Paskat säännöt ja joka asiasta itketään

Anonyymi-ap

Vituttaa mutsi ku kotiin tulo aika on 20.30 viikon loppusin 22.00 tai 22.30 riippuu. Kone arkisin pois 20.00 ja viikonloppusin joskus 23.00-23.30 jos mutsi ei oo hereil nk faija antaa onneks yhtee. Nukkumaan meno aika on arkisin 22.00 ja viikon loppusin 00.30.En saa menna kavereille yöks ellei oo joku kenet oon tuntenu tosi kauan. Joka ikisestä asiasta valittaa esim. Jos ollaan menossa kauppaan ja on syksy niin takki päälle mutta ei ymmärrä sitä että siinä ei tarvi takkia kun kävelln autoon ja kauppaan ja takas autoon ja himaan. En saa pelata gta mutta kaikki muut pelit käy. Kavereilla arkisin kotiintuloaika 22.00 ja ei nukkumaan menoaikoja tai muita rajotuksia. Jos oon vaikka 10 min myöhässä kotiintulo ajasta niin 1 viikko kotiarestia mutta kun jäin polttamisesta kiinni niin puhumisella selvittiin. Valittaa faijalekki kaikesta ja arki iha helvettiä. Vituttaa vaa ni kellään vinkkejä mitä pitäis sanoo et saisin noita rajotuksia vaihettua. Oon siis 12v poika.

3

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika pitkään saat valvoa viikonloppuisin. Verrattuna arki aikoihin. Varmasti saat valvoa pidempään kun vanhenet. Kannattaa puhua niistä syistä minkä takia sinun on tultava myöhemmin kotiin arkisin. Jollain ostarilla hengailu on ihan turhaa, urheiluharrastuksia voi olla ilta 22.00. Peleistä vanhempien ei tarvitse tietää.

• Anonyymi

Vituttaa vaan ku tiedän itse hyvin että pärjään kokonaisen päivän 6 tunnin yöunilla

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍒 ­­­N­­y­m­f­o­­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18057336u

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      593
      2075
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      102
      1030
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      977
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      837
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      835
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      70
      747
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      678
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      563
    Aihe