Voisitko kertoa, mikä polttaa sinun hihojasi minun kanssani?
Tämä menee niin arvaukseksi, haluaisin tietää mikä sinulla ? on
21
362
Vastaukset
Heippa. Oletkohan harhailemassa nyt? :)
Minä sanon, kun harhailen itsekin välillä. Ei varmaan kukaan sinun kanssa ole hihoja polttamassa, olet mielestäni ollut aina ystävällinen mitä olen kirjoituksia nähnyt. Kivaa iltaa sinulle. :)Minun viestejä poistellaan ja jatkuvasti halutaan tuoda minulle huonoa mainetta, joten luovutan vain niin ei tarvitse enää kohdistaa sivalluksia.
valtakunta kirjoitti:
Minun viestejä poistellaan ja jatkuvasti halutaan tuoda minulle huonoa mainetta, joten luovutan vain niin ei tarvitse enää kohdistaa sivalluksia.
Älä luovuta! Minunkin viestejä poistellaan ja paljon muutakin kiusaa tapahtuu. :( Olet järkevän oloinen tyyppi, palsta kaipaa sinunlaisia ihmisiä.
Mu5tasydän kirjoitti:
Älä luovuta! Minunkin viestejä poistellaan ja paljon muutakin kiusaa tapahtuu. :( Olet järkevän oloinen tyyppi, palsta kaipaa sinunlaisia ihmisiä.
Kiitos sinulle, jos se vaan rakkautta vaille. 🥰
- Anonyymi
Munan paksuus , turpeus , kankeus on se kaikkein tärkein. Pituus ei.
Näin on.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kerros minulle sitten minkälainen on hyvä?
Paksu
- Anonyymi
Minkämerkkinen punajuuripurkki.. että pääsee vertailemaan. Seisoo kaikilla neljällä jo.
- Anonyymi
Erik. Kielenkäyttöä
- Anonyymi
Turhaa. Toi kielenkäyttö.
Munaa.
- Anonyymi
Liian monta rautaa tulessa, vähemmästäkin palaa, hihat. Menee munilleen.
- Anonyymi
Macbeth
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348354- 434663
- 354555
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893599- 132873
- 312696
- 382590
- 442373
- 1642043
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise621955