Täydellä akulla ajetaan kaupungissa 98 kilometriä, maantiellä (100 km/h) sähkösäde on 60 kilometriä.
Testasimme tätä kääntymällä moottoritielle tyhjällä akulla ja ajamalla tavallista koeajoa 100 km/h. Mittasimme Toyota Priuksen keskimääräiseksi polttoaineenkulutukseksi 4,6 l/100 km.
Toyota mainitsee esitteessä 72 kilometrin sähköauton kantaman Priuksen suurilla 19-tuumaisilla pyörillä. Toyotan mukaan 17 tuuman perusmalli voi saavuttaa jopa 86 kilometriä yhdellä akkulatauksella.
https://www.autoreview.nl/nieuws/autonieuws/id/33427/zo-zuinig-is-de-nieuwe-toyota-prius-met-een-lege-batterij
https://www.autoreview.nl/nieuws/autonieuws/id/33427/zo-zuinig-is-de-nieuwe-toyota-prius-met-een-lege-batterij
Uuden Priuksen bensan ja sähkönkulutukset ovat uskomattomat alhaiset
7
214
Vastaukset
- Anonyymi
Odotellaan ensin suomalaisia testejä suomalaisissa olosuhteissa ja palataan sitten kanavalle.
- Anonyymi
Minä joudun ostamaan Priukseen pienkone-bensiiniä rautakaupasta kun tavallinen bensa menee huonoksi tankissa koska sitä kuluu niin vähän.
- Anonyymi
Tottahan tuo kun Toyotat seisoo pihalla, ei siinä bensat kulu. Laatuautoilla ajetaan parhaillaan yli 100 tkm vuodessa ei kerkiä mökäöljyt tankissa happanemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan tuo kun Toyotat seisoo pihalla, ei siinä bensat kulu. Laatuautoilla ajetaan parhaillaan yli 100 tkm vuodessa ei kerkiä mökäöljyt tankissa happanemaan.
Ne sinun laatuautot seisoo pajalla hajalla jatkuvasti, mutta Toyotilla ajetaan.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä ostat kalliin ladattavan hybridin, jos bensaa et tarvitse lainkaan? Oletko tyhmä?
- Anonyymi
Hupsis-pojuilla on tyynyjensä alla aasialaisten Toyotiensa esitteitä, ja joita katsellessa on mukava näpelöidä aasialaismaisen pientä piliä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949