Suosittelen, oli niin kuuma lääkäri, että... Menisin takaisin, jos olis joku vaiva 😅
Ensiapu Hml
18
655
Vastaukset
- Anonyymi
Ensiapu ei ole Ojoisilla.
- Anonyymi
Ei sillä paikalla niin väliä, kunhan saa hyvää hoitoa..
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Onko Ojoisilla kuumia lääkäreitä? Kuka mahtaa tietää tän päivystyksen kuumiksen??
- Anonyymi
Auttakaa nyt joku, oon ihan rakastunut!!
- Anonyymi
Menisin, mut olen heteromies.
- Anonyymi
Niinhän ne kaikki sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne kaikki sanoo.
Ei teiän jutut auttaneet, en oo miettiny viikkoon mitään muuta kun sitä kuumaa lääkäriä, kertokaa nyt joku jotain siitä!
- Anonyymi
Ei ihme että rönt gen on aina varattuna vaikka siellä ei asiakkaita olekaan.
- Anonyymi
😅😅 Ei hitto, pitääkö mun nyt röntgeniinkin lähteä tästä, no aivan sama, kunhan näkis sen kuuman nuoren lääkärin vielä, huh.... Voisko joku tulla vaikka katkaseen mun jalan että pääsisin taas ensiapuun???
- Anonyymi
Mene ensiapuun, jos kamala ”jäykkäkouristus” jäänyt päälle
- Anonyymi
En tiedä ottaako ne sinne ihastuksesta järkensä menettäneitä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä ottaako ne sinne ihastuksesta järkensä menettäneitä??
Totta kai, kun tarpeeksi sekaisin on, ei välttis pääse poiskaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai, kun tarpeeksi sekaisin on, ei välttis pääse poiskaan
Se on kyllä totta, en olis kyllä halunnutkaan sieltä pois 🤣... No mutta, sellaiset komistukset ei asu Hämptonissa joten.... Täytyy kai lähtee muualta metsästään tai jotain, huh oon vieläkin ihan 🆘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä totta, en olis kyllä halunnutkaan sieltä pois 🤣... No mutta, sellaiset komistukset ei asu Hämptonissa joten.... Täytyy kai lähtee muualta metsästään tai jotain, huh oon vieläkin ihan 🆘
Suosittelen tuohon vaivaan konitohtoria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen tuohon vaivaan konitohtoria.
Kiitos vinkistä 🤣 luulen kyllä, että tähän vaivaan ei auttais muuta kun se, että tän ihanuuden kohtais vielä jossain.. Mutta missä??
- Anonyymi
Tuskin tykkää tytöistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875