Suosittelen, oli niin kuuma lääkäri, että... Menisin takaisin, jos olis joku vaiva 😅
Ensiapu Hml
18
658
Vastaukset
- Anonyymi
Ensiapu ei ole Ojoisilla.
- Anonyymi
Ei sillä paikalla niin väliä, kunhan saa hyvää hoitoa..
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Onko Ojoisilla kuumia lääkäreitä? Kuka mahtaa tietää tän päivystyksen kuumiksen??
- Anonyymi
Auttakaa nyt joku, oon ihan rakastunut!!
- Anonyymi
Menisin, mut olen heteromies.
- Anonyymi
Niinhän ne kaikki sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne kaikki sanoo.
Ei teiän jutut auttaneet, en oo miettiny viikkoon mitään muuta kun sitä kuumaa lääkäriä, kertokaa nyt joku jotain siitä!
- Anonyymi
Ei ihme että rönt gen on aina varattuna vaikka siellä ei asiakkaita olekaan.
- Anonyymi
😅😅 Ei hitto, pitääkö mun nyt röntgeniinkin lähteä tästä, no aivan sama, kunhan näkis sen kuuman nuoren lääkärin vielä, huh.... Voisko joku tulla vaikka katkaseen mun jalan että pääsisin taas ensiapuun???
- Anonyymi
Mene ensiapuun, jos kamala ”jäykkäkouristus” jäänyt päälle
- Anonyymi
En tiedä ottaako ne sinne ihastuksesta järkensä menettäneitä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä ottaako ne sinne ihastuksesta järkensä menettäneitä??
Totta kai, kun tarpeeksi sekaisin on, ei välttis pääse poiskaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai, kun tarpeeksi sekaisin on, ei välttis pääse poiskaan
Se on kyllä totta, en olis kyllä halunnutkaan sieltä pois 🤣... No mutta, sellaiset komistukset ei asu Hämptonissa joten.... Täytyy kai lähtee muualta metsästään tai jotain, huh oon vieläkin ihan 🆘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä totta, en olis kyllä halunnutkaan sieltä pois 🤣... No mutta, sellaiset komistukset ei asu Hämptonissa joten.... Täytyy kai lähtee muualta metsästään tai jotain, huh oon vieläkin ihan 🆘
Suosittelen tuohon vaivaan konitohtoria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen tuohon vaivaan konitohtoria.
Kiitos vinkistä 🤣 luulen kyllä, että tähän vaivaan ei auttais muuta kun se, että tän ihanuuden kohtais vielä jossain.. Mutta missä??
- Anonyymi
Tuskin tykkää tytöistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t4013043V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!944576Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1154183- 513698
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳563415- 1203377
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul512305- 432261
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul312084On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva151733