Guzzi 1100 juhlamalli

Hannujussi

Myyn Guzzin California 1100 Ev, Guzzin 75-vuotisjuhlamalli no: 648, rek. 1998. Kolmet Givin laukut pyörän sävyyn, iso plexi, kaatumaraudat, astinlaudat, ajettu 64600, takarengas uusittu syksyllä 2004, huollettu, siisti isolhko nyt edullisesti 7500 €.

23

5508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko se loppuunajettu?

      onpa halpa hinta. Onko se loppunajettu ja täysremontti edessä?

      • Hannujussi

        voiko siitä pyytää enemmänkin? en kyllä ite maksaisi


      • onko särki?
        Hannujussi kirjoitti:

        voiko siitä pyytää enemmänkin? en kyllä ite maksaisi

        Onko se kunnosa vielä vai onko remppa tiedosa?


      • Hannujussi, se alkuperäinen
        Hannujussi kirjoitti:

        voiko siitä pyytää enemmänkin? en kyllä ite maksaisi

        Tervehdys, en tiedä kuka olet joka nimelläni esiinnyt, mutta saithan ainakin aikaan hämmennystä. Guzzini on ihan ok. kunnossa ja ajossa edelleen. Ostin toisen pyörän ja ajattelin luopua entisestä nopeasti, mutta olen tullutkin toisiin ajatuksiin ja ajelen jatkossa myös Guzzilla.


      • Guzzit
        Hannujussi, se alkuperäinen kirjoitti:

        Tervehdys, en tiedä kuka olet joka nimelläni esiinnyt, mutta saithan ainakin aikaan hämmennystä. Guzzini on ihan ok. kunnossa ja ajossa edelleen. Ostin toisen pyörän ja ajattelin luopua entisestä nopeasti, mutta olen tullutkin toisiin ajatuksiin ja ajelen jatkossa myös Guzzilla.

        Kestääkö ne guzzit elikkä onko sellainen ehiä peli vielä tommosissa kilometrissä elikkä ei tarvihe vähän aikaan vielä sitä moottoriremppaa se kun on se kallisjuttu jos meinaan pyörän hankkii


      • Nimetön
        Guzzit kirjoitti:

        Kestääkö ne guzzit elikkä onko sellainen ehiä peli vielä tommosissa kilometrissä elikkä ei tarvihe vähän aikaan vielä sitä moottoriremppaa se kun on se kallisjuttu jos meinaan pyörän hankkii

        Kyllä Guzzin kone kestää, on tunnetusti vahva peli. Vaihteistossa voi tulla jossain 50-100 tkm:n vaiheilla rattaiden vaihtoa, riippuen kuinka matalilla kierroksilla on vedätetty esim 5 vaihteella. Pyöränä Guzzi on vallan mainio peli, oikee moottoripyörä.


      • kestävin
        Nimetön kirjoitti:

        Kyllä Guzzin kone kestää, on tunnetusti vahva peli. Vaihteistossa voi tulla jossain 50-100 tkm:n vaiheilla rattaiden vaihtoa, riippuen kuinka matalilla kierroksilla on vedätetty esim 5 vaihteella. Pyöränä Guzzi on vallan mainio peli, oikee moottoripyörä.

        Moto Guzzi on tunnetusti kaikkien aikojen kestävin mootoripyörä. Se kestää uskomattomia kilometrimääriä , eikä ole harvinaista, että pyörällä ajetan satoja tuhansia kilometrejä. Äänekäs ja tutiseva amerikkalainen kilpailija kestää murto-osan samoista kilometreistä.


      • mahtava pyörä
        kestävin kirjoitti:

        Moto Guzzi on tunnetusti kaikkien aikojen kestävin mootoripyörä. Se kestää uskomattomia kilometrimääriä , eikä ole harvinaista, että pyörällä ajetan satoja tuhansia kilometrejä. Äänekäs ja tutiseva amerikkalainen kilpailija kestää murto-osan samoista kilometreistä.

        Olen tullut havainnoissani johtopäätökseen, että Moto Guzzi on tavattoman haluttu ja ihailtu pyörä. Jos se sen lisäksi on noin kestävä kuin mitä yllä kuvataan, se lienee parhaimpia sijoituksia rahalle, jos kaksipyöräistä haluaa.


      • kiva ajella.
        mahtava pyörä kirjoitti:

        Olen tullut havainnoissani johtopäätökseen, että Moto Guzzi on tavattoman haluttu ja ihailtu pyörä. Jos se sen lisäksi on noin kestävä kuin mitä yllä kuvataan, se lienee parhaimpia sijoituksia rahalle, jos kaksipyöräistä haluaa.

        Guzzit on kivoja pyöriä tosiaan. Niillä on kiva ajella ja matka taittuu. Mutkateillä ne on kivoja ajaa. Kyllä maantielläkin on niillä kiva ajella. Kivasti ne kiihtyy kaupungissa myös. Varmaan voisi sanoa, että kiva kaikin puolin. Moni muukin pyörä on tietysti kiva. Moto Guzzi on kuitenkin kiva oma juttunsa.


      • mootoripyöräilijä
        kestävin kirjoitti:

        Moto Guzzi on tunnetusti kaikkien aikojen kestävin mootoripyörä. Se kestää uskomattomia kilometrimääriä , eikä ole harvinaista, että pyörällä ajetan satoja tuhansia kilometrejä. Äänekäs ja tutiseva amerikkalainen kilpailija kestää murto-osan samoista kilometreistä.

        Tuo vaikuttaa lupaavalta. Haein itselleni pyörää pitkälle vuoden mittaiselle reissulle: Toisena vaihtoehtona on HD, mutta se on kai pitkällä matkalla epämukava.


      • puistola2
        mootoripyöräilijä kirjoitti:

        Tuo vaikuttaa lupaavalta. Haein itselleni pyörää pitkälle vuoden mittaiselle reissulle: Toisena vaihtoehtona on HD, mutta se on kai pitkällä matkalla epämukava.

        Olisi myytävänä MG California Jackal vm. 2000, ajettu vain 16000. Jos kiinnostaa ota yhteyttä email: [email protected]


      • suosittu
        puistola2 kirjoitti:

        Olisi myytävänä MG California Jackal vm. 2000, ajettu vain 16000. Jos kiinnostaa ota yhteyttä email: [email protected]

        Moto Guzzin suosion näkee hyvin tämän teeman suosiosta. Käsitelty aihe on yksi suosituimmista tällä "Muut merkit" palstalla. Se, jos mikä, kertoo, miten aivan tavatonta mielenkiintoa Moto Guzzin juhlamalli herättää. Eikä kuule mikään ihme.


    • tyrehtyi?

      Miksi keskustelu Moto Guzzin ylivoimaisuudesta muihin merkkeihin verrattuna tyrehtyi?

      • Timo Tampereelta

        Ei kai Guzzi nyt ylivoimainen...;-)
        Vaan onhan Guzzissa paljon sellaisia ominaisuuksia, jotka on ajan saatossa havaittu erinomaisiksi. Yksi näistä on moottorin tekniikka, joka kestää - hyvin huollettuna - abt. 200´000 km:ä. Samalla saa V-koneen, jossa tulpat ja venttiilit ovat helposti käsillä. Malli ei vaihdu vuosittain, joten varaosia tilatessa ei tarvitse tietää ostopäivää tai pelätä, että unohti yhden aakkosen tyyppinumerosta 23467/huwjdsj/ölkndvö/HHHXFFDD. Malli on myös ns. iätön, joten se ei myöskään vanhene käsiin.
        Maahantuojan varaosapalvelu on ehdottomasti Suomen ykköstä. Ja lopuksi sokerina: Gruppo Moto Guzzi Finlandia on merkkikerhojen aatelia Suomessa.

        Pyörän ajettavuus sekä customina, että sporpmallissa on hyvä.

        Niin - ja pistäydypäs ajaen vaikka Hondan tehtaalla alkuperämaassa kesäloman aikana...


      • enemmän
        Timo Tampereelta kirjoitti:

        Ei kai Guzzi nyt ylivoimainen...;-)
        Vaan onhan Guzzissa paljon sellaisia ominaisuuksia, jotka on ajan saatossa havaittu erinomaisiksi. Yksi näistä on moottorin tekniikka, joka kestää - hyvin huollettuna - abt. 200´000 km:ä. Samalla saa V-koneen, jossa tulpat ja venttiilit ovat helposti käsillä. Malli ei vaihdu vuosittain, joten varaosia tilatessa ei tarvitse tietää ostopäivää tai pelätä, että unohti yhden aakkosen tyyppinumerosta 23467/huwjdsj/ölkndvö/HHHXFFDD. Malli on myös ns. iätön, joten se ei myöskään vanhene käsiin.
        Maahantuojan varaosapalvelu on ehdottomasti Suomen ykköstä. Ja lopuksi sokerina: Gruppo Moto Guzzi Finlandia on merkkikerhojen aatelia Suomessa.

        Pyörän ajettavuus sekä customina, että sporpmallissa on hyvä.

        Niin - ja pistäydypäs ajaen vaikka Hondan tehtaalla alkuperämaassa kesäloman aikana...

        Moto Guzzi olisi paljon nykyistä suositumpi, jos moottoripyöräväki tietäisi kuinka ylivoimainen se on. Hinta/laatusuhde on pitkällä tähtäimellä aivan omaa luokkaansa.Kun vielä ottaa huomioon pienen polttoainekulutuksen, tulee todella halvaksi. Sitä paitsi harvassa on samanlaista tunnelmaa, harrikassa ehkä. Se taas on tuplasti kalliimpi, eikä taatusti kestä edes lähelle samoja kilometrimääriä. Voi veljet kun tietäisitte, mä tiedän ja mulla on kokemusta 11 pyörästä.


      • guzzikeskustelua

        Kaiken maailman rimpuloista puhutaan, mutta guzzista lian vähän. Sellainen peli ei vetele.


    • Jepe

      Täällähän on mielenkiintoinen keskustelu meneillään. Minulla on kymmenen vuoden kokemus Guzzista, ja on sanotava, että olen tyytyväinen. Samalla Calilla olen ajellut ja kilometrejä on mittarissa 163000. Totta kai on korjauksia ollut, mutta männät ovat vielä alkuperäiset, samoin muu peruskonstruktio. Vaihteiston rattaita vaihdoin talvella, männänrenkaat pari vuotta sitten ja nokka-akselin ja nostimet. Itse olen vaihtanut jaa homma on vienyt kerralla muutaman tunnin. Mihin muuhun koneeseen teet samat hommat yhtä helposti ja yhtä halvalla? Katsotaan taas 10 vuoden kuluttua missä mennään...

      • Jamppa

        Onko perä ja kardaani kestäneet? Millaisina pidät huoltokuluja esim. Bemariin verrattuna? Millaiset ovat kokemuksesi pitkiltä matkoilta?


      • Jepe
        Jamppa kirjoitti:

        Onko perä ja kardaani kestäneet? Millaisina pidät huoltokuluja esim. Bemariin verrattuna? Millaiset ovat kokemuksesi pitkiltä matkoilta?

        Pisimmät reissut on olleet Italiaan ja Espanjaan. Pulmia likipitäen nolla. BMW:stä en tiedä, mutta halvaksi on tämä peli tullut. Mutta katotaan sitten, kun mittarissa on yli 300 000 km.


    • Guzzifriikki

      Moto Guzzin ulkonäkö vie jalat alta! Tämä uusi breva on tosi hienoa muotoilua. California taasen on sen verran jyhkeä ja miehekäs, ettei paljon tarvitse rakenella. HD:n ääni kuullostaa hiiren piereskelyltä verrattuna Guzzin mataliin jytinöihin verrattuna.

      • GuzZilla

        En tosin lähde sitä vertaamaan muihin. Biken testissä uusi Breva sai melko hyvät arvostelut.
        Guzzilla olen itsekkin pahkunnut jo vuosia ja olen todennut sen todella luotettavaksi vehkeeksi vaikka se on jo yli kymmenen vuotta nuori.


    • Talviteloilla

      Vieläkö ajelet ajokillasi vai onko tutistin jo talviteloilla? Miten kesä meni? Oliko uusi laite parempi vai kestikö Guzzi vertailussa?

      • Nimetön

        Vielä olen Guzzilla ajellut, tosin aika paljon vähemmän kuin menneinä vuosina, hankittuani Rt- Bemarin. Guzzi on mainio peli, siinä on luonnetta erilailla kuin monessa muussa pyörässä. Toki täytyy sanoa, että BMW:llä kesän pitkä reissu, muutamia tuhansia kilometrejä, meni ehkä kevyemmin. Saas nähdä miten ensi keväänä käy, lähteekö Guzzi vai vieläkö herkutellaan italiaanolla. Lokakuun alusta pyörät laitetaan talviteloille ja odotellaan Huhtikuun puoliväliä 2006, hyvää syksynjatkoa T: hannujussi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

      Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      181
      2416
    2. Miksi teillä meni...

      ...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      183
      1994
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

      Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      173
      1841
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

      Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      121
      1671
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

      The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      31
      1585
    6. Nainen näytät mummolta. :D

      Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      118
      1449
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

      Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      171
      1185
    8. Varattais lähihotellista

      🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      175
      1179
    9. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

      Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1133
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

      En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      60
      1090
    Aihe