Akku on ladattu täyteen. Silti läppäri ei käynnisty ollenkaan, jos virtajohto ei ole kytkettynä. Jos käynnistän virtajohdon ollessa kytkettynä, läppäri sammuu heti, kun irrotan johdon. Olen tarkistanut asetuksista akun toimintoja, mutta en löydä vikaa. Olenko vahingossa poistanut akun käytöstä?
Akun toiminta
12
243
Vastaukset
- Anonyymi
Se akku on kaputt.
- Anonyymi
Wintoosihan varmaan ruhjonut akunkin!
- Anonyymi
k-o-l-l-i-m-a-a-t-t-o-r-i -l-l-a akkuongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lappeenrannan sekoboltsi taas mussuttaa kollimaattorista. Kuis muutenkaan kun ei se muuta osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan sillä varaa lääkeisiinsä? 💊
k-o-l-l-i-m-a-a-t-t-o-r-i veti elämänsä wessanpöntöstä alas! - Anonyymi
hoitoon pitää saada K-o-l-l-i-m-a-a-t-t-o-r-i.
- Anonyymi
Ota akku pois ja laita hetken kuluttua takaisin.
Sökö akku voi näyttää täydeltä, mutta ei kestä kuormitusta.
Tm'nkin vanhan koneen akku täytenä kestää vain muutaman minuutin ja kone sammuu, ellei lataus ole päällä.
Voit edelleen käyttää konetta ilman kakkua. - Anonyymi
Vaihda hyvä mies-/naisoletettu se eläköitynyt akku uuteen.
https://pcsystems.fi/kannettavien-osat/kannettavien-akut.html
Vinkiksi kotimainen kauppa, josta itsellä vain hyviä kokemuksia.
Toki voit käyttää konettasi virtajohdon etäisyyden päässä pistorasiasta myös ilman akkua. Se toimimaton akku kannattaa kuitenkin irrottaa kokonaan pois. Turhaan se laite sitä yrittää koko ajan ladata, koska se ei kertomasi mukaan kuitenkaan ota enää varausta vastaan. Pahimmillaan se akku alkaa vain kuumeta ja aiheuttaa sitä kautta turvallisuusriskin.
Kannettava laite yleensä hankitaan sillä ajatuksella että laite kulkee mukana eikä ole koko ajan pistorasiassa kiinni. Jo senkin takia uuden akun hankinta on järkevä teko. - Anonyymi
Ei kannata ostaa käytettyjä yritysläppäreitä. Ne ovat täysiä paskoja.
- Anonyymi
NYT PITÄÄ POISTAA KAIKKI M$-Paska!
- Anonyymi
Itselläni on Fujitsu yritys läppäri. Toimii ihan hyvin:)
- Anonyymi
Kiitos asiallisesti vastanneille. Opin joka päivä uusia asioita koneen käytöstä.
Tv: aloittelija
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079063
- 936880
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666635Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345601Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665243- 553571
- 503395
- 513182
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko553007- 562962