Guzzi 1100 juhlamalli

Hannujussi

Myyn Guzzin California 1100 Ev, Guzzin 75-vuotisjuhlamalli no: 648, rek. 1998. Kolmet Givin laukut pyörän sävyyn, iso plexi, kaatumaraudat, astinlaudat, ajettu 64600, takarengas uusittu syksyllä 2004, huollettu, siisti isolhko nyt edullisesti 7500 €.

23

5707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko se loppuunajettu?

      onpa halpa hinta. Onko se loppunajettu ja täysremontti edessä?

      • Hannujussi

        voiko siitä pyytää enemmänkin? en kyllä ite maksaisi


      • onko särki?
        Hannujussi kirjoitti:

        voiko siitä pyytää enemmänkin? en kyllä ite maksaisi

        Onko se kunnosa vielä vai onko remppa tiedosa?


      • Hannujussi, se alkuperäinen
        Hannujussi kirjoitti:

        voiko siitä pyytää enemmänkin? en kyllä ite maksaisi

        Tervehdys, en tiedä kuka olet joka nimelläni esiinnyt, mutta saithan ainakin aikaan hämmennystä. Guzzini on ihan ok. kunnossa ja ajossa edelleen. Ostin toisen pyörän ja ajattelin luopua entisestä nopeasti, mutta olen tullutkin toisiin ajatuksiin ja ajelen jatkossa myös Guzzilla.


      • Guzzit
        Hannujussi, se alkuperäinen kirjoitti:

        Tervehdys, en tiedä kuka olet joka nimelläni esiinnyt, mutta saithan ainakin aikaan hämmennystä. Guzzini on ihan ok. kunnossa ja ajossa edelleen. Ostin toisen pyörän ja ajattelin luopua entisestä nopeasti, mutta olen tullutkin toisiin ajatuksiin ja ajelen jatkossa myös Guzzilla.

        Kestääkö ne guzzit elikkä onko sellainen ehiä peli vielä tommosissa kilometrissä elikkä ei tarvihe vähän aikaan vielä sitä moottoriremppaa se kun on se kallisjuttu jos meinaan pyörän hankkii


      • Nimetön
        Guzzit kirjoitti:

        Kestääkö ne guzzit elikkä onko sellainen ehiä peli vielä tommosissa kilometrissä elikkä ei tarvihe vähän aikaan vielä sitä moottoriremppaa se kun on se kallisjuttu jos meinaan pyörän hankkii

        Kyllä Guzzin kone kestää, on tunnetusti vahva peli. Vaihteistossa voi tulla jossain 50-100 tkm:n vaiheilla rattaiden vaihtoa, riippuen kuinka matalilla kierroksilla on vedätetty esim 5 vaihteella. Pyöränä Guzzi on vallan mainio peli, oikee moottoripyörä.


      • kestävin
        Nimetön kirjoitti:

        Kyllä Guzzin kone kestää, on tunnetusti vahva peli. Vaihteistossa voi tulla jossain 50-100 tkm:n vaiheilla rattaiden vaihtoa, riippuen kuinka matalilla kierroksilla on vedätetty esim 5 vaihteella. Pyöränä Guzzi on vallan mainio peli, oikee moottoripyörä.

        Moto Guzzi on tunnetusti kaikkien aikojen kestävin mootoripyörä. Se kestää uskomattomia kilometrimääriä , eikä ole harvinaista, että pyörällä ajetan satoja tuhansia kilometrejä. Äänekäs ja tutiseva amerikkalainen kilpailija kestää murto-osan samoista kilometreistä.


      • mahtava pyörä
        kestävin kirjoitti:

        Moto Guzzi on tunnetusti kaikkien aikojen kestävin mootoripyörä. Se kestää uskomattomia kilometrimääriä , eikä ole harvinaista, että pyörällä ajetan satoja tuhansia kilometrejä. Äänekäs ja tutiseva amerikkalainen kilpailija kestää murto-osan samoista kilometreistä.

        Olen tullut havainnoissani johtopäätökseen, että Moto Guzzi on tavattoman haluttu ja ihailtu pyörä. Jos se sen lisäksi on noin kestävä kuin mitä yllä kuvataan, se lienee parhaimpia sijoituksia rahalle, jos kaksipyöräistä haluaa.


      • kiva ajella.
        mahtava pyörä kirjoitti:

        Olen tullut havainnoissani johtopäätökseen, että Moto Guzzi on tavattoman haluttu ja ihailtu pyörä. Jos se sen lisäksi on noin kestävä kuin mitä yllä kuvataan, se lienee parhaimpia sijoituksia rahalle, jos kaksipyöräistä haluaa.

        Guzzit on kivoja pyöriä tosiaan. Niillä on kiva ajella ja matka taittuu. Mutkateillä ne on kivoja ajaa. Kyllä maantielläkin on niillä kiva ajella. Kivasti ne kiihtyy kaupungissa myös. Varmaan voisi sanoa, että kiva kaikin puolin. Moni muukin pyörä on tietysti kiva. Moto Guzzi on kuitenkin kiva oma juttunsa.


      • mootoripyöräilijä
        kestävin kirjoitti:

        Moto Guzzi on tunnetusti kaikkien aikojen kestävin mootoripyörä. Se kestää uskomattomia kilometrimääriä , eikä ole harvinaista, että pyörällä ajetan satoja tuhansia kilometrejä. Äänekäs ja tutiseva amerikkalainen kilpailija kestää murto-osan samoista kilometreistä.

        Tuo vaikuttaa lupaavalta. Haein itselleni pyörää pitkälle vuoden mittaiselle reissulle: Toisena vaihtoehtona on HD, mutta se on kai pitkällä matkalla epämukava.


      • puistola2
        mootoripyöräilijä kirjoitti:

        Tuo vaikuttaa lupaavalta. Haein itselleni pyörää pitkälle vuoden mittaiselle reissulle: Toisena vaihtoehtona on HD, mutta se on kai pitkällä matkalla epämukava.

        Olisi myytävänä MG California Jackal vm. 2000, ajettu vain 16000. Jos kiinnostaa ota yhteyttä email: [email protected]


      • suosittu
        puistola2 kirjoitti:

        Olisi myytävänä MG California Jackal vm. 2000, ajettu vain 16000. Jos kiinnostaa ota yhteyttä email: [email protected]

        Moto Guzzin suosion näkee hyvin tämän teeman suosiosta. Käsitelty aihe on yksi suosituimmista tällä "Muut merkit" palstalla. Se, jos mikä, kertoo, miten aivan tavatonta mielenkiintoa Moto Guzzin juhlamalli herättää. Eikä kuule mikään ihme.


    • tyrehtyi?

      Miksi keskustelu Moto Guzzin ylivoimaisuudesta muihin merkkeihin verrattuna tyrehtyi?

      • Timo Tampereelta

        Ei kai Guzzi nyt ylivoimainen...;-)
        Vaan onhan Guzzissa paljon sellaisia ominaisuuksia, jotka on ajan saatossa havaittu erinomaisiksi. Yksi näistä on moottorin tekniikka, joka kestää - hyvin huollettuna - abt. 200´000 km:ä. Samalla saa V-koneen, jossa tulpat ja venttiilit ovat helposti käsillä. Malli ei vaihdu vuosittain, joten varaosia tilatessa ei tarvitse tietää ostopäivää tai pelätä, että unohti yhden aakkosen tyyppinumerosta 23467/huwjdsj/ölkndvö/HHHXFFDD. Malli on myös ns. iätön, joten se ei myöskään vanhene käsiin.
        Maahantuojan varaosapalvelu on ehdottomasti Suomen ykköstä. Ja lopuksi sokerina: Gruppo Moto Guzzi Finlandia on merkkikerhojen aatelia Suomessa.

        Pyörän ajettavuus sekä customina, että sporpmallissa on hyvä.

        Niin - ja pistäydypäs ajaen vaikka Hondan tehtaalla alkuperämaassa kesäloman aikana...


      • enemmän
        Timo Tampereelta kirjoitti:

        Ei kai Guzzi nyt ylivoimainen...;-)
        Vaan onhan Guzzissa paljon sellaisia ominaisuuksia, jotka on ajan saatossa havaittu erinomaisiksi. Yksi näistä on moottorin tekniikka, joka kestää - hyvin huollettuna - abt. 200´000 km:ä. Samalla saa V-koneen, jossa tulpat ja venttiilit ovat helposti käsillä. Malli ei vaihdu vuosittain, joten varaosia tilatessa ei tarvitse tietää ostopäivää tai pelätä, että unohti yhden aakkosen tyyppinumerosta 23467/huwjdsj/ölkndvö/HHHXFFDD. Malli on myös ns. iätön, joten se ei myöskään vanhene käsiin.
        Maahantuojan varaosapalvelu on ehdottomasti Suomen ykköstä. Ja lopuksi sokerina: Gruppo Moto Guzzi Finlandia on merkkikerhojen aatelia Suomessa.

        Pyörän ajettavuus sekä customina, että sporpmallissa on hyvä.

        Niin - ja pistäydypäs ajaen vaikka Hondan tehtaalla alkuperämaassa kesäloman aikana...

        Moto Guzzi olisi paljon nykyistä suositumpi, jos moottoripyöräväki tietäisi kuinka ylivoimainen se on. Hinta/laatusuhde on pitkällä tähtäimellä aivan omaa luokkaansa.Kun vielä ottaa huomioon pienen polttoainekulutuksen, tulee todella halvaksi. Sitä paitsi harvassa on samanlaista tunnelmaa, harrikassa ehkä. Se taas on tuplasti kalliimpi, eikä taatusti kestä edes lähelle samoja kilometrimääriä. Voi veljet kun tietäisitte, mä tiedän ja mulla on kokemusta 11 pyörästä.


      • guzzikeskustelua

        Kaiken maailman rimpuloista puhutaan, mutta guzzista lian vähän. Sellainen peli ei vetele.


    • Jepe

      Täällähän on mielenkiintoinen keskustelu meneillään. Minulla on kymmenen vuoden kokemus Guzzista, ja on sanotava, että olen tyytyväinen. Samalla Calilla olen ajellut ja kilometrejä on mittarissa 163000. Totta kai on korjauksia ollut, mutta männät ovat vielä alkuperäiset, samoin muu peruskonstruktio. Vaihteiston rattaita vaihdoin talvella, männänrenkaat pari vuotta sitten ja nokka-akselin ja nostimet. Itse olen vaihtanut jaa homma on vienyt kerralla muutaman tunnin. Mihin muuhun koneeseen teet samat hommat yhtä helposti ja yhtä halvalla? Katsotaan taas 10 vuoden kuluttua missä mennään...

      • Jamppa

        Onko perä ja kardaani kestäneet? Millaisina pidät huoltokuluja esim. Bemariin verrattuna? Millaiset ovat kokemuksesi pitkiltä matkoilta?


      • Jepe
        Jamppa kirjoitti:

        Onko perä ja kardaani kestäneet? Millaisina pidät huoltokuluja esim. Bemariin verrattuna? Millaiset ovat kokemuksesi pitkiltä matkoilta?

        Pisimmät reissut on olleet Italiaan ja Espanjaan. Pulmia likipitäen nolla. BMW:stä en tiedä, mutta halvaksi on tämä peli tullut. Mutta katotaan sitten, kun mittarissa on yli 300 000 km.


    • Guzzifriikki

      Moto Guzzin ulkonäkö vie jalat alta! Tämä uusi breva on tosi hienoa muotoilua. California taasen on sen verran jyhkeä ja miehekäs, ettei paljon tarvitse rakenella. HD:n ääni kuullostaa hiiren piereskelyltä verrattuna Guzzin mataliin jytinöihin verrattuna.

      • GuzZilla

        En tosin lähde sitä vertaamaan muihin. Biken testissä uusi Breva sai melko hyvät arvostelut.
        Guzzilla olen itsekkin pahkunnut jo vuosia ja olen todennut sen todella luotettavaksi vehkeeksi vaikka se on jo yli kymmenen vuotta nuori.


    • Talviteloilla

      Vieläkö ajelet ajokillasi vai onko tutistin jo talviteloilla? Miten kesä meni? Oliko uusi laite parempi vai kestikö Guzzi vertailussa?

      • Nimetön

        Vielä olen Guzzilla ajellut, tosin aika paljon vähemmän kuin menneinä vuosina, hankittuani Rt- Bemarin. Guzzi on mainio peli, siinä on luonnetta erilailla kuin monessa muussa pyörässä. Toki täytyy sanoa, että BMW:llä kesän pitkä reissu, muutamia tuhansia kilometrejä, meni ehkä kevyemmin. Saas nähdä miten ensi keväänä käy, lähteekö Guzzi vai vieläkö herkutellaan italiaanolla. Lokakuun alusta pyörät laitetaan talviteloille ja odotellaan Huhtikuun puoliväliä 2006, hyvää syksynjatkoa T: hannujussi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

      Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      48
      5061
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

      Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      27
      3724
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

      vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      69
      3483
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

      Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      101
      2838
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

      SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      91
      2729
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

      "Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      30
      2680
    7. Anteeksi T

      Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      13
      1871
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

      Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1656
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

      Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      202
      1498
    10. Harmittaako että

      Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      153
      1351
    Aihe