Muutama mätä yksilö pilaa ammattitaitoisten maineen. Hyvä ja ammattitaitoinen psykiatri EI nöyryytä eikä uhkaile asiakasta.
Lahden psykiatrit
8
363
Vastaukset
- Anonyymi
Mua hoitanut psykiatri toivoo mun kuolemaa, kun ei oma ammattitaito riitä auttamaan muunlailla kuin nöyryyttämällä.
- Anonyymi
Miten noin voi tapahtua. Sinun pitää vaihtaa psykiatria.
- Anonyymi
Sama kokemus täällä. Psykiatri suorastaan nauttii toisen kärsimyksestä! Sen päälle nöyryyttää.
- Anonyymi
Jännä miten kaikki poistetaan, kun on kyse psykiatrien tekemistä rikoksista. Nekin on vaan ihmisiä ja osalla on kusi noussut päähän.
- Anonyymi
Psykiatrit tietävät ettei ne jää kiinni nöyryyttämisestä. Asiakas / potilas on usein heikossa kunnossa, eikä voimavaroja ole. Siinä on sana sanaa vastaan. Eikä kukaan ota todesta asiakasta tai potilasta.
- Anonyymi
Mä unelmoin mun psykiatrin t*ppamisesta. Syy on nöyryyttäminen. Hain itselleni apua, löysin keinon käsitellä traumojani ja siitä hyvästä psykiatri päätti nöyryyttää mua.
Terapia ei kannata, ajavat sut its*murhaan!- Anonyymi
Kaikki psykiatrit pitäis t*ppaa! Maailma ois heti parempi paikka elää!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1002603Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww981616- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi201002- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe43897Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta117876- 54803
- 30736