Asun Vantaalla ja olen pitkään halunnut lasta.
Iältäni olen 28, terve, nainen.
Pitkään olen etsinyt miestä joka olisi valmis perustaa perheen kanssani mutta tuloksetta. Aina mainitaan abortti jos raskaaksi päätyisin.
Olen miettinyt ihan klinikalla käyntiä ja kävinkin mutta hinta tulisi aivan liian kalliiksi minulle.
En etsi siis "isää" vaan ihan vain luovuttajaa. Ei siis koskaan tarvitse huolehtia mistään velvotteista lasta kohtaan.
Etsin luovuttajaa
21
2536
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ottanut k- rokotetta?
- Anonyymi
kokaa olen ottanut ja suosittelen muillekin
- Anonyymi
Itse olen haaveillut perheestä jo kauan mutta ei ole löytynyt ikävä kyllä sopivaa kumppania edellinen oli kauhea narsisti.
- Anonyymi
onnistuu
- Anonyymi
ootko varma että seisoo muukin kuin järki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ootko varma että seisoo muukin kuin järki
en kyllä ole
- Anonyymi
ai kokan toimittaminen
- Anonyymi
muumi lakanoille
- Anonyymi
ota yhteyttä mikäli asisa vielä vireillä
- Anonyymi
jos nyt jätetään asia ,vetele kätöseen vaikka
Jos asia on vielä auki, voisin olla tarjolla avuksi. Itse 27-vuotias perusterve mies ja samoin miettinyt jo vuosia että haluaisin jälkikasvua maailmaan, vaikka sitten niin etten sitä tunne. Geenien sopivuuden saat toki arvioida:)
- Anonyymi
kyllä se juna meni jo valitettavasti ,menee sulla käsi hommiksi
- Anonyymi
Voin toimia luovuttajana muumimukimenetelmällä. Ota yhteys KIKin kautta; isoheppi
- Anonyymi
isoheppi voi suksia sinne mistä tulikin
- Anonyymi
lasketko muumilakanoille
- Anonyymi
onko asia vielä akuutti
- Anonyymi
palaako nalli jo lopuillaan
- Anonyymi
se on jo mot
- Anonyymi
Suosittelisin vaikka gmailin lisäämistä niin helpottaa etsimäsi löytymistä.
- Anonyymi
Onko tämä vielä relevantti ilmoitus?
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22717985Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6910272Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3106724Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224509Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai483667Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.743204"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1132903Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen892390MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201567Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit181396