Paskat säännöt ja joka asiasta itketään

Anonyymi-ap

Vituttaa mutsi ku kotiin tulo aika on 20.30 viikon loppusin 22.00 tai 22.30 riippuu. Kone arkisin pois 20.00 ja viikonloppusin joskus 23.00-23.30 jos mutsi ei oo hereil nk faija antaa onneks yhtee. Nukkumaan meno aika on arkisin 22.00 ja viikon loppusin 00.30.En saa menna kavereille yöks ellei oo joku kenet oon tuntenu tosi kauan. Joka ikisestä asiasta valittaa esim. Jos ollaan menossa kauppaan ja on syksy niin takki päälle mutta ei ymmärrä sitä että siinä ei tarvi takkia kun kävelln autoon ja kauppaan ja takas autoon ja himaan. En saa pelata gta mutta kaikki muut pelit käy. Kavereilla arkisin kotiintuloaika 22.00 ja ei nukkumaan menoaikoja tai muita rajotuksia. Jos oon vaikka 10 min myöhässä kotiintulo ajasta niin 1 viikko kotiarestia mutta kun jäin polttamisesta kiinni niin puhumisella selvittiin. Valittaa faijalekki kaikesta ja arki iha helvettiä. Vituttaa vaa ni kellään vinkkejä mitä pitäis sanoo et saisin noita rajotuksia vaihettua. Oon siis 12v poika.

3

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika pitkään saat valvoa viikonloppuisin. Verrattuna arki aikoihin. Varmasti saat valvoa pidempään kun vanhenet. Kannattaa puhua niistä syistä minkä takia sinun on tultava myöhemmin kotiin arkisin. Jollain ostarilla hengailu on ihan turhaa, urheiluharrastuksia voi olla ilta 22.00. Peleistä vanhempien ei tarvitse tietää.

      • Anonyymi

        Vituttaa vaan ku tiedän itse hyvin että pärjään kokonaisen päivän 6 tunnin yöunilla


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­­N­­y­­m­­­f­­­o­­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe