Meillä on parikymmentä vuotta vanha naarmuuntunut pyökkiparketti. Ajateltiin vaihtaa se vinyyli lattiaan. Onkohan siinä järkeä? Pitäisikö entinen parketti hioa. Kyseessä rivitalon alakerran lattia. Ei eläimiä.
Kannattaako pyökkiparketti hioa, vai uusi lattia?
5
338
Vastaukset
- Anonyymi
Vinyyli on hyvä, mutta kylmä materiaali. Vinyylin voi asentaa itsekin.
- Anonyymi
On myös vinyylikorkkia, joka ei ole kylmä. En tiedä onko yhtä hyvä vedenkestävyys kuin täysivinyylillä - tuskin.. Lautaparketinkin voi asenaat itse, ei ole vaikeaa. Vinyyli on tosin vielä helpompi, sillä mitta, mattopuukko ja suorakulma riittävät työkaluiksi.
Aloittajalle-Jos päädyt parketin kunnostukseen, niin se tulee hioa ja lakata pariin kertaan. Sopivat koneet löydät parkettiliikkeestä tai vuokraamosta, et naapurilta. Tai teetät homman suosiolla ammattilaisella, nykyhintoja en tiedä. - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18055346E
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jos se on liimattu lattiaan niin ehkä kannattaa hioa. Ei muuten.
- Anonyymi
Hiomista varten pitää siirtää huonekalut johonkin. Vinyyli voi asentaa vaikka mööpelit ovat samassa tilassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait152950- 392547
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381413- 841340
- 631221
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124873- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58606