Asun Vantaalla ja olen pitkään halunnut lasta.
Iältäni olen 28, terve, nainen.
Pitkään olen etsinyt miestä joka olisi valmis perustaa perheen kanssani mutta tuloksetta. Aina mainitaan abortti jos raskaaksi päätyisin.
Olen miettinyt ihan klinikalla käyntiä ja kävinkin mutta hinta tulisi aivan liian kalliiksi minulle.
En etsi siis "isää" vaan ihan vain luovuttajaa. Ei siis koskaan tarvitse huolehtia mistään velvotteista lasta kohtaan.
Etsin luovuttajaa
20
2089
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ottanut k- rokotetta?
- Anonyymi
kokaa olen ottanut ja suosittelen muillekin
- Anonyymi
Itse olen haaveillut perheestä jo kauan mutta ei ole löytynyt ikävä kyllä sopivaa kumppania edellinen oli kauhea narsisti.
- Anonyymi
onnistuu
- Anonyymi
ootko varma että seisoo muukin kuin järki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ootko varma että seisoo muukin kuin järki
en kyllä ole
- Anonyymi
ai kokan toimittaminen
- Anonyymi
muumi lakanoille
- Anonyymi
ota yhteyttä mikäli asisa vielä vireillä
- Anonyymi
jos nyt jätetään asia ,vetele kätöseen vaikka
Jos asia on vielä auki, voisin olla tarjolla avuksi. Itse 27-vuotias perusterve mies ja samoin miettinyt jo vuosia että haluaisin jälkikasvua maailmaan, vaikka sitten niin etten sitä tunne. Geenien sopivuuden saat toki arvioida:)
- Anonyymi
kyllä se juna meni jo valitettavasti ,menee sulla käsi hommiksi
- Anonyymi
Voin toimia luovuttajana muumimukimenetelmällä. Ota yhteys KIKin kautta; isoheppi
- Anonyymi
isoheppi voi suksia sinne mistä tulikin
- Anonyymi
lasketko muumilakanoille
- Anonyymi
onko asia vielä akuutti
- Anonyymi
palaako nalli jo lopuillaan
- Anonyymi
se on jo mot
- Anonyymi
Suosittelisin vaikka gmailin lisäämistä niin helpottaa etsimäsi löytymistä.
- Anonyymi
Onko tämä vielä relevantti ilmoitus?
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513