Rakkaat meseseuraajani, tänään mielessäni vaihteen vuoksi 24/7 seuraavaa täältä sinne rakkaat.

Anonyymi-ap

Niinpä. En usko taas sanaakaan mitä Saaripölkky päästelee hampaattomasta suustaan.

Ensinnäkään hänellä ei ole missään nimessä laittaa rahaa 900 euroa ruokaan ja toisekseen vaimonsa asuu eri osoitteessa. Ainoa asia joka on totta kirjoituksessaan on se että juusto on Thaimaassa kallista.

Punkeron ruokavaliosta juustot, ranskikset, kokis, suklaa, lakritsi, spagetit, leikkeleet, vaalea leipä ja bratwurstit pitäisi jättää kokonaan pois.

Hankasalmella lääkäri tulee tästä huomauttamaan, kun saa Saaritukoksen testitulokset ja varjoainekuvat käsiinsä.

Aamupala, päivällinen ja illallinen siis kustantaa 26 euroa päivässä Saarikaalilla? Ei ikinä.

Aamulla kun heräät, ruoka ei maistu koska sinulla on kilpikonnan aineenvaihdunta ja syynä siihen on liikkumattomuus ja lääkkeet. Jollakin murukahvilla ja paahtoleivällä lähtee päiväsi käyntiin siinä puolikymmenen paikkeilla.

Aamiaisesi maksaa siis noin 20 bahtia korkeintaan. Vedät päivällä välipalaksi sitten lisää paahtoleipää ja hilloa. Se mitä kutsut päivälliseksi on kuponkiruokalassa sitten puoliltapäivin ja se maksaa noin 100 bahtia juomineen.

Vaimosi ei ole mukana kuin kerran kuussa ja maksanee oman annoksensa koska sinua kiukuttaa.

Illallisella et käy ollenkaan, vaan pakastimessa on jotakin jämiä joita syöt paahtoleivän ja ketsupin kanssa. Viinaa kuluu myös, muuten ei olisi tuollaista vartaloa. Illallisesi hintalappu on noin 100 bahtia plus viinat.

Kulutat siis ruokaan todellisuudessa noin 220 bahtia päivässä. Maksimissaan 300 bahtia. Enempään sinun eläkkeesi ei riitä.

Meillä on neljä henkilöä plus lastenhoitaja miltei joka päivä syömässä ja kokkaamassa muiden mukana. Ennenkuin kerron hintalapun kuukaudelle, täytyy mainita mistä sen alhaisuus johtuu.

Etuna on meillä se että meillä kala on omasta takaa, riisi on naapurista olemattomaan hintaan, kasvikset on omasta takaa, vuohenjuustot naapurista pikkurahalla, salaatit omasta takaa, hedelmät käytännössä ilmaisia kautta omasta takaa, kananmunat anopilta.

Kastikkeet tehdään itse, leivät leivon minä noin kerta viikkoon. Torilta ostetaan lähinnä vain possu, nauta ja broileri, mausteita, suolaa jne. Lapsille maitoa, jätskiä jne. Karkkipäivä kerran viikossa ja hyvin minimalistinen.

Vaimon siskon lapset on hyvä esimerkki miksi meillä ei syödä sipsejä, karkkia, sokerilimppareita eikä paahtoleipää. Vaimon siskon tyttö painoi 12 vuotiaana yli 100kg.

Jos nopeasti lasken omatuotannon valmistuskustannukset, naapurikaupan ja torikustannukset niin viidelle hengelle ne tekee sellaiset 10 euroa päivässä. Kolme kertaa vähemmän kuin Saarikustaalla ja meitä on 4 +1.

Päälle tulee muutama liikenteessä nautittu halpa lounas ja noin yksi illallinen ravintolassa per viikko. Itse asiassa ei olla kahteen viikkoon syöty laisinkaan nyt ulkona. Ei tänäänkään.

2010

2

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etkö aio aikuistua koskaan?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1668
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      163
      1247
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1209
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1145
    7. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      117
      1109
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      113
      1106
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      969
    Aihe