Voiko kehitysvammainen olla jossain asioissa ns. "normaaliälyinen"?

Anonyymi-ap

Älykkyystestissä mitataan monia eri osa-alueita älykkyyden suhteen. Esimerkiksi avaruudellinen hahmotuskyky, sanavarasto ja numerosarjojen toisto. Voiko olla niin, että joistain tehtävistä saa niin sanotusti "normaaliälyisen" ihmisen pisteet vaikka olisi kehitysvammainen? Minulla kun esimerkiksi näönvarainen hahmotuskyky tai numeroiden muistamiskyky kehitysvammaisen tasolla, mutta kielellisen osion tehtävistä sain liian korkeat pisteet ettei kehitysvamma diagnoosia voida laittaa. Eli minun kielelliset taidot kuten sanavarasto ovat "normaalin" tasolla vaikka jollain tapaa olen kehitysvammainen? Esimerkiksi minulla on vaikeuksia hahmottaa sitä, että milloin minun pitää lähteä johonkin ehtiäkseni ajoissa perille tai mihin kaikkiin rahani riittää. En aina osaa hahmottaa aikaa kunnolla tai en osaa hahmottaa mitä kaikkea voin ostaa, että rahat riittää koko kuun. Olen lukenut, että ihmisellä voi olla epätasainen kykyprofiili, eli hän voi jossain asioissa pärjätä paremmin kuin jossain toisessa.

5

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi se on entinen heikkolahjaisuus jossa on menee älyllisen kehitysvamman yli entinen heikkolahjaisuus eli Laaja-alaisista oppimisvaikeuksista oleville laitetaan Lievä älyllinen kehitysvamma kun jotkut psykiatri puolelta katsoo, että Laaja alaiset oppimisen vaikeudet tasolle jääneet kuuluu kehitysvammaan.

      Jossa on älykkyys taso tällä välillä 70-85äö.

      Tuo entinen heikkolahjaisuus eli Laaja alaiset oppimisen vaikeudet menee Lievän älyllisen kehitysvamman päällekkäin


      Kun Lievän älyllisen kehitysvamman älykkyys taso on 69-70äö


      Minun mielestäni Lievän älyllisen kehitysvamman älykkyys taso pitäisi nostaa 69-85äö, että saisin avustajan ja ei voisi sanoa minulle ja vanhemmille, että tyttö ei ole koskaan selkeä Lievä älyllinen kehitysvamma saanut.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­N­­­y­m­f­­o­­­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18054202Z

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Itse, kun tilasin Lievän älyllisen kehitysvamman saneena kotiin psykologi paperit niissä oli ihmisten naama kuva tunnistus mennyt ainoastaan vaikean älyllisen kehitysvamman tasolle, kun kaikki muut kehitysvamma äö testit oli mennyt 70-85äö äö ilmankos sanoin 2010, että tyhmin testi oli jossa piti kuvien perusteella tunnistaa ihmisten kuvissa mitä se ilme kertoo.

      Kun taas kokonainen kielellinen älykkyys 75äö lukee minun psykologi papereissa.

      Kehitysvammaisten suhteen on Kehitysvamma alan tutkimus työntekijät todennut ne joilla Lievä älyllinen kehitysvamma ei ole selkeä jotka mennyt Lievän älyllisen kehitysvamman yli eli kokonainen kielellinen älykkyys 75äö ne saa ne käytöshäiriöit ainoastaan joiden kohdalla ei psykiatri työntekijä osaa tunnistaa näistä sitä selkeää oikeaa diagnoosia

      1. Lievä älyllinen kehitysvamma
      2. Vaikea Add /Adhd
      3.Autismi
      4 Skitsofrenia joka myös on todettu tekee kongitiiviset taidot huonoiksi


      Ne joilla psykiatri työntekijät osaa tunnistaa selkeän oikean diagnoosin ne ei saa käytöshäiriöitä.

    • Anonyymi

      Samanaikainen uhmakkuus- tai käytöshäiriö heikentää merkittävästi toimintakykyä, ADHD:n pitkäaikaisennustetta ja aiheuttaa noin 2-kertaisen riskin ADHD-oireiden jatkumiselle merkittävinä aikuisikään 5.
      Päihdehäiriön ja epäsosiaalisen persoonallisuushäiriön kehittymisen riski on kasvanut, samoin rikollisuuden

    • Anonyymi

      Minulla on älyllinen kehitysvamma ja epätasainen kykyprofiili toimi lomake joka on kyky profiili.

      Kun luin Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena serkulla toimi lomake jutun serkku on psykiatri.

      Se sano ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei saa koskaan Autismi diagnoosi juttua johon kuuluu epätasainen kykyprofiili joka on siis yhtä kuin toimi lomake.

      Minun kohdalla on vaikea Adhd en tiedä voiko Adhd tehdä myös, että älyllisen kehitysvamman saaneeena on epätasainen kykyprofiili.

      Kaikki kehitysvamma psykiatri työntekijät ovat ehdottomasti sitä mieltä, että Adhd on on oikein laitettu ne sanoo, että Adhd jutussa on jumitus yksi sama puheen aihe eikä mikään muu.

      Jos olet aloittaja saanut myös Lievä älyllinen kehitysvamman meidän kohdalla ei korjaa koskaan jos sinulla on esim myös Add tai Adhd liitännäinen diagnoosi jonka pitäisi olla meillä Autismi.

      Ne syöttää Adhd lääkkeitä yli puolen kohdalla kehitysvamma työn väärin joka tekee aggressiivisuus juttua jos adhd on laitettu väärin ja on ilman autismia yli puolet kehitysvamma puolella
      On väärin kun kehitysvamma alan opiskelijat sanoo asiakkaalle jos asiakas älyllisen kehitysvamman saaneeena ei koko ajan käyttää puhuessa Kehitysvamma eikä halua muokata kehitysvamma sanaa ne on saanut alan opiskelijoiden mielestä väärin Lievän älyllisen kehitysvamman.

      Ne jotka ovat kehitysvamma työntekijöiden mielestä saanut oikein älyllisen kehitysvamman ne ei halua kirjoittaa kehitysvamma sanaa käyttäen ne ei ole kiinnostunut lukemaan kehitysvamma aiheisia kirjoja ja ne jotka ovat kehitysvamma alan työntekijöiden mielestä saanut oikein Lievän älyllisen kehitysvamman ne on todennut ne ei ole kiinnostunut kirjoittaa kehitysvamma sanaa ollenkaan.

      Kun taas ne jotka koko ajan puhuu kehitysvamma sanaa käyttäen ja jatkuvasti kehitysvamma sitä ja kehitysvamma tätä ne on alan työntekijöiden mielestä saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman tai liitännäisiä diagnoosi juttuja esim adhd ja Autismi diagnoosi menee naisilla väärin joko Skitsofrenia tai älyllinen kehitysvamma tulee.

      Olen leikkinyt yksin alle 7 vuoden iässä mielikuvitus kavereiden kanssa ja olen leikkinyt roolileikkejä joka on Adhd tai Autismi tytöillä tyypillisiä leikkiä poikkeavalla tavalla.

      Mielestä Lievästi älyllisesti kehitysvammaisten alle 7 vuoden iässä olevien tyttöjen kohdalla pitäisi myös selvittää leikkii ikä älyllisen kehitysvamman saaneeena oleva tyttö alle 7 vuoden iässä mielikuvitus kavereiden kanssa tai roolileikkejä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe