaita ja ei mahdollisuutta toiselle kierrokselle millään 10% kannatuksella.
        Pressan vaalien äänestys %. on huomattavasti suurempi kuin eduskuntavaalien ja ääniä annetaan paljon enemmän.
        Jokainen voi miettiä mistä oma ehdokas saa yli miljoona ääntä, että olisi lähelläkään voittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö ihan tosissasi ette Halosesta loistanut demari tausta presidenttinä? Niinistö ainoa presidentti joka on oikeasti toiminut ilman mitään puoluepolitiikkaa, presidentillä ei ole paljon valtaa sisäpolitiikassa suoraan mutta merkittävä arvojohtaja on ja se taas vaikuttaa hallituksen tekoihin.

        Kyllä ainakin Rehnin kirjan mukaan pressakin painostaa, kun sille päälle sattuu. Se tapahtuu vain kabineteissa, eikä julkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inhosin Stubbia kun oli pääministeri mutta pakko myöntää että olisi nyt varmaan hyvä valinta hoitamaan kansainvälisiä suhteita, tässä joutuu valitsemaan vähän niinkuin ruton ja koleran välillä ja Haavistoa en kertakaikkiaan pysty äänestämään.

        Kannattaisi kaikkien lukea ehdokkaiden kirjoittamat kirjat, saa paremman käsityksen henkilöistä kuin tv- ruudun välityksellä. Rehnillä on paljon kansainvälisiä suhteita valmiina komissaari ja varapuheenjohta-ajoiltaan. Aaltolakin on kirjoittanut ihan viisaita, mutta minua häiritsee, että vahingossa satuin paikalle Forssan 100- vuotisjuhliin, jonne Aaltola oli pyydetty puhujaksi. Siellä hänellä olisi ollut mahtava tilaisuus aloittaa kampanjansa, mutta puhe oli valmistelematon ja mitäänsanomaton myös itse Forssan suhteen. Stubin kirjaa en vielä ole saanut käsiini.


      • Anonyymi

        Ihmissuhdetaidoissa paras olisi varmaan Rehn. Mutta silti jämäkkä. Hänet näkisin mieluusti Linnassa kättelemässä vieraita. Kaikki muut miesehdokkaat vaikuttavat epäsosiaalisemmilta.
        Jos aikoo saadfa jotain aikaan on osattava vedellä oikeista naruista. Ja kirjansa mukaan hän on taistellut eri valtioiden alijäämien kanssa vuosia, joten hänellä voisi taustavaikuttajana olla mahdollisuus estää Suomen uppoaminen EU-holhotiksi. Sotilasarvostakaan tässä tilanteessa ei ole haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmissuhdetaidoissa paras olisi varmaan Rehn. Mutta silti jämäkkä. Hänet näkisin mieluusti Linnassa kättelemässä vieraita. Kaikki muut miesehdokkaat vaikuttavat epäsosiaalisemmilta.
        Jos aikoo saadfa jotain aikaan on osattava vedellä oikeista naruista. Ja kirjansa mukaan hän on taistellut eri valtioiden alijäämien kanssa vuosia, joten hänellä voisi taustavaikuttajana olla mahdollisuus estää Suomen uppoaminen EU-holhotiksi. Sotilasarvostakaan tässä tilanteessa ei ole haittaa.

        Tohtorinhatusta eikä kielitaidostakaan ole haittaa. Sain kirjasta sen käsityksen, että hän on työkielinään joutunut käyttämään englantia, saksaa ja ranskaa, ruotsista ei ole mainintaa, mutta luultavasti sitäkin ainakin ymmärtää.


      • Anonyymi

        Haavisto ja Stuppi eivät ole parhaita .


    • Anonyymi

      En oo koskaan persuja äänestänyt enkä tiiä nytkään mutta iltasanomat oli niputtanut 10 vuoden ajalta ehokkaiden lausuntoja Venäjästä ja Natosta niin muut kuin Halla-Aho olivat kyllä täysin väärässä ja nuoleskelivat Puuttinia ihan urakalla ja luottivat Venäjän hyvätahtoisuuteen, Natoa pitivät ihan hirviönä.

      • Anonyymi

        Joo miksei Jussi?
        Homma vaan kosahtaa siihen, että kansalaiset eivät pidä henkilöstä ja nämähän ovat henkilö vaalit.
        Jussi saa äänensä vain persuilta ja se ei riitä mihinkään.
        neljäs sija ei sinänsä huono ole jos siihenkään yltää sillä Aaltola vie oikeiston ääniä jotka olisivat mahdollisesti auttaneet Jussia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo miksei Jussi?
        Homma vaan kosahtaa siihen, että kansalaiset eivät pidä henkilöstä ja nämähän ovat henkilö vaalit.
        Jussi saa äänensä vain persuilta ja se ei riitä mihinkään.
        neljäs sija ei sinänsä huono ole jos siihenkään yltää sillä Aaltola vie oikeiston ääniä jotka olisivat mahdollisesti auttaneet Jussia.

        Ainoa joka ei uskonut Venäjän sumutukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa joka ei uskonut Venäjän sumutukseen.

        Yhden asian ennustaminen ei tee vielä mahtavaa valtiomiestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhden asian ennustaminen ei tee vielä mahtavaa valtiomiestä.

        Eipä kukaan ole mahtavasta puhunut eikä Suomi sellaista tarvikkaan, riittää kun ei ole lapsellisen hyväuskoinen niinkuin muutama ehdokas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa joka ei uskonut Venäjän sumutukseen.

        Myös mies joka saa reilusti alle puoli miljoonaa ääntä ym. ehdokkaiden kanssa kun pitäisi saada miljoona ääntä päästäkseen jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa joka ei uskonut Venäjän sumutukseen.

        Ei kuitenkaan sillä asialla ole mitään tekemistä vaalin kanssa.
        henkilön täytyy kunnioittaa työtöntä pultsaria kuin tohtoriakin saman arvoisena kansalaisena ja Jussi ei niin tee,,siinä syy miksi ei valita.


    • Anonyymi

      Marginaalin edustajat ajavat etupäässä marginaalien etuja.

      • Anonyymi

        Tämä pätee hyvin Stubin ja Halla-ahon kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä pätee hyvin Stubin ja Halla-ahon kohdalla.

        Mutta ei Haaviston ? 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei Haaviston ? 🤣🤣🤣

        Siksipä Haavistosta tuleekin seuraava pressa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksipä Haavistosta tuleekin seuraava pressa.

        Kiva jos uskot niin. 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos uskot niin. 😍

        Ei se ole mikään uskon asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mikään uskon asia.

        Kiva jos uskot niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos uskot niin.

        Edelleenkin se ei ole uskon asia.


    • Anonyymi

      täys mahdottomuus vai totta, kukaan ei välitä suomalaisista koska kaikki manit annetaan humanitääriseen apuun miksi ? onko tää maa jeesus maria ,, milloin manit loppuu Ei kai kukaan aattele tämmöisen ikuista olevan, ukrainalaiset tulee tänne saa kaiken ja hyvässä tapauksessa vie kaiken takasin sinne ,, niin suomen valtio sijoittanut heihin kauheat summat rahaa ,, mitä v,,i,,ttua ase 1,4 miljardia apua halloo missä on suomaisille humanitäärinen apu ,, missä on rahaa meille ,, niin nyt lähtee rahaa oikeasti pois muualle ,, köyhyys tulee ,,, ja ihan syyttää en minä anna heille rahaa halua meille hyvää vointia vai onko tämä liikaa pyydetty.

      • Anonyymi

        Hyvin on mennyt perille persuille nuorten menttaliteetti: minä, minä,,mulle heti nyt kaikki.
        Miten ihminen voi ajatella niin itsekkäästi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on mennyt perille persuille nuorten menttaliteetti: minä, minä,,mulle heti nyt kaikki.
        Miten ihminen voi ajatella niin itsekkäästi?

        Ainakin Polvinen on ottanut opin kopiksi, ei muuten rikastunut niin piti huijata omilta lapsilta ruokko rahat ja hommasi vielä lähestymis kiellon kun ex muistutti asiasta.
        Varmaan sankari omien joukossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on mennyt perille persuille nuorten menttaliteetti: minä, minä,,mulle heti nyt kaikki.
        Miten ihminen voi ajatella niin itsekkäästi?

        opiskelija joka ikänsä opiskelee onko siinä mitään järkeä ja vielä kaikki maksulliseksi niin tämä monien ammattien kierre loppuu ,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on mennyt perille persuille nuorten menttaliteetti: minä, minä,,mulle heti nyt kaikki.
        Miten ihminen voi ajatella niin itsekkäästi?

        Eikös se ole demari tuo mulle mulle Marin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin Polvinen on ottanut opin kopiksi, ei muuten rikastunut niin piti huijata omilta lapsilta ruokko rahat ja hommasi vielä lähestymis kiellon kun ex muistutti asiasta.
        Varmaan sankari omien joukossa?

        Ei lähestymiskieltoja mistään muistutuksesta anneta. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ole demari tuo mulle mulle Marin.

        Käsittääkseni Polvinen on persu ja ei muutu demariksi vaikka kuinka yrität.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lähestymiskieltoja mistään muistutuksesta anneta. 🤣🤣🤣

        Ei niin vaan ahdisteli ex-puolisoa siinä määrin, että pamahti maksimi tuomio iman, että olisi saanut vankeutta.
        Yhdenkään kerran olisi käynyt kiinni niin vankeustuomio olisi tullut.


      • Anonyymi

        Seuraavat eduskuntavaalit käydään reilun kolmen vuoden kuluttua ja silloin vasta nämä asiat tulevat ajankohtaisiksi.
        Suomen tasavallan pressa ei päätä sisäpolitiikasta vaan se on eduskunnan tehtävä.
        Joten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ole demari tuo mulle mulle Marin.

        Ei kun koko persujen puolue .


    • Anonyymi

      ..on siinä kaksi , etten sano ... hanttihiivistö ja hammasrivistö ... ja kolmantena jotain josta puhuvat kommunistiämmänä ... on meitä hallintoalamaisia siunattu , on tosiaan ..

      • Anonyymi

        Siksipä Paavo on ainoa vaihtoehto!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksipä Paavo on ainoa vaihtoehto!

        KGP:n mies on ulkona kuvioista.
        Tehtaankadun mannekiini jäi junasta jo 80-luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KGP:n mies on ulkona kuvioista.
        Tehtaankadun mannekiini jäi junasta jo 80-luvulla.

        Korjaan,KGB


    • Anonyymi

      Saiko joku vielä Saulin pään käännettyä ? Kannatus olisi musertava yli puoluerajojen kun hän kertoisi harkinneensa lähtöä vielä yhdelle kaudelle. Rauhoittaisi koko suomen kansaa kun olisi Sauli luotsaamassa Suomea yli näiden vaikeiden aikojen, siihen loppuisi turhanaikaiset jossittelut.

      • Anonyymi

        Perustuslaki kieltää, on vain kaksi toimikautta toisin kun Venäjällä jossa lakia vaihdetaan aina tarpeen mukaan.


    • Anonyymi

      Kissansa myös ylen syöttänyt !

    • Anonyymi

      Sinun pittää kuivata kissasi ensin jotta kukkaan sitä elätiksi ottaa.

    • Anonyymi

      Sahtivaarin kuolema sataa suoraan Alexin laariin!
      Ja hyvä niin.

      • Anonyymi

        Oisi joutanna tuo Halonen niin satasi koko Suomen laariin.


    • Anonyymi

      Paavo kerää kannattajakortteja ja usko vaalivoittoon on horjumaton.

      • Anonyymi

        Sehän kumma olisi jos ei itsekkään uskoisi.
        Tulis ensimmäisenä mieleen mielisairas ihminen.


    • Anonyymi

      Kaksi on ehdokkaista johtaja ainesta.
      Mika Aaltola ja Jussi Halla-Aho.
      Muut on enemmän ym. miehiä.

      • Anonyymi

        Siinä tapauksessa armeijan käynyt Aaltola parempi.
        Puolustusvoimain ylipäällikkö sivari, ei tunnu hyvältä ajatukselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa armeijan käynyt Aaltola parempi.
        Puolustusvoimain ylipäällikkö sivari, ei tunnu hyvältä ajatukselta.

        No ei tunnu, itseasiassa onko noista kuinka monta käyny armeijan, onko puolet?!!.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tunnu, itseasiassa onko noista kuinka monta käyny armeijan, onko puolet?!!.

        Pitää jostain urkkia tieto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tunnu, itseasiassa onko noista kuinka monta käyny armeijan, onko puolet?!!.

        Perkele! vain kaksi käynyt armeijan Rehn reservin luutnanti ja Stub korpraali.
        Haavisto sivari, Halla-aho sivari, Aaltola vapautettu palveluksesta sairauden takia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa armeijan käynyt Aaltola parempi.
        Puolustusvoimain ylipäällikkö sivari, ei tunnu hyvältä ajatukselta.

        Eipä tuo Ahtisaari eikä Halonenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perkele! vain kaksi käynyt armeijan Rehn reservin luutnanti ja Stub korpraali.
        Haavisto sivari, Halla-aho sivari, Aaltola vapautettu palveluksesta sairauden takia

        Rehni ampuu vain tyhjää, tuhkamuna kun on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo Ahtisaari eikä Halonenkaan.

        Aika oli eri, lähellä ei sodittu, eikä Venäjä ollut sanonut ääneen laajenemispyrkimyksiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää jostain urkkia tieto.

        Se oli täällä jossain Haavisto ja Halla-Aho siviilipalvelumiehiä, heitäkin armeijassa tarvitaan. -Aaltola on saanut vapautuksen, Stub korpraali, Rehn oliko luutnantti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehni ampuu vain tyhjää, tuhkamuna kun on.

        On Rehnillä ainakin yksi aikuinen lapsi.


    • Anonyymi

      Erittäin viisasta on sulkea televisio jonninjoutavalta lässytykseltä.

      • Anonyymi

        Niin se kannattaa sulkea kun persu edustajalla ei ole mitään mahdollisuutta tulla valituksi.
        Säästyy vitutukselta ja naaman punoitukselta kuin huijari Polvista äänestäneiltä.


    • Anonyymi

      Alexhan ylennetään Puolustusvoimien Ylipäälliköksi keväällä 2024.

      • Anonyymi

        Eikö Hitlerikin ollut korpraali?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Hitlerikin ollut korpraali?

        Olihan se


    • Anonyymi

      Ovet aukeavat ja ensimmäisenä presidenttiparia tulevat kättelemään Sateenkaariliikkeen ja Setan johtajat, tänä vuonna pokkeuksellisesti Linnanjuhliin ei ole kutsuttu yhtään sotaveteraania koska he ovat presidentin mukaan olleet liian innokkaita puolustamaan isänmaataan.

      • Anonyymi

        Tuo olisi oikea kauhukuva!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo olisi oikea kauhukuva!

        Mun kauhukuva olisi Jussi joka nieleskelisi sylkeä 5 kertaa ennen kuin saisi sanottua hyvää itsenäisyyspäivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kauhukuva olisi Jussi joka nieleskelisi sylkeä 5 kertaa ennen kuin saisi sanottua hyvää itsenäisyyspäivää.

        Mun kauhukuva olisi että Haavisto nieleskelisi jotain ihan muuta kuin sylkeä ennenkuin ylistäisi hyviä suhteita Venäjän kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kauhukuva olisi että Haavisto nieleskelisi jotain ihan muuta kuin sylkeä ennenkuin ylistäisi hyviä suhteita Venäjän kanssa.

        👍👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kauhukuva olisi Jussi joka nieleskelisi sylkeä 5 kertaa ennen kuin saisi sanottua hyvää itsenäisyyspäivää.

        Haaviston nielemistä et nää kun se tapahtuu vain yöaikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaviston nielemistä et nää kun se tapahtuu vain yöaikaan.

        Sitä se tekee Tynkkynenkin,,samaa maata ovat.


    • Anonyymi

      Ääneni täältä perukasta lähtee Alexille!

      • Anonyymi

        Googlen kuva hakuun 'boy lover symbol' ja verratkaa stubin vaalimainoksen logoon.. Sitten ei muuta kuin äänestämään stubbia


    • Anonyymi

      Himppelipimppeli ylioppila ja sivari, UM:n tunnetuin työpaikkakiusaaja.
      Ihan aikuisten oikeesti: presidentiksikö??????

      • Anonyymi

        Ei auta viherpesukaan tuon ukon tekojen salassa pitämiseksi, aivan järjetön yritys saada viisumivapaus venäläisille vastoin EU:n päätöksiä, virkamies kun uskalsi vastustaa Haavistoa niin kostoksi Al-Holin tapauksessa siirsi pätevän virkamiehen syrjään ja vielä valehteli asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta viherpesukaan tuon ukon tekojen salassa pitämiseksi, aivan järjetön yritys saada viisumivapaus venäläisille vastoin EU:n päätöksiä, virkamies kun uskalsi vastustaa Haavistoa niin kostoksi Al-Holin tapauksessa siirsi pätevän virkamiehen syrjään ja vielä valehteli asiasta.

        Saa kuitenkin ääniä niin paljon, että menee toiselle kierrokselle ja tiputtaa persu Jussin laulukuoroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa kuitenkin ääniä niin paljon, että menee toiselle kierrokselle ja tiputtaa persu Jussin laulukuoroon.

        Menköön kuhan ei presidentiksi.


    • Anonyymi

      Vihreitten nuortenjärjestö julkasi kuvia ja ohjeita mitä ja miten Orpon pitäsi työntää takapuoleensa, he ovatkin asiantuntijoita ihan presidenttiehdokastaan myöteen tuosta takapuoleen työntelystä. 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Perästä pitäviä koko hippisakki.


    • Anonyymi

      Peli kovenee.

      • Anonyymi

        Niin Pekalla kun perän näkee.


    • Anonyymi

      Äänestetään eka rundilla Halla-Ahon Jussi jatkoon.
      Toisella kierroksella liberaalimpi sakki säikähtää, että fasististako meinaa tulla presidentti ja äänestää joukolla Alexia. Lopputulos on toivottu; Alex, jota minäkin kannatan.

      • Anonyymi

        Taktikointi tulee tapahtumaan niin, että vasemmisto äänestää Haaviston toiselle kierrokselle ja näin pudottaa Jussin pois sieltä.


      • Anonyymi

        Jussi on kovassa nosteessa, seuraavat gallupit alkaa hipomaan 20%: tia.
        Stuppi kun olisi jämäkämpi niin kyllä passaisi , on vähän hövelö pressaksi vaikkakin voittanee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jussi on kovassa nosteessa, seuraavat gallupit alkaa hipomaan 20%: tia.
        Stuppi kun olisi jämäkämpi niin kyllä passaisi , on vähän hövelö pressaksi vaikkakin voittanee..

        Hyrynsalmen nuoret äänesti Jussi Halla-ahon voittoon .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyrynsalmen nuoret äänesti Jussi Halla-ahon voittoon .

        Hyvä nuoret, kunnalla on vielä toivoa !


    • Anonyymi

      Googlen kuva hakuun 'boy lover symbol' ja verratkaa stubin vaalimainoksen logoon.. Sitten ei muuta kuin äänestämään stubbia 😅😅😅👌

      • Anonyymi

        Googlatkaa miten saa Ecvadorista alaikäisen poikakaverin aikuiselle miehelle joka on ulkoministeri.


    • Anonyymi

      Sinulla on ihan väärä kuva pressa tehtävistä.
      Hän ei puutu sisäpolitiikkaan vaan hänen tehtävänsä on ulko ja turvallisuus politiikan hoitaminen yhdessä eduskunnan kanssa.
      Jätä nämä mietteesi kolmen vuoden päähän jolloin käydään seuraavat eduskunta vaalit.

    • Anonyymi

      Stubb on vain missien julkkisten pintaliitäjien presidentti ehdokas.

      • Anonyymi

        Omps niitä sitten paljon! 🤣


    • Anonyymi

      Reeni, tyhmä kuin kallio.

    • Anonyymi

      Saapi nähä muuttuuko itsenäisyyspäivä homostelupäiväksi.

      • Anonyymi

        Sehän hyrynsalmisille passaa hyvin


    • Anonyymi

      Homoilla on aina hauskaa, kohta koko kansalla.

    • Anonyymi

      Reilun kolmen vuoden kuluttua palataan asiaan, nyt on pressan vaalit ja pressa ei osallistu sisäpolitiikkaan.

      • Anonyymi

        Minkäs takia Andersson, Urpilainen ja Rehn sitten vaalipuheissaan siihen on sekaantunut?


    • Anonyymi

      Pekka presidentiksi, loppuu se multimäessä paukuttelu!

      • Anonyymi

        Eikä loppuisi, Haavistohan se nyt kovinpana sotahaukkana esiintyy!🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä loppuisi, Haavistohan se nyt kovinpana sotahaukkana esiintyy!🤣🤣🤣

        Pekka ei turhia laukauksia ampuisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekka ei turhia laukauksia ampuisi!

        Paitsi Antonion pilikkaan.


    • Anonyymi

      Juttaa en kyllä äänestä, mutta persehtimään alkaisin hyvin mielelläni hänen kanssaan.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe