Hei,
Asensin SSD:n emolevyyn ja nyt käynnistys ei tunnista alkuperäistä kovalevyä (SATA-asemaa), eli toisin sanoen SSD:n ollessa fyysisesti asennettuna, kone ei käynnisty/buuttaa ollenkaan Windowsille, eikä myöskään tarjoa asetuksissa buuttausvaihtoehdoksi muuta kuin tuon uuden SSD:n. Onko muilla tullut vastaan ja mikä on auttanut vaivaan?
SSD on WD Green SN350 1 TB
Tietokone ei tunnista SATA-kovalevyä SSD:n asennuksen jälkeen
5
170
Vastaukset
- Anonyymi
Menet laitehallintaan ja käytä kovalevyn tunnistusta sieltä. Mahdollista että winkkari ei tunnista levyjä oikein.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18055363i
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Tehdään se nyt kerralla selväksi! Winkura on PASKA!
🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹
Sannako rahani takasin, enkö saa.
Putsausohjelma windowsissa putsasi tilini! Pieni eläkkeeni katosi!
Ja poliisi pihalla kyselee mun torrentteja.
t. Windows_Herrasmiehet
- Anonyymi
Digikomitea on vallannut sadanpään paikat. Digitalisaation menoa.
- Anonyymi
Asenna Windows uudestaan tälle uudelle SSD levylle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836209
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj514353- 734091
- 1314071
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263028Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?462904Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72667- 292326
- 2042161
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4661901