Metsässä tapahtui kummia: Suklaapatukka katosi haamun toimesta

Anonyymi-ap

Viime kesänä olin ystäväni kanssa telttailemassa metsässä lähellä kotiani. Kun olimme käymässä nukkumaan teltassamme, kuulimme ulkoa oksan katkeamisen ääniä ja lähdimme ulos selvittämään, mitä siellä tapahtuu.

Menimme ulos teltastamme, mutta emme nähneet ulkona ketään. Samaan aikaan teltan oviaukko alkoi lepattaa tuulessa ja päätimme mennä takaisin telttaan lämmittelemään. Minä olin jättänyt teltan sisälle tyynylleni suklaapatukan ja takaisin telttaan tullessani huomasin, että se oli kadonnut.

Kysyin ystävältäni, oliko hän nähnyt, minne suklaapatukka oli mennyt. Hän sanoi, että hänen ollessaan lapsi hänen karkkipussinsa oli kadonnut lähes samankaltaisesti. Silloin hänen isänsä oli sanonut, että kyseessä oli ollut varmasti haamu, jolla oli ollut nälkä.

En ollut ennen uskonut haamuihin, mutta ystäväni samankaltainen kertomus vakuutti minut siitä, että nälkäinen haamu oli vienyt minunkin suklaapatukkani. Olen nyt varma, että haamuja on olemassa ja siksi suosittelen kaikkia pitämään karkkejaan piilossa nälkäisten haamujen varalta.

T: Santeri Jyväskylästä

2

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on kans tollanen kokemus. Jätin kaljapullon pyödälle auki ja ku kävin paskalla niin kuulin keittiöstä outoa lirinää. Sit ihmettelin ku kaljapullo oli tyhjä ja keittiön lattialla helvetinmoinen kaljaläikkä, ikäänku joku ois kumonnu sinne pullollisen keppanaa. Tää vakuutti mut siitä että janoinen haamu oli juonu mun bisset. No nehän oli tietenki lorissu pitkin lattiaa koko pullo suoraan ektoplasman läpi. Oon nyt varma että haamuja on olemassa ja suosittelen kaikkia pitämään kaljat poissa näkösältä haamujen varalta.

      T: Pena Mäntsälästä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4889
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1347
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1238
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe