Moikka!
Osaako joku auttaa. Mulla on Saunalahden prepaid-liittymä, ollut jo vuosia. Laitoin 3 kertaa pin-koodin väärin puhelimeeni, ja näytölle tuli on yritä 24 tunnin päästä uudestaan. No, yritin 24 tunnin päästä uudestaan, ja silloin laitoin 100 varmasti oikean koodin. Puhelin kuitenkin ilmoittaa että pin-koodin edelleen väärä, ja meni takas tilaan yritä 24h päästä uudestaan. Jos joku vaan osaa auttaa, niin kertokaa. Miten saan puhelimen toimimaan
Lukittu sim-kortti
Anonyymi-ap
5
475
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö pukki auta
- Anonyymi
Onko tuota ihan mahdotonta kysyä oikelta saitilta, eli: https://keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/kodintekniikka/mobiililaitteet/kannykat/liittymat-ja-palvelut/saunalahti:
- Anonyymi
Tarvitaan PUK-koodi. Sen vissiin saa DNA:lta.
- Anonyymi
Jos se sanoo, että yritä 24h päästä uudestaan kyse ei ole pin-koodista vaan puhelimen lukituskoodista mitä luultavimmin. Pin koodin jos syötät väärin ainoa reitti on puk-koodi, joka löytyy sim-kortista tai siitä isommasta missä se oli alunperin kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v3910596- 372391
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362326- 951711
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511270Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?831232Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51155Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?265983- 52956
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36737