Lempparilevyt&kappaleet

Anonyymi-ap

Levyt;
1.Playboy(vahva kokonaisuus omanäköisine biiseineen joissa moniulotteisuutta)

2.Peeb(esikoisstudiokiekko jossa pari kertaa pientä hapuilua mut suurin osa laatumusaa ja levyllä he esittää mm coverin ghostbusters biisistä)

3.Kolmas studiolevy ja pahoittelut kun en muista levyn nimeä jossa on vahvaa musamateriaa kautta linjan!

lempparikappaleet;

1.Tempo(instrumentaalinen)
2.Dirty moose(funk kuuluu aika paljon)
3.Kola
4.Violence
5.Life 705
6.Funky jam
7.Swimming with the kids

10

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse olen nyt tykännyt Mott the hooplen kolmannesta studiolevystä "Wildlife" (1971), Paul McCartneyn & Wingsin levystä "Band on the run" (1973) ja Paul Rodgersin (tuli tunnetuksi 1968-1973 bändistä Free ja 1973 perustetusta bändistä Bad Company) uusimmasta soololevystä "Midnight rose" (2023).

      Hyviä on musta myös esim. Smokien albumi "Midnight cafe" (1976), Bad Companyn kolme ensimmäistä albumia "Bad Company" (1974), "Straight shooter" (1975) ja "Run with the pack" (1976) ja Culture clubin levyistä "Colour by numbers" (1983) ja "Waking up with the house on fire" (1984), Green dayn levy "American idiot" (2004) ja Marko Maunukselan levy "Uuteen valoon" (2010).

      Judas Prisetiltä olen kuunnellut levyt vuosilta 1974-1991 (uusimmista vain vuoden 2008 levy "Nostradamus"), mutta en osaa nimetä yksittäistä levyä, joka olisi ylitse muiden.

      Yleensä kuuntelen yksittäisiä kappaleita. Voin kuunnella paljonkin kappaleita mun lempibändeiltä- ja artisteilta.

    • Anteeksi. Tämä koskikin The Rasmusta. No, katoinkin sitten vasta äsken =D =D No, Rasmusta en kuuntele, mutta muistan, kun mun sisko aikoinaan kuunteli ja kappale
      "F-F-F_Falling " on jäänyt päähän.

      • Anonyymi

        moi jos kuitenki kiinnostaa sua semmoset the rasmuksen laulut joista et ole tietoinen niin voin antaa tässä vinkkejä eli bändin kolme ensimmäistä studiolevyä on huomattavan paljon erilaisempia kuin vuoden 2001 studiolevy joka sisältää tuon f-f-f falling kappaleen. Vuoden 2005 studiolevy on lähempänä goottirokkia kun vuoden 2001 into levy sisältää mm sunshine poppia, poprockia ja skate poppia ja vuoden 96 peeb, 97 playboys ja 98 hell of a tester sisältää moniulotteisia erityylisiä kappaleita joissa bändi viljelee esim näitä seuraavia genrelajeja; skate pop, funk, rock ja pop.


      • Anonyymi

        No tossa en maininnut lauluja mut mainihin levyjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        moi jos kuitenki kiinnostaa sua semmoset the rasmuksen laulut joista et ole tietoinen niin voin antaa tässä vinkkejä eli bändin kolme ensimmäistä studiolevyä on huomattavan paljon erilaisempia kuin vuoden 2001 studiolevy joka sisältää tuon f-f-f falling kappaleen. Vuoden 2005 studiolevy on lähempänä goottirokkia kun vuoden 2001 into levy sisältää mm sunshine poppia, poprockia ja skate poppia ja vuoden 96 peeb, 97 playboys ja 98 hell of a tester sisältää moniulotteisia erityylisiä kappaleita joissa bändi viljelee esim näitä seuraavia genrelajeja; skate pop, funk, rock ja pop.

        Sää oot vissiin perehtyny Rasmukseen enemmänkin, kun tota tietoa näyttää piisaavan.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Sää oot vissiin perehtyny Rasmukseen enemmänkin, kun tota tietoa näyttää piisaavan.

        No vasta oikeastaan myöhemmin (keski-ikäisenä) aloin kuunteleen the rasmusta ja myönnän että nuorempana en voinut sietää =)


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Sää oot vissiin perehtyny Rasmukseen enemmänkin, kun tota tietoa näyttää piisaavan.

        muutenki tota noin olin nuorena musan suhteen nirso ja yksipuolinen. Oli vain ne jotkut lempparit ja kaikki muu lähinnä oli roskaa. Kasvoin nuoruusvuodet dingon musan, klamydian, popedan, cmx;n , kolmannen naisen, timo rautiainen&niskalaukauksen, yön, hausmyllyn ja zen cafen parissa suurimmalta osin. Melkein koko ajan kuuntelen 2000 luvun alussa joko zen cafea, CMX;ää tai kolmatta naista. 90-luvun lopulla parin vuoden ajan kuuntelin lähes taukoamatta dingoa ja yötä aina tasaisen paljon myös nuoruusvuosina kuuntelin. 2000-luvun lopulla tuli vahva timo rautiainen&trio niskalaukaus vaihe. Popedaa aina myös paljon ja klamydiaa nuoruusvuosina. Jotenkin tuli klamydian musaan, hausmyllyn + zen cafeen musaan noin 3-5 vuoden tauko kun alko kyllästyttää(no varmaan liikaa kuuntelin). 2000-luvun alussa kuuntelin myös jonkun verran pave maijasta ja aki Sirkesaloa. Ostin vuonna 2002 ismo alanko säätiön levyn(sisäinen solarium) johon vasta pääsin sisälle 2010-luvun alkupuolella. Jotenki se vuan tuntui koko 2000-luvun kummajaiselta, mut kasvoin vasta möyhemmin alangon musaan. Nuoruus tai oikeastaan teinivuosina ei voinut olla välttyä kuulemasta queenin musaa jota pikkuveli kuunteli ja kyllä itsekin sitä välillä kuuntelin. Tais olla queen tuolloin ainoa ulkomaalainen bändi jota kuuntelin ja silloin tällöin kuuntelin KISS yhtyeen erästä livekasettia(kasetti on ollut 10 vuotta kadonneena mut varmaan vahingossa oon vienyt sen kirpparille tai roskikseen) ja 90-luvun puolivälissä oli vuoden kaksi ajan pharao yhtyeen fanitus. Pharao joka saksalainen technodance /eurodance pop yhtye. Technorummut oli aina mukana sen yhtyeen musakuvioissa. J.karjalaisen parhaat kokoelman ostin vuonna 1999 nivalan esso huoltoasemalta. Sitä tuli jonkun verran kuunneltua(ei kovin usein). Hänenkin musaan pääsin sisälle paremmin vasta 2010-luvulla. Keräsi mm toi kokoelma cd levy aika paljon kuitenkin pölyä. Sen sijaan pave maijasta kuuntelin hieman enemmän kuin J.karjalaista nuoruusvuosina. Vuonna 2001 jouluaaton lähettyvillä ostin maijasen kokoelma cd levyn. Vielä löytyy sama cd levy hyväkuntoinen on ainakin cd eli musa pyörii hyvin ,mut kannet on aika hajalla. Vihkossa upea tuoksu jota värittää paven kaverin hectorin kuvailu ammattimuusikko-lauluntekijä kollegastaan, ystävästään pave maijasesta.

        2010-luvulla alko tulla paljon lisää uusia suosikkeja. En kai mä ennää kovin nirso oo musan suhtteen. Melekein kaikki käy =)
        Portion boys yhtyettä niiden biisei oon yrittäny kuunnella, muttei oikein kelepaa. Teflon brothersin laulut ei myöskään oikein kelpaa mulle. Joskus inhosin paljon irwinin musaa, mut ainaki diggan lujjaa sen 60&70-luvun musasta, mut omasta mielestä irwinin 80&90-luvun musa on minulle aika kuuntelukelvotonta. Vähän sama juttu paula koivuniemen 1990&2000-luvun musan kohdalla eli en pysty kuunteleen, mut koivuniemen 70-luvun musa on hyvä juttu.


        Voisi sanoa näin että jokaiselta joka on tehnyt musaa, löytyy sekä hyviä, keskitason kuin myös huippulevyjä ja myös huonoja levyjä. Se koskee oikeastaan ihan kaikkia musanimiä joita oon tässä vuosien aikana kuunnellut, mut on joillakin toki tuotannossa enemmän sitä laatua. Sen panin merkille että edu kettusen tuotanto on täynnä tasaisen vahvaa musamateriaa. Hän on sanonutkin ettei aina tai ei juuri koskaan haluakaan tehdä hittejä vaan haluaa luoda musaa jotka ei aina radioissa soi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        muutenki tota noin olin nuorena musan suhteen nirso ja yksipuolinen. Oli vain ne jotkut lempparit ja kaikki muu lähinnä oli roskaa. Kasvoin nuoruusvuodet dingon musan, klamydian, popedan, cmx;n , kolmannen naisen, timo rautiainen&niskalaukauksen, yön, hausmyllyn ja zen cafen parissa suurimmalta osin. Melkein koko ajan kuuntelen 2000 luvun alussa joko zen cafea, CMX;ää tai kolmatta naista. 90-luvun lopulla parin vuoden ajan kuuntelin lähes taukoamatta dingoa ja yötä aina tasaisen paljon myös nuoruusvuosina kuuntelin. 2000-luvun lopulla tuli vahva timo rautiainen&trio niskalaukaus vaihe. Popedaa aina myös paljon ja klamydiaa nuoruusvuosina. Jotenkin tuli klamydian musaan, hausmyllyn zen cafeen musaan noin 3-5 vuoden tauko kun alko kyllästyttää(no varmaan liikaa kuuntelin). 2000-luvun alussa kuuntelin myös jonkun verran pave maijasta ja aki Sirkesaloa. Ostin vuonna 2002 ismo alanko säätiön levyn(sisäinen solarium) johon vasta pääsin sisälle 2010-luvun alkupuolella. Jotenki se vuan tuntui koko 2000-luvun kummajaiselta, mut kasvoin vasta möyhemmin alangon musaan. Nuoruus tai oikeastaan teinivuosina ei voinut olla välttyä kuulemasta queenin musaa jota pikkuveli kuunteli ja kyllä itsekin sitä välillä kuuntelin. Tais olla queen tuolloin ainoa ulkomaalainen bändi jota kuuntelin ja silloin tällöin kuuntelin KISS yhtyeen erästä livekasettia(kasetti on ollut 10 vuotta kadonneena mut varmaan vahingossa oon vienyt sen kirpparille tai roskikseen) ja 90-luvun puolivälissä oli vuoden kaksi ajan pharao yhtyeen fanitus. Pharao joka saksalainen technodance /eurodance pop yhtye. Technorummut oli aina mukana sen yhtyeen musakuvioissa. J.karjalaisen parhaat kokoelman ostin vuonna 1999 nivalan esso huoltoasemalta. Sitä tuli jonkun verran kuunneltua(ei kovin usein). Hänenkin musaan pääsin sisälle paremmin vasta 2010-luvulla. Keräsi mm toi kokoelma cd levy aika paljon kuitenkin pölyä. Sen sijaan pave maijasta kuuntelin hieman enemmän kuin J.karjalaista nuoruusvuosina. Vuonna 2001 jouluaaton lähettyvillä ostin maijasen kokoelma cd levyn. Vielä löytyy sama cd levy hyväkuntoinen on ainakin cd eli musa pyörii hyvin ,mut kannet on aika hajalla. Vihkossa upea tuoksu jota värittää paven kaverin hectorin kuvailu ammattimuusikko-lauluntekijä kollegastaan, ystävästään pave maijasesta.

        2010-luvulla alko tulla paljon lisää uusia suosikkeja. En kai mä ennää kovin nirso oo musan suhtteen. Melekein kaikki käy =)
        Portion boys yhtyettä niiden biisei oon yrittäny kuunnella, muttei oikein kelepaa. Teflon brothersin laulut ei myöskään oikein kelpaa mulle. Joskus inhosin paljon irwinin musaa, mut ainaki diggan lujjaa sen 60&70-luvun musasta, mut omasta mielestä irwinin 80&90-luvun musa on minulle aika kuuntelukelvotonta. Vähän sama juttu paula koivuniemen 1990&2000-luvun musan kohdalla eli en pysty kuunteleen, mut koivuniemen 70-luvun musa on hyvä juttu.


        Voisi sanoa näin että jokaiselta joka on tehnyt musaa, löytyy sekä hyviä, keskitason kuin myös huippulevyjä ja myös huonoja levyjä. Se koskee oikeastaan ihan kaikkia musanimiä joita oon tässä vuosien aikana kuunnellut, mut on joillakin toki tuotannossa enemmän sitä laatua. Sen panin merkille että edu kettusen tuotanto on täynnä tasaisen vahvaa musamateriaa. Hän on sanonutkin ettei aina tai ei juuri koskaan haluakaan tehdä hittejä vaan haluaa luoda musaa jotka ei aina radioissa soi.

        Joo mulla on kans joidenkin artistien ja bändien kohalla, että tietyn aikakauden musiikki menee, mutta ei sitten kaikki.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Joo mulla on kans joidenkin artistien ja bändien kohalla, että tietyn aikakauden musiikki menee, mutta ei sitten kaikki.

        Okei =)
        Tänään katsoitko yle teema&fem kanavalta ohojelman Pekka myllykoskesta joka oli Freux marx engels&jung yhtyeen solisti-sanoittaja?? Se kesti noin tunnin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei =)
        Tänään katsoitko yle teema&fem kanavalta ohojelman Pekka myllykoskesta joka oli Freux marx engels&jung yhtyeen solisti-sanoittaja?? Se kesti noin tunnin.

        En kattonut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe