Guzzi 1100 juhlamalli

Hannujussi

Myyn Guzzin California 1100 Ev, Guzzin 75-vuotisjuhlamalli no: 648, rek. 1998. Kolmet Givin laukut pyörän sävyyn, iso plexi, kaatumaraudat, astinlaudat, ajettu 64600, takarengas uusittu syksyllä 2004, huollettu, siisti isolhko nyt edullisesti 7500 €.

23

5293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko se loppuunajettu?

      onpa halpa hinta. Onko se loppunajettu ja täysremontti edessä?

      • Hannujussi

        voiko siitä pyytää enemmänkin? en kyllä ite maksaisi


      • onko särki?
        Hannujussi kirjoitti:

        voiko siitä pyytää enemmänkin? en kyllä ite maksaisi

        Onko se kunnosa vielä vai onko remppa tiedosa?


      • Hannujussi, se alkuperäinen
        Hannujussi kirjoitti:

        voiko siitä pyytää enemmänkin? en kyllä ite maksaisi

        Tervehdys, en tiedä kuka olet joka nimelläni esiinnyt, mutta saithan ainakin aikaan hämmennystä. Guzzini on ihan ok. kunnossa ja ajossa edelleen. Ostin toisen pyörän ja ajattelin luopua entisestä nopeasti, mutta olen tullutkin toisiin ajatuksiin ja ajelen jatkossa myös Guzzilla.


      • Guzzit
        Hannujussi, se alkuperäinen kirjoitti:

        Tervehdys, en tiedä kuka olet joka nimelläni esiinnyt, mutta saithan ainakin aikaan hämmennystä. Guzzini on ihan ok. kunnossa ja ajossa edelleen. Ostin toisen pyörän ja ajattelin luopua entisestä nopeasti, mutta olen tullutkin toisiin ajatuksiin ja ajelen jatkossa myös Guzzilla.

        Kestääkö ne guzzit elikkä onko sellainen ehiä peli vielä tommosissa kilometrissä elikkä ei tarvihe vähän aikaan vielä sitä moottoriremppaa se kun on se kallisjuttu jos meinaan pyörän hankkii


      • Nimetön
        Guzzit kirjoitti:

        Kestääkö ne guzzit elikkä onko sellainen ehiä peli vielä tommosissa kilometrissä elikkä ei tarvihe vähän aikaan vielä sitä moottoriremppaa se kun on se kallisjuttu jos meinaan pyörän hankkii

        Kyllä Guzzin kone kestää, on tunnetusti vahva peli. Vaihteistossa voi tulla jossain 50-100 tkm:n vaiheilla rattaiden vaihtoa, riippuen kuinka matalilla kierroksilla on vedätetty esim 5 vaihteella. Pyöränä Guzzi on vallan mainio peli, oikee moottoripyörä.


      • kestävin
        Nimetön kirjoitti:

        Kyllä Guzzin kone kestää, on tunnetusti vahva peli. Vaihteistossa voi tulla jossain 50-100 tkm:n vaiheilla rattaiden vaihtoa, riippuen kuinka matalilla kierroksilla on vedätetty esim 5 vaihteella. Pyöränä Guzzi on vallan mainio peli, oikee moottoripyörä.

        Moto Guzzi on tunnetusti kaikkien aikojen kestävin mootoripyörä. Se kestää uskomattomia kilometrimääriä , eikä ole harvinaista, että pyörällä ajetan satoja tuhansia kilometrejä. Äänekäs ja tutiseva amerikkalainen kilpailija kestää murto-osan samoista kilometreistä.


      • mahtava pyörä
        kestävin kirjoitti:

        Moto Guzzi on tunnetusti kaikkien aikojen kestävin mootoripyörä. Se kestää uskomattomia kilometrimääriä , eikä ole harvinaista, että pyörällä ajetan satoja tuhansia kilometrejä. Äänekäs ja tutiseva amerikkalainen kilpailija kestää murto-osan samoista kilometreistä.

        Olen tullut havainnoissani johtopäätökseen, että Moto Guzzi on tavattoman haluttu ja ihailtu pyörä. Jos se sen lisäksi on noin kestävä kuin mitä yllä kuvataan, se lienee parhaimpia sijoituksia rahalle, jos kaksipyöräistä haluaa.


      • kiva ajella.
        mahtava pyörä kirjoitti:

        Olen tullut havainnoissani johtopäätökseen, että Moto Guzzi on tavattoman haluttu ja ihailtu pyörä. Jos se sen lisäksi on noin kestävä kuin mitä yllä kuvataan, se lienee parhaimpia sijoituksia rahalle, jos kaksipyöräistä haluaa.

        Guzzit on kivoja pyöriä tosiaan. Niillä on kiva ajella ja matka taittuu. Mutkateillä ne on kivoja ajaa. Kyllä maantielläkin on niillä kiva ajella. Kivasti ne kiihtyy kaupungissa myös. Varmaan voisi sanoa, että kiva kaikin puolin. Moni muukin pyörä on tietysti kiva. Moto Guzzi on kuitenkin kiva oma juttunsa.


      • mootoripyöräilijä
        kestävin kirjoitti:

        Moto Guzzi on tunnetusti kaikkien aikojen kestävin mootoripyörä. Se kestää uskomattomia kilometrimääriä , eikä ole harvinaista, että pyörällä ajetan satoja tuhansia kilometrejä. Äänekäs ja tutiseva amerikkalainen kilpailija kestää murto-osan samoista kilometreistä.

        Tuo vaikuttaa lupaavalta. Haein itselleni pyörää pitkälle vuoden mittaiselle reissulle: Toisena vaihtoehtona on HD, mutta se on kai pitkällä matkalla epämukava.


      • puistola2
        mootoripyöräilijä kirjoitti:

        Tuo vaikuttaa lupaavalta. Haein itselleni pyörää pitkälle vuoden mittaiselle reissulle: Toisena vaihtoehtona on HD, mutta se on kai pitkällä matkalla epämukava.

        Olisi myytävänä MG California Jackal vm. 2000, ajettu vain 16000. Jos kiinnostaa ota yhteyttä email: [email protected]


      • suosittu
        puistola2 kirjoitti:

        Olisi myytävänä MG California Jackal vm. 2000, ajettu vain 16000. Jos kiinnostaa ota yhteyttä email: [email protected]

        Moto Guzzin suosion näkee hyvin tämän teeman suosiosta. Käsitelty aihe on yksi suosituimmista tällä "Muut merkit" palstalla. Se, jos mikä, kertoo, miten aivan tavatonta mielenkiintoa Moto Guzzin juhlamalli herättää. Eikä kuule mikään ihme.


    • tyrehtyi?

      Miksi keskustelu Moto Guzzin ylivoimaisuudesta muihin merkkeihin verrattuna tyrehtyi?

      • Timo Tampereelta

        Ei kai Guzzi nyt ylivoimainen...;-)
        Vaan onhan Guzzissa paljon sellaisia ominaisuuksia, jotka on ajan saatossa havaittu erinomaisiksi. Yksi näistä on moottorin tekniikka, joka kestää - hyvin huollettuna - abt. 200´000 km:ä. Samalla saa V-koneen, jossa tulpat ja venttiilit ovat helposti käsillä. Malli ei vaihdu vuosittain, joten varaosia tilatessa ei tarvitse tietää ostopäivää tai pelätä, että unohti yhden aakkosen tyyppinumerosta 23467/huwjdsj/ölkndvö/HHHXFFDD. Malli on myös ns. iätön, joten se ei myöskään vanhene käsiin.
        Maahantuojan varaosapalvelu on ehdottomasti Suomen ykköstä. Ja lopuksi sokerina: Gruppo Moto Guzzi Finlandia on merkkikerhojen aatelia Suomessa.

        Pyörän ajettavuus sekä customina, että sporpmallissa on hyvä.

        Niin - ja pistäydypäs ajaen vaikka Hondan tehtaalla alkuperämaassa kesäloman aikana...


      • enemmän
        Timo Tampereelta kirjoitti:

        Ei kai Guzzi nyt ylivoimainen...;-)
        Vaan onhan Guzzissa paljon sellaisia ominaisuuksia, jotka on ajan saatossa havaittu erinomaisiksi. Yksi näistä on moottorin tekniikka, joka kestää - hyvin huollettuna - abt. 200´000 km:ä. Samalla saa V-koneen, jossa tulpat ja venttiilit ovat helposti käsillä. Malli ei vaihdu vuosittain, joten varaosia tilatessa ei tarvitse tietää ostopäivää tai pelätä, että unohti yhden aakkosen tyyppinumerosta 23467/huwjdsj/ölkndvö/HHHXFFDD. Malli on myös ns. iätön, joten se ei myöskään vanhene käsiin.
        Maahantuojan varaosapalvelu on ehdottomasti Suomen ykköstä. Ja lopuksi sokerina: Gruppo Moto Guzzi Finlandia on merkkikerhojen aatelia Suomessa.

        Pyörän ajettavuus sekä customina, että sporpmallissa on hyvä.

        Niin - ja pistäydypäs ajaen vaikka Hondan tehtaalla alkuperämaassa kesäloman aikana...

        Moto Guzzi olisi paljon nykyistä suositumpi, jos moottoripyöräväki tietäisi kuinka ylivoimainen se on. Hinta/laatusuhde on pitkällä tähtäimellä aivan omaa luokkaansa.Kun vielä ottaa huomioon pienen polttoainekulutuksen, tulee todella halvaksi. Sitä paitsi harvassa on samanlaista tunnelmaa, harrikassa ehkä. Se taas on tuplasti kalliimpi, eikä taatusti kestä edes lähelle samoja kilometrimääriä. Voi veljet kun tietäisitte, mä tiedän ja mulla on kokemusta 11 pyörästä.


      • guzzikeskustelua

        Kaiken maailman rimpuloista puhutaan, mutta guzzista lian vähän. Sellainen peli ei vetele.


    • Jepe

      Täällähän on mielenkiintoinen keskustelu meneillään. Minulla on kymmenen vuoden kokemus Guzzista, ja on sanotava, että olen tyytyväinen. Samalla Calilla olen ajellut ja kilometrejä on mittarissa 163000. Totta kai on korjauksia ollut, mutta männät ovat vielä alkuperäiset, samoin muu peruskonstruktio. Vaihteiston rattaita vaihdoin talvella, männänrenkaat pari vuotta sitten ja nokka-akselin ja nostimet. Itse olen vaihtanut jaa homma on vienyt kerralla muutaman tunnin. Mihin muuhun koneeseen teet samat hommat yhtä helposti ja yhtä halvalla? Katsotaan taas 10 vuoden kuluttua missä mennään...

      • Jamppa

        Onko perä ja kardaani kestäneet? Millaisina pidät huoltokuluja esim. Bemariin verrattuna? Millaiset ovat kokemuksesi pitkiltä matkoilta?


      • Jepe
        Jamppa kirjoitti:

        Onko perä ja kardaani kestäneet? Millaisina pidät huoltokuluja esim. Bemariin verrattuna? Millaiset ovat kokemuksesi pitkiltä matkoilta?

        Pisimmät reissut on olleet Italiaan ja Espanjaan. Pulmia likipitäen nolla. BMW:stä en tiedä, mutta halvaksi on tämä peli tullut. Mutta katotaan sitten, kun mittarissa on yli 300 000 km.


    • Guzzifriikki

      Moto Guzzin ulkonäkö vie jalat alta! Tämä uusi breva on tosi hienoa muotoilua. California taasen on sen verran jyhkeä ja miehekäs, ettei paljon tarvitse rakenella. HD:n ääni kuullostaa hiiren piereskelyltä verrattuna Guzzin mataliin jytinöihin verrattuna.

      • GuzZilla

        En tosin lähde sitä vertaamaan muihin. Biken testissä uusi Breva sai melko hyvät arvostelut.
        Guzzilla olen itsekkin pahkunnut jo vuosia ja olen todennut sen todella luotettavaksi vehkeeksi vaikka se on jo yli kymmenen vuotta nuori.


    • Talviteloilla

      Vieläkö ajelet ajokillasi vai onko tutistin jo talviteloilla? Miten kesä meni? Oliko uusi laite parempi vai kestikö Guzzi vertailussa?

      • Nimetön

        Vielä olen Guzzilla ajellut, tosin aika paljon vähemmän kuin menneinä vuosina, hankittuani Rt- Bemarin. Guzzi on mainio peli, siinä on luonnetta erilailla kuin monessa muussa pyörässä. Toki täytyy sanoa, että BMW:llä kesän pitkä reissu, muutamia tuhansia kilometrejä, meni ehkä kevyemmin. Saas nähdä miten ensi keväänä käy, lähteekö Guzzi vai vieläkö herkutellaan italiaanolla. Lokakuun alusta pyörät laitetaan talviteloille ja odotellaan Huhtikuun puoliväliä 2006, hyvää syksynjatkoa T: hannujussi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe