Eli,Turun hovioikeuden päätöksen mukaan,jos saat työmarkkinatukea ja olet ulosotossa voi vouti ulosmitata siitä,vaikka se olisi ainut tulosi!!
Katso liitteestä päätös:
https://oikeus.fi/hovioikeudet/turunhovioikeus/fi/index/hovioikeudenratkaisut/tho20233.html
Saatko työmarkkinatukea - Nyt jysähti ulosotto päälle
14
380
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se ollut joku suojaraja kuitenkin, eli joku tietty summa pitää vielä ulosmittauksen jälkeen jäädä?
- Anonyymi
Vaikuttaisi vähän siltä, että tässä on yritetty kikkailla tekemällä jotain lyhyitä urakka/keikkahommia työmarkkinatuen saamisen ohella/välissä.
Suojaosuushan on tosiaan yksinelävällä 922.50€/kk
Työmarkkinatuesta + asumistuesta ei kerry suojaosan ylittävää määrää . - Anonyymi
Työmarkkinatuki, asumistuki, maataloustuki, yrittäjätuki, sähkötuki, taiteilijatuki, vammaistuki, koulutustuki, kotoutustuki, opiskelijatuki TUKI TUKI TUKI. Ei ihme että valtionvelka lisääntyy.
- Anonyymi
Listasta jäi itsellesi todennäköisesti hyvinkin tuttu TUKIopetus pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Listasta jäi itsellesi todennäköisesti hyvinkin tuttu TUKIopetus pois
Mistä sinä minun tutut jutut tiedät . TUKI vain suusi.
- Anonyymi
Ei vammaistukea enää saa. Eikä se ollut tuki, vaan verovähennys.
- Anonyymi
Ne maksetaan veroilla,ja ilman veroja ei ole teitä,eikä muutakaan mihin ollaan totuttu
- Anonyymi
Eikös kaikki tällä palstalla elä työmarkkinatuilla??
- Anonyymi
Sairaseläkeläisiä myös suuri osa ja ymmärrettävästi onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sairaseläkeläisiä paljon, mutta sairas eläkeläisiä myöskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vtu on sairaseläkeläinen? Itse olen työkyvyttömyys eläkeläinen. Minä haluan myös tuolle mystiselle sairauseläkkeelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vtu on sairaseläkeläinen? Itse olen työkyvyttömyys eläkeläinen. Minä haluan myös tuolle mystiselle sairauseläkkeelle!
Ja sitten on niitä joiden pitäisi olla sekä sairas että työkyvyttömyyseläkkeellä, mutta joita roikutetaan töissä ihmisten riesana ja furman imagohaittana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten on niitä joiden pitäisi olla sekä sairas että työkyvyttömyyseläkkeellä, mutta joita roikutetaan töissä ihmisten riesana ja furman imagohaittana.
Furma hihi heko heko.. stana firma tampiot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34285921 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692318- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91361- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181781305RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207