Oletteko olleet

Anonyymi-ap

Tilanteessa jossa toinen saa sinut rakastumaan ja sitten jättää

72

1327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Frendil vähä sama tilanne.

• Anonyymi

Noi on kyllä niitä ikävämpiä juttuja

• Anonyymi

Olen ollut valitettavasti

• Anonyymi

En ole ollut.

• Anonyymi

Miksi kysyt?

• Anonyymi

Elää harhoissaan toi gubbe!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka gubbe? Ootko ruotsinsuomalainen vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on ihan totta, viikottain ulisee jostain naisten leikkimisestä hänen tunteillaan vaikka asiat surraa vaa omassa päässä

• Anonyymi

En ole. Olen vain itse kuvitellut että nainen rakastaisi minua vaikka ei edes ikinä ole ajatellutkaan. Olen itse vain todella yksinkertainen. Mieheltä.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä tästä. Vastapuhehippo ilmestynee kohta jankkaamaan tätä vastaan

• Anonyymi

Ps. Laitoit tuon toisen kommentin leikkiäkses että "teitä" on enemmän. Kyllä sut tuntee koko palsta sekoiluinesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Laitoit tuon toisen kommentin leikkiäkses että "teitä" on enemmän. Kyllä sut tuntee koko palsta sekoiluinesi.

Tämä siis vastaus tuolle joka haukkuu gubeksi minua 9:46:48.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä on enemmän varmasti kun sun guben juttuihin uskovia tai niiden pohjalta joidenkin muiden. Sivusta tää osallisuusmiäte

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä on enemmän varmasti kun sun guben juttuihin uskovia tai niiden pohjalta joidenkin muiden. Sivusta tää osallisuusmiäte

Ihan varmasti "sivusta". Sama hörhöläinen taas siinä inisemässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin osasin jo odottaa itseään komppaavan inisevät tuota samaa, muistatko 🦄 kun kirjoitit sen yhden aloituksen missä kiittelit itse isääsi tärkeästä avauksesta. Aihe koski sitä samaa perätöntä kertomaa mitä ennenkin eri lisäyksin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne sivusta on ihan totta. Minä ainakin vihaan tuota kiusaajaa ja aion tehdä hänen elämästään hankalaa. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne sivusta on ihan totta. Minä ainakin vihaan tuota kiusaajaa ja aion tehdä hänen elämästään hankalaa. Sivusta

Millä keinoilla olet ätmi ajatellut tehdä muiden elämästä hankalaa- alatko taas miettiä pää höyryten kenestä forssalaisesta mummosta jonka koet tässä hetkessä vastapuoleksesi trollaat täällä seuraavaksi vai oliko jotain konkretiaakin?

• Anonyymi

En, eikä kukaan ole kertonut minun tehneen vastaavaa..

• Anonyymi

No eikö riittänyt huumori

• Anonyymi

Onko sulla kaikki ihan kunnossa…? Sivusta taivastelen mitä sfäärejä provot saa epävakaille aikaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla kaikki ihan kunnossa…? Sivusta taivastelen mitä sfäärejä provot saa epävakaille aikaan

Oikeasti ihmiset. Näistä kommenteista ilmoitusta ylläpitoon. Hänellä ei ole mitään perusteita nimitellä täällä ketään epävakaaksi. Niin makaa kuin petaa.
        Sivusta. En ole osallistunut tähän keskusteluun kuin tuon kiusaajan osalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti ihmiset. Näistä kommenteista ilmoitusta ylläpitoon. Hänellä ei ole mitään perusteita nimitellä täällä ketään epävakaaksi. Niin makaa kuin petaa.
        Sivusta. En ole osallistunut tähän keskusteluun kuin tuon kiusaajan osalta.

Hänellä ei ole oikeus nimitellä ketään epävakaaksi? /Niin makaa kuin petaa. Vähän epäselväksi jäi tämä manifesti

• Anonyymi

Olen. Sydän on tallattu ja poljettu. Ei hän antanut mitään arvoa tunteilleni. Nykyään kun näen hänet, menen jotenkin epäkuntoon. Alan voimaan mielettömän huonosti. Noh, hän on kuin teini leikeissään. Tykkäsi jättää hädän hetkellä.

• Anonyymi

N vai m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

N vai m

En kerro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kerro.

I'm sad

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I'm sad

Et olis jättänyt.

• Anonyymi

On käynyt niin. Jännä tunne kun huomasin tulleensa täysin sumutetuksi. Tunteita ei taho saada jäädytettyä tosta noin vaan. Ikävää ja kaipausta yhä edelleen. Tosin jo vähä helpottaa ku säätelee

• Anonyymi

Sama. Toki ei helpota

• Anonyymi

Kyllä ihan lähiaikoina tapahtunut mieheltä

• Tavallaan. Muuttuu tylyksi ja etäiseksi.

• Anonyymi

Joo tuo on tuttua. Tuollainen käytös on myös loukkaavaa ja alentavaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo tuo on tuttua. Tuollainen käytös on myös loukkaavaa ja alentavaa.

Ja ajaa eroon.

• Anonyymi

Älkää rakastuko niin nopeasti. Kyllä sen sitten tietää haluaako olla toisen ka vai ei

• Anonyymi

Niinhän se on. Silloin kun menee oikean kaavan mukaan
        Joskus menee jonkun totaalisen epävirallisen kaavan mukaan ja rakastuu.

• Anonyymi

Tämä ohje tuli kyllä vähän myöhässä. Ja olisiko siltikään pystynyt estämään rakastumista, epäilen. Jotkut vaan vetää puoleensa ja silloin mennään 😥

• Anonyymi

Älkää rakastuko niin nopeasti? Miten sinä säätelet sen rakkautesi määrän tai nopeuden? Te ette tiedä mitä rakkaus edes on. Kehtaattekin käyttää sitä sanaa täällä. sivusta

• Anonyymi

Ei ole sellaisia ollut kuin silloin ihan nuorena vain. Aikuisiällä ei. Edellisen vaimoni kanssa erosimme yhteisymmärryksessä ja uuden vaimoni kanssa on sovittu, että jos alkaa tuntumaan, että jokin ei liitossamme toimi, niin silloin otetaan asia pöydälle ja puhutaan, mitä on tehtävissä.

• Anonyymi

En, mutta olen hyödyntänyt tätä ilmiötä, jossa rakkauden tunnustus henkilölle saa hänet lopettamaan suhteen, halutessani kivuttomasti lopettaa suhteen.

• Anonyymi

Lovetan yhtä mua vanhempaa poitsuu <3

• Anonyymi

Ketä täällä taas ollaan jättämässä?

• Anonyymi

Miksä tulkitsit tän provon tuolla tavalla onko jäänyt ätmin juttujen suhteen vähän levy päälle? Samoja aiheita kierrätätte

• Tuollainen on kyllä ihan perseestä.

• Anonyymi

Oletteko olleet oletteko tulleet kerro mies kerro mies

• Anonyymi

En tiedä tavoittaako tämä oikean hlö.n...
      Tämä on molemminpuolista paloa koko sydämmestä vai joko tilanne muuttui taas ?
      Olen reissussa ja en ole aina kännykkä kädessä tällä palstalla. Eilinen päivä / ilta meni pitkälle yöhön. Ko. rakas ... kerkeetkö illalla tänne ?

• Anonyymi

Toinen saa sinut rakastumaan? Kirjoitat ihan kuin rakkaus olisi joku peli. Odotapa että koet ensin rakkautta joskus.

• Anonyymi

En ole ollut. Onneksi. Voimakasta ihastumista kyllä, mutta olen osannut jättää ensin luettuani merkit.

• Anonyymi

Ilmeisesti olen nyt!

• Anonyymi

No, hei.....tää on aika hyvin.
      Nähtiin kuun alussa lounaalla pikaisesti katseen kera vain. Löysin hänet sattumalta täältä. Juteltu täällä käänteiden kera ja nyt oon itse reissussa 2 vko.a.
      Meillä ei ole ...nimejä, puh.nro.a, vain tämä palsta missä kohdata toistaiseksi toisemme. Pitkälle päästy käänteiden kera.
      a.p = Töölön lounas, rakastan sua. Sun pitäis nyt tietää se, älä luovuta. Olen reppureissaaja kohteessa ja koluttavaa ym riittää.
      Eilinen ilta meni. Joo, kyllä bileissä. Yöllä vastasin johonlkin kohtaa. En tiedä menikö perille. Luettavaa täällä riittää ja löydä sitten nopeasti se oikea rivi mihin vastata. Huh, huh.

• Anonyymi

... jatkoa edelliseen...
      Jos tää ei ole rakkautta .... mikä sitten on ?

• Anonyymi

Kerro mies vastaa onko mahdollisesti tullut lunta tupaan?

Et ole yksin

• Anonyymi

Varmasti useammin käy niin, ettei ihastus varsinaisesti jätä, mutta tilanne ei jostain syystä vain etene niin kuin toivoisi. Epävarmuus, ujous, väärät signaalit, epäsopiva tilanne, toinen varattu tms.

Se on ihan eri juttu sitten, jos jo seurustelu alkaa ja sitten tulee jätetyksi. Vaikka tekee kipeää, on varmasti vaan ihan hyvä juttu, jos noin alussa käy tuolla tavalla.

Voimia!

• Anonyymi

Eli olet se jättävä osapuoli?

• VY

Vastaan yleisesti, että toisen ihmisen tunteilla leikkiminen on per*eestä.

• Anonyymi

Silti olet mies valmis esiintymään eri naisina ja vedättämään sille otollisia?

• Anonyymi

En leiki kenenkään tunteilla. Tänään oli 2 vaihtoehtoa aamulla.
      Tällä palstalla hotellihuoneessa kännykkä kädessä tai porukan mukaan ja samalla kyydillä sukellus reissulle.

• Anonyymi

Mä oon aina aktiivisesti hoitanut itse tuon rakastumispuolen.

• Anonyymi

Helppoohan se olisi tuolla ulkona face - face.
      Nyt vähän erilainen juttu näköjään.

• Anonyymi

Joo, olin se joka otti jalat alleen ja poistui.
      Toinen ei saanut sanaa suustaan vaan alkoi käyttätyä todella hunosti ja päätin että heippa.

• Anonyymi

Ei tää enään jatku aibakaan mun puolelta

• Anonyymi

Pelkään että mies tekee minulle juuri jotain tuollaista. Yrittää saada rakastumaan ja sitten lopulta paljastuukin että kaikki olikin pelkkää leikkiä hänen puoleltaan ja nolaa minut täysin muiden edessä.

• Anonyymi

Rakastuitko sittenkin minuun vaikka minua siitä sivalsit?

• Anonyymi

Kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.

Onko hiillos vielä kuuma? Vai mitenkä paljon on aikaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hiillos vielä kuuma? Vai mitenkä paljon on aikaa?

Lähinnä ahdistaa tämä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähinnä ahdistaa tämä

Olen vain loputtoman pettynyt siihen ihmiseen miten antoi asioiden mennä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vain loputtoman pettynyt siihen ihmiseen miten antoi asioiden mennä

Kommentti sille joka pohti vielä rakastumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.

Tuo nyt vain oli heitto. En häntä ole jättänyt koskaan, astuin vain sivuu , sillä Hän vastannut tunteisiini, niin olen yrittänyt ne itsekin sammuttaa. En tahdo häntä ahdistella. En ole mihinkään kadonnut, aina voi ottaa yhteyttä. Niin Ja tuo sivalluksensa tapahtui noin vuosi sitten.

• olen ollut ja sanon etten toivo sitä kellekkään :( mutta toisaalta se vahvistaa kun ottaa asiat käsittelyyn ja myöntää omat virheet..mikä sen ihanampa kun olla puhtaalla omalla tunnolla..ja omien virheiden myöntäminen saa muutoksen aikaan kun peiliin joutuu katsomaan :( herkkyys ja itku puhdistaa ja se vasta on kova jätkä/nainen joka ei sorru kaiken maailman kiusauksiin ja pystyy nauttimaan elämän tavallisista asioista :) nämä asiat on pitänyt oppia mutta olen kiitollinen h. että aukaisit silmäni :)

• Anonyymi

No jos se nyt vaan oli oma itsensä ei ikä luvannut mitään, niin ei taida pystyä vetoamaan mihinkään rakkaudentuntoonsa.

• Anonyymi

Niin jos tämä rakastunut rääpii päätään tälle rakastuneelle ja mies ei kestä sellaista kohtelua en ymmärrä miksi täytyy miestä käsitellä niin

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7183
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4380
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3452
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      498
      3135
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      294
      2092
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1753
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1671
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1573
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      176
      1472
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe