Älykkyystestissä mitataan monia eri osa-alueita älykkyyden suhteen. Esimerkiksi avaruudellinen hahmotuskyky, sanavarasto ja numerosarjojen toisto. Voiko olla niin, että joistain tehtävistä saa niin sanotusti "normaaliälyisen" ihmisen pisteet vaikka olisi kehitysvammainen? Minulla kun esimerkiksi näönvarainen hahmotuskyky tai numeroiden muistamiskyky kehitysvammaisen tasolla, mutta kielellisen osion tehtävistä sain liian korkeat pisteet ettei kehitysvamma diagnoosia voida laittaa. Eli minun kielelliset taidot kuten sanavarasto ovat "normaalin" tasolla vaikka jollain tapaa olen kehitysvammainen? Esimerkiksi minulla on vaikeuksia hahmottaa sitä, että milloin minun pitää lähteä johonkin ehtiäkseni ajoissa perille tai mihin kaikkiin rahani riittää. En aina osaa hahmottaa aikaa kunnolla tai en osaa hahmottaa mitä kaikkea voin ostaa, että rahat riittää koko kuun. Olen lukenut, että ihmisellä voi olla epätasainen kykyprofiili, eli hän voi jossain asioissa pärjätä paremmin kuin jossain toisessa.
Voiko kehitysvammainen olla jossain asioissa ns. "normaaliälyinen"?
5
216
Vastaukset
- Anonyymi
Voi se on entinen heikkolahjaisuus jossa on menee älyllisen kehitysvamman yli entinen heikkolahjaisuus eli Laaja-alaisista oppimisvaikeuksista oleville laitetaan Lievä älyllinen kehitysvamma kun jotkut psykiatri puolelta katsoo, että Laaja alaiset oppimisen vaikeudet tasolle jääneet kuuluu kehitysvammaan.
Jossa on älykkyys taso tällä välillä 70-85äö.
Tuo entinen heikkolahjaisuus eli Laaja alaiset oppimisen vaikeudet menee Lievän älyllisen kehitysvamman päällekkäin
Kun Lievän älyllisen kehitysvamman älykkyys taso on 69-70äö
Minun mielestäni Lievän älyllisen kehitysvamman älykkyys taso pitäisi nostaa 69-85äö, että saisin avustajan ja ei voisi sanoa minulle ja vanhemmille, että tyttö ei ole koskaan selkeä Lievä älyllinen kehitysvamma saanut.- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18054202Z
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Itse, kun tilasin Lievän älyllisen kehitysvamman saneena kotiin psykologi paperit niissä oli ihmisten naama kuva tunnistus mennyt ainoastaan vaikean älyllisen kehitysvamman tasolle, kun kaikki muut kehitysvamma äö testit oli mennyt 70-85äö äö ilmankos sanoin 2010, että tyhmin testi oli jossa piti kuvien perusteella tunnistaa ihmisten kuvissa mitä se ilme kertoo.
Kun taas kokonainen kielellinen älykkyys 75äö lukee minun psykologi papereissa.
Kehitysvammaisten suhteen on Kehitysvamma alan tutkimus työntekijät todennut ne joilla Lievä älyllinen kehitysvamma ei ole selkeä jotka mennyt Lievän älyllisen kehitysvamman yli eli kokonainen kielellinen älykkyys 75äö ne saa ne käytöshäiriöit ainoastaan joiden kohdalla ei psykiatri työntekijä osaa tunnistaa näistä sitä selkeää oikeaa diagnoosia
1. Lievä älyllinen kehitysvamma
2. Vaikea Add /Adhd
3.Autismi
4 Skitsofrenia joka myös on todettu tekee kongitiiviset taidot huonoiksi
Ne joilla psykiatri työntekijät osaa tunnistaa selkeän oikean diagnoosin ne ei saa käytöshäiriöitä. - Anonyymi
Samanaikainen uhmakkuus- tai käytöshäiriö heikentää merkittävästi toimintakykyä, ADHD:n pitkäaikaisennustetta ja aiheuttaa noin 2-kertaisen riskin ADHD-oireiden jatkumiselle merkittävinä aikuisikään 5.
Päihdehäiriön ja epäsosiaalisen persoonallisuushäiriön kehittymisen riski on kasvanut, samoin rikollisuuden - Anonyymi
Minulla on älyllinen kehitysvamma ja epätasainen kykyprofiili toimi lomake joka on kyky profiili.
Kun luin Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena serkulla toimi lomake jutun serkku on psykiatri.
Se sano ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei saa koskaan Autismi diagnoosi juttua johon kuuluu epätasainen kykyprofiili joka on siis yhtä kuin toimi lomake.
Minun kohdalla on vaikea Adhd en tiedä voiko Adhd tehdä myös, että älyllisen kehitysvamman saaneeena on epätasainen kykyprofiili.
Kaikki kehitysvamma psykiatri työntekijät ovat ehdottomasti sitä mieltä, että Adhd on on oikein laitettu ne sanoo, että Adhd jutussa on jumitus yksi sama puheen aihe eikä mikään muu.
Jos olet aloittaja saanut myös Lievä älyllinen kehitysvamman meidän kohdalla ei korjaa koskaan jos sinulla on esim myös Add tai Adhd liitännäinen diagnoosi jonka pitäisi olla meillä Autismi.
Ne syöttää Adhd lääkkeitä yli puolen kohdalla kehitysvamma työn väärin joka tekee aggressiivisuus juttua jos adhd on laitettu väärin ja on ilman autismia yli puolet kehitysvamma puolella
On väärin kun kehitysvamma alan opiskelijat sanoo asiakkaalle jos asiakas älyllisen kehitysvamman saaneeena ei koko ajan käyttää puhuessa Kehitysvamma eikä halua muokata kehitysvamma sanaa ne on saanut alan opiskelijoiden mielestä väärin Lievän älyllisen kehitysvamman.
Ne jotka ovat kehitysvamma työntekijöiden mielestä saanut oikein älyllisen kehitysvamman ne ei halua kirjoittaa kehitysvamma sanaa käyttäen ne ei ole kiinnostunut lukemaan kehitysvamma aiheisia kirjoja ja ne jotka ovat kehitysvamma alan työntekijöiden mielestä saanut oikein Lievän älyllisen kehitysvamman ne on todennut ne ei ole kiinnostunut kirjoittaa kehitysvamma sanaa ollenkaan.
Kun taas ne jotka koko ajan puhuu kehitysvamma sanaa käyttäen ja jatkuvasti kehitysvamma sitä ja kehitysvamma tätä ne on alan työntekijöiden mielestä saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman tai liitännäisiä diagnoosi juttuja esim adhd ja Autismi diagnoosi menee naisilla väärin joko Skitsofrenia tai älyllinen kehitysvamma tulee.
Olen leikkinyt yksin alle 7 vuoden iässä mielikuvitus kavereiden kanssa ja olen leikkinyt roolileikkejä joka on Adhd tai Autismi tytöillä tyypillisiä leikkiä poikkeavalla tavalla.
Mielestä Lievästi älyllisesti kehitysvammaisten alle 7 vuoden iässä olevien tyttöjen kohdalla pitäisi myös selvittää leikkii ikä älyllisen kehitysvamman saaneeena oleva tyttö alle 7 vuoden iässä mielikuvitus kavereiden kanssa tai roolileikkejä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984