Asun Vantaalla ja olen pitkään halunnut lasta.
Iältäni olen 28, terve, nainen.
Pitkään olen etsinyt miestä joka olisi valmis perustaa perheen kanssani mutta tuloksetta. Aina mainitaan abortti jos raskaaksi päätyisin.
Olen miettinyt ihan klinikalla käyntiä ja kävinkin mutta hinta tulisi aivan liian kalliiksi minulle.
En etsi siis "isää" vaan ihan vain luovuttajaa. Ei siis koskaan tarvitse huolehtia mistään velvotteista lasta kohtaan.
Etsin luovuttajaa
21
2277
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ottanut k- rokotetta?
- Anonyymi
kokaa olen ottanut ja suosittelen muillekin
- Anonyymi
Itse olen haaveillut perheestä jo kauan mutta ei ole löytynyt ikävä kyllä sopivaa kumppania edellinen oli kauhea narsisti.
- Anonyymi
onnistuu
- Anonyymi
ootko varma että seisoo muukin kuin järki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ootko varma että seisoo muukin kuin järki
en kyllä ole
- Anonyymi
ai kokan toimittaminen
- Anonyymi
muumi lakanoille
- Anonyymi
ota yhteyttä mikäli asisa vielä vireillä
- Anonyymi
jos nyt jätetään asia ,vetele kätöseen vaikka
Jos asia on vielä auki, voisin olla tarjolla avuksi. Itse 27-vuotias perusterve mies ja samoin miettinyt jo vuosia että haluaisin jälkikasvua maailmaan, vaikka sitten niin etten sitä tunne. Geenien sopivuuden saat toki arvioida:)
- Anonyymi
kyllä se juna meni jo valitettavasti ,menee sulla käsi hommiksi
- Anonyymi
Voin toimia luovuttajana muumimukimenetelmällä. Ota yhteys KIKin kautta; isoheppi
- Anonyymi
isoheppi voi suksia sinne mistä tulikin
- Anonyymi
lasketko muumilakanoille
- Anonyymi
onko asia vielä akuutti
- Anonyymi
palaako nalli jo lopuillaan
- Anonyymi
se on jo mot
- Anonyymi
Suosittelisin vaikka gmailin lisäämistä niin helpottaa etsimäsi löytymistä.
- Anonyymi
Onko tämä vielä relevantti ilmoitus?
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762119
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851529Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821434Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141224Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401076Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101023- 42938
- 97885
- 85835
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49795